28 Days Later geen leuke film vindenquote:Op vrijdag 25 december 2015 00:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
We hebben gewoon niets met zombies.
[..]
Had alleen eventjes iets voor resident evil.quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
28 Days Later geen leuke film vinden
Dat komt gewoon door Milla Jovovich.quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Had alleen eventjes iets voor resident evil.
Nee joh.quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat komt gewoon door Milla Jovovich.
Oh ja, jij bent van het olieworstelen natuurlijk.quote:
Wat is daar op tegen?quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent van het olieworstelen natuurlijk.
Nee niks, maar het verklaart wel je afkeer jegens Milla.quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat is daar op tegen?
[ afbeelding ]
Ach, zolang ik maar kan genieten van zulks artistiek schouwspel.quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee niks, maar het verklaart wel je afkeer jegens Milla.
Als jij daar blij van wordt gun ik je dat van harte!quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ach, zolang ik maar kan genieten van zulks artistiek schouwspel.
Ik was even aan het socializen, zo ben ik.quote:
Ja dag.quote:
Noemen ze dat zo tegenwoordigquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik was even aan het socializen, zo ben ik.
Oh, daar hou ik weer niet zo van. Ryan Gosling?quote:
Fuck yeah! En ze moeten iets jongensachtig uitstralen, ik noem een Nick Carter.quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh, daar hou ik weer niet zo van. Ryan Gosling?
quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
Die baard, die krullen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |