quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kun je ergens de uitzendingen terugkijken? Ik heb de reacties in dat café tijdens Starless niet gezien.
Is dit ook on demand of wel weer een livestream?quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
op 101tv komt de hele uitzending in de herhaling na de top
ik denk alleen op smsverzoekquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:15 schreef Keselo het volgende:
[..]
Is dit ook on demand of wel weer een livestream?
quote:
Dat was die epische plaat die ik nog nooit in m'n leven heb gehoord? Jezus, dat was mooi zeg. En bestaat niet op spotifyquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kun je ergens de uitzendingen terugkijken? Ik heb de reacties in dat café tijdens Starless niet gezien.
Nee, Dido met White Vlek.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:15 schreef Berkery het volgende:
Zij hij nou echt 'Dido met Whitesnake'?
Soms moet muziek dat gewoon zijnquote:
heb je weer de gewone radio te pakken?quote:
Dat was ook niet zo'n heel lange hype.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dido stond ook ooit heel hoog toch?
Ook maar een 'gewoon' liedjequote:Op zaterdag 26 december 2015 22:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat was ook niet zo'n heel lange hype.
het niemendalletje Candy was leuker.quote:
mag 300 plaatsen lagerquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:16 schreef cafca het volgende:
Dit is best een aardig liedje van Paolo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |