Ik verwacht nu al hele lelijke reacties, maar ik hoop toch dat er een paar leden iets posten waarmee ik mijn leventje kan voortzetten. Ben overigens een cloon en wil voorkomen dat de hoofdrolspeler heel erg gekwetst zal raken (hij weet dat ik wel eens post hier, maar zal niet alle topics afgaan).
Ik wou het in de Sex sectie gooien, maar het gaat toch echt om een R&P-issue.
Heb sinds kort een 'relatie' en het was tijd om verder te gaan. Nadat alle kleding uit was getrokken schrok ik: 9 á 10 cm is véél te klein. Blowjob deed niet veel wonderen, want het bleef klein en deepthroat was een eitje. Missionaris is al nooit mijn standje geweest bij mijn exen, omdat ik weinig voel. Rijden is hetzelfde. Alle andere standjes haalt hij gewoon niet. Als hij iets teveel beweegt floept het eruit.
Eerder in het verleden heb ik eens een lange relatie gehad met magere seks. Hij kwam in 10-15 minuten klaar en daarna was hij op (bankhanglul was het). Zo gemeen als ik dit zeg, maar hij vulde het nog enigszins. Dit gaat echt nergens heen. Ik word gelukkig van goede seks in een relatie. Als dat niet goed zit, ga ik mij aan alles irriteren bij een man. Het gaat mij niet om klaarkomen en ik weet dat een man van alles kan compenseren met zijn vingers en handen. Maar een normale lengte is alleen al een turn-on en biedt optie tot variatie in standjes. Ik kan dat echt niet opgeven, hoe leuk een man ook is. Wat je partner van een goede vriend onderscheidt is toch echt wel een seksleven.
Dus ja, ik zei dat ik me ongelukkig voel sinds we seks hebben gehad. Hij denkt dat het ligt aan mijn ex ofzo of dat ik bindingsangst heb. De waarheid kan ik hem niet vertellen, want hij is al erg onzeker

Ik durf dit aan niemand te vertellen. Ook niet aan mijn vrienden. Ik schaam me dood voor mijn oppervlakkigheid, maar het verandert niets aan hoe belangrijk het voor mij is en waar ik mij tot aangetrokken voel. Als ik met hem door ga, ga ik hem echt niet willen pijpen of initiatief nemen. Heb nog een lijst aan redenen waarom ik geen zin heb uit die seksloze relatie die ik kan hergebruiken.
Voor reacties zoals hij verdient beter etc: ja, hij verdient zeker beter. Maar heel toevallig stopte zijn ex ook met seks na een maand en maakte het ook een maand of twee erna uit. Ik vind dit echt vreselijk, dat ik zo'n goede jongen dit aan doe, maar ik hou meer van mezelf. Goede mannen zijn niet voor het oprapen, maar liever ga ik alleen dood dan nog zo'n relatie met horror seks.
Te snel naar bed gaan is niet slim. Te lang wachten is niet slim. We hebben zoveel gedeeld afgelopen maanden. Hoe ga ik dit vergeten?
Ben ook benieuwd naar alle kritiek, aanval, humor, ervaringen, troost of wat dan ook.
[ Bericht 1% gewijzigd door anoniem848372 op 03-01-2016 21:00:01 ]