Ik kan nooit wennen aan de lay-out en niet kunnen tabtabenteren om een post te plaatsenquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nog altijd enorm gezellig. Beetje rustig deze dagen. Op fok zitten wat meer levenloze autisten.
Jezus het is inderdaad moeilijk om jou naar de kroon te steken.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dat album heb ik ook nog ergens
Zijn 2e album heb ik ooit in Azie op een casettebandje gekocht, dus die heb ik niet meer.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Waarom verbaast dat me niet
En we zijn pas bij dag 2quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jezus het is inderdaad moeilijk om jou naar de kroon te steken.
Helaas....quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zijn 2e album heb ik ooit in Azie op een casettebandje gekocht, dus die heb ik niet meer.
2nd floor, Women's lingerie?quote:
Mijn instemming met deze post.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Aerosmith is echt afschuwelijk.
Ik heb een churchill liggen voor oud en nieuwquote:
Eindelijk een verstandige post van jou.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn instemming met deze post.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:23 schreef Cee het volgende:
Vroeger, toen mijn engels wat minder was, zong ik altijd LAVANANELAVITAAAA.
Beetje een homosensuele opmerking dit.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Doe eens niet zo malquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zit aan de whisky dus ben de komende uren wel vrolijkquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb een churchill liggen voor oud en nieuw
niet al te best nee en toch zing ik weer meequote:Op zaterdag 26 december 2015 22:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je bent zelf vreselijkquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Walk this way is echt wel leuk.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:24 schreef Fretwork het volgende:
Snap wel dat je Aerosmith niks vindt, maar Walk this Way en Rag Doll zijn toch heerlijk?
Sinds wanneer is jouw smaak zo slecht geworden?quote:
Kom sprinten dan.quote:
Bedankt voor dit complimentjequote:Op zaterdag 26 december 2015 22:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eindelijk een verstandige post van jou.
Die vind ik prima te doenquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:24 schreef Fretwork het volgende:
Snap wel dat je Aerosmith niks vindt, maar Walk this Way en Rag Doll zijn toch heerlijk?
Hoe laat kun je?quote:
Aerosmith is bij lange na niet mijn favoriet maar gij overdrijft met 'afschuwelijk'quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sinds wanneer is jouw smaak zo slecht geworden?
Nu.quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sinds wanneer is jouw smaak zo slecht geworden?
Pink en Dude look like a ladyquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:24 schreef Fretwork het volgende:
Ik overdrijf nooit, dat weet je.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Aerosmith is bij lange na niet mijn favoriet maar gij overdrijft met 'afschuwelijk'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |