Ik ook niet, maar mijn heupen en nek blijkbaar wel.quote:
Ik ook, radiootje aan en tv-tje aan en koos en sjak hoef ik toch niet echt te horenquote:
Hier wordt ze aangerand door Shia LaBeouf.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:08 schreef Dven het volgende:
Dit is het meisje uit de clip nu
[ afbeelding ]
Nee, die zit er meteen achter.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zag Yellow Submarine voorbij komen maar volgens mij is dat volgend uur pas of niet?
Ruilen met Helter Skelter graag.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zag Yellow Submarine voorbij komen maar volgens mij is dat volgend uur pas of niet?
oehh, ik ga de 2e stem weer meedoenquote:
Ik ga vol voor 1e stemquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
oehh, ik ga de 2e stem weer meedoen
The beating of my heeeaaaarrtttt
Komt jouw kapper uit Jamaica?quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:10 schreef Fred_B het volgende:
Mijn kapper draait altijd dit soort muziek.
Jullie moeten maar even kijken wat je met deze informatie doet.
Heel goed nummer trouwens.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hier wordt ze aangerand door Shia LaBeouf.
Komt jouw kapper zelf bij de kapper?quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:10 schreef Fred_B het volgende:
Hij zal wel meer draaien dan de muziek.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:10 schreef Fred_B het volgende:
Nee, uit Maastricht (ongeveer hetzelfde dus)quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Komt jouw kapper uit Jamaica?
Get up, stand up is dan wel een aparte tekst voor tijdens het knippen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:10 schreef Fred_B het volgende:
Van beiden versta je geen zak.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, uit Maastricht (ongeveer hetzelfde dus)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |