Als verder alles goed zit zoals in die relatie zat dan zou ik inderdaad weer een relatie aan gaan zonder seks.quote:Op maandag 4 januari 2016 13:52 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Vind jij het oppervlakkig.. een pinkeltje aan het werk is letterlijk oppervlakkig.
Speeltjes 'voor de vrouw' heb ik altijd als speeltjes voor de man ervaren. Ik vind het namelijk helemaal niets, een vibrator/dildo ervaar ik zelfs als pijnlijk. Maar sommige mannen blijken het reuze geil te vinden dat soort troep op een vrouwenlichaam te gebruiken.
Maar ik begrijp dat jij zonder meer een relatie (met het oog op tot-de-dood-ons-scheidt) aan zou gaan met een vrouw die je niet kunt penetreren want ze kan je ook klaar laten komen met haar handen of mond?
Tja.. als die penetratie niet belangrijk is... dan kan een vrouw beter seks hebben met een vrouw; die zijn beter met hun vingers en mond.
Het is natuurlijk een wereld vol verschil of je een langdurige relatie hebt met iemand, wie weet zelfs kinderen, en de seks valt dan weg, of het beginnen van een relatie met iemand waarmee je nooit bevredigende seks zult hebben. Alhoewel je de mannen die hun vrouw verlaten omdat het seksleven niet veel meer voorstelt niet de kost zou willen geven.quote:Op maandag 4 januari 2016 13:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als verder alles goed zit zoals in die relatie zat dan zou ik inderdaad weer een relatie aan gaan zonder seks.
Wat zeg ik, als in mijn huidige relatie de seks nu weg zou vallen dan zou ik de relatie niet beëindigen nee.
Puur omdat verder alles gewoon helemaal geweldig is.
Ik zou het er wel heel moeilijk mee hebben als de intimiteit er niet meer zou zijn, dus knuffelen, zoenen etc, niet zozeer de seksuele handelingen.
Ik heb een aantal malen besloten niet met een man verder te gaan omdat het niet klikte in bed. Wat is daar mis mee? Seks is gewoon een belangrijk onderdeel van een relatie voor mij. Voor mannen is dat denk ik zelfs vaker zo dan voor vrouwen.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:07 schreef Mathemaat het volgende:
Uit ervaring hebben de meeste mensen eerst een relatie en dan seks. Ik zou het ook niet anders willen formuleren, omdat het toch al in een relatie eindigt. Of, zijn er boel mensen hier die dan zouden weglopen, omdat de seks niet goed genoeg was?
Wat is jouw langste droogstandtijd?quote:Op maandag 4 januari 2016 10:04 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Seks is voor mij een vereiste BINNEN een relatie.An sich zou ik prima zonder kunnen (al heb ik geen idee waarom ik dat doelbewust zou willen want lekker) maar ik ga geen relatie met iemand aan zonder seks. Vergeet het maar.
In dat geval is de betreffende vrouw biseksueel of lesbisch. Als je niet van penetratie houdt wil dat niet meteen zeggen dat je jezelf aangetrokken voelt tot vrouwen.quote:Op maandag 4 januari 2016 13:52 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Tja.. als die penetratie niet belangrijk is... dan kan een vrouw beter seks hebben met een vrouw; die zijn beter met hun vingers en mond.
quote:Op maandag 4 januari 2016 00:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Als een vrouw me zou dumpen puur en alleen omdat ze ontevreden is met m'n lul, zou ik eerst eens bij mezelf te rade gaan wat ik ook alweer in zo'n oppervlakkig mens zag.
Zoiets is in mijn ogen verder trouwens bijna altijd een kutsmoes, anders had TS er wel echt voor willen gaan.
Ja maar dat ben jij, en het is goed dat je er zo over nadenkt. TS denkt er anders over, is ook begrijpelijk. Maar dan moet ze het dus uitmaken en dat is op langer termijn ook beter voor haar (ex) vriend, kan hij een vrouw zoeken die 'minder oppervlakkig' isquote:Op maandag 4 januari 2016 13:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als verder alles goed zit zoals in die relatie zat dan zou ik inderdaad weer een relatie aan gaan zonder seks.
Wat zeg ik, als in mijn huidige relatie de seks nu weg zou vallen dan zou ik de relatie niet beëindigen nee.
Puur omdat verder alles gewoon helemaal geweldig is.
Ik zou het er wel heel moeilijk mee hebben als de intimiteit er niet meer zou zijn, dus knuffelen, zoenen etc, niet zozeer de seksuele handelingen.
Of gewoon iemand met een lagere seksdrivequote:Op maandag 4 januari 2016 14:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja maar dat ben jij, en het is goed dat je er zo over nadenkt. TS denkt er anders over, is ook begrijpelijk. Maar dan moet ze het dus uitmaken en dat is op langer termijn ook beter voor haar (ex) vriend, kan hij een vrouw zoeken die 'minder oppervlakkig' is
Ik ga stukquote:Op maandag 4 januari 2016 15:22 schreef StefBros het volgende:
Wat hippocratos zegt.
Ik heb het weleens met een ex uitgemaakt omdat hij te groot was, en ik uitzonderlijk klein (ik vind 10cm perfect!). Niks zo frustrerend als je beiden leuke seks met elkaar wil hebben, maar de tools het moeilijk maken.
Echter,als je eerlijk gaat zijn tegen hem, ben je wel bewust dat jullie beiden niet bij elkaar passen. Het is niet dat zijn pik te klein is, zijn pik is te klein voor jou en jouw kut te groot voor hem. Benadruk dit dus ook, de schuld ligt bij jullie beiden, en jullie kunnen er beiden niks aan doen dat jullie genitaliën niet zo in elkaar passen dat het een groot genot geeft.
Ja niet zo letterlijkquote:Op maandag 4 januari 2016 15:29 schreef Schoenenspray het volgende:
[..]
Ik ga stuk![]()
"Het ligt niet aan jou, het ligt niet aan mij, het is geen verkeerde timing... onze genitaliën passen gewoon niet zo goed bij/in elkaar"
Oh Lord!
Nou ik heb eigenlijk best een hoge seksdrive. Heb eigenlijk altijd wel zin.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:08 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Of gewoon iemand met een lagere seksdriveals het voor iemand minder belangrijk is, dan is het ook een minder groot probleem.
Ben je niet als de dood dat dit na 5 jaar relatie gaat knagen? Ik zou dat wel zijnquote:Op maandag 4 januari 2016 15:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ik heb eigenlijk best een hoge seksdrive. Heb eigenlijk altijd wel zin.
Maar als het niet kan dan kan het niet.
En ik vind het dus blijkbaar inderdaad niet het belangrijkste in een relatie.
In deze relatie heb ik aan seks geen gebrekquote:Op maandag 4 januari 2016 15:37 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ben je niet als de dood dat dit na 5 jaar relatie gaat knagen? Ik zou dat wel zijn
"Het ligt aan mijn kut en alle piemels die erin zijn geweest waardoor de lat voor de toekomstige piemels hoger ligt. Kan ze niks aan doen en jouw lul ook niet! Mijn oprechte excuses namens mijn kut. Ik hoop niet dat ze je lul heeft gekwetst"quote:Op maandag 4 januari 2016 15:32 schreef StefBros het volgende:
[..]
Ja niet zo letterlijkOf wel en dan in een mooi hallmark kaartje.
Maar als je persé wil benoemen dat het aan zijn pik ligt, brengt het dan ook zo eerlijk dat het ook aan jouw kut ligt. Want dat is wel gewoon de waarheid. 10cm is prima pik waar mening man en vrouw mee uit de voeten kan.
Problem fixed. Gewoon zorgen dat je geen natte kut meer krijgt, dan voel je het vast wel.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:27 schreef Schoenenspray het volgende:
Vind sommige reacties echt waus. Als hij verder maar leuk is blablabla. Durf te wedden dat wat je jezelf ook wijsmaakt en je andere kwaliteiten waardeert, waneer het op neuken aankomt, je niet denkt aan hoe heerlijk hij lasagne kan maken of aan zijn promotie op werkJe vagina verraadt je wel door niet nat te worden. Dus behalve speeltjes moet je ook glijmiddel halen.
Ik heb laatst gelezen dat dikkere vrouwen juist een strakkere vagina hebben, het vet zit namelijk ook aan de binnenkant van de vagina.quote:Op maandag 4 januari 2016 12:14 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Daar is dan ook minder overgewicht dus hoef je minder lengte te overbruggen
Vagina's verschillen ook van nature zonder ooit een pik gezien te hebben van wijdte en diepte hoor....quote:Op maandag 4 januari 2016 15:39 schreef Schoenenspray het volgende:
[..]
"Het ligt aan mijn kut en alle piemels die erin zijn geweest waardoor de lat voor de toekomstige piemels hoger ligt. Kan ze niks aan doen en jouw lul ook niet! Mijn oprechte excuses namens mijn kut. Ik hoop niet dat ze je lul heeft gekwetst"
Niet dat het verder relevant is, maar ik gok zo'n twee of drie maanden. Binnen een relatie. Wat ook zeker heeft bijgedragen aan het beeindigen van die relatie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |