Tuurlijk ken je daar wel wat van, Spandau Ballet bijvoorbeeld en Marianne Rosenberg.quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jouw lijstje, Yoki plaatst hem niet.
Ja Marianne wel, maar die van Spandau ken ik niet, de rest ook niet.quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Tuurlijk ken je daar wel wat van, Spandau Ballet bijvoorbeeld en Marianne Rosenberg.
Nou 10 ervan staan niet in de lijst,dus je bent niet de enige.quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja Marianne wel, maar die van Spandau ken ik niet, de rest ook niet.
Die van Soul Asylum en U2 ken je ook wel.quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja Marianne wel, maar die van Spandau ken ik niet, de rest ook niet.
Soul Asylum had ik al heel lang niet meer gehoord, ik stem erop, meteen 5x achter elkaar op de radioquote:Op zaterdag 26 december 2015 19:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die van Soul Asylum en U2 ken je ook wel.
Ik vind het een erg mooi liedje, staat ook in mijn lijstje.quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Soul Asylum had ik al heel lang niet meer gehoord, ik stem erop, meteen 5x achter elkaar op de radio
alsof ik nog niet nieuwsgierig genoeg benquote:Op zaterdag 26 december 2015 19:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik vind het een erg mooi liedje, staat ook in mijn lijstje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:02 schreef d4v1d het volgende:
Speel met 2x6 loten mee in de lotto () straks is de trekking.
Spannend...vergeet niet, dat wij veel van je houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Spannend...vergeet niet, dat wij veel van je houden
Kerst is al voorbij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |