abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158799642
Ik verwacht nu al hele lelijke reacties, maar ik hoop toch dat er een paar leden iets posten waarmee ik mijn leventje kan voortzetten. Ben overigens een cloon en wil voorkomen dat de hoofdrolspeler heel erg gekwetst zal raken (hij weet dat ik wel eens post hier, maar zal niet alle topics afgaan).

Ik wou het in de Sex sectie gooien, maar het gaat toch echt om een R&P-issue.

Heb sinds kort een 'relatie' en het was tijd om verder te gaan. Nadat alle kleding uit was getrokken schrok ik: 9 á 10 cm is véél te klein. Blowjob deed niet veel wonderen, want het bleef klein en deepthroat was een eitje. Missionaris is al nooit mijn standje geweest bij mijn exen, omdat ik weinig voel. Rijden is hetzelfde. Alle andere standjes haalt hij gewoon niet. Als hij iets teveel beweegt floept het eruit.
Eerder in het verleden heb ik eens een lange relatie gehad met magere seks. Hij kwam in 10-15 minuten klaar en daarna was hij op (bankhanglul was het). Zo gemeen als ik dit zeg, maar hij vulde het nog enigszins. Dit gaat echt nergens heen. Ik word gelukkig van goede seks in een relatie. Als dat niet goed zit, ga ik mij aan alles irriteren bij een man. Het gaat mij niet om klaarkomen en ik weet dat een man van alles kan compenseren met zijn vingers en handen. Maar een normale lengte is alleen al een turn-on en biedt optie tot variatie in standjes. Ik kan dat echt niet opgeven, hoe leuk een man ook is. Wat je partner van een goede vriend onderscheidt is toch echt wel een seksleven.

Dus ja, ik zei dat ik me ongelukkig voel sinds we seks hebben gehad. Hij denkt dat het ligt aan mijn ex ofzo of dat ik bindingsangst heb. De waarheid kan ik hem niet vertellen, want hij is al erg onzeker ;( Ik durf dit aan niemand te vertellen. Ook niet aan mijn vrienden. Ik schaam me dood voor mijn oppervlakkigheid, maar het verandert niets aan hoe belangrijk het voor mij is en waar ik mij tot aangetrokken voel. Als ik met hem door ga, ga ik hem echt niet willen pijpen of initiatief nemen. Heb nog een lijst aan redenen waarom ik geen zin heb uit die seksloze relatie die ik kan hergebruiken.

Voor reacties zoals hij verdient beter etc: ja, hij verdient zeker beter. Maar heel toevallig stopte zijn ex ook met seks na een maand en maakte het ook een maand of twee erna uit. Ik vind dit echt vreselijk, dat ik zo'n goede jongen dit aan doe, maar ik hou meer van mezelf. Goede mannen zijn niet voor het oprapen, maar liever ga ik alleen dood dan nog zo'n relatie met horror seks.

Te snel naar bed gaan is niet slim. Te lang wachten is niet slim. We hebben zoveel gedeeld afgelopen maanden. Hoe ga ik dit vergeten? :N |:( }:| :|W

Ben ook benieuwd naar alle kritiek, aanval, humor, ervaringen, troost of wat dan ook.

[ Bericht 1% gewijzigd door anoniem848372 op 03-01-2016 21:00:01 ]
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 3 januari 2016 @ 20:54:09 #2
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_158799747
Aanvallen gaan sowieso geen lang leven beschoren zijn hier.

Als je 'm wilt sparen kan je een leugentje vertellen om er een eind aan te maken. Als je niet wilt liegen dan zal je de waarheid moeten vertellen. Maar misschien kan er medisch iets aan gedaan worden?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_158799867
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 20:54 schreef Netsplitter het volgende:
Aanvallen gaan sowieso geen lang leven beschoren zijn hier.

Als je 'm wilt sparen kan je een leugentje vertellen om er een eind aan te maken. Als je niet wilt liegen dan zal je de waarheid moeten vertellen. Maar misschien kan er medisch iets aan gedaan worden?
Dat verschilt niet veel van wanneer een man tegen mij zegt dat ik een borstvergroting moet nemen. Dan zeg ik ook oprotte.
  zondag 3 januari 2016 @ 20:57:05 #4
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_158799910
Uit jouw verhaal begrijp ik dat je zelf ook niet aan de strakke kant bent
pi_158800010
Geef die arme drommel geen valse hoop en maak er zo snel mogelijk een einde aan.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 3 januari 2016 @ 20:58:57 #6
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_158800039
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 20:56 schreef anoniem848372 het volgende:

[..]

Dat verschilt niet veel van wanneer een man tegen mij zegt dat ik een borstvergroting moet nemen. Dan zeg ik ook oprotte.
Mjah, wie weet hoe lang dat arme pik(kie) al verlaten wordt zonder echt te weten waaraan het nou ligt?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_158800124
Hem de exacte reden geven waarom het uit is zou ik hem besparen. Als het nou iets was waar die aan kon werken oke. Maar in dit geval kan hij er niks aan doen en dit zal hem in elke toekomistge relatie gaan volgen.
pi_158800325
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 20:57 schreef hugecooll het volgende:
Uit jouw verhaal begrijp ik dat je zelf ook niet aan de strakke kant bent
Uit mijn verhaal moet je begrijpen dat ik aan de diepe kant ben. Zijn dikte heb ik niet benoemd. Dat was prima.
pi_158800702
Persoonlijk zou ik dit ook niet kunnen volhouden. Seks is voor mij echt een vereiste binnen een relatie en dat houdt ook in dat ik er wat van moet voelen. Natuurlijk hoeft niet elk standje fysiek te lukken ofzo, maar er moet wel een manier zijn om fijne, goede seks te hebben. Dus ik zou het uitmaken ja, hoe cru en oppervlakkig dat ook klinkt. :@
Your opinion of me is none of my business.
pi_158800711
Er zijn toch prima andere manieren om aan je trekken te komen?
Is het geen idee om gewoon een speeltje te kopen? Jij eerst klaarkomen, daarna mag hij aan de slag.

Als het echt een topgozer zou zijn verder zou ik me persoonlijk niet laten leiden door de size van z'n penis.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_158800796
De seks geeft je geen voldoening en je ziet geen kans dat dat gaat veranderen. Simpel.

Lijkt mij een legitieme reden om ermee te kappen.
pi_158800876
10 cm slap doet ie niet verkeerd toch
pi_158801227
Tja, je hebt je keuze al gemaakt. Deze relatie maakt je niet gelukkig, en al gaat het dan om iets oppervlakkigs, de reden is minder belangrijk; je leeft maar een keer, zonde om er dan verder mee te gaan.

Er is een docu over een gast die gedumpt werd vanwege zijn kleine penis; my penis and I.
Normaal ben ik erg voor openheid en eerlijkheid, maar je kwetst iemand in dit geval wel met iets waar diegene nooit invloed op gehad heeft en ook niks aan kan veranderen. Ik zou het daarom niet direct zeggen, maar als hij er over door vraagt en echt een specifieke reden wil weten kun je het misschien subtiel aangeven :+
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_158801448
Mannen hebben sws een hogere libido. Als je als vrouw zijnde nog iets erbij krijgt, is dat niet eerlijk voor beide. Neen, ik kan niet aan mijn trekken komen als ik dag in, dag uit, jaar in, jaar uit, 2 standjes moet afwisselen.
pi_158801545
Dus je hebt EERST een relatie, dan pas seks. Hoe gaat zoiets werken :o
Je wilt elkaar toch eerst beter leren kennen? Daar hoort seks toch ook bij. 1 van de belangrijkste factoren.. Verder, als je met 10 cm niet uit de voeten kan, uitmaken.
pi_158801587
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 21:28 schreef anoniem848372 het volgende:
Mannen hebben sws een hogere libido. Als je als vrouw zijnde nog iets erbij krijgt, is dat niet eerlijk voor beide. Neen, ik kan niet aan mijn trekken komen als ik dag in, dag uit, jaar in, jaar uit, 2 standjes moet afwisselen.
Dan kap je het af, met als reden dat jullie niet lekker bij elkaar passen. ;)
Je raekt an de dinge geweun.
pi_158801749
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 21:13 schreef Messina het volgende:
Er zijn toch prima andere manieren om aan je trekken te komen?
Is het geen idee om gewoon een speeltje te kopen? Jij eerst klaarkomen, daarna mag hij aan de slag.

Als het echt een topgozer zou zijn verder zou ik me persoonlijk niet laten leiden door de size van z'n penis.
Speeltjes zijn niet mijn ding. Ik hou van warmte en interactie. Alle standjes die niet uitgevoerd kunnen worden zullen uiteindelijk worden vervangen met hand- en mondwerk. Ik zie mezelf niet dag in, dag uit, jaar in, jaar uit pijpen, omdat hij tekortschiet. Daar krijg ik trouwens aften van als ik het te vaak/lang/ruw doe.
pi_158801826
Stop er gewoon mee en vertel hem de waarheid.
pi_158801864
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 21:29 schreef whatdafuck het volgende:
Dus je hebt EERST een relatie, dan pas seks. Hoe gaat zoiets werken :o
Je wilt elkaar toch eerst beter leren kennen? Daar hoort seks toch ook bij. 1 van de belangrijkste factoren.. Verder, als je met 10 cm niet uit de voeten kan, uitmaken.
Weet ik het. Principes die ik aanhield. Wil niet scharrelen en zo sluit ik dat uit.
pi_158801867
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 21:33 schreef anoniem848372 het volgende:

[..]

Speeltjes zijn niet mijn ding. Ik hou van warmte en interactie. Alle standjes die niet uitgevoerd kunnen worden zullen uiteindelijk worden vervangen met hand- en mondwerk. Ik zie mezelf niet dag in, dag uit, jaar in, jaar uit pijpen, omdat hij tekortschiet. Daar krijg ik trouwens aften van als ik het te vaak/lang/ruw doe.
_O- goeie smoes
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zondag 3 januari 2016 @ 21:36:46 #22
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_158801910
Hmm bij mij zit de meest gevoelige plek bij de g-spot en die zit redelijk vooraan. Daar heb je geen lange pik voor nodig. Daardoor vind ik dikte juist iets handiger.
Wellicht standjes zoeken waarbij de g-spot vooral geraakt wordt?

En bekkenbodemspieren trainen om strakker te worden. ;)

Maar ik snap niet dat je iedere keer de Kama Sutra door moet lopen voor een fijn seksleven. :?
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_158801996
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 21:36 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

_O- goeie smoes
Het is echt zo :{ Om de voorkomen dat je een penis bijt, druk je je kaken er goed op en dan snijden je tanden tegen je mondvlies. Probeer eens een paar keer een half uur :Y
pi_158802215
Ik kan me er best iets bij voorstellen hoor TO. Ik zou ook niet blij worden van zo'n klein pikkie die ik (bijna) niet voel. Penetratie is voor mij gewoon een erg belangrijk onderdeel van de seks en zonder is het gewoon niet af.
Als je nu al voelt dat dit hem niet gaat worden zou ik zsm een einde maken aan die relatie.
pi_158802377
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 21:36 schreef Norma_Jeane het volgende:
Hmm bij mij zit de meest gevoelige plek bij de g-spot en die zit redelijk vooraan. Daar heb je geen lange pik voor nodig. Daardoor vind ik dikte juist iets handiger.
Wellicht standjes zoeken waarbij de g-spot vooral geraakt wordt?

En bekkenbodemspieren trainen om strakker te worden. ;)

Maar ik snap niet dat je iedere keer de Kama Sutra door moet lopen voor een fijn seksleven. :?
De Kama Sutra gaat iets te ver, maar de Doggy en Hotdog kan ik echt niet kan missen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')