helemaal mee eens. Wordt helaas nog te weinig goed gemaakt.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:10 schreef laxus13 het volgende:
Heb de LP Legend hier nog liggen![]()
Heerlijke muziek
ja dat vragen zij zich ook af.quote:
ik vind het ook best een oke nummer....... toen laatst een zanger werd begraven....quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:12 schreef Uccie het volgende:
Ik vind dit mooiik verbaas mezelf soms
Komt er toch wel iets moois uit Volendam'quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:12 schreef Uccie het volgende:
Ik vind dit mooiik verbaas mezelf soms
Ja was de volgende dag al terug.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is die vogel van Ellen nu al eens teruggevonden?
De kets?quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:13 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Komt er toch wel iets moois uit Volendam'
Heel soms
zit die niet gewoon in dr doosje?quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is die vogel van Ellen nu al eens teruggevonden?
Ja of BZBquote:
Het wordt er ook niet beter op...maar ik kan Nick & Simon soms best waarderen (en de 3j's zijn sowieso beter).quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:13 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Komt er toch wel iets moois uit Volendam'
Heel soms
Het café was er niet bijzonder blij mee was mijn algemene impressie.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kun je ergens de uitzendingen terugkijken? Ik heb de reacties in dat café tijdens Starless niet gezien.
op 101tv komt de hele uitzending in de herhaling na de topquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kun je ergens de uitzendingen terugkijken? Ik heb de reacties in dat café tijdens Starless niet gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |