Dat hebben we allemaal.quote:Op zaterdag 26 december 2015 17:32 schreef Fylax het volgende:
Ik zie net dat ik op John Lennon - Imagine heb gestemd in de top2000
Nee, waarom zou ik daar op stemmen?quote:
Imagine is het beste nummer ooit, volledig terecht dat hij op nummer 1 staat.quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik daar op stemmen?
Genoeg nummers die ik mooier/leuker/beter vind en ik had al een nr van The Beatles.
Zeker niet. Er zijn betere nummers van betere artiesten.quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Imagine is het beste nummer ooit, volledig terecht dat hij op nummer 1 staat.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zeker niet. Er zijn betere nummers van betere artiesten.
Wat is jouw lijstje?quote:
Post eens?!quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Teringherrie, en ich bin wie du, want dat had ik beloofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Post eens?!wat is dat nou voor een zaad lijst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de mijne.quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
wat is dat nou voor een zaad lijst.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Post eens?!Nope ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi lijstje wel![]()
Straks gaan mensen nog denken dat ik een emotionele jongen ben en ga ik gepest worden om mijn muzieksmaak.quote:
Van mijn lijstje of die van Yoki?quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:31 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ken daar echt geen 1 nummer van.
Dat doen ze al.quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Straks gaan mensen nog denken dat ik een emotionele jongen ben en ga ik gepest worden om mijn muzieksmaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |