abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158845219
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 11:51 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ja daar kies je voor. Want het hoeft in veel situaties niet.
Wat is dit voor vreemde causaliteit?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  dinsdag 5 januari 2016 @ 13:33:13 #247
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_158845442
quote:

[..]

Als zoiets als dit netjes gezegd wordt - en je weet het zelf ook - dan is er absoluut geen reden om je gekwetst te voelen.

Als het bot gezegd wordt, ja dan mag je je wel gekwetst voelen.
Ik ben het er mee eens dat je er zelf voor kiest om je beledigd te voelen, maar gekwetst is toch iets anders vind ik, dat gaat toch wel dieper dan ''Je jurk is lelijk'', dan kan je je beledigd voelen of er voor kiezen om er geen gevoelens bij te hebben.
Bij kwetsen is het toch vaak persoonlijker en iets ernstiger.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_158850063
quote:

[..]

Als zoiets als dit netjes gezegd wordt - en je weet het zelf ook - dan is er absoluut geen reden om je gekwetst te voelen.

Als het bot gezegd wordt, ja dan mag je je wel gekwetst voelen.
Uh nee. Misschien is er geen goede reden om je dan gekwetst te worden, maar als nog kies je er niet voor om zo te voelen.
pi_158850143
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 20:09 schreef Casiotone het volgende:

[..]

TS lijkt dus blijkbaar ook weer niet zó verliefd op hem, anders had ze wellicht open gestaan voor andere mogelijkheden ipv meteen NEEEEEE te denken
Welnee, liefde ontbreekt totaal waarschijnlijk.
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_158850733
Zeggen dat gekwetst of beledigd voelen een keuze is, is niet meer dan een excuus om geen rekening met een ander te houden.

Verder vind ik dat je het wel kan vertellen, alleen zoals een andere user al zei zou je moeten focussen op jullie incompatibiliteit en niet op het idee dat zijn penis heel klein is. Sowieso is 10cm wel onder gemiddeld, maar bij lange na geen micropenis of zo en je wil die jongen ook niet het idee meegeven dat hij nooit een vrouw zal kunnen bevredigen. Het is alleen zo dat voor een deel van de vrouwen het te klein is.
pi_158852572
hahaha, ohh wat zielig voor die jongen. Ik snap TS dr probleem wel.
Ik zou het niet eerlijk zeggen, en ermee kappen zodra je buiten de deur moet gaan neuken van ellende. Misschien kom je er in de loop der tijd wel achter dat het minder erg is dan je dacht :P
pi_158854335
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 16:07 schreef snakelady het volgende:
Ik heb laatst gelezen dat dikkere vrouwen juist een strakkere vagina hebben
grappig

voor mn gevoel hebben zijn de wat gezettere cammeisjes ook wat strakker, zo op het zicht en de hulpmiddelen die ze gebruiken

je ziet zo nooit met monster dildo's in hun vagina wroeten

en dan zie je zo een skinny klein meisje... jeetje

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2016 19:14:37 ]
pi_158864832
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 20:52 schreef anoniem848372 het volgende:
Ik verwacht nu al hele lelijke reacties, maar ik hoop toch dat er een paar leden iets posten waarmee ik mijn leventje kan voortzetten. Ben overigens een cloon en wil voorkomen dat de hoofdrolspeler heel erg gekwetst zal raken (hij weet dat ik wel eens post hier, maar zal niet alle topics afgaan).

Ik wou het in de Sex sectie gooien, maar het gaat toch echt om een R&P-issue.

Heb sinds kort een 'relatie' en het was tijd om verder te gaan. Nadat alle kleding uit was getrokken schrok ik: 9 á 10 cm is véél te klein. Blowjob deed niet veel wonderen, want het bleef klein en deepthroat was een eitje. Missionaris is al nooit mijn standje geweest bij mijn exen, omdat ik weinig voel. Rijden is hetzelfde. Alle andere standjes haalt hij gewoon niet. Als hij iets teveel beweegt floept het eruit.
Eerder in het verleden heb ik eens een lange relatie gehad met magere seks. Hij kwam in 10-15 minuten klaar en daarna was hij op (bankhanglul was het). Zo gemeen als ik dit zeg, maar hij vulde het nog enigszins. Dit gaat echt nergens heen. Ik word gelukkig van goede seks in een relatie. Als dat niet goed zit, ga ik mij aan alles irriteren bij een man. Het gaat mij niet om klaarkomen en ik weet dat een man van alles kan compenseren met zijn vingers en handen. Maar een normale lengte is alleen al een turn-on en biedt optie tot variatie in standjes. Ik kan dat echt niet opgeven, hoe leuk een man ook is. Wat je partner van een goede vriend onderscheidt is toch echt wel een seksleven.

Dus ja, ik zei dat ik me ongelukkig voel sinds we seks hebben gehad. Hij denkt dat het ligt aan mijn ex ofzo of dat ik bindingsangst heb. De waarheid kan ik hem niet vertellen, want hij is al erg onzeker ;( Ik durf dit aan niemand te vertellen. Ook niet aan mijn vrienden. Ik schaam me dood voor mijn oppervlakkigheid, maar het verandert niets aan hoe belangrijk het voor mij is en waar ik mij tot aangetrokken voel. Als ik met hem door ga, ga ik hem echt niet willen pijpen of initiatief nemen. Heb nog een lijst aan redenen waarom ik geen zin heb uit die seksloze relatie die ik kan hergebruiken.

Voor reacties zoals hij verdient beter etc: ja, hij verdient zeker beter. Maar heel toevallig stopte zijn ex ook met seks na een maand en maakte het ook een maand of twee erna uit. Ik vind dit echt vreselijk, dat ik zo'n goede jongen dit aan doe, maar ik hou meer van mezelf. Goede mannen zijn niet voor het oprapen, maar liever ga ik alleen dood dan nog zo'n relatie met horror seks.

Te snel naar bed gaan is niet slim. Te lang wachten is niet slim. We hebben zoveel gedeeld afgelopen maanden. Hoe ga ik dit vergeten? :N |:( }:| :|W

Ben ook benieuwd naar alle kritiek, aanval, humor, ervaringen, troost of wat dan ook.
Lieg tegen hem. Lieg zo goed als je kan.
Manipuleer hem zo dat hij zich aangetrokken gaat voelen tot Aziatische vrouwen.
Niet grappig bedoeld. Als je dat zou kunnen doen, is dat effectief. Als het effectief is, dan is het goed. Zelfs al kost het miljoenen levens.
Alleen de tijd geneest wat de rede niet kan
pi_158869138
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 13:24 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Wat is dit voor vreemde causaliteit?
Ik laat me niet kwetsen.

Dus kan je ervoor kiezen om het niet toe te laten.
pi_158880626
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:14 schreef Dimachaerus het volgende:
grappig

voor mn gevoel hebben zijn de wat gezettere cammeisjes ook wat strakker, zo op het zicht en de hulpmiddelen die ze gebruiken

je ziet zo nooit met monster dildo's in hun vagina wroeten

en dan zie je zo een skinny klein meisje... jeetje
Dat komt door het lichaamsvet, pik. Alsof dat niet op je inwendige organen drukt al dat vlees. :')
pi_158885884
Best een lastig verhaal. Kijk, seks is een onderdeel van aantrekkelijk zijn in de ogen van TS. Het is heel simpel, als jij om wat voor reden dan ook een factor in de relatie vindt dat je relatie zodanig belemmerd.. dan kun je er het beste mee stoppen. En dan kun je in een gesprek met je partner gewoon aankaarten dat je tijdens de seks geen voldoening meer beleefd en dat het je dwarszit. En dan hoef je het niet eens over zijn zaakje te hebben. Want heb je het weleens over jullie sekservaring gehad samen? Misschien is dat een optie. Want het gaat lastig worden om een nieuwe partner te zoeken met als criterium een penis langer dan 10 cm.
pi_158887397
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 19:44 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Dat komt door het lichaamsvet, pik. Alsof dat niet op je inwendige organen drukt al dat vlees. :')
Nee, komt door het simpele feit dat die veel minder geneukt worden :X
pi_158889350
Hier moet ik gepost hebben
Lambo of Rekt
pi_158891426
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 12:11 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik laat me niet kwetsen.

Dus kan je ervoor kiezen om het niet toe te laten.
Je kunt je gevoel niet sturen dat je ervoor kiest het te negeren betekent niet dat je het niet voelt..
pi_158892519
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 01:20 schreef madam-april het volgende:

[..]

Je kunt je gevoel niet sturen dat je ervoor kiest het te negeren betekent niet dat je het niet voelt..
Ik voel het ook niet.
  donderdag 7 januari 2016 @ 08:19:12 #261
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_158892867
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 06:10 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik voel het ook niet.
En je kan je niet voorstellen dat er mensen zijn die dat niet kunnen, hun gevoel uitschakelen of negeren?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 7 januari 2016 @ 10:57:53 #262
7152 Inbox4me
 Zo kijk ik altijd
pi_158894842
Ik zie de meerwaarde ook niet echt in het meedelen van de reden :?
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
pi_158894861
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 06:10 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik voel het ook niet.
TS voelt het ook niet
pi_158897053
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 10:58 schreef HarveySpecter het volgende:

[..]

TS voelt het ook niet
😂😂😂
pi_158898244
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:07 schreef Vasion het volgende:
Want het gaat lastig worden om een nieuwe partner te zoeken met als criterium een penis langer dan 10 cm.
Volgens mij is het eerder lastig om een man met zo'n kleintje te vinden. De meeste mannen hebben er toch eentje die langer is dan 15cm.
Heb je misschien zelf een kleine penis dat je denkt dat dat normaal is?

Een beetje letten op handen en voeten wil ook wel helpen. Niet voor 100% maar gemiddeld toch wel:
Grote handen/voeten - grote pik
Kleine handen/voeten - kleine pik
Dunne (lange) vingers - dunne pik
Van die kleine handen met worstenvingers - gemiddeld of klein, breed aan de basis, dun bovenaan.
pi_158898794
En met dank aan dit topic ;( heb ik vannacht gedroomd dat ik een nieuwe verkering had, en dat ik tijdens het zoenen z'n maat probeerde in te schatten |:(
Zolang er was is, is er leven.
pi_158899523
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 13:24 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Volgens mij is het eerder lastig om een man met zo'n kleintje te vinden. De meeste mannen hebben er toch eentje die langer is dan 15cm.

Een beetje letten op handen en voeten wil ook wel helpen. Niet voor 100% maar gemiddeld toch wel:
Van die kleine handen met worstenvingers - gemiddeld of klein, breed aan de basis, dun bovenaan.
Daar klopt geen bal van. Weet je toch wel of niet?
pi_158899633
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 13:24 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Oneens. Dunne vingers, dunne pik wel (n=2).
pi_158899775
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 21:12 schreef Sarasi het volgende:
Persoonlijk zou ik dit ook niet kunnen volhouden. Seks is voor mij echt een vereiste binnen een relatie en dat houdt ook in dat ik er wat van moet voelen. Natuurlijk hoeft niet elk standje fysiek te lukken ofzo, maar er moet wel een manier zijn om fijne, goede seks te hebben. Dus ik zou het uitmaken ja, hoe cru en oppervlakkig dat ook klinkt. :@
Begrijpelijk standpunt. Niet leuk, maar wel begrijpelijk.
Voordat sommige heren hierover Postal gaan: de meeste mannen zouden het ook niet leuk vinden als hun vriendin een kut zo groot als Polen zou hebben.
Alleen de tijd geneest wat de rede niet kan
  donderdag 7 januari 2016 @ 14:44:36 #270
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_158900085
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 14:25 schreef Schoenenspray het volgende:

[..]

Oneens. Dunne vingers, dunne pik wel (n=2).
Voeten zeggen inderdaad helemaal niks over de lengte van de penis, dat is een fabeltje.
Maar de vingers kunnen wel een indicatie geven, en dan vooral het verschil tussen de ringvinger en de wijsvinger, een Koreaans onderzoek heeft aangegeven dat hoe kleiner het verschil in lengte tussen deze twee vingers, hoe groter de penis.
Ook dat mannen die meer testosteron in de baarmoeder hebben gekregen vaker een langere ringvinger hebben dan wijsvinger.
En bij vrouwen is vaak de ringvinger korter dan de wijsvinger, terwijl bij lesbiennes of transseksuelen de verhoudingen in de handen vaak meer mannelijk zijn.

Nu is het alleen de vraag of deze hypothese ook correct is bij niet Koreaanse mannen.
Misschien dat er hier wat mannen zijn die deze hypothese kunnen bevestigen of ontkrachten? :P

Mocht het waar zijn dan ben ik blij dat ik meisje ben anders had ik een micropenis gehad, bij mij zit er namelijk best een groot verschil in lengte tussen deze twee vingers. ;)
pi_158902747
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 14:21 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Daar klopt geen bal van. Weet je toch wel of niet?
Bij de mannen met wie ik seks heb gehad klopte het wel..
pi_158903096
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 16:15 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik ken twee Antillianen en ze zijn allebei heel lui.
pi_158905851
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 16:15 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Zozo sletje, heb je met miljoenen mannen seks gehad?
pi_158907290
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2016 17:56 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Zozo sletje, heb je met miljoenen mannen seks gehad?
:')

Ze ziet er vast beter uit dan jij.
pi_158909136
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 18:53 schreef Schoenenspray het volgende:

[..]

:')

Ze ziet er vast beter uit dan jij.
Hebben ze jou vaak slet genoemd, dat je zo reageert?
  donderdag 7 januari 2016 @ 19:48:39 #276
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_158909282
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:45 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Waarom doen jullie überhaupt aan slutshaming? Shame on you.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_158909308
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:48 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Waarom doen jullie überhaupt aan slutshaming? Shame on you.
Ik shame niet, ik stel enkel een vraag.
pi_158909552
quote:
0s.gifOp donderdag 7 januari 2016 19:45 schreef Lokasenna het volgende:[/b]

[..]

Hoe hebben ze jou genoemd?
pi_158909565
Beter ben je gewoon eerlijk en zeg je dat hij te klein is voor jouw uitgewoonde grot ;)

Nee ergens vind ik het serieuze antwoord wel beter. Hij moet zelf ook wel weten dat hij een kleintje heeft. Dat maakt de afwijzing alleen maar begrijpelijker.
Het zou juist een makkelijke afwijzing moeten zijn denk ik.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_158909572
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:54 schreef Schoenenspray het volgende:

[..]

Hoe hebben ze jou genoemd?
Autist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')