Toevallig, dat doen maar 10 miljoen andere Nederlanders vanavond.quote:
Elke dag probeer ik het. GasBBQ binnen aansteken. Maar helaasquote:Op zaterdag 26 december 2015 15:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet binnen de bbq aansteken.
Ik heb al jaren niet meer gegourmet.quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Toevallig, dat doen maar 10 miljoen andere Nederlanders vanavond.
Ik heb mijn hand weer verbrand aan de oven van mijn ouders....dat is een soort jaarlijkse traditie.quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:26 schreef timmmmm het volgende:
In het kader van het beste vermaak is leedvermaak: vandaag 4 hechtingen op mpgen halen: met mijn vinger in de staafmixer
quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Toevallig, dat doen maar 10 miljoen andere Nederlanders vanavond.
Je zou ook niet in de keuken komen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb mijn hand weer verbrand aan de oven van mijn ouders....dat is een soort jaarlijkse traditie.
Gisterenquote:Op zaterdag 26 december 2015 15:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je zou ook niet in de keuken komen.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:37 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ga gewoon chinees halen, en in mijn eentje opvreten, fuck gezelligheid met familie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet mijn huis, dus boeien.quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is dat praktisch binnenshuis?
Nee.quote:Op zaterdag 26 december 2015 17:16 schreef sararaats het volgende:
had iedereen een leuke Kerst? ik heb teveel gevreten hehe.
Ik ga mezelf straks ongekend volproppen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 17:16 schreef sararaats het volgende:
had iedereen een leuke Kerst? ik heb teveel gevreten hehe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |