Deze mag wel hoger jaquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:06 schreef Cee het volgende:
Moge dit ieder jaar een stukje hoger in de lijst sluipen. Zo'n nummer dat niet echt is kapotgedraaid toen het uit was, niet een mega-hit is geworden maar gewoon de tand des tijds kan doorstaan en toch heel erg van deze tijd is.
Woah, filosofisch.
Mooi hoor.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:06 schreef Cee het volgende:
Moge dit ieder jaar een stukje hoger in de lijst sluipen. Zo'n nummer dat niet echt is kapotgedraaid toen het uit was, niet een mega-hit is geworden maar gewoon de tand des tijds kan doorstaan en toch heel erg van deze tijd is.
Woah, filosofisch.
Ze is de tekstschrijver van Rihanna.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:04 schreef Uccie het volgende:
Oh ik wist niet dat ze zo'n goede stem had.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik hem zag had ik best een ding voor dat meisje. Tot ik wat dichter naar het scherm ging en zag dat ze 10 jaar is ofzo
Sia is zoveel beter dan Rihanna. Zero 7 was ook al zo goed.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Ze is de tekstschrijver van Rihanna.
En zingt dit omdat Rihanna het niks vond.
Alleen Sia is camera schuw dus ze treedt op met een lampekap over der hoofd.
Vreemd genoeg wel een nummer dat best een Rihannanummer had kunnen zijn.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Aha, dat verklaart dat ik dacht "hey dit had Rihanna ook wel kunnen zijn"quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:06 schreef wdn het volgende:
[..]
en interviews met dr gezicht weggedraaid van de cameraquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:06 schreef wdn het volgende:
[..]
En laten we eerlijk wezen, Rihanna zou dit nooit fatsoenlijk kunnen zingen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Klopt, maar dan beter.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Aha, dat verklaart dat ik dacht "hey dit had Rihanna ook wel kunnen zijn"
Beyonce 2 hits zijn van haar.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Aha, dat verklaart dat ik dacht "hey dit had Rihanna ook wel kunnen zijn"
Ja absoluut een betere stem.quote:
ach jij kijkt toch dartsquote:
Ik dacht dat Jay-Z Umbrella had geschreven?quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:07 schreef wdn het volgende:
[..]
Ze heeft echt -alle- hits van Rihanna geschreven en ook nog voor anderen.
Ik ook niet, maar mijn heupen en nek blijkbaar wel.quote:
Ik ook, radiootje aan en tv-tje aan en koos en sjak hoef ik toch niet echt te horenquote:
Hier wordt ze aangerand door Shia LaBeouf.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:08 schreef Dven het volgende:
Dit is het meisje uit de clip nu
[ afbeelding ]
Nee, die zit er meteen achter.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zag Yellow Submarine voorbij komen maar volgens mij is dat volgend uur pas of niet?
Ruilen met Helter Skelter graag.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zag Yellow Submarine voorbij komen maar volgens mij is dat volgend uur pas of niet?
oehh, ik ga de 2e stem weer meedoenquote:
Ik ga vol voor 1e stemquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
oehh, ik ga de 2e stem weer meedoen
The beating of my heeeaaaarrtttt
Komt jouw kapper uit Jamaica?quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:10 schreef Fred_B het volgende:
Mijn kapper draait altijd dit soort muziek.
Jullie moeten maar even kijken wat je met deze informatie doet.
Heel goed nummer trouwens.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hier wordt ze aangerand door Shia LaBeouf.
Komt jouw kapper zelf bij de kapper?quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:10 schreef Fred_B het volgende:
Hij zal wel meer draaien dan de muziek.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:10 schreef Fred_B het volgende:
Nee, uit Maastricht (ongeveer hetzelfde dus)quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Komt jouw kapper uit Jamaica?
Get up, stand up is dan wel een aparte tekst voor tijdens het knippen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:10 schreef Fred_B het volgende:
Van beiden versta je geen zak.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, uit Maastricht (ongeveer hetzelfde dus)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |