SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nou ik ben klaar voor Sia, verwacht er nu wel veel van hoor.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Ik ken het ook zo niet, ben ook nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:00 schreef Uccie het volgende:
Nou ik ben klaar voor Sia, verwacht er nu wel veel van hoor.![]()
joerie met zn achternaam zit ook al bij radio2?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Is het komende uur zo kut?quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:00 schreef Stickertje het volgende:
Ik neem even 45 minuten pauze.. tot straks[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
En Paolo Nutini dit uur
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
tjuus en doe je oom en tante de groetjesquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:00 schreef Stickertje het volgende:
Ik neem even 45 minuten pauze.. tot straksOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Uurlijstjes. Waar blijven ze?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Fan sinds '93 hier.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb hem ooit gezien op Parkpop vlak nadat hij solo was gegaan, echt een feestje.
Heb hem ook gezien hier om de hoek in de 013, dat was best bizar. Omdat je Robbie Williams niet in Tilburg verwacht. Tilburg. Robbie Williams.![]()
New Shoes?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Geen top 100 materiaal, maar wel een leuke plaatquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:00 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik ken het ook zo niet, ben ook nieuwsgierig.
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Hoho jij wil niet gespoiled worden toch.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Zo'n geweldige artiest. Als jong ventje een leven en stem als een 60-jarige hebbenquote:
Maar new shoes
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Yupquote:Ik schijn een schoenentic te hebben dus mijn lijflied.
Wie zit er hier nog meer op Second Love?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik kon het wel radenquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoho jij wil niet gespoiled worden toch.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hoi Imeldaquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
YupIk schijn een schoenentic te hebben dus mijn lijflied.
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Collega van me verstond eerst "like a chien de la rueeeeee" in het refrein en sindsdien is het lied een beetje verpest voor me. Maar het blijft een tof nummer.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:00 schreef Uccie het volgende:
Nou ik ben klaar voor Sia, verwacht er nu wel veel van hoor.![]()
Ik zit niet eens op first love.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:02 schreef Mani89 het volgende:
Wie zit er hier nog meer op Second Love?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Daar heb je die Second Love reclame weer![]()
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Doedezemaar en ik hebben daar een hekel aan.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:03 schreef laxus13 het volgende:
Daar heb je die Second Love reclame weer
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Je hebt FOK! toch al?quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:02 schreef Mani89 het volgende:
Wie zit er hier nog meer op Second Love?Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Sia nu....vind het serieus een geweldig nummer
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Collega van me verstond eerst "like a chien de la rueeeeee" in het refrein en sindsdien is het lied een beetje verpest voor me. Maar het blijft een tof nummer.![]()
Bellen rinkelen nog niet.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Hele slimme plaat[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nee, geen kut uur, maar naar een paar uur luisteren is stilte wel even goedquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is het komende uur zo kut?Ze smelten de kazen!![]()
Oh deze, vind ik ook best mooi
Dit nummer is echt goed. Zal verguist worden omdat het 'nieuw' is maar verdient een goede positie in de Top."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik zit al op mijn 21st love ofzo....quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:02 schreef Mani89 het volgende:
Wie zit er hier nog meer op Second Love?![]()
Oh ik wist niet dat ze zo'n goede stem had.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
ooooow dit.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Absoluut.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:04 schreef Dven het volgende:
Dit nummer is echt goed. Zal verguist worden omdat het 'nieuw' is maar verdient een goede positie in de Top.![]()
Altijd goed om te horen dat ook vandaag de dag goede muziek wordt gemaakt
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Moge dit ieder jaar een stukje hoger in de lijst sluipen. Zo'n nummer dat niet echt is kapotgedraaid toen het uit was, niet een mega-hit is geworden maar gewoon de tand des tijds kan doorstaan en toch heel erg van deze tijd is.
Woah, filosofisch.![]()
ik moet zeggen dat ik het niet vreemd vind... de rest klinkt af en toe ook frans.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Kan ze niet tellen zonder autotune?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Eerste keer dat ik hem zag had ik best een ding voor dat meisje. Tot ik wat dichter naar het scherm ging en zag dat ze 10 jaar is ofzoquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:05 schreef Keselo het volgende:
De videoclip is wel een beetje creepy.
Oohhh deze gaat op mijn playlist voor in de auto
Deze mag wel hoger jaquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:06 schreef Cee het volgende:
Moge dit ieder jaar een stukje hoger in de lijst sluipen. Zo'n nummer dat niet echt is kapotgedraaid toen het uit was, niet een mega-hit is geworden maar gewoon de tand des tijds kan doorstaan en toch heel erg van deze tijd is.
Woah, filosofisch.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mooi hoor.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:06 schreef Cee het volgende:
Woah, filosofisch.
Dit mag van mij in de top 250."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Oehh ik krijg bijna een brok in mijn keel van die uithalen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ze is de tekstschrijver van Rihanna.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:04 schreef Uccie het volgende:
Oh ik wist niet dat ze zo'n goede stem had.
En zingt dit omdat Rihanna het niks vond.
Alleen Sia is camera schuw dus ze treedt op met een lampekap over der hoofd.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik hem zag had ik best een ding voor dat meisje. Tot ik wat dichter naar het scherm ging en zag dat ze 10 jaar is ofzo![]()
![]()
Sia is zoveel beter dan Rihanna. Zero 7 was ook al zo goed.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Ze is de tekstschrijver van Rihanna.
Alleen Sia is camera schuw dus ze treedt op met een lampekap over der hoofd.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Vreemd genoeg wel een nummer dat best een Rihannanummer had kunnen zijn.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Alleen Sia is camera schuw dus ze treedt op met een lampekap over der hoofd."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Aha, dat verklaart dat ik dacht "hey dit had Rihanna ook wel kunnen zijn"quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Alleen Sia is camera schuw dus ze treedt op met een lampekap over der hoofd.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
en interviews met dr gezicht weggedraaid van de cameraquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Alleen Sia is camera schuw dus ze treedt op met een lampekap over der hoofd.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
En laten we eerlijk wezen, Rihanna zou dit nooit fatsoenlijk kunnen zingen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:06 schreef wdn het volgende:
[..]
En zingt dit omdat Rihanna het niks vond.![]()
Klopt, maar dan beter.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Aha, dat verklaart dat ik dacht "hey dit had Rihanna ook wel kunnen zijn"[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Beyonce 2 hits zijn van haar.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Aha, dat verklaart dat ik dacht "hey dit had Rihanna ook wel kunnen zijn"Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Ja absoluut een betere stem.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Diaan gesignaleerd?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hier KAN ik gewoon niet stil bij blijven zitten.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Dit is het meisje uit de clip nu
ach jij kijkt toch dartsquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik dacht dat Jay-Z Umbrella had geschreven?quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:07 schreef wdn het volgende:
[..]
Ze heeft echt -alle- hits van Rihanna geschreven en ook nog voor anderen.![]()
Oeehhhh ik zie Madonna in dit uur
Ik ook niet, maar mijn heupen en nek blijkbaar wel.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik ook, radiootje aan en tv-tje aan en koos en sjak hoef ik toch niet echt te horenquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hier wordt ze aangerand door Shia LaBeouf.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:08 schreef Dven het volgende:
Dit is het meisje uit de clip nu
[ afbeelding ]
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nee, die zit er meteen achter.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zag Yellow Submarine voorbij komen maar volgens mij is dat volgend uur pas of niet?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Bob![]()
Ruilen met Helter Skelter graag.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zag Yellow Submarine voorbij komen maar volgens mij is dat volgend uur pas of niet?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
oehh, ik ga de 2e stem weer meedoenquote:
The beating of my heeeaaaarrttttWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Mijn kapper draait altijd dit soort muziek.
Jullie moeten maar even kijken wat je met deze informatie doet.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ik ga vol voor 1e stemquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
oehh, ik ga de 2e stem weer meedoen
The beating of my heeeaaaarrtttt
Komt jouw kapper uit Jamaica?quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:10 schreef Fred_B het volgende:
Jullie moeten maar even kijken wat je met deze informatie doet.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Heel goed nummer trouwens.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hier wordt ze aangerand door Shia LaBeouf.
Had graag Shia geweest
Heb de LP Legend hier nog liggen![]()
Heerlijke muziek
Komt jouw kapper zelf bij de kapper?quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:10 schreef Fred_B het volgende:
Jullie moeten maar even kijken wat je met deze informatie doet.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Reggae is altijd +1 trouwens"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Hij zal wel meer draaien dan de muziek.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:10 schreef Fred_B het volgende:
Jullie moeten maar even kijken wat je met deze informatie doet.
Heeft ie dreads?![]()
Nee, uit Maastricht (ongeveer hetzelfde dus)quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Komt jouw kapper uit Jamaica?De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Get up, stand up is dan wel een aparte tekst voor tijdens het knippen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:10 schreef Fred_B het volgende:
Jullie moeten maar even kijken wat je met deze informatie doet.![]()
Ellen
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Wat is dit?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Van beiden versta je geen zak.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, uit Maastricht (ongeveer hetzelfde dus)![]()
Imo wel de beste van de 3js
helemaal mee eens. Wordt helaas nog te weinig goed gemaakt.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:10 schreef laxus13 het volgende:
Heb de LP Legend hier nog liggen![]()
Heerlijke muziekI love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Ik vind dit mooiik verbaas mezelf soms
ja dat vragen zij zich ook af.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dit kan er voor de namen mee door.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Opzich geen gek nummer. Luistert toch wel oke weg."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
ik vind het ook best een oke nummer....... toen laatst een zanger werd begraven....quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:12 schreef Uccie het volgende:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik had deze ook echt nog nooit gehoord.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Komt er toch wel iets moois uit Volendam'quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:12 schreef Uccie het volgende:
Heel soms
Is die vogel van Ellen nu al eens teruggevonden?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ja was de volgende dag al terug.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is die vogel van Ellen nu al eens teruggevonden?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
De kets?quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:13 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Komt er toch wel iets moois uit Volendam'
Heel soms[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
zit die niet gewoon in dr doosje?quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is die vogel van Ellen nu al eens teruggevonden?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ja of BZBquote:For you, there'll be no more crying.
Ben even helemaal murw van alle spelletjes
I love music |Ajax forever
Het wordt er ook niet beter op...maar ik kan Nick & Simon soms best waarderen (en de 3j's zijn sowieso beter).quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:13 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Komt er toch wel iets moois uit Volendam'
Heel somsOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Het café was er niet bijzonder blij mee was mijn algemene impressie.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kun je ergens de uitzendingen terugkijken? Ik heb de reacties in dat café tijdens Starless niet gezien.![]()
op 101tv komt de hele uitzending in de herhaling na de topquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kun je ergens de uitzendingen terugkijken? Ik heb de reacties in dat café tijdens Starless niet gezien.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kun je ergens de uitzendingen terugkijken? Ik heb de reacties in dat café tijdens Starless niet gezien.
Is dit ook on demand of wel weer een livestream?quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
op 101tv komt de hele uitzending in de herhaling na de top![]()
Dido stond ook ooit heel hoog toch?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat Bette Midler met haar versie van Beast Of Burden hoger staat dan de Stones is wel Boycottwaardig
Ik weet ook zeker dat mensen daarop hebben gestemd zonder te weten dat het origineel van de Stones is.
Derhalve denk ik dat dit nummer bij de vrouwen op nummer 450 staat en bij mannen op 4500. De stonesversie op 100 bij de mannen maar nooit gestemd door vrouwen.
Vrouwen deze top2000
ik denk alleen op smsverzoekquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:15 schreef Keselo het volgende:
[..]
Is dit ook on demand of wel weer een livestream?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
New Shoes![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Niemendalletje van Nutini.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat was die epische plaat die ik nog nooit in m'n leven heb gehoord? Jezus, dat was mooi zeg. En bestaat niet op spotifyquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kun je ergens de uitzendingen terugkijken? Ik heb de reacties in dat café tijdens Starless niet gezien.:
Nee, Dido met White Vlek.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:15 schreef Berkery het volgende:
Zij hij nou echt 'Dido met Whitesnake'?![]()
Alle uren zijn terug te kijken als t goed is[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Soms moet muziek dat gewoon zijnquote:
heb je weer de gewone radio te pakken?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dat was ook niet zo'n heel lange hype.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dido stond ook ooit heel hoog toch?De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ook maar een 'gewoon' liedjequote:Op zaterdag 26 december 2015 22:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat was ook niet zo'n heel lange hype.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
het niemendalletje Candy was leuker.quote:I love music |Ajax forever
Heb besloten dat voetbal kijken even belangrijker is nadat een ex-bankzitter van FC Twente een bal vanaf een meter of 30 in de hoek schuift tegen Arsenal. BRB
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
mag 300 plaatsen lagerquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:16 schreef cafca het volgende:
Dit is best een aardig liedje van Paolo[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik vond Pencil Full of Lead wel lekker. En Jenny Don't Be Hastyquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
het niemendalletje Candy was leuker.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Onder Pokemonquote:
Wel op Youtube, de helft van de views zijn van mij denk ik.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat was die epische plaat die ik nog nooit in m'n leven heb gehoord? Jezus, dat was mooi zeg. En bestaat niet op spotify:
![]()
Yep. Hij stond op Radio top 2000 ipv radio 2quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je weer de gewone radio te pakken?![]()
![]()
Loving youquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond Pencil Full of Lead wel lekker. En Jenny Don't Be Hasty
Last request![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Yep. Hij stond op Radio top 2000 ipv radio 2
Goed voornemen voor 2016quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:17 schreef Keselo het volgende:
Conclusie: ik moet meer Paolo Nutini luisteren
je zou toch denken dat die nou ook de nieuwe top uitzendenquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Yep. Hij stond op Radio top 2000 ipv radio 2Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Hij heeft nog veel mooiere nummersquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:17 schreef Keselo het volgende:
Conclusie: ik moet meer Paolo Nutini luisteren![]()
zijn laatste plaat is veeeeeel beter dan die eerste twee bij elkaar.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond Pencil Full of Lead wel lekker. En Jenny Don't Be HastyI love music |Ajax forever
Zoals daar zijn?quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Hij heeft nog veel mooiere nummers![]()
Pencil full of leadquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond Pencil Full of Lead wel lekker. En Jenny Don't Be Hasty
Alloway Grove z'n jongere broertje, ook net zo'n nummer.![]()
![]()
Paolo was wel echt tergend saai op PinkpopThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
zijn laatste plaat is veeeeeel beter dan die eerste twee bij elkaar.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Iron Skyquote:
Waarschijnlijk had hij twaalf flessen whiskey weggekaptquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:18 schreef Fretwork het volgende:
Paolo was wel echt tergend saai op Pinkpop"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Prima nummertje dit hoor. Niks mis mee.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ja die ken ik al, geweldige plaat maar die speech in het midden wordt vervelend na een keer of 20.quote:![]()
Dido is cool"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
op lowlands was ie fantastisch!quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:18 schreef Fretwork het volgende:
Paolo was wel echt tergend saai op PinkpopI love music |Ajax forever
Hoe is het bij de burenquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Prima nummertje dit hoor. Niks mis mee."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Dit is echt ongelooflijk.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik hoor nog altijd 'I will go down with this shit' in dit nummer.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik hoor nog altijd 'I will go down with this shit' in dit nummer.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Hij is een van de weinige artiesten die ik echt super vind maar waarvan ik geen dringende behoefte heb om die live te zien.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:18 schreef Fretwork het volgende:
Paolo was wel echt tergend saai op Pinkpop![]()
Ik vind Life for Rent wel een beter nummer.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Dikke kans, stond op zn vierkante metertje te paaldansen met de microfoonstandaard terwijl het bakvispubliek naar God zelf leek te kijken.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had hij twaalf flessen whiskey weggekaptThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
zingt ze dat niet dan?quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik hoor nog altijd 'I will go down with this shit' in dit nummer.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Nog altijd enorm gezellig. Beetje rustig deze dagen. Op fok zitten wat meer levenloze autisten.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Deze staat op een prima plek
quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nog altijd enorm gezellig. Beetje rustig deze dagen. Op fok zitten wat meer levenloze autisten.Dit is tijdelijk levenloos ja
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Oh dat album heb ik ook nog ergensquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:19 schreef Mani89 het volgende:
Ik dacht heel even dat dit nummer werd ingestart.
Ik zou liever een glas whiskey met hem drinken en sjek roken dan live zien.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij is een van de weinige artiesten die ik echt super vind maar waarvan ik geen dringende behoefte heb om die live te zien."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Deze grap vind ik een stap te ver.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Waarom verbaast dat me nietquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dat album heb ik ook nog ergensWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Je vergeet die.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Inschakelen bij Do, wat een prachtig moment.....[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jij vlucht snel weer wegquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zou liever een glas whiskey met hem drinken en sjek een sigaar roken dan live zien.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Wauw, nu je het zegt.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:19 schreef Mani89 het volgende:
Ik dacht heel even dat dit nummer werd ingestart.![]()
![]()
quote:
Ik kan nooit wennen aan de lay-out en niet kunnen tabtabenteren om een post te plaatsenquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nog altijd enorm gezellig. Beetje rustig deze dagen. Op fok zitten wat meer levenloze autisten.
Jezus het is inderdaad moeilijk om jou naar de kroon te steken.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dat album heb ik ook nog ergensReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Zijn 2e album heb ik ooit in Azie op een casettebandje gekocht, dus die heb ik niet meer.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Waarom verbaast dat me nietOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
GOOOOOIIIIING DOOHOOOWN[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rellende_Rotscholier
![]()
Aerosmith is echt afschuwelijk.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
En we zijn pas bij dag 2quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jezus het is inderdaad moeilijk om jou naar de kroon te steken.
Helaas....quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zijn 2e album heb ik ooit in Azie op een casettebandje gekocht, dus die heb ik niet meer.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
2nd floor, Women's lingerie?quote:The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Gitaren
Mijn instemming met deze post.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Aerosmith is echt afschuwelijk.![]()
Ik heb een churchill liggen voor oud en nieuwquote:
Rellende_Rotscholier
![]()
Eindelijk een verstandige post van jou.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn instemming met deze post.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:23 schreef Cee het volgende:
Vroeger, toen mijn engels wat minder was, zong ik altijd LAVANANELAVITAAAA.dat zingt hij ook.
Beetje een homosensuele opmerking dit.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Aerosmith is echt afschuwelijk.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Doe eens niet zo malquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Aerosmith is echt afschuwelijk.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ik zit aan de whisky dus ben de komende uren wel vrolijkquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb een churchill liggen voor oud en nieuwThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
niet al te best nee en toch zing ik weer meequote:Op zaterdag 26 december 2015 22:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Aerosmith is echt afschuwelijk.
Je bent zelf vreselijkquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Aerosmith is echt afschuwelijk.For you, there'll be no more crying.
Lekker nummertje dit, krijg je energie van.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Mensen die dit nummer niet ook maar een beetje kunnen waarderen, wantrouw ik.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
In de top 2000 staat veel ergere zooi maar ik zou dit echt niet opzetten, alsjeblieft[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Snap wel dat je Aerosmith niks vindt, maar Walk this Way en Rag Doll zijn toch heerlijk?The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Bij Aerosmith moet ik altijd denken aan Armageddon. Als ik die film zie altijd tranen
Walk this way is echt wel leuk.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:24 schreef Fretwork het volgende:
Snap wel dat je Aerosmith niks vindt, maar Walk this Way en Rag Doll zijn toch heerlijk?![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Sinds wanneer is jouw smaak zo slecht geworden?quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Kom sprinten dan.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Bedankt voor dit complimentjequote:Op zaterdag 26 december 2015 22:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eindelijk een verstandige post van jou.![]()
Die vind ik prima te doenquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:24 schreef Fretwork het volgende:
Snap wel dat je Aerosmith niks vindt, maar Walk this Way en Rag Doll zijn toch heerlijk?
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Hoe laat kun je?quote:For you, there'll be no more crying.
Aerosmith is bij lange na niet mijn favoriet maar gij overdrijft met 'afschuwelijk'quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sinds wanneer is jouw smaak zo slecht geworden?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
STONESNUMMERS
Dit
Rellende_Rotscholier
![]()
Nu.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sinds wanneer is jouw smaak zo slecht geworden?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Deze versie is gewoon prima.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Pink en Dude look like a ladyquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:24 schreef Fretwork het volgende:
Snap wel dat je Aerosmith niks vindt, maar Walk this Way en Rag Doll zijn toch heerlijk?![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Ik overdrijf nooit, dat weet je.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Aerosmith is bij lange na niet mijn favoriet maar gij overdrijft met 'afschuwelijk'Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Dream Onquote:
Rellende_Rotscholier
![]()
Hansi heeft ook recht op een mening.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Alleen als die van de Stones superdeduperfantastisch isquote:The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
OKquote:
Waar ergens?For you, there'll be no more crying.
Toys in the Attic
Jij bent een parodie op een FOK! user.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik overdrijf nooit, dat weet je.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Klopt. Maar mag principieel nooit hoger staan dan de Stones. IK denk dat ze het expres hebben gedaan om luisteraars zoals mij tegen de schenen te schoppen.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ja die is wel geweldig natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:27 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Alleen als die van de Stones superdeduperfantastisch isOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
ikquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt. Maar mag principieel nooit hoger staan dan de Stones. IK denk dat ze het expres hebben gedaan om luisteraars zoals mij tegen de schenen te schoppen.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Dan is het goedquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja die is wel geweldig natuurlijk.
Effe pissen
Thnx for the infoquote:For you, there'll be no more crying.
Zijn maar weinig nummers waar ik bewust het origineel beter van vind op alles van Bob Dylan en Running up that hill van Kate Bush na.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Drie mannen
Ik ga even nadenken over een comebackquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zijn maar weinig nummers waar ik bewust het origineel beter van vind op alles van Bob Dylan en Running up that hill van Kate Bush na.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
De bijbel.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zijn maar weinig nummers waar ik bewust het origineel beter van vind op alles van Bob Dylan en Running up that hill van Kate Bush na."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Dan doe ik het goed dus.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij bent een parodie op een FOK! user.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Why snap ik nooit zo goed, die hoeft er niet in.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Net een vlieg boven op z'n bakkes geslagen"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Daar ken ik het origineel niet van.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Jammer dat ze nooit negatieve reacties oplezen, zoals fok over Glennis GraceLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Kicken nummertje van Prince.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
De kleine grote man
Dit vind ik trouwens ook wel lekker
quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Ik kan het dansje nogWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Hier kan ik het lastig mee eens zijn.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:![]()
Helemaaaal niets?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Raspberry Barret?quote:The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Tsja niet iedereen heeft smaakquote:
Purple Rain is gestegen62 nu
Let's go crazy?quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Bijzonder.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die kerel is zo gek als een deur, maar lekkere muziek maakt ie.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Nee jij danquote:The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Rellende_Rotscholier
![]()
Wie ben jij?quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Er zet iemand nu sick en niemon op.... tijd om op bed te gaan geloof ik
Waarom?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
De film Purple Rain heb ik best vaak gezien
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Enige artiest waarvoor ik eens heul lang in de rij heb gestaanWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Jouw hart is heel groot.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:33 schreef Nizno het volgende:
Er zet iemand nu sick en niemon op.... tijd om op bed te gaan geloof ikOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik ga even een goede whisky uitzoeken, want dit kan me niet bekorenThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Nou hij krimpt wel een beetje de laatste tijd hoor.... echt een cultuurbarbaar die.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |