Dat was ie vorig jaar ook al.quote:Op donderdag 24 december 2015 09:23 schreef Disana het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag sp3c
[ afbeelding ]
Maat hij is wel lief <3quote:Op donderdag 24 december 2015 10:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is pure aandachttrekkerij van 'm.
quote:
Dat is omdat ie ook tof IS.quote:Op donderdag 24 december 2015 10:41 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind hem helemaal niet zo lief eigenlijk, hij doet veel te tof de hele tijd.
[..]
Dat werd dan hoog tijd. Subversief als jullie zijn.quote:Op donderdag 24 december 2015 12:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Moet dat nu weer in hoofdletters, vanaf nu leest de AIVD hier ook mee.
Wij hebben hier al genoeg bekende en onbekende Nederlanders bedreigd om bij de AIVD onder favorieten te staan denk ikquote:Op donderdag 24 december 2015 12:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Moet dat nu weer in hoofdletters, vanaf nu leest de AIVD hier ook mee.
Wat een schoonheden daar in Limburg.quote:Op donderdag 24 december 2015 07:24 schreef Specularium het volgende:
SR / Screenshots van mooie vrouwen op het plein
Dit is niet het topic dat het had moeten worden.
Zal wel allemaal inteelt zijn.quote:Op donderdag 24 december 2015 13:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat een schoonheden daar in Limburg.
Opgesloten en wel?quote:Op donderdag 24 december 2015 14:12 schreef Fokker89 het volgende:
Vanaf maandag in de kliniek. Genieten
Hadden ze geen leuker moment kunnen kiezen dan zo net voor oud en nieuw?quote:Op donderdag 24 december 2015 14:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat dan weer niet, moet natuurlijk wel 's avonds bier kunnen halen.
Heb je al handgranaten voor Oud en Nieuw?quote:Op donderdag 24 december 2015 14:02 schreef YokiKater het volgende:
Vanavond gewoon een uur lang Utopia. Genieten.
Nja, dan gaat er iemand voor me, dat is al eens eerder gebeurt, dus dan kan het zo weer een maand duren.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hadden ze geen leuker moment kunnen kiezen dan zo net voor oud en nieuw?
Ok dan veel succes en alvast een voorspoedig 2016!quote:Op donderdag 24 december 2015 14:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nja, dan gaat er iemand voor me, dat is al eens eerder gebeurt, dus dan kan het zo weer een maand duren.
Tis niet anders.
quote:Op donderdag 24 december 2015 14:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok dan veel succes en alvast een voorspoedig 2016!
Neuj, ik ben een rustige jongen.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je al handgranaten voor Oud en Nieuw?
Succes,heb je er wel internetz?quote:Op donderdag 24 december 2015 14:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nja, dan gaat er iemand voor me, dat is al eens eerder gebeurt, dus dan kan het zo weer een maand duren.
Tis niet anders.
quote:Op donderdag 24 december 2015 14:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Succes, heb je er wel internetz?
Tnx, en ja, sorryquote:Op donderdag 24 december 2015 14:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Succes,heb je er wel internetz?
Die is zijn handen al 5 oud en nieuws geleden kwijtgeraakt johquote:Op donderdag 24 december 2015 14:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je al handgranaten voor Oud en Nieuw?
Als dit geen prank was is deze jongen mijn held.quote:
Was dat niet voor een ontgroening?quote:Op donderdag 24 december 2015 16:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als dit geen prank was is deze jongen mijn held.
Eerder vrij sensuele opvatting.quote:Op donderdag 24 december 2015 19:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vrij sensuele opmerking, Wibi.
Is het weer uit met je vriendin?
Straks een uur lang Utopia gevolgd door het laatste deel van Harry Potter.quote:Op donderdag 24 december 2015 19:15 schreef timmmmm het volgende:
Komt er vandaag nog wat aardigs op TV?
Shrek en Harry.quote:Op donderdag 24 december 2015 19:15 schreef timmmmm het volgende:
Komt er vandaag nog wat aardigs op TV?
quote:Op donderdag 24 december 2015 19:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Fantastisch, ik zat eergisteren op een halve yeard.
Ik ook, ik ga serieus Utopia en Harry Potter kijken. Gisteravond heb ik ook Harry Potter gekeken, ik vond het leukquote:
Harry Potter is ook gewoon een topshow.quote:Op donderdag 24 december 2015 19:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ook, ik ga serieus Utopia en Harry Potter kijken. Gisteravond heb ik ook Harry Potter gekeken, ik vond het leuk.
Succes.quote:Op donderdag 24 december 2015 19:24 schreef moemoe het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)le-films-op-dvd.html
Ik hoop dat ik win.
als dat geen neukertje wordt.quote:Op donderdag 24 december 2015 20:28 schreef Specularium het volgende:
Lekker All You Need Is Love kijken met timmm.
Jezus, wat een moeilijke vraag.quote:Op donderdag 24 december 2015 19:24 schreef moemoe het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)le-films-op-dvd.html
Ik hoop dat ik win.
Ben blij dat je er om kunt lachen.quote:
Waarom post hij hier niet meerquote:Op donderdag 24 december 2015 21:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben blij dat je er om kunt lachen.
Elflettering heeft hem gemaakt, hij stuurde hem net in dm naar mij toe.
quote:Op donderdag 24 december 2015 21:23 schreef YokiKater het volgende:
Beste kerstkaart ooit
[ afbeelding ]
Kan hij er ook een maken met een leuke pot?quote:Op donderdag 24 december 2015 21:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben blij dat je er om kunt lachen.
Elflettering heeft hem gemaakt, hij stuurde hem net in dm naar mij toe.
Ahhhhhquote:Op donderdag 24 december 2015 21:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nou, mijn ouders.. van buurvrouwtje. En buurvrouwtje is 93, ik vind het geweldig.
Een corrie van 93, de mogelijkheden voor grappen zijn eindeloosquote:Op donderdag 24 december 2015 21:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nou, mijn ouders.. van buurvrouwtje. En buurvrouwtje is 93, ik vind het geweldig.
Nee, dit is de eerste keer .. ze gaat een beetje achteruit. Maar dit vind ik gewoon schattig.quote:Op donderdag 24 december 2015 21:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ahhhhh![]()
Maakt ze deze fout nu voor de 16e keer?
quote:Op donderdag 24 december 2015 23:02 schreef Fokker89 het volgende:
Nou, ik ben weer volledig terug in deze SC hoor, gezellig he?
Voor de kerst hequote:Op donderdag 24 december 2015 23:02 schreef Fokker89 het volgende:
Nou, ik ben weer volledig terug in deze SC hoor, gezellig he?
Hier zit een Ajax-grapje in verborgen.quote:Op donderdag 24 december 2015 23:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, met 5 miljoen minder dan vorig jaar.
xDquote:Op donderdag 24 december 2015 23:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hier zit een Ajax-grapje in verborgen.
quote:Op donderdag 24 december 2015 23:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, met 5 miljoen minder dan vorig jaar.
Ik wilde je even fijne feestdagen wensen.quote:
Jij ook fijne Chanoeka lan.quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik wilde je even fijne feestdagen wensen.
Idd, joden hebben de Chanoeka, christenen kerstmis, wat hebben moslims nou op 25 december?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik niet.quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Wil er iemand de slimste mens tegen mij spelen?
quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Idd, joden hebben de Chanoeka, christenen kerstmis, wat hebben moslims nou op 25 december?Ja hadden ze niet zo moeilijk moeten doen met Isa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Dank je.quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik wilde je even fijne feestdagen wensen.
Ik wil altijd met jou spelen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Wil er iemand de slimste mens tegen mij spelen?
quote:
Ook.....ook.quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:49 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ze vraagt of je tegen haar wil spelen.
Dat weet ik nog niet, denk Fokker89.quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb je de app al? Wat is je username?
Okee dan zal ik je zo uitdagen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet, denk Fokker89.
Kom maar op.quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Okee dan zal ik je zo uitdagen.![]()
quote:
We hebben gewoon niets met zombies.quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hadden ze niet zo moeilijk moeten doen met Isa.
quote:
28 Days Later geen leuke film vindenquote:Op vrijdag 25 december 2015 00:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
We hebben gewoon niets met zombies.
[..]
Had alleen eventjes iets voor resident evil.quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
28 Days Later geen leuke film vinden
Dat komt gewoon door Milla Jovovich.quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Had alleen eventjes iets voor resident evil.
Nee joh.quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat komt gewoon door Milla Jovovich.
Oh ja, jij bent van het olieworstelen natuurlijk.quote:
Wat is daar op tegen?quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent van het olieworstelen natuurlijk.
Nee niks, maar het verklaart wel je afkeer jegens Milla.quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat is daar op tegen?
[ afbeelding ]
Ach, zolang ik maar kan genieten van zulks artistiek schouwspel.quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee niks, maar het verklaart wel je afkeer jegens Milla.
Als jij daar blij van wordt gun ik je dat van harte!quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ach, zolang ik maar kan genieten van zulks artistiek schouwspel.
Ik was even aan het socializen, zo ben ik.quote:
Ja dag.quote:
Noemen ze dat zo tegenwoordigquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik was even aan het socializen, zo ben ik.
Oh, daar hou ik weer niet zo van. Ryan Gosling?quote:
Fuck yeah! En ze moeten iets jongensachtig uitstralen, ik noem een Nick Carter.quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh, daar hou ik weer niet zo van. Ryan Gosling?
quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
Die baard, die krullen
quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:50 schreef Njosnavelin het volgende:
Hier dan wat pics, die ontbraken in dit topic volgens Anonymous.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou enquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Deze stond hier 2 maanden geleden al..
Kerst is nou eenmaal een moeilijke tijd voor Fokker. Elke keer dat hij ho ho ho hoort, denkt hij dat ze het over zijn moeder hebbenquote:
Gelukkig is het leven voor jou altijd moeilijk, niet alleen met kerstquote:Op vrijdag 25 december 2015 13:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kerst is nou eenmaal een moeilijke tijd voor Fokker. Elke keer dat hij ho ho ho hoort, denkt hij dat ze het over zijn moeder hebben
Het is maar wat je gelukkig noemtquote:Op vrijdag 25 december 2015 13:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gelukkig is het leven voor jou altijd moeilijk, niet alleen met kerst
toch een fijne kerst gewenstquote:Op vrijdag 25 december 2015 13:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is maar wat je gelukkig noemt
O, ondanks dat je plezier uitspreekt over mijn lijdensweg toch een fijne kerst gewenst? Gul van jequote:
Goede input, maar deze vind ik weer niet zo. Meer Karina's type, gok ik.quote:
geen te grote neus...quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Goede input, maar deze vind ik weer niet zo. Meer Karina's type, gok ik.
Nu moet je niet in 1 keer de zielige droeftoeter gaan uithangen, als jij denkt dat je mijn moeder een hoer kan noemen (die overigens al een tijdje dood is) Doe ik er natuurlijk een schepje boven op.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
O, ondanks dat je plezier uitspreekt over mijn lijdensweg toch een fijne kerst gewenst? Gul van je
Dus gebruik je de openheid over mijn hersentumoren en de gevolgen en nasleep daarvan maar even lekker tegen me en noem je dat 'gelukkig'. Het is maar goed dat je moeder dood is, hoeft ze niet mee te maken wat een monster haar zoon is. Anders had ze zich ter plekke dood geschaamdquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nu moet je niet in 1 keer de zielige droeftoeter gaan uithangen, als jij denkt dat je mijn moeder een hoer kan noemen (die overigens al een tijdje dood is) Doe ik er natuurlijk een schepje boven op.
quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus gebruik je de openheid over mijn hersentumoren en de gevolgen en nasleep daarvan maar even lekker tegen me en noem je dat 'gelukkig'. Het is maar goed dat je moeder dood is, hoeft ze niet mee te maken wat een monster haar zoon is. Anders had ze zich ter plekke dood geschaamd
quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Deze stond hier 2 maanden geleden al..
Ik wens jou een grandioos tuinfeest bij de achterburen, dat Frans Duijts zo hard mogelijk door de speakers mag schallen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, vrolijk kerstfeest met je walgelijke UI.
Thnxs, dat zou fantastisch zijn.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik wens jou een grandioos tuinfeest bij de achterburen, dat Frans Duijts zo hard mogelijk door de speakers mag schallen.
Kerstwensen in je hol joh.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:19 schreef Mani89 het volgende:
Zo, wie wil nog meer een kerstwens van mij?
Hoppa, Lau!quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus gebruik je de openheid over mijn hersentumoren en de gevolgen en nasleep daarvan maar even lekker tegen me en noem je dat 'gelukkig'. Het is maar goed dat je moeder dood is, hoeft ze niet mee te maken wat een monster haar zoon is. Anders had ze zich ter plekke dood geschaamd
Jij ook Yokimans. Ga nog wat bijzonders doen?quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Fijne pestpokkepleuris kersemus, Tem!
Ik ben nu op zoek naar een bonje met de buren fragment wat ik niet kan vindenquote:
Gezellig met pap en mams een zooi kleine stukjes vlees en zooi in kleine pannetjes op een steengril tiefen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:29 schreef Tem het volgende:
[..]
Jij ook Yokimans. Ga nog wat bijzonders doen?
Waarom zou je in 's hemelsnaam op een steengrill pannetjes doen?quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gezellig met pap en mams een zooi kleine stukjes vlees en zooi in kleine pannetjes op een steengril tiefen.
Jeetje, ook nog teelbalkanker?quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:31 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb me toen wel de balletjes uit de broek gelachen
Ja, of het gaat eronder, weet ik veel. We zouden gaan gourmetten maar dat ding is kapot, dus komt de steengrill tevoorschijn.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom zou je in 's hemelsnaam op een steengrill pannetjes doen?
Ik had vroeger zo'n gozer in de klas die steevast riep; Ga maar lekker dood op je verjaardag! Waarschijnlijk dezelfde figuur.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben nu op zoek naar een bonje met de buren fragment wat ik niet kan vinden
Het ging over buren die ruzie hadden en de een stuurde toen een kerstkaart naar de ander met de wens 'ik hoop dat je ouders sterven aan kanker op kerstavond'
Wel enigszins toepasselijk op het eerdere gesprek hier, maar helaas: niet te vinden
Maar dan pleur je dat toch gewoon op de steen. Vandaar steengrillen. Anders is het pangrillenquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, of het gaat eronder, weet ik veel. We zouden gaan gourmetten maar dat ding is kapot, dus komt de steengrill tevoorschijn.
Vleesch.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gezellig met pap en mams een zooi kleine stukjes vlees en zooi in kleine pannetjes op een steengril tiefen.
Ook goed, ik ga het vanavond beleven. Zolang het te vreten is vind ik het prima.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar dan pleur je dat toch gewoon op de steen. Vandaar steengrillen. Anders is het pangrillen
Helemaal niets.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:35 schreef Mani89 het volgende:
Wat hebben jullie allemaal voor cadeau's gekregen voor Kerst?
Een kooltje in mijn sokquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:35 schreef Mani89 het volgende:
Geen idee.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:06 schreef anonymoussie het volgende:
Wat ga jij eten met kerst, Daafje?
proestquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:08 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ga je al naar de sportschool, Felix?
dankjequote:Op vrijdag 25 december 2015 15:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vooral jouw artikelen over Ariana Grande lees ik ERG graag
Gewoon je zusje laten doen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:12 schreef d4v1d het volgende:
Je gaat toch niet van te voren bellen om te vragen wat er op tafel staat dan
Bij mijn moeder bouw ik die zekerheidsfactor toch altijd even inquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:12 schreef d4v1d het volgende:
Je gaat toch niet van te voren bellen om te vragen wat er op tafel staat dan
Wat?quote:
Nee die gaat gewoon werkenquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Is Yasmin al druk bezig met het bereiden van een overheerlijk kerstdiner?
Tja horeca he ...quote:
I Am Cait > Keeping up with the Kardashiansquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik vond het wel apart dat je gisteren de Kardashians aan het afzeiken was, hoe kan dat nou?
Een slipcursusquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:35 schreef Mani89 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2015 15:47:29 ]
quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Een slipcursusHehehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dit wat, ruikt ze dan niet naar een suikerspin?quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:59 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Douglas bonnen gegeven en gekregen.
Ik ga Angels & Demons halen van Givenchi.
[ afbeelding ]
Wel voor 200% neem ik aan?quote:
Dat kaartjequote:Op vrijdag 25 december 2015 15:45 schreef Fylax het volgende:
Geboortekaartje Xess Xava online
die naam
Nooit.quote:Op vrijdag 25 december 2015 18:43 schreef Fylax het volgende:
ey fokker wnr kom je weer crewlid zijn xxx
Eet smakelijk en groetjes aan je ouders.quote:Op vrijdag 25 december 2015 19:15 schreef YokiKater het volgende:
Ik zit nog steeds te steengrillen, groetjes.
Ik mis fokker.quote:Op vrijdag 25 december 2015 18:49 schreef Specularium het volgende:
Fylax, ga eens even je moeder pesten ofzo.
Ik wil jou bedanken voor het leuke Skype-gesprek wat we vorige maand hadden.quote:Op vrijdag 25 december 2015 18:51 schreef Fokker89 het volgende:
Ik wil Fylax bedanken voor het niet zo aanwezig zijn in SR.
Ik zet altjd geschat gewicht op verjaardagskaarten, telt dat ookquote:Op vrijdag 25 december 2015 18:39 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik snap niet waarom mensen gewicht en lengte op een geboortekaart zouden zetten. Alsof iemand dat iets interesseert.
Thnxs, en groetjes terug.quote:Op vrijdag 25 december 2015 19:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Eet smakelijk en groetjes aan je ouders.
En een pootje van de hondjes.quote:
Groetjes terug!quote:Op vrijdag 25 december 2015 19:56 schreef timmmmm het volgende:
Ik wil hier alleen de groetjes doen aan de moeder van fylax
Xoxoxoxo
210 kg?quote:Op vrijdag 25 december 2015 19:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zet altjd geschat gewicht op verjaardagskaarten, telt dat ook
Als jullie niet meer zo needy doen komt hij misschien wel weer.quote:Op vrijdag 25 december 2015 19:33 schreef Fylax het volgende:
Elfletterig mag nu wel weer gewoon posten hier.
Dat hoeven wij dan niet te weten.quote:Op vrijdag 25 december 2015 20:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als jullie niet meer zo needy doen komt hij misschien wel weer.
Ik zit onder de naam "Henk" allemaal app'jes en sms'jes te sturen naar de top2000, dat ik niet kan wachten tot nummer 1 komt. Laten die kutten weer eens niet door.quote:Op vrijdag 25 december 2015 20:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat hoeven wij dan niet te weten.
quote:Op vrijdag 25 december 2015 20:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zit onder de naam "Henk" allemaal app'jes en sms'jes te sturen naar de top2000, dat ik niet kan wachten tot nummer 1 komt. Laten die kutten weer eens niet door.
HAHAHAHAHHAHAHAquote:Op vrijdag 25 december 2015 20:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zit onder de naam "Henk" allemaal app'jes en sms'jes te sturen naar de top2000, dat ik niet kan wachten tot nummer 1 komt. Laten die kutten weer eens niet door.
quote:Op vrijdag 25 december 2015 20:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik geef het een 10. Kom je ook in dat MUZ-topic?quote:Op vrijdag 25 december 2015 20:46 schreef YokiKater het volgende:
Ik hoor net dat je ook gesproken berichten kan opsturen, een nummer aan iemand kan opdragen en zo.. HAHA, awesome! Ga ik doen, ga ik doen. Morgen of zo.
Geen Freek kijkenquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik geef het een 10. Kom je ook in dat MUZ-topic?
Vanavond niet. Morgen en de rest van de week wel, gewoon even tussendoor. Beetje muziekje luisteren, op de FP rondhangen en dan af en toe even het forum. Topshow.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik geef het een 10. Kom je ook in dat MUZ-topic?
Ik ga morgen ook eens in dat topic kijken. Ik ben vandaag tocj weer wat te actief geweest dus voel me kut. Komende week een weekje bed dusquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Vanavond niet. Morgen en de rest van de week wel, gewoon even tussendoor. Beetje muziekje luisteren, op de FP rondhangen en dan af en toe even het forum. Topshow.
Hopelijk gaat Fokker hier nu grappen over maken.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook eens in dat topic kijken. Ik ben vandaag tocj weer wat te actief geweest dus voel me kut. Komende week een weekje bed dus
Gewoon lekker rustig aan doen TimTimquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook eens in dat topic kijken. Ik ben vandaag tocj weer wat te actief geweest dus voel me kut. Komende week een weekje bed dus
Wat heb je allemaal gedaan vandaag?quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De moeder van Fylax waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gedaan vandaag?
Is het dan raar dat ik zeg dat het het hele jaar slecht met hem gaat?quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
De moeder van Fylax waarschijnlijk.
Het ligt me zwaar op de maag dus dat zou kunnenquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
De moeder van Fylax waarschijnlijk.
Familie kwam langs.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gedaan vandaag?
Vol spanning wacht ik af. Ik kan weinig grover meer dus mn arsenaal is wel enigszins leegquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hopelijk gaat Fokker hier nu grappen over maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |