Ik vond Pencil Full of Lead wel lekker. En Jenny Don't Be Hastyquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
het niemendalletje Candy was leuker.
Onder Pokemonquote:
Wel op Youtube, de helft van de views zijn van mij denk ik.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat was die epische plaat die ik nog nooit in m'n leven heb gehoord? Jezus, dat was mooi zeg. En bestaat niet op spotify:
Yep. Hij stond op Radio top 2000 ipv radio 2quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je weer de gewone radio te pakken?
Loving youquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond Pencil Full of Lead wel lekker. En Jenny Don't Be Hasty
quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Yep. Hij stond op Radio top 2000 ipv radio 2
Goed voornemen voor 2016quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:17 schreef Keselo het volgende:
Conclusie: ik moet meer Paolo Nutini luisteren
je zou toch denken dat die nou ook de nieuwe top uitzendenquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Yep. Hij stond op Radio top 2000 ipv radio 2
Hij heeft nog veel mooiere nummersquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:17 schreef Keselo het volgende:
Conclusie: ik moet meer Paolo Nutini luisteren
zijn laatste plaat is veeeeeel beter dan die eerste twee bij elkaar.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zoals daar zijn?quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Hij heeft nog veel mooiere nummers
Pencil full of leadquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
zijn laatste plaat is veeeeeel beter dan die eerste twee bij elkaar.
Iron Skyquote:
Waarschijnlijk had hij twaalf flessen whiskey weggekaptquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:18 schreef Fretwork het volgende:
Paolo was wel echt tergend saai op Pinkpop
Ja die ken ik al, geweldige plaat maar die speech in het midden wordt vervelend na een keer of 20.quote:
op lowlands was ie fantastisch!quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:18 schreef Fretwork het volgende:
Hoe is het bij de burenquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Prima nummertje dit hoor. Niks mis mee.
Dit is echt ongelooflijk.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik hoor nog altijd 'I will go down with this shit' in dit nummer.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hij is een van de weinige artiesten die ik echt super vind maar waarvan ik geen dringende behoefte heb om die live te zien.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:18 schreef Fretwork het volgende:
Ik vind Life for Rent wel een beter nummer.quote:
Dikke kans, stond op zn vierkante metertje te paaldansen met de microfoonstandaard terwijl het bakvispubliek naar God zelf leek te kijken.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had hij twaalf flessen whiskey weggekapt
zingt ze dat niet dan?quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nog altijd enorm gezellig. Beetje rustig deze dagen. Op fok zitten wat meer levenloze autisten.quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nog altijd enorm gezellig. Beetje rustig deze dagen. Op fok zitten wat meer levenloze autisten.
Oh dat album heb ik ook nog ergensquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:19 schreef Mani89 het volgende:
Ik dacht heel even dat dit nummer werd ingestart.
Ik zou liever een glas whiskey met hem drinken en sjek roken dan live zien.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij is een van de weinige artiesten die ik echt super vind maar waarvan ik geen dringende behoefte heb om die live te zien.
Deze grap vind ik een stap te ver.quote:
Waarom verbaast dat me nietquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dat album heb ik ook nog ergens
Je vergeet die.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Inschakelen bij Do, wat een prachtig moment.....
Jij vlucht snel weer wegquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zou liever een glas whiskey met hem drinken en sjek een sigaar roken dan live zien.
Wauw, nu je het zegt.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:19 schreef Mani89 het volgende:
Ik dacht heel even dat dit nummer werd ingestart.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |