Ik wil een partner met meer dan 10 cm. Wat is daar onrealistisch aan?quote:Op zondag 3 januari 2016 21:45 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Zoek gewoon een seksvriend.
Jij wil liever seks dan een goede relatie...
Niets, het is alleen oppervlakkig.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:48 schreef anoniem848372 het volgende:
[..]
Ik wil een partner met meer dan 10 cm. Wat is daar onrealistisch aan?
Je zou ook gewoon blij kunnen zijn met wat je hebt en andere manieren zoeken om lekkere seks te hebben.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:48 schreef anoniem848372 het volgende:
[..]
Hoezo is het oppervlakkig? Een bevredigend seksleven is essentieel voor een goede relatie. Voor haar is de seks met een man met een kleine penis niet bevredigend, dat is niet iets wat ze kan veranderen. Het is dus gewoon een deal breaker.quote:
Koop jij ook een auto zonder eerst een proefrit te maken?quote:Op zondag 3 januari 2016 21:35 schreef anoniem848372 het volgende:
[..]
Weet ik het. Principes die ik aanhield. Wil niet scharrelen en zo sluit ik dat uit.
Wat een onzin.quote:
Lekker simpel wel, om maar bij voorbaat alle opties, alternatieven en andere vormen van interactie af te keuren zonder dat de man ook maar enig benul heeft van wat er speelt.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:14 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hoezo is het oppervlakkig? Een bevredigend seksleven is essentieel voor een goede relatie. Voor haar is de seks met een man met een kleine penis niet bevredigend, dat is niet iets wat ze kan veranderen. Het is dus gewoon een deal breaker.
Voor jou: zie hierboven.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Gewoon mee stoppen. Of je kan vragen of hij ook interesse heeft in een open relatie
Niets. Ik zou ook niet in een relatie blijven, als de seks bagger isquote:Op zondag 3 januari 2016 21:48 schreef anoniem848372 het volgende:
[..]
Wat had jij gedaan als jouw vriendin (met wie je nog niet zo lang samen bent) een vagina had waardoor je niet klaar kan komen omdat ze zo wijd is beneden?quote:
Met haar besproken waarom de sex niet zo lekker is en vragen wat we eraan konden doen.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat had jij gedaan als jouw vriendin (met wie je nog niet zo lang samen bent) een vagina had waardoor je niet klaar kan komen omdat ze zo wijd is beneden?
Wat is dat nou weer?quote:Op zondag 3 januari 2016 21:45 schreef anoniem848372 het volgende:
[..]
De Kama Sutra gaat iets te ver, maar de Doggy en Hotdog kan ik echt niet kan missen.
Mag ik dan ook vragen hoe je het gaat bespreken?quote:Op zondag 3 januari 2016 23:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Met haar besproken waarom de sex niet zo lekker is en vragen wat we eraan konden doen.
Op een anoniem forum medestanders zoeken om het uit te maken dmv een achterbaks lulverhaal omdat het zo zielig is voor haar.
Zoals volwassen dat normaliter doen?quote:Op zondag 3 januari 2016 23:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mag ik dan ook vragen hoe je het gaat bespreken?
Daar doe je niet zoveel aan. Alternatieven kan je wel altijd bespreken.quote:En wat je eventueel aan een te wijd vagina wilt doen?
Je hebt gelijk, laten we deze jongen dumpen met een lulverhaal zodat hij de aankomende tijd zichzelf kan blijven afvragen waar het fout is gegaan. Lekker sympathiek voor die gozer die er weinig tot niks aan kan doen. Toppertje.quote:Volgens jouw logica kunnen we R&P sluiten dan
Ik lees deze post en snap het niet.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:29 schreef whatdafuck het volgende:
Dus je hebt EERST een relatie, dan pas seks. Hoe gaat zoiets werken![]()
Je wilt elkaar toch eerst beter leren kennen? Daar hoort seks toch ook bij. 1 van de belangrijkste factoren..
Nee dat bedoel ik niet, maar hoe ga je ooit iemand vertellen dat zij/hij te groot of te klein is zonder diegene te kwetsen?quote:Op zondag 3 januari 2016 23:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zoals volwassen dat normaliter doen?
[..]
Daar doe je niet zoveel aan. Alternatieven kan je wel altijd bespreken.
[..]
Je hebt gelijk, laten we deze jongen dumpen met een lulverhaal zodat hij de aankomende tijd zichzelf kan blijven afvragen waar het fout is gegaan. Lekker sympathiek voor die gozer die er weinig tot niks aan kan doen. Toppertje.
Kunnen we gelijk al die topics van aandachtshoerende wijven die huilen omdat ze niet snappen waarom ze gedumpt zijn door die klootzak van een ex per direct op slot gooien, aangezien ze geen enkel recht van spreken meer hebben na bovenstaande.
Je kan altijd nog anaal.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mag ik dan ook vragen hoe je het gaat bespreken?
En wat je eventueel aan een te wijd vagina wilt doen?
Volgens jouw logica kunnen we R&P sluiten dan
Waarom zou dat moeten? Waarom is eerlijkheid opeens vies?quote:Op zondag 3 januari 2016 23:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet, maar hoe ga je ooit iemand vertellen dat zij/hij te groot of te klein is zonder diegene te kwetsen?
Egocentrische vraag. Je hebt godverdomme een partner die recht heeft op een eerlijk antwoord op de vraag waarom het niet meer werkt tussen julliequote:En wat heb je daar aan daarna?
Dan is het nog steeds een gezamenlijke beslissing na een gezamenlijke zoektocht naar alternatieven in plaats van een egoïstische solo actie, of niet soms?quote:Want er valt er niks aan te doen buiten alternatieven zoeken, maar dat is toch niet hetzelfde?
Ja, en haar partner verdient te weten dat TS iemand is die niet om kan gaan met zijn kleine piemel. Of hebben partners geen recht op de waarheid?quote:TS kan er niet mee omgaan, dus dan moet zij het gewoon uitmaken.
Ja hoor, vast wel, maar dat is totaal niet relevant voor de beweegreden omtrent het wel of niet vertellen. Dat is puur een emotioneel argument om je eigen geweten te sussen.quote:Er is vast wel een ander vrouw die het niet niet erg vindt, denk je niet dat hij daar ook gelukkiger mee gaat zijn?
Is het voor een vrouw geen optie dan?quote:Op zondag 3 januari 2016 23:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
True. Het is weer eens makkelijker om een man te zijn
Ben het op zich wel met je eens, maar ik vraag me af of het zin heeft om iemand te dumpen met de mededeling: je pik is te klein. Best wel een klap voor zijn zelfvertrouwen. Ik waardeer eerlijkheid, maar ik kan me ergens ook voorstellen dat zoiets gewoon zwaar lullig is.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom zou dat moeten? Waarom is eerlijkheid opeens vies?
[..]
Egocentrische vraag. Je hebt godverdomme een partner die recht heeft op een eerlijk antwoord op de vraag waarom het niet meer werkt tussen jullie
[..]
Dan is het nog steeds een gezamenlijke beslissing na een gezamenlijke zoektocht naar alternatieven in plaats van een egoïstische solo actie, of niet soms?
[..]
Ja, en haar partner verdient te weten dat TS iemand is die niet om kan gaan met zijn kleine piemel. Of hebben partners geen recht op de waarheid?
[..]
Ja hoor, vast wel, maar dat is totaal niet relevant voor de beweegreden omtrent het wel of niet vertellen. Dat is puur een emotioneel argument om je eigen geweten te sussen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |