Oh wist niet dat ik aan de beurt was.quote:
Oh...nou dan blijf ik hier.quote:
Blijf dan ook maar weg joh, ga maar lekker bij Elfletterig op schoot zitten.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:49 schreef Uccie het volgende:
En nu ga ik weer naar mijn vriendjes en vriendinnetjes
Die is daar niet, anders hadden we al hele lezingen gehad over de achtergronden van alle liedjes.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Blijf dan ook maar weg joh, ga maar lekker bij Elfletterig op schoot zitten.
Spannend.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:05 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ga al mijn FOK vrienden gewoon een kerstDM sturen.
Ik ben ontroerd.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:05 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ga al mijn FOK vrienden gewoon een kerstDM sturen.
Ze werd wel heel persoonlijkquote:
Ze had nog wat aan bij jou?quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je kan het hebben hoor, staat je goed.
Zo zou je het kunnen noemen ja.quote:
We delen ook niks.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:32 schreef Njosnavelin het volgende:
Nou nou jongens, dat was alleen voor jullie bedoeld he.
Valt best mee hoor, is wel sneller geweest. Dit is tenminste te volgen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:40 schreef YokiKater het volgende:
Die Top2000 reeks gaat ook als een malle zeg ..
King Jaap, ik mis hem elke dag.quote:
Het zal van de week nog wel wat harder gaan denk ik. Maar wel leuk, vandaag een stuk gekeken/geluisterd en ga ik nog wel vaker doen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Valt best mee hoor, is wel sneller geweest. Dit is tenminste te volgen.
Ja gezelligquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het zal van de week nog wel wat harder gaan denk ik. Maar wel leuk, vandaag een stuk gekeken/geluisterd en ga ik nog wel vaker doen.
Wie?quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jeeeeeejjjjjj!!! Donja is jarig!!
Niet met familie?quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb vast nog wel een pizza in de vriezer liggen.
Gefeliciteerd! Is ze nog kwiek?quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Een van mijn hondenZe is nu 12 jaar oud.
Mjah, gewoon wat je kan verwachten van een 12 jarige Border Collie, ouwe tante is het aan het worden. Maar als het moet is ze nog wel pijlsnel hoor.quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Is ze nog kwiek?
Ah, gefeliquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Een van mijn hondenZe is nu 12 jaar oud.
Hoe oud worden die ongeveer gemiddeld?quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, gewoon wat je kan verwachten van een 12 jarige Border Collie, ouwe tante is het aan het worden. Maar als het moet is ze nog wel pijlsnel hoor.
Gemiddeld 12/13 jaar ... maar we hebben er twee gehad die bijna de 16 hebben gehaald, dus ..quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoe oud worden die ongeveer gemiddeld?
Oh, nou hopelijk haalt zij die 16 ook makkelijk.quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gemiddeld 12/13 jaar ... maar we hebben er twee gehad die bijna de 16 hebben gehaald, dus ..
Hoop ik ook, al heb ik persoonlijk meer met mijn andere hond .. als die gaat dan ga ik echt wel een beetje stuk. Maar je weet het niet, het kan inene heel hard achteruit gaan.quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh, nou hopelijk haalt zij die 16 ook makkelijk.
Ja, kan me voorstellen. Dat was ook met mijn hond toen, paar maanden geleden, toen hij geopereerd moest worden. Ben ik wel flink naar van geweest, zo kwetsbaar zijn ze dan opeensquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hoop ik ook, al heb ik persoonlijk meer met mijn andere hond .. als die gaat dan ga ik echt wel een beetje stuk. Maar je weet het niet, het kan inene heel hard achteruit gaan.
Dat is inderdaad nooit leuk.quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, kan me voorstellen. Dat was ook met mijn hond toen, paar maanden geleden, toen hij geopereerd moest worden. Ben ik wel flink naar van geweest, zo kwetsbaar zijn ze dan opeens
Waarom?quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:25 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel een hond maar ik ben dan bang dat ik er niet goed genoeg voor kan zorgen.
Ik ben niet echt een spontaan outgoing iemand, en zo'n hond moet natuurlijk vaak naar buiten. Ik ben dan bang dat ik hem niet kan bieden wat hij nodig heeft.quote:
Kan juist ook een steun in de rug zijn. Je hoeft ook helemaal niet spontaan of outgoing te zijn. Maar je moet hem wel uit kunnen laten natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben niet echt een spontaan outgoing iemand, en zo'n hond moet natuurlijk vaak naar buiten. Ik ben dan bang dat ik hem niet kan bieden wat hij nodig heeft.
Een reden om de deur uit te gaan ja, dat is ook wel weer zo.quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kan juist ook een steun in de rug zijn. Je hoeft ook helemaal niet spontaan of outgoing te zijn. Maar je moet hem wel uit kunnen laten natuurlijk.
Kun je niet een paar dagen een logeerhond lenen? Van familie ofzo?quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een reden om de deur uit te gaan ja, dat is ook wel weer zo.
Op een plek waar ik werk hebben ze wel een prachtige wollige herdershond, Dirk, Dirk de Herdershond. Misschien kan ik daar een keer mee aan de slag.quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kun je niet een paar dagen een logeerhond lenen? Van familie ofzo?
Ga jij maar even het vorige topic lezen, ik had nog een vraag.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:04 schreef anonymoussie het volgende:
Het is helemaal niet koud.
Ik zit gewoon in de schommelbank.![]()
In de horeca?quote:
Nu?quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga jij maar even het vorige topic lezen, ik had nog een vraag.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, ga ik ondertussen slapen.
Kun je me niet 10 dagen missen?quote:Op donderdag 24 december 2015 20:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oh, nu kom je ineens wel hier posten?
quote:Op zaterdag 26 december 2015 03:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ook, maar toen ging ik nog foto's uploaden.
Ik wel!quote:Op zaterdag 26 december 2015 04:00 schreef moemoe het volgende:
Ik ben er nog niet over uit of ik 't ook in mijn fotoboek ga plaatsen.
Gaan we voorlopig niet spelenquote:Op zaterdag 26 december 2015 04:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nu zie ik jou en denk ik alleen maar aan Isketch.
Wat? Pics?quote:Op zaterdag 26 december 2015 04:00 schreef moemoe het volgende:
Ik ben er nog niet over uit of ik 't ook in mijn fotoboek ga plaatsen.
Ga je bij je ouders eten?quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:32 schreef Uccie het volgende:
Tweede kerstdag....de dag dat ik niet in de keuken hoef
Gisteren ook, alleen bleek ik het eten te moeten maken.quote:
Heel Schiedam dus.quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:47 schreef anonymoussie het volgende:
Bij ons waren gister alle Turken ook gewoon open.
Vuige krent.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:22 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Met die bonnen die ik heb gehad ga ik natuurlijk iets voor mezelf halen.
#suikerspin
En dat wist je niet van tevoren?quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gisteren ook, alleen bleek ik het eten te moeten maken.
Nee, ik zou de soep doen en het vlees, toen kwamen de aardappelen erbij en heb ik de sperziebonen ook maar gedaan.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En dat wist je niet van tevoren?wat heb je gemaakt?
Cute.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:46 schreef Uccie het volgende:
Maar mijn moeder zei wel heel blij, dat ze het heel fijn vond dat ze een keer niets hoefde te doen. Dus toen vond ik het ook wel weer leuk.
Vandaag mag zij aan de bak.quote:
quote:
Gourmettenquote:Op zaterdag 26 december 2015 15:03 schreef anonymoussie het volgende:
Wat ga jij vanavond doen LTVKD?
Toevallig, dat doen maar 10 miljoen andere Nederlanders vanavond.quote:
Elke dag probeer ik het. GasBBQ binnen aansteken. Maar helaasquote:Op zaterdag 26 december 2015 15:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet binnen de bbq aansteken.
Ik heb al jaren niet meer gegourmet.quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Toevallig, dat doen maar 10 miljoen andere Nederlanders vanavond.
Ik heb mijn hand weer verbrand aan de oven van mijn ouders....dat is een soort jaarlijkse traditie.quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:26 schreef timmmmm het volgende:
In het kader van het beste vermaak is leedvermaak: vandaag 4 hechtingen op mpgen halen: met mijn vinger in de staafmixer
quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Toevallig, dat doen maar 10 miljoen andere Nederlanders vanavond.
Je zou ook niet in de keuken komen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb mijn hand weer verbrand aan de oven van mijn ouders....dat is een soort jaarlijkse traditie.
Gisterenquote:Op zaterdag 26 december 2015 15:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je zou ook niet in de keuken komen.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:37 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ga gewoon chinees halen, en in mijn eentje opvreten, fuck gezelligheid met familie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet mijn huis, dus boeien.quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is dat praktisch binnenshuis?
Nee.quote:Op zaterdag 26 december 2015 17:16 schreef sararaats het volgende:
had iedereen een leuke Kerst? ik heb teveel gevreten hehe.
Ik ga mezelf straks ongekend volproppen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 17:16 schreef sararaats het volgende:
had iedereen een leuke Kerst? ik heb teveel gevreten hehe.
Dat hebben we allemaal.quote:Op zaterdag 26 december 2015 17:32 schreef Fylax het volgende:
Ik zie net dat ik op John Lennon - Imagine heb gestemd in de top2000
Nee, waarom zou ik daar op stemmen?quote:
Imagine is het beste nummer ooit, volledig terecht dat hij op nummer 1 staat.quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik daar op stemmen?
Genoeg nummers die ik mooier/leuker/beter vind en ik had al een nr van The Beatles.
Zeker niet. Er zijn betere nummers van betere artiesten.quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Imagine is het beste nummer ooit, volledig terecht dat hij op nummer 1 staat.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zeker niet. Er zijn betere nummers van betere artiesten.
Wat is jouw lijstje?quote:
Post eens?!quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Teringherrie, en ich bin wie du, want dat had ik beloofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Post eens?!wat is dat nou voor een zaad lijst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de mijne.quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
wat is dat nou voor een zaad lijst.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Post eens?!Nope ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi lijstje wel![]()
Straks gaan mensen nog denken dat ik een emotionele jongen ben en ga ik gepest worden om mijn muzieksmaak.quote:
Van mijn lijstje of die van Yoki?quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:31 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ken daar echt geen 1 nummer van.
Dat doen ze al.quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Straks gaan mensen nog denken dat ik een emotionele jongen ben en ga ik gepest worden om mijn muzieksmaak.
Tuurlijk ken je daar wel wat van, Spandau Ballet bijvoorbeeld en Marianne Rosenberg.quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jouw lijstje, Yoki plaatst hem niet.
Ja Marianne wel, maar die van Spandau ken ik niet, de rest ook niet.quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Tuurlijk ken je daar wel wat van, Spandau Ballet bijvoorbeeld en Marianne Rosenberg.
Nou 10 ervan staan niet in de lijst,dus je bent niet de enige.quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja Marianne wel, maar die van Spandau ken ik niet, de rest ook niet.
Die van Soul Asylum en U2 ken je ook wel.quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja Marianne wel, maar die van Spandau ken ik niet, de rest ook niet.
Soul Asylum had ik al heel lang niet meer gehoord, ik stem erop, meteen 5x achter elkaar op de radioquote:Op zaterdag 26 december 2015 19:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die van Soul Asylum en U2 ken je ook wel.
Ik vind het een erg mooi liedje, staat ook in mijn lijstje.quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Soul Asylum had ik al heel lang niet meer gehoord, ik stem erop, meteen 5x achter elkaar op de radio
alsof ik nog niet nieuwsgierig genoeg benquote:Op zaterdag 26 december 2015 19:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik vind het een erg mooi liedje, staat ook in mijn lijstje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:02 schreef d4v1d het volgende:
Speel met 2x6 loten mee in de lotto () straks is de trekking.
Spannend...vergeet niet, dat wij veel van je houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Spannend...vergeet niet, dat wij veel van je houden
Kerst is al voorbij.quote:
Oh.quote:
Allemaal even lachen, mensen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:42 schreef Elfletterig het volgende:
Ik moest hier aan denken....
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 27 december 2015 01:27 schreef Specularium het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je vriendin.quote:Op zondag 27 december 2015 01:28 schreef anonymoussie het volgende:
Wat heb jij gedaan vandaag, Harry?
Wat had jij dan aan tijdens deze feestdagen?quote:Op zondag 27 december 2015 02:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan heb jij het rokje van Henk nog niet gezien.
Niks bijzonders.quote:Op zondag 27 december 2015 02:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wat had jij dan aan tijdens deze feestdagen?
quote:Op zondag 27 december 2015 03:10 schreef moemoe het volgende:
Ik was gekleed in een jurkje.
En nee, geen pics.
Tig selfies en dan geen mooie pic ertussen hebben zittenquote:
Henk = Caitlyn?quote:Op zondag 27 december 2015 02:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan heb jij het rokje van Henk nog niet gezien.
Ik herken hetquote:Op zondag 27 december 2015 03:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
Tig selfies en dan geen mooie pic ertussen hebben zitten.
Hoe was jij gekleed deze Kerstdagen?
Ja.quote:Op zondag 27 december 2015 08:02 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Godsamme. Moet je weer werken, Daaf?
Slappe ballen.quote:Op zondag 27 december 2015 01:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet het niet zeker met rechts.
Was je toen ook een matige aap met een Lotto-verslaving en lelijke schoenen?quote:Op zondag 27 december 2015 11:07 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Je doet mij aan mezelf denken toen ik jong was.
Zullen we in een rijtje gaan staan?quote:Op zondag 27 december 2015 11:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
mooie dag om een trein te koppen, ik doe mee
Dankjequote:
En jij dacht een uitnodiging te krijgen voor mijn huwelijk.quote:Op zondag 27 december 2015 11:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was je toen ook een matige aap met een Lotto-verslaving en lelijke schoenen?
Ga jij maar gewoon alleen met je overhemd van vorig jaar.quote:Op zondag 27 december 2015 11:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zullen we in een rijtje gaan staan?
Scheelt de reizigers ook maar 1x vertraging.
Ben je nu een beetje panda?quote:Op zondag 27 december 2015 12:27 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ga jij maar gewoon alleen met je overhemd van vorig jaar.
quote:Op zondag 27 december 2015 12:27 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb zojuist voor mijn verjaardag gereserveerd bij de Lindehof. De zelfmoord zal dus even moeten wachten
Mijn ding ook niet. Ik ben een emo-eter, geen emo-houdiniquote:Op zondag 27 december 2015 12:53 schreef anonymoussie het volgende:
No offense hoor, Henk.
Maar die panda acties zijn niet echt mijn ding. Of zo.
quote:Op zondag 27 december 2015 12:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mijn ding ook niet. Ik ben een emo-eter, geen emo-houdini
quote:Op zondag 27 december 2015 11:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was je toen ook een matige aap met een Lotto-verslaving en lelijke schoenen?
Die bewaar ik voor andere gelegenheden.quote:
Kan je niet betalen.quote:Op zondag 27 december 2015 12:57 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Sowieso Njos.![]()
Ik hou wel van een beetje klasse.
Uh....nee.quote:
Het is altijd al aan geweest? Alleen wat probs, die er nu ook nog wel zijn maar minder.quote:Op zondag 27 december 2015 18:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat lees ik nu allemaal, is het stiekem weer aan?
Dat zijn de besten, waar het knipperen na een week al begint met 'relatieproblemen'quote:Op zondag 27 december 2015 18:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het is altijd al aan geweest? Alleen wat probs, die er nu ook nog wel zijn maar minder.
Ok.quote:Op zondag 27 december 2015 18:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het is altijd al aan geweest? Alleen wat probs, die er nu ook nog wel zijn maar minder.
Reunie van BZV.quote:Op zondag 27 december 2015 19:01 schreef timmmmm het volgende:
Komt er nog iets leuks op TV vanavond?
Wibiquote:Op zondag 27 december 2015 19:08 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ze is mij wel een beetje aan het uitdagen. Spannend hoor.
Ook zo benieuwd wie er nog samen zijn?quote:
Haha, ja.quote:Op zondag 27 december 2015 19:08 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ze is mij wel een beetje aan het uitdagen. Spannend hoor.
Geile Geert is nog wel samen denk ik. Ben benieuwd naar Theo.quote:Op zondag 27 december 2015 19:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ook zo benieuwd wie er nog samen zijn?
Met wie was Theo ook al weer geëindigd?quote:Op zondag 27 december 2015 19:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Geile Geert is nog wel samen denk ik. Ben benieuwd naar Theo.
die vrouw met dat donkere lange haar maar dat zat ook niet echt enorm goed. Zij twijfelde steeds en Theo is natuurlijk een stugge, stille........ boer.quote:Op zondag 27 december 2015 19:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Met wie was Theo ook al weer geëindigd?
Esther en Berthie zouden uit elkaar zijn, maar dat schijnt weer de wereld in geholpen te zijn om de media van hen af te schudden. Ben benieuwd wat daarvan waar is.
Oja, die. Zij was eigenlijk net iets te leuk voor hem.quote:Op zondag 27 december 2015 19:53 schreef Tem het volgende:
[..]
die vrouw met dat donkere lange haar maar dat zat ook niet echt enorm goed. Zij twijfelde steeds en Theo is natuurlijk een stugge, stille........ boer.
Jij krijgt heus nog wel eens een meisje.quote:Op zondag 27 december 2015 20:17 schreef timmmmm het volgende:
Alleen al bij het lezen over boer zoekt vrouw moet ik een beetje huilen van binnen
Geniet er van!quote:
broek uit en allesquote:Op zondag 27 december 2015 20:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Backstreet boys bij de top 2000 nu. Zou Mani al op de grond liggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |