abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158814596
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Eh, nee. In religieuze kringen misschien.
We hebben het niet over het huwelijk hè? :?
pi_158814647
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:35 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

We hebben het niet over het huwelijk hè? :?
Daar ben ik me van bewust. Maar doorgaans is het volkomen normaal om eerst seks te hebben en dan pas een relatie aan te gaan. Weten wat voor vlees je in de kuip hebt, zeg maar.
pi_158814724
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:23 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ook dat kan gewoon vriendelijk en netjes gezegd worden.

"Je pik is te klein" is wel heel bot. Er zijn ook andere woorden die kunnen zeggen dat ze het uitmaakt omdat hij niet zo groot geschapen is (en zij dát dus belangrijker vindt dan een goede relatie)...
'Het ligt niet aan jouw kleine piemel, maar eerder aan mij uitgewoond kut'

Zo beter?
Ik kan geen manier bedenken waardoor het minder kwetsend wordt.
pi_158814790
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:30 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Wat Whatdafuck zegt is ook niet normaal. Seks pas binnen een relatie is veelal de norm.
Nee.

En seks in aanloop naar een relatie is wat anders dan heel makkelijk zijn in seks buiten relaties om.
pi_158814823
quote:
10s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:39 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

'Het ligt niet aan jouw kleine piemel, maar eerder aan mij uitgewoond kut'

Zo beter?
Ik kan geen manier bedenken waardoor het minder kwetsend wordt.
"Ik voel je piemel niet goed als je in me zit, daarom maak ik het uit". Dan kan het aan beide partijen liggen :P
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_158814864
quote:
7s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Daar ben ik me van bewust. Maar doorgaans is het volkomen normaal om eerst seks te hebben en dan pas een relatie aan te gaan. Weten wat voor vlees je in de kuip hebt, zeg maar.
De kans dat ik daarna nog een relatie met een dergelijk meisje zou aangaan is wel klein. Dan zou ik haar in die zin in ieder geval niet meer serieus kunnen zien als relatiemateriaal.

Ik was wel in de veronderstelling dat beneden de 25 zo rond de 50 procent toch zeker wel zou wachten met de seks tot ze tot nadat ze een relatie hebben. (De mensen waarmee ze af en toe seks hebben gehad (ONS) en waarbij ze weten dat dit niks wordt daar buiten gelaten) Als je ouder bent en meer ervaring hebt dan zal de geneigdheid te wachten tot een relatie wel minder zijn doordat er andere belangen spelen zoals kinderen of een carrière.
pi_158814979
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:41 schreef Chai het volgende:

[..]

Nee.

En seks in aanloop naar een relatie is wat anders dan heel makkelijk zijn in seks buiten relaties om.
Als iemand die ik interessant vind juist in aanloop naar een relatie al seks wil, dan zie ik haar juist als makkelijk en dan weet ik niet of die relatie er nog ooit gaat komen.

Preutsheid tot je een relatie hebt is schijnbaar dan een turn-on voor mij? Als mijn vriendin destijds meteen seks had gewild dan was het in ieder geval zeker niet mijn vriendin geworden.
  maandag 4 januari 2016 @ 12:53:52 #158
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_158815114
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 09:03 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Het formaat van de borsten is idd een uiterlijk kenmerk, de lengte van de penis is meer een functioneel iets. Dat van die borsten weet je als man toch ook al voor je seks met haar gaat hebben? Of voos je nooit voor de eerste keer seks?
En oppervlakkig? Stel dat jij in haar schoenen stond.. een maand of twee daten.. en dan is het moment daar en blijkt dat zij last van ernstig vaginisme heeft (penetratie niet mogelijk).Therapie heeft ze al jaren geprobeerd, niets helpt. Anaal is al helemaal uit den boze.
Ga je dan verder met haar, met het idee van 'huisje-boompje-beestje' en 'tot-de-dood-ons-scheidt'? Want tja.. aftrekken is tenslotte ook lekker? Of denk je dan in de rest van je leven toch teveel te gaan missen?

Een pinkeltje is voor een vrouw echt hetzelfde als ernstig vaginisme voor een man.
Ja hoor, 3 jaar samen geweest met een vrouw met vaginisme.
Seks is belangrijk, maar niet het belangrijkste.
pi_158815221
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 09:30 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik vind het niet krom. Bij een pinkeltje zijn niet alleen de standjes beperkt maar is het gevoel bij de vrouw ook niet aanwezig (heb je ooit seks gehad met een pinkeltje? Dat voelt alsof een vrouw op je ligt te rijden ipv dat je gepenetreerd wordt). Bij vaginisme is penetratie onmogelijk. In mijn voorbeeld is dat vaginisme niet op te lossen zoals een pinkeltje ook niet valt te vergroten tot een normale penis. Uiteraard zijn er alternatieven maar dat blijft altijd behelpen. Welke man gaat een relatie aan met een vrouw die hij nooit zal kunnen penetreren?

Het is echter denk ik één van de grootste taboes voor mannen; kritiek op hun penis, zeker dat die te klein is, lijkt zijn mannelijkheid te vernietigen. Vandaar ook die stompzinnige uitspraken als 'size doesn't matter', 'het gaat om de techniek, niet om het formaat' en 'als hij verder maar een beest in bed is'. Andersom zou een man het van een vrouw vrijwel nooit accepteren. Let eens op die massa mannen die klagen dat ze te weinig seks 'krijgen' en dat als reden zien om vreemd te gaan of de relatie te verbreken. Ik denk dat deze man maar zo'n vrouw op moet zoeken; blijkbaar zijn er daar genoeg van.
Zit wat in.

[ Bericht 4% gewijzigd door Schoenenspray op 04-01-2016 18:03:20 ]
pi_158815388
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:23 schreef Jaimy_Luca het volgende:
en zij dát dus belangrijker vindt in een goede relatie...
Fixed.
pi_158815438
quote:
7s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar als dat vlees je dan niet bevalt.. dan ben je als vrouw een bitch? Want seks mag voor een vrouw niet belangrijk zijn in een relatie?
Vreemd. :?
  maandag 4 januari 2016 @ 13:11:01 #162
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_158815514
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 13:07 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Maar als dat vlees je dan niet bevalt.. dan ben je als vrouw een bitch? Want seks mag voor een vrouw niet belangrijk zijn in een relatie?
Maar is seks niet veel meer dan alleen penetratie voor vrouwen dan?

Juist voor vrouwen zijn er zo veel mogelijkheden met speeltjes etc.

Lijkt mij dat als een man verder geweldig is, en weet hoe zijn vingers en tong te gebruiken alleen de penetratie toch niet de dealbreaker zal zijn.

Zo ja, dan vind ik dat inderdaad vrij oppervlakkig.
pi_158815542
Ik snap iets niet of ik ben raar, maar als je date, zoen je en soms gaat dat er wild aan toe en dan betast je elkaar toch? Dan tease je over zijn broek en grijp je zijn kruis?

[ Bericht 44% gewijzigd door Schoenenspray op 04-01-2016 17:59:52 ]
pi_158815591
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 13:11 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Lijkt mij dat als een man verder geweldig is, en weet hoe zijn vingers en tong te gebruiken alleen de penetratie toch niet de dealbreaker zal zijn.

Neem jij die speeltjes mee naar buiten voor het geval dat je je vriendin in een steegje van achteren wil nemen of in de duinen? "Lieverd wacht, ff mijn neppiemel uit de picknickmand pakken". R u fcking kidding me :')
pi_158815618
Dubbel.

[ Bericht 94% gewijzigd door Schoenenspray op 04-01-2016 18:03:44 ]
pi_158815634
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 13:07 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Dat slaat inderdaad nergens op. Size does matter als het gaat om uitersten. Kan me best voorstellen dat TS een pielemuis van 9 cm niet 'trekt'.
  maandag 4 januari 2016 @ 13:23:48 #167
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_158815838
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 13:14 schreef Schoenenspray het volgende:

[..]

Neem jij die speeltjes mee naar buiten voor het geval dat je je vriendin in een steegje van achteren wil nemen of in de duinen? "Lieverd wacht, ff mijn neppiemel uit de picknickmand pakken". R u fcking kidding me :')
Ja want dat zijn ook situaties die elke week voor komen en dan is het echt behelpen als hij je niet hard kan neuken en je niet kan laten komen met zijn vingers.
Dat is inderdaad veel belangrijker dan dat de relatie verder geweldig is.
  maandag 4 januari 2016 @ 13:31:30 #168
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_158816048
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 11:38 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Uhhhh, hij komt er dus wel achter, maar dan is hij niet geknakt omdat het niet hardop uitgesproken is ofzo?
Verschil tussen iets van subtiliteit m.b.t het onderwerp en het benadrukken van zijn kleine penis kan denk ik wel een groot verschil maken voor zo'n jongen. Een of ander lulverhaal dat het niet aan hem ligt maar aan haar of zo kan natuurlijk ook gewoon, maar dat is ook vrij lame. :D
pi_158816231
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 13:23 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja want dat zijn ook situaties die elke week voor komen en dan is het echt behelpen als hij je niet hard kan neuken en je niet kan laten komen met zijn vingers.
Dat is inderdaad veel belangrijker dan dat de relatie verder geweldig is.
Gaat niet om het voorkomen, maar om de potentie/fantasie. Ik wil geilen op mijn vriend en hem opgeilen via de app/telefoon wat ik allemaal met hem wil doen en hij met mij moet doen. Mijn libido zou verloren gaan als ik mij een piemeltje inbeeld.

Hoe wil een man mij ruig op bed gooien en mij penetreren terwijl ik op mijn buik lig terwijl mijn handen zijn vastgebonden aan bed? _O- Zijn eikel komt hooguit klem tussen mijn bovenbenen.

Tip voor TS: betast bij je toekomstige dates zijn kruis per ongeluk in de zoenfase. Als je zijn penis niet in 1 seconde kan vinden weet je genoeg. Want een paar cm meer dan 10 is altijd schuin naar rechts/links en die vind je dus snel als je 1 x met je hand eroverheen gaat. Of je duwt jezelf stevig tegen hem aan en dan voel je ook wel een zaklamp. Vinden mannen vaak niet erg enzo.
pi_158816247
Ligt het niet gewoon meer aan de mate van opwinding? Want het "diepe" gevoel is meer mentaal dan fysiek, zoveel gevoel zit er niet dieper in de vagina, het meeste gevoel zit voorin, in de eerste 5/10 cm. In principe kan je iemand laten kronkelen op het topje van een pink.

Als die jongen verder zo geweldig is zou ik als ik de TS was eerst eens kijken of er geen andere manieren zijn om de liefde te bedrijven waardoor het wel bevredigend wordt. Maar schort er ook nog het een en ander aan dat geweldig zijn waardoor de chemie in bed er verder ook niet goed genoeg is dan wordt het lastig.
Er zit een hele wereld tussen neuken en 30 minuten moeten pijpen. Misschien eens kijken wat er in die wereld te vinden valt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_158816366
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 13:38 schreef Schoenenspray het volgende:

Hoe wil een man mij ruig op bed gooien en mij penetreren terwijl ik op mijn buik lig terwijl mijn handen zijn vastgebonden aan bed? _O- Zijn eikel komt hooguit klem tussen mijn bovenbenen.

Dan pakt hij je bij je heupen, trekt je wat omhoog, zet zijn knie tussen jou benen om die wijder te zetten en...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 4 januari 2016 @ 13:45:54 #172
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_158816446
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 13:38 schreef Schoenenspray het volgende:

[..]

Gaat niet om het voorkomen, maar om de potentie/fantasie. Ik wil geilen op mijn vriend en hem opgeilen via de app/telefoon wat ik allemaal met hem wil doen en hij met mij moet doen. Mijn libido zou verloren gaan als ik mij een piemeltje inbeeld.

Misschien iets aan je bovenbenen doen? :+

Maar ik ben het met je eens dat het in het stukje fantasie te kort (lol) kan doen. Maar om nou te zeggen dat het geslachtsdeel het enige is wat telt in een fantasie...
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  maandag 4 januari 2016 @ 13:46:06 #173
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_158816451
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 13:43 schreef erodome het volgende:

[..]

Dan pakt hij je bij je heupen, trekt je wat omhoog, zet zijn knie tussen jou benen om die wijder te zetten en...

En ramt die 30+ black dildo in een keer bij je naar binnen.
Dan klaag je nooit meer over zijn pinkeltje
pi_158816660
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 13:11 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Vind jij het oppervlakkig.. een pinkeltje aan het werk is letterlijk oppervlakkig.
Speeltjes 'voor de vrouw' heb ik altijd als speeltjes voor de man ervaren. Ik vind het namelijk helemaal niets, een vibrator/dildo ervaar ik zelfs als pijnlijk. Maar sommige mannen blijken het reuze geil te vinden dat soort troep op een vrouwenlichaam te gebruiken.
Maar ik begrijp dat jij zonder meer een relatie (met het oog op tot-de-dood-ons-scheidt) aan zou gaan met een vrouw die je niet kunt penetreren want ze kan je ook klaar laten komen met haar handen of mond?

Tja.. als die penetratie niet belangrijk is... dan kan een vrouw beter seks hebben met een vrouw; die zijn beter met hun vingers en mond.
pi_158816796
12''-masterrace crew
  maandag 4 januari 2016 @ 13:58:55 #176
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_158816816
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 13:52 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Vind jij het oppervlakkig.. een pinkeltje aan het werk is letterlijk oppervlakkig.
Speeltjes 'voor de vrouw' heb ik altijd als speeltjes voor de man ervaren. Ik vind het namelijk helemaal niets, een vibrator/dildo ervaar ik zelfs als pijnlijk. Maar sommige mannen blijken het reuze geil te vinden dat soort troep op een vrouwenlichaam te gebruiken.
Maar ik begrijp dat jij zonder meer een relatie (met het oog op tot-de-dood-ons-scheidt) aan zou gaan met een vrouw die je niet kunt penetreren want ze kan je ook klaar laten komen met haar handen of mond?

Tja.. als die penetratie niet belangrijk is... dan kan een vrouw beter seks hebben met een vrouw; die zijn beter met hun vingers en mond.
Als verder alles goed zit zoals in die relatie zat dan zou ik inderdaad weer een relatie aan gaan zonder seks.
Wat zeg ik, als in mijn huidige relatie de seks nu weg zou vallen dan zou ik de relatie niet beëindigen nee.
Puur omdat verder alles gewoon helemaal geweldig is.
Ik zou het er wel heel moeilijk mee hebben als de intimiteit er niet meer zou zijn, dus knuffelen, zoenen etc, niet zozeer de seksuele handelingen.
pi_158817033
Uit ervaring hebben de meeste mensen eerst een relatie en dan seks. Ik zou het ook niet anders willen formuleren, omdat het toch al in een relatie eindigt. Of, zijn er boel mensen hier die dan zouden weglopen, omdat de seks niet goed genoeg was?
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_158817172
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 13:58 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Als verder alles goed zit zoals in die relatie zat dan zou ik inderdaad weer een relatie aan gaan zonder seks.
Wat zeg ik, als in mijn huidige relatie de seks nu weg zou vallen dan zou ik de relatie niet beëindigen nee.
Ik zou het er wel heel moeilijk mee hebben als de intimiteit er niet meer zou zijn, dus knuffelen, zoenen etc, niet zozeer de seksuele handelingen.
Het is natuurlijk een wereld vol verschil of je een langdurige relatie hebt met iemand, wie weet zelfs kinderen, en de seks valt dan weg, of het beginnen van een relatie met iemand waarmee je nooit bevredigende seks zult hebben. Alhoewel je de mannen die hun vrouw verlaten omdat het seksleven niet veel meer voorstelt niet de kost zou willen geven.
pi_158817218
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 14:07 schreef Mathemaat het volgende:
Uit ervaring hebben de meeste mensen eerst een relatie en dan seks. Ik zou het ook niet anders willen formuleren, omdat het toch al in een relatie eindigt. Of, zijn er boel mensen hier die dan zouden weglopen, omdat de seks niet goed genoeg was?
Ik heb een aantal malen besloten niet met een man verder te gaan omdat het niet klikte in bed. Wat is daar mis mee? Seks is gewoon een belangrijk onderdeel van een relatie voor mij. Voor mannen is dat denk ik zelfs vaker zo dan voor vrouwen.
pi_158817301
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 10:04 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Seks is voor mij een vereiste BINNEN een relatie. :* An sich zou ik prima zonder kunnen (al heb ik geen idee waarom ik dat doelbewust zou willen want lekker) maar ik ga geen relatie met iemand aan zonder seks. Vergeet het maar.
Wat is jouw langste droogstandtijd? :9
pi_158817783
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 13:52 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

In dat geval is de betreffende vrouw biseksueel of lesbisch. Als je niet van penetratie houdt wil dat niet meteen zeggen dat je jezelf aangetrokken voelt tot vrouwen.
pi_158818163
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 00:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Als een vrouw me zou dumpen puur en alleen omdat ze ontevreden is met m'n lul, zou ik eerst eens bij mezelf te rade gaan wat ik ook alweer in zo'n oppervlakkig mens zag.

Zoiets is in mijn ogen verder trouwens bijna altijd een kutsmoes, anders had TS er wel echt voor willen gaan.
pi_158818208
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 13:58 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja maar dat ben jij, en het is goed dat je er zo over nadenkt. TS denkt er anders over, is ook begrijpelijk. Maar dan moet ze het dus uitmaken en dat is op langer termijn ook beter voor haar (ex) vriend, kan hij een vrouw zoeken die 'minder oppervlakkig' is
  maandag 4 januari 2016 @ 15:08:30 #184
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_158818480
quote:
7s.gif Op maandag 4 januari 2016 14:57 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ja maar dat ben jij, en het is goed dat je er zo over nadenkt. TS denkt er anders over, is ook begrijpelijk. Maar dan moet ze het dus uitmaken en dat is op langer termijn ook beter voor haar (ex) vriend, kan hij een vrouw zoeken die 'minder oppervlakkig' is
Of gewoon iemand met een lagere seksdrive :) als het voor iemand minder belangrijk is, dan is het ook een minder groot probleem.
pi_158818657
Je zegt dat je jezelf oppervlakkig vind door deze mening te hebben, maar als jij niks voelt tijdens de sex is dat toch ook gewoon kut :? Niemand die daar vrolijk van wordt, hij ook niet - want het is vast te merken dat je wr niet van geniet. Zou er dan ook een punt achter zetten, aangezien z'n melkfabriek echt niet spontaan weer gaat groeien. Maar dat moet je natuurlijk zelf weten.
pi_158818809
Geen reacties over grote piemels?

Teveel size is ook geen feest enzo. Dan lig je er ook gespannen bij met grote ogen, durf je niet te bewegen of geluid te maken, omdat hij je pijn kan verwarren met geilheid en je bij elke baarmoederstoot kapot gaat. Weg geilheid/natheid.

Vervolg zat er bij mij niet in.

Liever eerder seks dan dit soort drama achteraf en er samen uit moeten komen melancholie/gezeik. Een relatie is al lastig. Het leven is al lastig. Waarom zou je nog meer problemen erbij nemen?

Tenzij je (denkt dat je) niets beters kan krijgen...
Dat vind je het allemaal wel prima en haal je speeltjes die je uiteindelijk weggooit en gaat masturberen terwijl je DaneJones of Nubiles kijkt :') Srsly.

[ Bericht 4% gewijzigd door Schoenenspray op 04-01-2016 17:58:12 ]
pi_158818849
Wat hippocratos zegt.
Ik heb het weleens met een ex uitgemaakt omdat hij te groot was, en ik uitzonderlijk klein (ik vind 10cm perfect!). Niks zo frustrerend als je beiden leuke seks met elkaar wil hebben, maar de tools het moeilijk maken.

Echter,als je eerlijk gaat zijn tegen hem, ben je wel bewust dat jullie beiden niet bij elkaar passen. Het is niet dat zijn pik te klein is, zijn pik is te klein voor jou en jouw kut te groot voor hem. Benadruk dit dus ook, de schuld ligt bij jullie beiden, en jullie kunnen er beiden niks aan doen dat jullie genitaliën niet zo in elkaar passen dat het een groot genot geeft.
pi_158818994
Vind sommige reacties echt waus. Als hij verder maar leuk is blablabla. Durf te wedden dat wat je jezelf ook wijsmaakt en je andere kwaliteiten waardeert, waneer het op neuken aankomt, je niet denkt aan hoe heerlijk hij lasagne kan maken of aan zijn promotie op werk _O- Je vagina verraadt je wel door niet nat te worden. Dus behalve speeltjes moet je ook glijmiddel halen.
pi_158819068
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 15:22 schreef StefBros het volgende:
Wat hippocratos zegt.
Ik heb het weleens met een ex uitgemaakt omdat hij te groot was, en ik uitzonderlijk klein (ik vind 10cm perfect!). Niks zo frustrerend als je beiden leuke seks met elkaar wil hebben, maar de tools het moeilijk maken.

Echter,als je eerlijk gaat zijn tegen hem, ben je wel bewust dat jullie beiden niet bij elkaar passen. Het is niet dat zijn pik te klein is, zijn pik is te klein voor jou en jouw kut te groot voor hem. Benadruk dit dus ook, de schuld ligt bij jullie beiden, en jullie kunnen er beiden niks aan doen dat jullie genitaliën niet zo in elkaar passen dat het een groot genot geeft.
Ik ga stuk _O-

"Het ligt niet aan jou, het ligt niet aan mij, het is geen verkeerde timing... onze genitaliën passen gewoon niet zo goed bij/in elkaar"

Oh Lord!
pi_158819117
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 15:29 schreef Schoenenspray het volgende:

[..]

Ik ga stuk _O-

"Het ligt niet aan jou, het ligt niet aan mij, het is geen verkeerde timing... onze genitaliën passen gewoon niet zo goed bij/in elkaar"

Oh Lord!
Ja niet zo letterlijk :P Of wel en dan in een mooi hallmark kaartje. :P
Maar als je persé wil benoemen dat het aan zijn pik ligt, brengt het dan ook zo eerlijk dat het ook aan jouw kut ligt. Want dat is wel gewoon de waarheid. 10cm is prima pik waar mening man en vrouw mee uit de voeten kan.
  maandag 4 januari 2016 @ 15:35:58 #191
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_158819201
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 15:08 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Of gewoon iemand met een lagere seksdrive :) als het voor iemand minder belangrijk is, dan is het ook een minder groot probleem.
Nou ik heb eigenlijk best een hoge seksdrive. Heb eigenlijk altijd wel zin.
Maar als het niet kan dan kan het niet.
En ik vind het dus blijkbaar inderdaad niet het belangrijkste in een relatie.
  maandag 4 januari 2016 @ 15:37:11 #192
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_158819233
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 15:35 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Nou ik heb eigenlijk best een hoge seksdrive. Heb eigenlijk altijd wel zin.
Maar als het niet kan dan kan het niet.
En ik vind het dus blijkbaar inderdaad niet het belangrijkste in een relatie.
Ben je niet als de dood dat dit na 5 jaar relatie gaat knagen? Ik zou dat wel zijn
  maandag 4 januari 2016 @ 15:38:55 #193
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_158819284
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 15:37 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Ben je niet als de dood dat dit na 5 jaar relatie gaat knagen? Ik zou dat wel zijn
In deze relatie heb ik aan seks geen gebrek ;)
Maar ik heb het toen 3 jaar gehad, en de beslissing om uit elkaar te gaan kwam niet van mij.
Ik zeg niet dat het makkelijk was, maar het was het voor mij destijds wel waard.
pi_158819286
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 15:32 schreef StefBros het volgende:

[..]

Ja niet zo letterlijk :P Of wel en dan in een mooi hallmark kaartje. :P
Maar als je persé wil benoemen dat het aan zijn pik ligt, brengt het dan ook zo eerlijk dat het ook aan jouw kut ligt. Want dat is wel gewoon de waarheid. 10cm is prima pik waar mening man en vrouw mee uit de voeten kan.
"Het ligt aan mijn kut en alle piemels die erin zijn geweest waardoor de lat voor de toekomstige piemels hoger ligt. Kan ze niks aan doen en jouw lul ook niet! Mijn oprechte excuses namens mijn kut. Ik hoop niet dat ze je lul heeft gekwetst"
pi_158819497
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 15:27 schreef Schoenenspray het volgende:
Vind sommige reacties echt waus. Als hij verder maar leuk is blablabla. Durf te wedden dat wat je jezelf ook wijsmaakt en je andere kwaliteiten waardeert, waneer het op neuken aankomt, je niet denkt aan hoe heerlijk hij lasagne kan maken of aan zijn promotie op werk _O- Je vagina verraadt je wel door niet nat te worden. Dus behalve speeltjes moet je ook glijmiddel halen.
Problem fixed. Gewoon zorgen dat je geen natte kut meer krijgt, dan voel je het vast wel.

Trouwens, al aan anaal gedacht? :+

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2016 15:48:40 ]
  maandag 4 januari 2016 @ 16:07:50 #196
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_158820019
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:14 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Daar is dan ook minder overgewicht dus hoef je minder lengte te overbruggen :D
Ik heb laatst gelezen dat dikkere vrouwen juist een strakkere vagina hebben, het vet zit namelijk ook aan de binnenkant van de vagina. ;)

Maar of haar vriend nu te klein is, ze zelf niet strak genoeg is of beide maakt niks uit, het probleem blijft bestaan en vingers wijzen heeft geen nut.
Daatom ook zou ik de reden van het uitmaken algemeen houden.

Mijn ex heeft er een van 12 cm, nooit problemen mee gehad, ik voelde voldoende. Maar mijn man heeft toch een beduidend groter geslacht, en dat is toch wel prettiger. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door snakelady op 04-01-2016 16:28:04 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_158820492
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 15:39 schreef Schoenenspray het volgende:

[..]

"Het ligt aan mijn kut en alle piemels die erin zijn geweest waardoor de lat voor de toekomstige piemels hoger ligt. Kan ze niks aan doen en jouw lul ook niet! Mijn oprechte excuses namens mijn kut. Ik hoop niet dat ze je lul heeft gekwetst"
Vagina's verschillen ook van nature zonder ooit een pik gezien te hebben van wijdte en diepte hoor.... :') Zoals elk onderdeel van een mensenlichaam per mens verschilt...

En veel piemels gehad hebben maken hem niet groter.... gebaard hebben en ouderdom kan wel de elasticiteit van de huid veranderen en kan de vorm beïnvloeden, maar dit hoef niet, en hoeft vervolgens ook niet te betekenen dat het dan persé wijder is.
pi_158820847
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 14:21 schreef Faxie het volgende:

[..]

Wat is jouw langste droogstandtijd? :9
Niet dat het verder relevant is, maar ik gok zo'n twee of drie maanden. Binnen een relatie. Wat ook zeker heeft bijgedragen aan het beeindigen van die relatie.
Your opinion of me is none of my business.
pi_158821151
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)pen-man-zoeken.dhtml

Misschien nog een optie voor sommigen. :P
pi_158821209
Bestaat er eigenlijk niet een soort pocketpussy, die ook een dildo is. Of heb ik nu een mega-uitvinding gedaan :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')