Wat? Pics?quote:Op zaterdag 26 december 2015 04:00 schreef moemoe het volgende:
Ik ben er nog niet over uit of ik 't ook in mijn fotoboek ga plaatsen.
Ga je bij je ouders eten?quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:32 schreef Uccie het volgende:
Tweede kerstdag....de dag dat ik niet in de keuken hoef
Gisteren ook, alleen bleek ik het eten te moeten maken.quote:
Heel Schiedam dus.quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:47 schreef anonymoussie het volgende:
Bij ons waren gister alle Turken ook gewoon open.
Vuige krent.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:22 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Met die bonnen die ik heb gehad ga ik natuurlijk iets voor mezelf halen.
#suikerspin
En dat wist je niet van tevoren?quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gisteren ook, alleen bleek ik het eten te moeten maken.
Nee, ik zou de soep doen en het vlees, toen kwamen de aardappelen erbij en heb ik de sperziebonen ook maar gedaan.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En dat wist je niet van tevoren?wat heb je gemaakt?
Cute.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:46 schreef Uccie het volgende:
Maar mijn moeder zei wel heel blij, dat ze het heel fijn vond dat ze een keer niets hoefde te doen. Dus toen vond ik het ook wel weer leuk.
Vandaag mag zij aan de bak.quote:
quote:
Gourmettenquote:Op zaterdag 26 december 2015 15:03 schreef anonymoussie het volgende:
Wat ga jij vanavond doen LTVKD?
Toevallig, dat doen maar 10 miljoen andere Nederlanders vanavond.quote:
Elke dag probeer ik het. GasBBQ binnen aansteken. Maar helaasquote:Op zaterdag 26 december 2015 15:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet binnen de bbq aansteken.
Ik heb al jaren niet meer gegourmet.quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Toevallig, dat doen maar 10 miljoen andere Nederlanders vanavond.
Ik heb mijn hand weer verbrand aan de oven van mijn ouders....dat is een soort jaarlijkse traditie.quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:26 schreef timmmmm het volgende:
In het kader van het beste vermaak is leedvermaak: vandaag 4 hechtingen op mpgen halen: met mijn vinger in de staafmixer
quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Toevallig, dat doen maar 10 miljoen andere Nederlanders vanavond.
Je zou ook niet in de keuken komen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb mijn hand weer verbrand aan de oven van mijn ouders....dat is een soort jaarlijkse traditie.
Gisterenquote:Op zaterdag 26 december 2015 15:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je zou ook niet in de keuken komen.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:37 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ga gewoon chinees halen, en in mijn eentje opvreten, fuck gezelligheid met familie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet mijn huis, dus boeien.quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is dat praktisch binnenshuis?
Nee.quote:Op zaterdag 26 december 2015 17:16 schreef sararaats het volgende:
had iedereen een leuke Kerst? ik heb teveel gevreten hehe.
Ik ga mezelf straks ongekend volproppen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 17:16 schreef sararaats het volgende:
had iedereen een leuke Kerst? ik heb teveel gevreten hehe.
Dat hebben we allemaal.quote:Op zaterdag 26 december 2015 17:32 schreef Fylax het volgende:
Ik zie net dat ik op John Lennon - Imagine heb gestemd in de top2000
Nee, waarom zou ik daar op stemmen?quote:
Imagine is het beste nummer ooit, volledig terecht dat hij op nummer 1 staat.quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik daar op stemmen?
Genoeg nummers die ik mooier/leuker/beter vind en ik had al een nr van The Beatles.
Zeker niet. Er zijn betere nummers van betere artiesten.quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Imagine is het beste nummer ooit, volledig terecht dat hij op nummer 1 staat.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zeker niet. Er zijn betere nummers van betere artiesten.
Wat is jouw lijstje?quote:
Post eens?!quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Teringherrie, en ich bin wie du, want dat had ik beloofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Post eens?!wat is dat nou voor een zaad lijst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de mijne.quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
wat is dat nou voor een zaad lijst.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Post eens?!Nope ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi lijstje wel![]()
Straks gaan mensen nog denken dat ik een emotionele jongen ben en ga ik gepest worden om mijn muzieksmaak.quote:
Van mijn lijstje of die van Yoki?quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:31 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ken daar echt geen 1 nummer van.
Dat doen ze al.quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Straks gaan mensen nog denken dat ik een emotionele jongen ben en ga ik gepest worden om mijn muzieksmaak.
Tuurlijk ken je daar wel wat van, Spandau Ballet bijvoorbeeld en Marianne Rosenberg.quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jouw lijstje, Yoki plaatst hem niet.
Ja Marianne wel, maar die van Spandau ken ik niet, de rest ook niet.quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Tuurlijk ken je daar wel wat van, Spandau Ballet bijvoorbeeld en Marianne Rosenberg.
Nou 10 ervan staan niet in de lijst,dus je bent niet de enige.quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja Marianne wel, maar die van Spandau ken ik niet, de rest ook niet.
Die van Soul Asylum en U2 ken je ook wel.quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja Marianne wel, maar die van Spandau ken ik niet, de rest ook niet.
Soul Asylum had ik al heel lang niet meer gehoord, ik stem erop, meteen 5x achter elkaar op de radioquote:Op zaterdag 26 december 2015 19:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die van Soul Asylum en U2 ken je ook wel.
Ik vind het een erg mooi liedje, staat ook in mijn lijstje.quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Soul Asylum had ik al heel lang niet meer gehoord, ik stem erop, meteen 5x achter elkaar op de radio
alsof ik nog niet nieuwsgierig genoeg benquote:Op zaterdag 26 december 2015 19:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik vind het een erg mooi liedje, staat ook in mijn lijstje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:02 schreef d4v1d het volgende:
Speel met 2x6 loten mee in de lotto () straks is de trekking.
Spannend...vergeet niet, dat wij veel van je houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Spannend...vergeet niet, dat wij veel van je houden
Kerst is al voorbij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |