We hebben het niet over het huwelijk hè?quote:Op maandag 4 januari 2016 12:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eh, nee. In religieuze kringen misschien.
Daar ben ik me van bewust. Maar doorgaans is het volkomen normaal om eerst seks te hebben en dan pas een relatie aan te gaan. Weten wat voor vlees je in de kuip hebt, zeg maar.quote:Op maandag 4 januari 2016 12:35 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
We hebben het niet over het huwelijk hè?
'Het ligt niet aan jouw kleine piemel, maar eerder aan mij uitgewoond kut'quote:Op maandag 4 januari 2016 12:23 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ook dat kan gewoon vriendelijk en netjes gezegd worden.
"Je pik is te klein" is wel heel bot. Er zijn ook andere woorden die kunnen zeggen dat ze het uitmaakt omdat hij niet zo groot geschapen is (en zij dát dus belangrijker vindt dan een goede relatie)...
Nee.quote:Op maandag 4 januari 2016 12:30 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Wat Whatdafuck zegt is ook niet normaal. Seks pas binnen een relatie is veelal de norm.
"Ik voel je piemel niet goed als je in me zit, daarom maak ik het uit". Dan kan het aan beide partijen liggenquote:Op maandag 4 januari 2016 12:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
'Het ligt niet aan jouw kleine piemel, maar eerder aan mij uitgewoond kut'
Zo beter?
Ik kan geen manier bedenken waardoor het minder kwetsend wordt.
De kans dat ik daarna nog een relatie met een dergelijk meisje zou aangaan is wel klein. Dan zou ik haar in die zin in ieder geval niet meer serieus kunnen zien als relatiemateriaal.quote:Op maandag 4 januari 2016 12:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar ben ik me van bewust. Maar doorgaans is het volkomen normaal om eerst seks te hebben en dan pas een relatie aan te gaan. Weten wat voor vlees je in de kuip hebt, zeg maar.
Als iemand die ik interessant vind juist in aanloop naar een relatie al seks wil, dan zie ik haar juist als makkelijk en dan weet ik niet of die relatie er nog ooit gaat komen.quote:Op maandag 4 januari 2016 12:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee.
En seks in aanloop naar een relatie is wat anders dan heel makkelijk zijn in seks buiten relaties om.
Ja hoor, 3 jaar samen geweest met een vrouw met vaginisme.quote:Op maandag 4 januari 2016 09:03 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Het formaat van de borsten is idd een uiterlijk kenmerk, de lengte van de penis is meer een functioneel iets. Dat van die borsten weet je als man toch ook al voor je seks met haar gaat hebben? Of voos je nooit voor de eerste keer seks?
En oppervlakkig? Stel dat jij in haar schoenen stond.. een maand of twee daten.. en dan is het moment daar en blijkt dat zij last van ernstig vaginisme heeft (penetratie niet mogelijk).Therapie heeft ze al jaren geprobeerd, niets helpt. Anaal is al helemaal uit den boze.
Ga je dan verder met haar, met het idee van 'huisje-boompje-beestje' en 'tot-de-dood-ons-scheidt'? Want tja.. aftrekken is tenslotte ook lekker? Of denk je dan in de rest van je leven toch teveel te gaan missen?
Een pinkeltje is voor een vrouw echt hetzelfde als ernstig vaginisme voor een man.
Zit wat in.quote:Op maandag 4 januari 2016 09:30 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik vind het niet krom. Bij een pinkeltje zijn niet alleen de standjes beperkt maar is het gevoel bij de vrouw ook niet aanwezig (heb je ooit seks gehad met een pinkeltje? Dat voelt alsof een vrouw op je ligt te rijden ipv dat je gepenetreerd wordt). Bij vaginisme is penetratie onmogelijk. In mijn voorbeeld is dat vaginisme niet op te lossen zoals een pinkeltje ook niet valt te vergroten tot een normale penis. Uiteraard zijn er alternatieven maar dat blijft altijd behelpen. Welke man gaat een relatie aan met een vrouw die hij nooit zal kunnen penetreren?
Het is echter denk ik één van de grootste taboes voor mannen; kritiek op hun penis, zeker dat die te klein is, lijkt zijn mannelijkheid te vernietigen. Vandaar ook die stompzinnige uitspraken als 'size doesn't matter', 'het gaat om de techniek, niet om het formaat' en 'als hij verder maar een beest in bed is'. Andersom zou een man het van een vrouw vrijwel nooit accepteren. Let eens op die massa mannen die klagen dat ze te weinig seks 'krijgen' en dat als reden zien om vreemd te gaan of de relatie te verbreken. Ik denk dat deze man maar zo'n vrouw op moet zoeken; blijkbaar zijn er daar genoeg van.
Fixed.quote:Op maandag 4 januari 2016 12:23 schreef Jaimy_Luca het volgende:
en zij dát dus belangrijker vindt in een goede relatie...
Maar als dat vlees je dan niet bevalt.. dan ben je als vrouw een bitch? Want seks mag voor een vrouw niet belangrijk zijn in een relatie?quote:Op maandag 4 januari 2016 12:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar ben ik me van bewust. Maar doorgaans is het volkomen normaal om eerst seks te hebben en dan pas een relatie aan te gaan. Weten wat voor vlees je in de kuip hebt, zeg maar.
Maar is seks niet veel meer dan alleen penetratie voor vrouwen dan?quote:Op maandag 4 januari 2016 13:07 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Maar als dat vlees je dan niet bevalt.. dan ben je als vrouw een bitch? Want seks mag voor een vrouw niet belangrijk zijn in een relatie?
Vreemd.
Neem jij die speeltjes mee naar buiten voor het geval dat je je vriendin in een steegje van achteren wil nemen of in de duinen? "Lieverd wacht, ff mijn neppiemel uit de picknickmand pakken". R u fcking kidding mequote:Op maandag 4 januari 2016 13:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar is seks niet veel meer dan alleen penetratie voor vrouwen dan?
Juist voor vrouwen zijn er zo veel mogelijkheden met speeltjes etc.
Lijkt mij dat als een man verder geweldig is, en weet hoe zijn vingers en tong te gebruiken alleen de penetratie toch niet de dealbreaker zal zijn.
Zo ja, dan vind ik dat inderdaad vrij oppervlakkig.
Dat slaat inderdaad nergens op. Size does matter als het gaat om uitersten. Kan me best voorstellen dat TS een pielemuis van 9 cm niet 'trekt'.quote:Op maandag 4 januari 2016 13:07 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Maar als dat vlees je dan niet bevalt.. dan ben je als vrouw een bitch? Want seks mag voor een vrouw niet belangrijk zijn in een relatie?
Vreemd.
Ja want dat zijn ook situaties die elke week voor komen en dan is het echt behelpen als hij je niet hard kan neuken en je niet kan laten komen met zijn vingers.quote:Op maandag 4 januari 2016 13:14 schreef Schoenenspray het volgende:
[..]
Neem jij die speeltjes mee naar buiten voor het geval dat je je vriendin in een steegje van achteren wil nemen of in de duinen? "Lieverd wacht, ff mijn neppiemel uit de picknickmand pakken". R u fcking kidding me
Verschil tussen iets van subtiliteit m.b.t het onderwerp en het benadrukken van zijn kleine penis kan denk ik wel een groot verschil maken voor zo'n jongen. Een of ander lulverhaal dat het niet aan hem ligt maar aan haar of zo kan natuurlijk ook gewoon, maar dat is ook vrij lame.quote:Op maandag 4 januari 2016 11:38 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Uhhhh, hij komt er dus wel achter, maar dan is hij niet geknakt omdat het niet hardop uitgesproken is ofzo?
Gaat niet om het voorkomen, maar om de potentie/fantasie. Ik wil geilen op mijn vriend en hem opgeilen via de app/telefoon wat ik allemaal met hem wil doen en hij met mij moet doen. Mijn libido zou verloren gaan als ik mij een piemeltje inbeeld.quote:Op maandag 4 januari 2016 13:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja want dat zijn ook situaties die elke week voor komen en dan is het echt behelpen als hij je niet hard kan neuken en je niet kan laten komen met zijn vingers.
Dat is inderdaad veel belangrijker dan dat de relatie verder geweldig is.
Dan pakt hij je bij je heupen, trekt je wat omhoog, zet zijn knie tussen jou benen om die wijder te zetten en...quote:Op maandag 4 januari 2016 13:38 schreef Schoenenspray het volgende:
Hoe wil een man mij ruig op bed gooien en mij penetreren terwijl ik op mijn buik lig terwijl mijn handen zijn vastgebonden aan bed?Zijn eikel komt hooguit klem tussen mijn bovenbenen.
Misschien iets aan je bovenbenen doen?quote:Op maandag 4 januari 2016 13:38 schreef Schoenenspray het volgende:
[..]
Gaat niet om het voorkomen, maar om de potentie/fantasie. Ik wil geilen op mijn vriend en hem opgeilen via de app/telefoon wat ik allemaal met hem wil doen en hij met mij moet doen. Mijn libido zou verloren gaan als ik mij een piemeltje inbeeld.
Hoe wil een man mij ruig op bed gooien en mij penetreren terwijl ik op mijn buik lig terwijl mijn handen zijn vastgebonden aan bed?Zijn eikel komt hooguit klem tussen mijn bovenbenen.
En ramt die 30+ black dildo in een keer bij je naar binnen.quote:Op maandag 4 januari 2016 13:43 schreef erodome het volgende:
[..]
Dan pakt hij je bij je heupen, trekt je wat omhoog, zet zijn knie tussen jou benen om die wijder te zetten en...
Vind jij het oppervlakkig.. een pinkeltje aan het werk is letterlijk oppervlakkig.quote:Op maandag 4 januari 2016 13:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar is seks niet veel meer dan alleen penetratie voor vrouwen dan?
Juist voor vrouwen zijn er zo veel mogelijkheden met speeltjes etc.
Lijkt mij dat als een man verder geweldig is, en weet hoe zijn vingers en tong te gebruiken alleen de penetratie toch niet de dealbreaker zal zijn.
Zo ja, dan vind ik dat inderdaad vrij oppervlakkig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |