Oh.quote:
Allemaal even lachen, mensen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:42 schreef Elfletterig het volgende:
Ik moest hier aan denken....
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 december 2015 01:27 schreef Specularium het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je vriendin.quote:Op zondag 27 december 2015 01:28 schreef anonymoussie het volgende:
Wat heb jij gedaan vandaag, Harry?
Wat had jij dan aan tijdens deze feestdagen?quote:Op zondag 27 december 2015 02:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan heb jij het rokje van Henk nog niet gezien.
Niks bijzonders.quote:Op zondag 27 december 2015 02:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wat had jij dan aan tijdens deze feestdagen?
quote:Op zondag 27 december 2015 03:10 schreef moemoe het volgende:
Ik was gekleed in een jurkje.
En nee, geen pics.
Tig selfies en dan geen mooie pic ertussen hebben zittenquote:
Henk = Caitlyn?quote:Op zondag 27 december 2015 02:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan heb jij het rokje van Henk nog niet gezien.
Ik herken hetquote:Op zondag 27 december 2015 03:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
Tig selfies en dan geen mooie pic ertussen hebben zitten.
Hoe was jij gekleed deze Kerstdagen?
Ja.quote:Op zondag 27 december 2015 08:02 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Godsamme. Moet je weer werken, Daaf?
Slappe ballen.quote:Op zondag 27 december 2015 01:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet het niet zeker met rechts.
Was je toen ook een matige aap met een Lotto-verslaving en lelijke schoenen?quote:Op zondag 27 december 2015 11:07 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Je doet mij aan mezelf denken toen ik jong was.
Zullen we in een rijtje gaan staan?quote:Op zondag 27 december 2015 11:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
mooie dag om een trein te koppen, ik doe mee
Dankjequote:
En jij dacht een uitnodiging te krijgen voor mijn huwelijk.quote:Op zondag 27 december 2015 11:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was je toen ook een matige aap met een Lotto-verslaving en lelijke schoenen?
Ga jij maar gewoon alleen met je overhemd van vorig jaar.quote:Op zondag 27 december 2015 11:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zullen we in een rijtje gaan staan?
Scheelt de reizigers ook maar 1x vertraging.
Ben je nu een beetje panda?quote:Op zondag 27 december 2015 12:27 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ga jij maar gewoon alleen met je overhemd van vorig jaar.
quote:Op zondag 27 december 2015 12:27 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb zojuist voor mijn verjaardag gereserveerd bij de Lindehof. De zelfmoord zal dus even moeten wachten
Mijn ding ook niet. Ik ben een emo-eter, geen emo-houdiniquote:Op zondag 27 december 2015 12:53 schreef anonymoussie het volgende:
No offense hoor, Henk.
Maar die panda acties zijn niet echt mijn ding. Of zo.
quote:Op zondag 27 december 2015 12:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mijn ding ook niet. Ik ben een emo-eter, geen emo-houdini
quote:Op zondag 27 december 2015 11:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was je toen ook een matige aap met een Lotto-verslaving en lelijke schoenen?
Die bewaar ik voor andere gelegenheden.quote:
Kan je niet betalen.quote:Op zondag 27 december 2015 12:57 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Sowieso Njos.![]()
Ik hou wel van een beetje klasse.
Uh....nee.quote:
Het is altijd al aan geweest? Alleen wat probs, die er nu ook nog wel zijn maar minder.quote:Op zondag 27 december 2015 18:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat lees ik nu allemaal, is het stiekem weer aan?
Dat zijn de besten, waar het knipperen na een week al begint met 'relatieproblemen'quote:Op zondag 27 december 2015 18:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het is altijd al aan geweest? Alleen wat probs, die er nu ook nog wel zijn maar minder.
Ok.quote:Op zondag 27 december 2015 18:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het is altijd al aan geweest? Alleen wat probs, die er nu ook nog wel zijn maar minder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reunie van BZV.quote:Op zondag 27 december 2015 19:01 schreef timmmmm het volgende:
Komt er nog iets leuks op TV vanavond?
Wibiquote:Op zondag 27 december 2015 19:08 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ze is mij wel een beetje aan het uitdagen. Spannend hoor.
Ook zo benieuwd wie er nog samen zijn?quote:
Haha, ja.quote:Op zondag 27 december 2015 19:08 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ze is mij wel een beetje aan het uitdagen. Spannend hoor.
Geile Geert is nog wel samen denk ik. Ben benieuwd naar Theo.quote:Op zondag 27 december 2015 19:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ook zo benieuwd wie er nog samen zijn?
Met wie was Theo ook al weer geëindigd?quote:Op zondag 27 december 2015 19:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Geile Geert is nog wel samen denk ik. Ben benieuwd naar Theo.
die vrouw met dat donkere lange haar maar dat zat ook niet echt enorm goed. Zij twijfelde steeds en Theo is natuurlijk een stugge, stille........ boer.quote:Op zondag 27 december 2015 19:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Met wie was Theo ook al weer geëindigd?
Esther en Berthie zouden uit elkaar zijn, maar dat schijnt weer de wereld in geholpen te zijn om de media van hen af te schudden. Ben benieuwd wat daarvan waar is.
Oja, die. Zij was eigenlijk net iets te leuk voor hem.quote:Op zondag 27 december 2015 19:53 schreef Tem het volgende:
[..]
die vrouw met dat donkere lange haar maar dat zat ook niet echt enorm goed. Zij twijfelde steeds en Theo is natuurlijk een stugge, stille........ boer.
Jij krijgt heus nog wel eens een meisje.quote:Op zondag 27 december 2015 20:17 schreef timmmmm het volgende:
Alleen al bij het lezen over boer zoekt vrouw moet ik een beetje huilen van binnen
Geniet er van!quote:
broek uit en allesquote:Op zondag 27 december 2015 20:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Backstreet boys bij de top 2000 nu. Zou Mani al op de grond liggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |