"Hoi, wat fijn dat onze geslachtsdelen een hoge potentie hebben om goed samen te werken. Verder heb ik nog leuke hobbies, namelijk... neuken"quote:Op maandag 4 januari 2016 16:55 schreef TserrofEnoch het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)pen-man-zoeken.dhtml
Misschien nog een optie voor sommigen.
Nja, er bestaat natuurlijk een verschil tussen het gevoel hebben dat je een raam open zet en de nacht neukt en gewoon liever willen dat hij wat groter was.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:27 schreef Schoenenspray het volgende:
Vind sommige reacties echt waus. Als hij verder maar leuk is blablabla. Durf te wedden dat wat je jezelf ook wijsmaakt en je andere kwaliteiten waardeert, waneer het op neuken aankomt, je niet denkt aan hoe heerlijk hij lasagne kan maken of aan zijn promotie op werkJe vagina verraadt je wel door niet nat te worden. Dus behalve speeltjes moet je ook glijmiddel halen.
"Ik vind seks belangrijk in een relatie, jij bent om eerlijk te zijn - en dat weet je misschien zelf ook wel - niet zo groot geschapen. Daar kun je niks aan doen, maar voor mij is de seks hierdoor niet bevredigend. Het spijt me."quote:Op maandag 4 januari 2016 12:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
'Het ligt niet aan jouw kleine piemel, maar eerder aan mij uitgewoond kut'
Zo beter?
Ik kan geen manier bedenken waardoor het minder kwetsend wordt.
Uh, nee.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:28 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
"Ik vind seks belangrijk in een relatie, jij bent om eerlijk te zijn - en dat weet je misschien zelf ook wel - niet zo groot geschapen. Daar kun je niks aan doen, maar voor mij is de seks hierdoor niet bevredigend. Het spijt me."
Zoiets klinkt al een stuk vriendelijker.
Hoe zou je het dan uitmaken?quote:
Waarom zou je eerlijk zijn als het enige wat je ermee bereikt dat je zelf een schoon geweten hebt?quote:Op maandag 4 januari 2016 17:31 schreef sylvesterrr het volgende:
Dit topic....![]()
Voor de één is seks een primaire levensbehoefte, en voor de ander is dat het gewoon niet. Seks is voor de ene persoon het belangrijkste onderdeel van een relatie, en voor de ander is het minder belangrijk. Niets mis mee toch?![]()
Als je niet *durft* te zeggen dat je zijn penis te klein vindt, zegt mijns inziens meer over jouw persoonlijkheid dan over zijn kleine penis. De ander niet willen kwetsen is gewoon een smoesje om niet eerlijk hoeven te zijn. Maar goed, ik bemoei niet.
In elk geval niet door het zelfvertrouwen nog een trapje na te geven.quote:
Lijkt me dat je hem dan net zoveel kwetst toch? Hij gaat dan alsnog aan zichzelf twijfelen.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In elk geval niet door het zelfvertrouwen nog een trapje na te geven.
Het mag ook best wat algemener blijven als in 'ik denk dat we toch niet goed genoeg bij elkaar passen' zonder specifiek te maken dat het om zijn piemel gaat. Als dit zo'n groot probleem is voor TS is het ook vast niet het enige minpunt aan hem dat ze kan bedenken.
Jij vindt het even kwetsend om te zeggen dat er misschien geen goede match is qua persoonlijkheid dan dat er iets aan zijn lichaam is waar hij totaal geen invloed op heeft wat je niet zint?quote:Op maandag 4 januari 2016 18:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Lijkt me dat je hem dan net zoveel kwetst toch? Hij gaat dan alsnog aan zichzelf twijfelen.
Waarom zou je überhaupt niét eerlijk willen zijn?quote:Op maandag 4 januari 2016 18:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom zou je eerlijk zijn als het enige wat je ermee bereikt dat je zelf een schoon geweten hebt?
Wel als dat niet zou kloppenquote:Op maandag 4 januari 2016 18:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij vindt het even kwetsend om te zeggen dat er misschien geen goede match is qua persoonlijkheid dan dat er iets aan zijn lichaam is waar hij totaal geen invloed op heeft wat je niet zint?
Waarom wel? In dit geval vind ik eerlijkheid puur egoïstisch. Die knul kan daar toch niks mee en het kan hem onnodig belemmeren in de toekomst. En dat doe je het enkel voor je jezelf, omdat het makkelijker is om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaupt niét eerlijk willen zijn?
De reden waarom TS hem niet meer wil ís natuurlijk al puur egoïstisch.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom wel? In dit geval vind ik eerlijkheid puur egoïstisch.
Dus? Dan kan die trap na er ook nog wel bij?quote:Op maandag 4 januari 2016 18:53 schreef Casiotone het volgende:
[..]
De reden waarom TS hem niet meer wil ís natuurlijk al puur egoïstisch.
De enige goede reden om een relatie te verbreken is een egoistische, namelijk dat je gelukkiger bent zonder de ander dan met.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:53 schreef Casiotone het volgende:
[..]
De reden waarom TS hem niet meer wil ís natuurlijk al puur egoïstisch.
Zoals iemand anders al aangaf: out of the blue relatie beëindigen zonder een 'fatsoenlijke' reden op te geven zal hem zeker in de toekomst niet belemmeren?quote:Op maandag 4 januari 2016 18:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom wel? In dit geval vind ik eerlijkheid puur egoïstisch. Die knul kan daar toch niks mee en het kan hem onnodig belemmeren in de toekomst. En dat doe je het enkel voor je jezelf, omdat het makkelijker is om eerlijk te zijn.
Geen recht van spreken dusquote:Op maandag 4 januari 2016 16:42 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Niet dat het verder relevant is, maar ik gok zo'n twee of drie maanden. Binnen een relatie. Wat ook zeker heeft bijgedragen aan het beeindigen van die relatie.
Oh, aha. Wel handig. Dat de enigen met recht van spreken de mensen zijn die langere tijd geen seks (kunnen) hebben. Dat maakt inderdaad wel dat je lekker in een cirkeltje gefrustreerde mensen blijft hangen die elkaar allemaal evenveel kunnen leren, namelijk nul.quote:
Maar met m'n formaat is niets misquote:Op maandag 4 januari 2016 19:57 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Oh, aha. Wel handig. Dat de enigen met recht van spreken de mensen zijn die langere tijd geen seks (kunnen) hebben. Dat maakt inderdaad wel dat je lekker in een cirkeltje gefrustreerde mensen blijft hangen die elkaar allemaal evenveel kunnen leren, namelijk nul.![]()
Persoonlijke sidenote: jij bent bijvoorbeeld absoluut niet lelijk, en ik heb je ook best af en toe in een goede bui meegemaakt. Het enige echte onaantrekkelijke aan je is je cynisme en je verbitterde instelling die me constant doet denken aan Maarten van Rossum.
En "ik vind ons niet zo bij elkaar passen" is geen fatsoenlijke reden?quote:Op maandag 4 januari 2016 19:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zoals iemand anders al aangaf: out of the blue relatie beëindigen zonder een 'fatsoenlijke' reden op te geven zal hem zeker in de toekomst niet belemmeren?En nee, je bent niet verplicht een reden op te geven, laat staan een 'fatsoenlijke' reden.
En ik wil een partner met minimaal cup H, wat is daar onrealistisch aan?quote:Op zondag 3 januari 2016 21:48 schreef anoniem848372 het volgende:
[..]
Ik wil een partner met meer dan 10 cm. Wat is daar onrealistisch aan?
"Niet bij elkaar passen", kan het nóg vager?quote:Op maandag 4 januari 2016 19:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
En "ik vind ons niet zo bij elkaar passen" is geen fatsoenlijke reden?
Ik zou dat persoonlijk liever horen dan "Je vagina is te wijd/krap/lelijk/geurig" of wat dan ook.
Een beter vergelijking zou zijn een partner zonder kraters in haar borst.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:03 schreef klaasvaak555 het volgende:
[..]
En ik wil een partner met minimaal cup H, wat is daar onrealistisch aan?
Dat jij een niet gemiddelde maat wil en TS wel.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:03 schreef klaasvaak555 het volgende:
[..]
En ik wil een partner met minimaal cup H, wat is daar onrealistisch aan?
whahahahahhaquote:Op maandag 4 januari 2016 20:04 schreef Nobu het volgende:
[..]
Een beter vergelijking zou zijn een partner zonder kraters in haar borst..
Als je van iemand houdt hou je van alles, ook als zijn penis 10cm is.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat jij een niet gemiddelde maat wil en TS wel.
Maar ook al zou jij graag een vrouw willen met cup H dan is daar toch ook niks mis mee?
TS lijkt dus blijkbaar ook weer niet zó verliefd op hem, anders had ze wellicht open gestaan voor andere mogelijkheden ipv meteen NEEEEEE te denkenquote:Op maandag 4 januari 2016 20:06 schreef klaasvaak555 het volgende:
[..]
Als je van iemand houdt hou je van alles, ook als zijn penis 10cm is.
Zo bekijk ik het.
Exact.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:09 schreef Casiotone het volgende:
[..]
TS lijkt dus blijkbaar ook weer niet zó verliefd op hem, anders had ze wellicht open gestaan voor andere mogelijkheden ipv meteen NEEEEEE te denken
Hoe kan je van houden van spreken als je net begint met daten? Dit is gewoon een normale reden om niet verder te gaan met iemand. Waarom wordt er gedaan alsof TS hier fout zit?quote:Op maandag 4 januari 2016 20:06 schreef klaasvaak555 het volgende:
[..]
Zo bekijk ik het.
Oh, ik dacht dat dit om een relatie gingquote:Op maandag 4 januari 2016 20:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hoe kan je van houden van spreken als je net begint met daten? Dit is gewoon een normale reden om niet verder te gaan met iemand. Waarom wordt er gedaan alsof TS hier fout zit?
Tering, als ze er op een 3e date achter zou komen dat hij een collectie aan sexpoppen op zolder heeft mag ze toch ook de zooi afkappen?
'blijven houden van' is moeilijk als je in de fases beland waarbij je op een gegeven moment ongelukkig van de seks word (want je doet het toch maar, want je houd van hem), je vervolgens geen zin meer in seks hebt met de ander, je daarna een afkeer krijgt van zijn seksuele avances, en daarna steeds meer een afkeer van hem.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:06 schreef klaasvaak555 het volgende:
[..]
Zo bekijk ik het.
Dat is ook jouw goed recht, maar voor sommige is een goed seksleven heel erg belangrijk in een relatie, en gezien dit nog allemaal erg pril is kan ze het beter nu stopzetten dan later wanneer ze er gefrustreerd van is en beide al meer in de relatie geinvesteerd hebben.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:06 schreef klaasvaak555 het volgende:
[..]
Zo bekijk ik het.
Ja! Wel!quote:
Vond ik niet.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:43 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ja! Wel!
Wat ik zei klinkt een stuk vriendelijker dan "Je hebt een minilul".
Het enige wat zij moet doen is EERLIJK ZIJN.
Alsof je ervoor kiest om gekwetst te worden of te voelenquote:Op maandag 4 januari 2016 21:43 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ja! Wel!
Wat ik zei klinkt een stuk vriendelijker dan "Je hebt een minilul".
En als je zelfs daarvan over de zeik gaat moet je je eens afvragen waar je dan wél tegen kan!
Mensen willen zo graag de waarheid he, maar als mensen de waarheid zeggen - netjes - dan is het ook weer niet goed!
Je kan je ook niet laten kwetsen hoor. Daar heb je nog altijd zelf keuze in.
Maar als haar vriend zich graag laat kwetsen, ook al zegt ze het netjes moet hij weten.
Het enige wat zij moet doen is EERLIJK ZIJN.
Nee dan denk je gewoon na verloop van tijd, wat raar wijf was dat zeg en ga je accepteren dat jullie inderdaad niet bij elkaar pasten.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zoals iemand anders al aangaf: out of the blue relatie beëindigen zonder een 'fatsoenlijke' reden op te geven zal hem zeker in de toekomst niet belemmeren?En nee, je bent niet verplicht een reden op te geven, laat staan een 'fatsoenlijke' reden.
I'm growing a pair...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:14 schreef Norma_Jeane het volgende:
Al 238 post waarbij ts al bij nr 27 is afgehaakt.
Zeg ts kom je nog reageren of lees je alleen onder je originele nick mee?
Als dat lukt kunnen ook alle problemen opgelost zijn!quote:
Ja daar kies je voor. Want het hoeft in veel situaties niet.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alsof je ervoor kiest om gekwetst te worden of te voelen
Wat is dit voor vreemde causaliteit?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:51 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ja daar kies je voor. Want het hoeft in veel situaties niet.
Ik ben het er mee eens dat je er zelf voor kiest om je beledigd te voelen, maar gekwetst is toch iets anders vind ik, dat gaat toch wel dieper dan ''Je jurk is lelijk'', dan kan je je beledigd voelen of er voor kiezen om er geen gevoelens bij te hebben.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:51 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Als zoiets als dit netjes gezegd wordt - en je weet het zelf ook - dan is er absoluut geen reden om je gekwetst te voelen.
Als het bot gezegd wordt, ja dan mag je je wel gekwetst voelen.
Uh nee. Misschien is er geen goede reden om je dan gekwetst te worden, maar als nog kies je er niet voor om zo te voelen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:51 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Als zoiets als dit netjes gezegd wordt - en je weet het zelf ook - dan is er absoluut geen reden om je gekwetst te voelen.
Als het bot gezegd wordt, ja dan mag je je wel gekwetst voelen.
Welnee, liefde ontbreekt totaal waarschijnlijk.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:09 schreef Casiotone het volgende:
[..]
TS lijkt dus blijkbaar ook weer niet zó verliefd op hem, anders had ze wellicht open gestaan voor andere mogelijkheden ipv meteen NEEEEEE te denken
grappigquote:Op maandag 4 januari 2016 16:07 schreef snakelady het volgende:
Ik heb laatst gelezen dat dikkere vrouwen juist een strakkere vagina hebben
Lieg tegen hem. Lieg zo goed als je kan.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:52 schreef anoniem848372 het volgende:
Ik verwacht nu al hele lelijke reacties, maar ik hoop toch dat er een paar leden iets posten waarmee ik mijn leventje kan voortzetten. Ben overigens een cloon en wil voorkomen dat de hoofdrolspeler heel erg gekwetst zal raken (hij weet dat ik wel eens post hier, maar zal niet alle topics afgaan).
Ik wou het in de Sex sectie gooien, maar het gaat toch echt om een R&P-issue.
Heb sinds kort een 'relatie' en het was tijd om verder te gaan. Nadat alle kleding uit was getrokken schrok ik: 9 á 10 cm is véél te klein. Blowjob deed niet veel wonderen, want het bleef klein en deepthroat was een eitje. Missionaris is al nooit mijn standje geweest bij mijn exen, omdat ik weinig voel. Rijden is hetzelfde. Alle andere standjes haalt hij gewoon niet. Als hij iets teveel beweegt floept het eruit.
Eerder in het verleden heb ik eens een lange relatie gehad met magere seks. Hij kwam in 10-15 minuten klaar en daarna was hij op (bankhanglul was het). Zo gemeen als ik dit zeg, maar hij vulde het nog enigszins. Dit gaat echt nergens heen. Ik word gelukkig van goede seks in een relatie. Als dat niet goed zit, ga ik mij aan alles irriteren bij een man. Het gaat mij niet om klaarkomen en ik weet dat een man van alles kan compenseren met zijn vingers en handen. Maar een normale lengte is alleen al een turn-on en biedt optie tot variatie in standjes. Ik kan dat echt niet opgeven, hoe leuk een man ook is. Wat je partner van een goede vriend onderscheidt is toch echt wel een seksleven.
Dus ja, ik zei dat ik me ongelukkig voel sinds we seks hebben gehad. Hij denkt dat het ligt aan mijn ex ofzo of dat ik bindingsangst heb. De waarheid kan ik hem niet vertellen, want hij is al erg onzekerIk durf dit aan niemand te vertellen. Ook niet aan mijn vrienden. Ik schaam me dood voor mijn oppervlakkigheid, maar het verandert niets aan hoe belangrijk het voor mij is en waar ik mij tot aangetrokken voel. Als ik met hem door ga, ga ik hem echt niet willen pijpen of initiatief nemen. Heb nog een lijst aan redenen waarom ik geen zin heb uit die seksloze relatie die ik kan hergebruiken.
Voor reacties zoals hij verdient beter etc: ja, hij verdient zeker beter. Maar heel toevallig stopte zijn ex ook met seks na een maand en maakte het ook een maand of twee erna uit. Ik vind dit echt vreselijk, dat ik zo'n goede jongen dit aan doe, maar ik hou meer van mezelf. Goede mannen zijn niet voor het oprapen, maar liever ga ik alleen dood dan nog zo'n relatie met horror seks.
Te snel naar bed gaan is niet slim. Te lang wachten is niet slim. We hebben zoveel gedeeld afgelopen maanden. Hoe ga ik dit vergeten?![]()
![]()
![]()
![]()
Ben ook benieuwd naar alle kritiek, aanval, humor, ervaringen, troost of wat dan ook.
Ik laat me niet kwetsen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat is dit voor vreemde causaliteit?
Dat komt door het lichaamsvet, pik. Alsof dat niet op je inwendige organen drukt al dat vlees.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:14 schreef Dimachaerus het volgende:
grappig
voor mn gevoel hebben zijn de wat gezettere cammeisjes ook wat strakker, zo op het zicht en de hulpmiddelen die ze gebruiken
je ziet zo nooit met monster dildo's in hun vagina wroeten
en dan zie je zo een skinny klein meisje... jeetje
Nee, komt door het simpele feit dat die veel minder geneukt wordenquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat komt door het lichaamsvet, pik. Alsof dat niet op je inwendige organen drukt al dat vlees.
Je kunt je gevoel niet sturen dat je ervoor kiest het te negeren betekent niet dat je het niet voelt..quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:11 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik laat me niet kwetsen.
Dus kan je ervoor kiezen om het niet toe te laten.
Ik voel het ook niet.quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:20 schreef madam-april het volgende:
[..]
Je kunt je gevoel niet sturen dat je ervoor kiest het te negeren betekent niet dat je het niet voelt..
En je kan je niet voorstellen dat er mensen zijn die dat niet kunnen, hun gevoel uitschakelen of negeren?quote:
Volgens mij is het eerder lastig om een man met zo'n kleintje te vinden. De meeste mannen hebben er toch eentje die langer is dan 15cm.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:07 schreef Vasion het volgende:
Want het gaat lastig worden om een nieuwe partner te zoeken met als criterium een penis langer dan 10 cm.
Daar klopt geen bal van. Weet je toch wel of niet?quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:24 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Volgens mij is het eerder lastig om een man met zo'n kleintje te vinden. De meeste mannen hebben er toch eentje die langer is dan 15cm.
Heb je misschien zelf een kleine penis dat je denkt dat dat normaal is?
Een beetje letten op handen en voeten wil ook wel helpen. Niet voor 100% maar gemiddeld toch wel:
Grote handen/voeten - grote pik
Kleine handen/voeten - kleine pik
Dunne (lange) vingers - dunne pik
Van die kleine handen met worstenvingers - gemiddeld of klein, breed aan de basis, dun bovenaan.
Oneens. Dunne vingers, dunne pik wel (n=2).quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:24 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Volgens mij is het eerder lastig om een man met zo'n kleintje te vinden. De meeste mannen hebben er toch eentje die langer is dan 15cm.
Een beetje letten op handen en voeten wil ook wel helpen. Niet voor 100% maar gemiddeld toch wel:
Van die kleine handen met worstenvingers - gemiddeld of klein, breed aan de basis, dun bovenaan.
Begrijpelijk standpunt. Niet leuk, maar wel begrijpelijk.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:12 schreef Sarasi het volgende:
Persoonlijk zou ik dit ook niet kunnen volhouden. Seks is voor mij echt een vereiste binnen een relatie en dat houdt ook in dat ik er wat van moet voelen. Natuurlijk hoeft niet elk standje fysiek te lukken ofzo, maar er moet wel een manier zijn om fijne, goede seks te hebben. Dus ik zou het uitmaken ja, hoe cru en oppervlakkig dat ook klinkt.
Voeten zeggen inderdaad helemaal niks over de lengte van de penis, dat is een fabeltje.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:25 schreef Schoenenspray het volgende:
[..]
Oneens. Dunne vingers, dunne pik wel (n=2).
Bij de mannen met wie ik seks heb gehad klopte het wel..quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:21 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Daar klopt geen bal van. Weet je toch wel of niet?
Ik ken twee Antillianen en ze zijn allebei heel lui.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:15 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Bij de mannen met wie ik seks heb gehad klopte het wel..
Zozo sletje, heb je met miljoenen mannen seks gehad?quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:15 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Bij de mannen met wie ik seks heb gehad klopte het wel..
quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zozo sletje, heb je met miljoenen mannen seks gehad?
Hebben ze jou vaak slet genoemd, dat je zo reageert?quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:53 schreef Schoenenspray het volgende:
[..]
Ze ziet er vast beter uit dan jij.
Waarom doen jullie überhaupt aan slutshaming? Shame on you.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hebben ze jou vaak slet genoemd, dat je zo reageert?
Ik shame niet, ik stel enkel een vraag.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:48 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Waarom doen jullie überhaupt aan slutshaming? Shame on you.
Hoe hebben ze jou genoemd?quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:45 schreef Lokasenna het volgende:[/b]
[..]
Hebben ze jou vaak slet genoemd, dat je zo reageert?
Beter zeg je gewoon slappe hap die liever zit dan beweegt.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:54 schreef ludovico het volgende:
Beter ben je gewoon eerlijk en zeg je dat hij te klein is voor jouw uitgewoonde grot
Interessant.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:03 schreef erodome het volgende:
[..]
Beter zeg je gewoon slappe hap die liever zit dan beweegt.
Een slappe bekkenbodem krijg je niet van seks. Beter veel seks, veel grote pikken in je, dan niets doen en ook geen seks. Wat dan de enige "training" is die die spiergroep krijgt.
Soms hebben vrouwen van nature wel een lossere bekkenbodem en ook binnen opwinding kan de spanning/ontspanning van de bekkenbodem varieren, maar dat is op te lossen met wat controle over je bekkenbodem hebben zonder dat het je al teveel moeite kost. Heel soms beschadigt een bekkenbodem, maar de kans dat dat komt door een pik is erg klein en gaat dan gepaard met geweld, zwaar forceren. Niets waar de man die geen brute verkrachter is zich druk om hoeft te maken dus.
Ok? Dus? Ze doet alsof haar ervaring boven alles staat, ga toch wegquote:Op donderdag 7 januari 2016 18:53 schreef Schoenenspray het volgende:
[..]
Ze ziet er vast beter uit dan jij.
Puur omdat ze een mening heeft en dit onderbouwt met haar n=#quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:16] schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/350786]Angel-Joy het volgende:
[..]
Ok? Dus? Ze doet alsof haar ervaring boven alles staat, ga toch weg
Ach, daar kan jij toch wel de vinger op leggen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:49 schreef Dinus het volgende:
En met dank aan dit topicheb ik vannacht gedroomd dat ik een nieuwe verkering had, en dat ik tijdens het zoenen z'n maat probeerde in te schatten
15,6 is toch boven de 15cm......quote:Op vrijdag 8 januari 2016 06:30 schreef Keep_Walking het volgende:
Het is trouwens niet waar dat de meeste mannen en lul boven de 15 centimeter hebben. In Congo, misschien.
Maar een Nederlandse man heeft gemiddeld een lol rond de 15 centimeter, 15,6 als je deze map gelooft:
http://www.targetmap.com/viewer.aspx?reportId=3073
En in veel andere landen is het juist kleiner.
Ja, oke, maar niet veel. Dus als iemand een penis heeft van 14,5 centimeter is die persoon nog steeds dicht bij het gemiddelde.quote:
Nou, ik als man zou het eigenlijk ook niet willen weten, hoor. Ik heb veel liever dat ze iets zegt van "het gevoel is er niet meer bij mij" (wat nog wel klopt ook, haha). Want dat "is gewoon niet anders", als het ware. En dan zou ik even uithuilen en daarna vergeten.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:58 schreef Scorpie het volgende:
Stiekem weet je zelf ook wel dat je betoog geen stand houdt, toch?
Alsof je het zelf niet al weet als je 10cm in je broek hebt. !!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:35 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Nou, ik als man zou het eigenlijk ook niet willen weten, hoor. Ik heb veel liever dat ze iets zegt van "het gevoel is er niet meer bij mij" (wat nog wel klopt ook, haha). Want dat "is gewoon niet anders", als het ware. En dan zou ik even uithuilen en daarna vergeten.
Maar als ze zou zeggen dat ondermaats ben, oh man, dat zou me m'n leven bijblijven.
Ja daarom juist, hij weet het zelf al, dus waarom nog een keer natrappen?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:04 schreef ludovico het volgende:
[..]
Alsof je het zelf niet al weet als je 10cm in je broek hebt. !!
Wat? Als je met slechte excuses komt zonder duidelijke aanleiding terwijl je zelf in de gaten hebt dat na de seks de vrouwen keer op keer met stomme excuses komen? Denk je dat dat echt beter is?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja daarom juist, hij weet het zelf al, dus waarom nog een keer natrappen?
Ik doelde eerder op het feit dat het moeilijk te achterhalen is welke penis size iemand heeft.quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:24 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ben jij niet gewoon dik zodat hij er moeilijk bijkomt?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:20 schreef anoniem848372 het volgende:
Hey Fokkers, had ff geen tijd om alles te lezen.
Heb net naar een liniaal gekeken en die van hem is zelfs nog minder dan 10 cm: 8-8,5 cm. Bij penetratie heb je dan 4 cm bewegingsvrijheid en anders floept het eruit. Bij moeilijke standjes blijft die 4-4,5 cm buiten en is penetratie beperkt tot de eikel
. Sommige reacties hier
Wrm moet ik mij eigenlijk verantwoorden? ''Het voelt niet goed'' is toch prima?
Blijkbaar denken meer mensen dat het beter is, kwestie van meningsverschillen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:23 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat? Als je met slechte excuses komt zonder duidelijke aanleiding terwijl je zelf in de gaten hebt dat na de seks de vrouwen keer op keer met stomme excuses komen? Denk je dat dat echt beter is?
Ik heb een hekel aan het gedrag: "niet durven afwijzen". Het is echt moeilijk irritant.
Omdat het uit het niets komt. Je voelt gewoon aan je water als man dat er iets is. Dat wordt niet vermeld en dat is - vind ik - vervelend.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Blijkbaar denken meer mensen dat het beter is, kwestie van meningsverschillen.
Dat jij daar een hekel aan hebt, is toch prima. Als ts zegt: ik ben niet meer blij in ons relatie, het gevoel is gewoon weg.
Dan liegt ze niet en spreekt ze de waarheid. Dus waarom dan specifiek zeggen: het ligt aan je piemel?
Self reported ja.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 06:30 schreef Keep_Walking het volgende:
Het is trouwens niet waar dat de meeste mannen en lul boven de 15 centimeter hebben. In Congo, misschien.
Maar een Nederlandse man heeft gemiddeld een lol rond de 15 centimeter, 15,6 als je deze map gelooft:
http://www.targetmap.com/viewer.aspx?reportId=3073
En in veel andere landen is het juist kleiner.
Natuurlijk weet je dat zelf ook, maar ik zou er de voorkeur aan geven om dat niet ingepeperd te krijgen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:04 schreef ludovico het volgende:
[..]
Alsof je het zelf niet al weet als je 10cm in je broek hebt. !!
Te lang wachten is niet slim.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:52 schreef anoniem848372 het volgende:
Te snel naar bed gaan is niet slim. Te lang wachten is niet slim. We hebben zoveel gedeeld afgelopen maanden. Hoe ga ik dit vergeten?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |