Doedezemaar en ik hebben daar een hekel aan.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:03 schreef laxus13 het volgende:
Daar heb je die Second Love reclame weer![]()
Je hebt FOK! toch al?quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:02 schreef Mani89 het volgende:
Wie zit er hier nog meer op Second Love?
quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Collega van me verstond eerst "like a chien de la rueeeeee" in het refrein en sindsdien is het lied een beetje verpest voor me. Maar het blijft een tof nummer.
Nee, geen kut uur, maar naar een paar uur luisteren is stilte wel even goedquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is het komende uur zo kut?
Ik zit al op mijn 21st love ofzo....quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:02 schreef Mani89 het volgende:
Wie zit er hier nog meer op Second Love?
Absoluut.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:04 schreef Dven het volgende:
Dit nummer is echt goed. Zal verguist worden omdat het 'nieuw' is maar verdient een goede positie in de Top.
ik moet zeggen dat ik het niet vreemd vind... de rest klinkt af en toe ook frans.quote:
Eerste keer dat ik hem zag had ik best een ding voor dat meisje. Tot ik wat dichter naar het scherm ging en zag dat ze 10 jaar is ofzoquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:05 schreef Keselo het volgende:
De videoclip is wel een beetje creepy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |