Waarom doen jullie überhaupt aan slutshaming? Shame on you.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hebben ze jou vaak slet genoemd, dat je zo reageert?
Ik shame niet, ik stel enkel een vraag.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:48 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Waarom doen jullie überhaupt aan slutshaming? Shame on you.
Hoe hebben ze jou genoemd?quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:45 schreef Lokasenna het volgende:[/b]
[..]
Hebben ze jou vaak slet genoemd, dat je zo reageert?
Beter zeg je gewoon slappe hap die liever zit dan beweegt.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:54 schreef ludovico het volgende:
Beter ben je gewoon eerlijk en zeg je dat hij te klein is voor jouw uitgewoonde grot
Interessant.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:03 schreef erodome het volgende:
[..]
Beter zeg je gewoon slappe hap die liever zit dan beweegt.
Een slappe bekkenbodem krijg je niet van seks. Beter veel seks, veel grote pikken in je, dan niets doen en ook geen seks. Wat dan de enige "training" is die die spiergroep krijgt.
Soms hebben vrouwen van nature wel een lossere bekkenbodem en ook binnen opwinding kan de spanning/ontspanning van de bekkenbodem varieren, maar dat is op te lossen met wat controle over je bekkenbodem hebben zonder dat het je al teveel moeite kost. Heel soms beschadigt een bekkenbodem, maar de kans dat dat komt door een pik is erg klein en gaat dan gepaard met geweld, zwaar forceren. Niets waar de man die geen brute verkrachter is zich druk om hoeft te maken dus.
Ok? Dus? Ze doet alsof haar ervaring boven alles staat, ga toch wegquote:Op donderdag 7 januari 2016 18:53 schreef Schoenenspray het volgende:
[..]
Ze ziet er vast beter uit dan jij.
Puur omdat ze een mening heeft en dit onderbouwt met haar n=#quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:16] schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/350786]Angel-Joy het volgende:
[..]
Ok? Dus? Ze doet alsof haar ervaring boven alles staat, ga toch weg
Ach, daar kan jij toch wel de vinger op leggen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:49 schreef Dinus het volgende:
En met dank aan dit topicheb ik vannacht gedroomd dat ik een nieuwe verkering had, en dat ik tijdens het zoenen z'n maat probeerde in te schatten
15,6 is toch boven de 15cm......quote:Op vrijdag 8 januari 2016 06:30 schreef Keep_Walking het volgende:
Het is trouwens niet waar dat de meeste mannen en lul boven de 15 centimeter hebben. In Congo, misschien.
Maar een Nederlandse man heeft gemiddeld een lol rond de 15 centimeter, 15,6 als je deze map gelooft:
http://www.targetmap.com/viewer.aspx?reportId=3073
En in veel andere landen is het juist kleiner.
Ja, oke, maar niet veel. Dus als iemand een penis heeft van 14,5 centimeter is die persoon nog steeds dicht bij het gemiddelde.quote:
Nou, ik als man zou het eigenlijk ook niet willen weten, hoor. Ik heb veel liever dat ze iets zegt van "het gevoel is er niet meer bij mij" (wat nog wel klopt ook, haha). Want dat "is gewoon niet anders", als het ware. En dan zou ik even uithuilen en daarna vergeten.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:58 schreef Scorpie het volgende:
Stiekem weet je zelf ook wel dat je betoog geen stand houdt, toch?
Alsof je het zelf niet al weet als je 10cm in je broek hebt. !!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:35 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Nou, ik als man zou het eigenlijk ook niet willen weten, hoor. Ik heb veel liever dat ze iets zegt van "het gevoel is er niet meer bij mij" (wat nog wel klopt ook, haha). Want dat "is gewoon niet anders", als het ware. En dan zou ik even uithuilen en daarna vergeten.
Maar als ze zou zeggen dat ondermaats ben, oh man, dat zou me m'n leven bijblijven.
Ja daarom juist, hij weet het zelf al, dus waarom nog een keer natrappen?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:04 schreef ludovico het volgende:
[..]
Alsof je het zelf niet al weet als je 10cm in je broek hebt. !!
Wat? Als je met slechte excuses komt zonder duidelijke aanleiding terwijl je zelf in de gaten hebt dat na de seks de vrouwen keer op keer met stomme excuses komen? Denk je dat dat echt beter is?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja daarom juist, hij weet het zelf al, dus waarom nog een keer natrappen?
Ik doelde eerder op het feit dat het moeilijk te achterhalen is welke penis size iemand heeft.quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:24 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Volgens mij is het eerder lastig om een man met zo'n kleintje te vinden. De meeste mannen hebben er toch eentje die langer is dan 15cm.
Heb je misschien zelf een kleine penis dat je denkt dat dat normaal is?
Een beetje letten op handen en voeten wil ook wel helpen. Niet voor 100% maar gemiddeld toch wel:
Grote handen/voeten - grote pik
Kleine handen/voeten - kleine pik
Dunne (lange) vingers - dunne pik
Van die kleine handen met worstenvingers - gemiddeld of klein, breed aan de basis, dun bovenaan.
Ben jij niet gewoon dik zodat hij er moeilijk bijkomt?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:20 schreef anoniem848372 het volgende:
Hey Fokkers, had ff geen tijd om alles te lezen.
Heb net naar een liniaal gekeken en die van hem is zelfs nog minder dan 10 cm: 8-8,5 cm. Bij penetratie heb je dan 4 cm bewegingsvrijheid en anders floept het eruit. Bij moeilijke standjes blijft die 4-4,5 cm buiten en is penetratie beperkt tot de eikel
. Sommige reacties hier
Wrm moet ik mij eigenlijk verantwoorden? ''Het voelt niet goed'' is toch prima?
Blijkbaar denken meer mensen dat het beter is, kwestie van meningsverschillen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:23 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat? Als je met slechte excuses komt zonder duidelijke aanleiding terwijl je zelf in de gaten hebt dat na de seks de vrouwen keer op keer met stomme excuses komen? Denk je dat dat echt beter is?
Ik heb een hekel aan het gedrag: "niet durven afwijzen". Het is echt moeilijk irritant.
Omdat het uit het niets komt. Je voelt gewoon aan je water als man dat er iets is. Dat wordt niet vermeld en dat is - vind ik - vervelend.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Blijkbaar denken meer mensen dat het beter is, kwestie van meningsverschillen.
Dat jij daar een hekel aan hebt, is toch prima. Als ts zegt: ik ben niet meer blij in ons relatie, het gevoel is gewoon weg.
Dan liegt ze niet en spreekt ze de waarheid. Dus waarom dan specifiek zeggen: het ligt aan je piemel?
Self reported ja.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 06:30 schreef Keep_Walking het volgende:
Het is trouwens niet waar dat de meeste mannen en lul boven de 15 centimeter hebben. In Congo, misschien.
Maar een Nederlandse man heeft gemiddeld een lol rond de 15 centimeter, 15,6 als je deze map gelooft:
http://www.targetmap.com/viewer.aspx?reportId=3073
En in veel andere landen is het juist kleiner.
Natuurlijk weet je dat zelf ook, maar ik zou er de voorkeur aan geven om dat niet ingepeperd te krijgen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:04 schreef ludovico het volgende:
[..]
Alsof je het zelf niet al weet als je 10cm in je broek hebt. !!
Te lang wachten is niet slim.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:52 schreef anoniem848372 het volgende:
Te snel naar bed gaan is niet slim. Te lang wachten is niet slim. We hebben zoveel gedeeld afgelopen maanden. Hoe ga ik dit vergeten?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |