Dream Onquote:
Hansi heeft ook recht op een mening.quote:
Alleen als die van de Stones superdeduperfantastisch isquote:
OKquote:
Jij bent een parodie op een FOK! user.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik overdrijf nooit, dat weet je.
Klopt. Maar mag principieel nooit hoger staan dan de Stones. IK denk dat ze het expres hebben gedaan om luisteraars zoals mij tegen de schenen te schoppen.quote:
Ja die is wel geweldig natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:27 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Alleen als die van de Stones superdeduperfantastisch is
ikquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt. Maar mag principieel nooit hoger staan dan de Stones. IK denk dat ze het expres hebben gedaan om luisteraars zoals mij tegen de schenen te schoppen.
Dan is het goedquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja die is wel geweldig natuurlijk.
Thnx for the infoquote:
Zijn maar weinig nummers waar ik bewust het origineel beter van vind op alles van Bob Dylan en Running up that hill van Kate Bush na.quote:
Ik ga even nadenken over een comebackquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zijn maar weinig nummers waar ik bewust het origineel beter van vind op alles van Bob Dylan en Running up that hill van Kate Bush na.
De bijbel.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zijn maar weinig nummers waar ik bewust het origineel beter van vind op alles van Bob Dylan en Running up that hill van Kate Bush na.
Dan doe ik het goed dus.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij bent een parodie op een FOK! user.
Daar ken ik het origineel niet van.quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier kan ik het lastig mee eens zijn.quote:
quote:
Raspberry Barret?quote:
Tsja niet iedereen heeft smaakquote:
Let's go crazy?quote:
Bijzonder.quote:
Die kerel is zo gek als een deur, maar lekkere muziek maakt ie.quote:
Nee jij danquote:
Wie ben jij?quote:
Jouw hart is heel groot.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:33 schreef Nizno het volgende:
Er zet iemand nu sick en niemon op.... tijd om op bed te gaan geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |