Ik wilde je even fijne feestdagen wensen.quote:
Jij ook fijne Chanoeka lan.quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik wilde je even fijne feestdagen wensen.
Idd, joden hebben de Chanoeka, christenen kerstmis, wat hebben moslims nou op 25 december?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik niet.quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Wil er iemand de slimste mens tegen mij spelen?
quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Idd, joden hebben de Chanoeka, christenen kerstmis, wat hebben moslims nou op 25 december?Ja hadden ze niet zo moeilijk moeten doen met Isa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Dank je.quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik wilde je even fijne feestdagen wensen.
Ik wil altijd met jou spelen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Wil er iemand de slimste mens tegen mij spelen?
quote:
Ook.....ook.quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:49 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ze vraagt of je tegen haar wil spelen.
Dat weet ik nog niet, denk Fokker89.quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb je de app al? Wat is je username?
Okee dan zal ik je zo uitdagen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet, denk Fokker89.
Kom maar op.quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Okee dan zal ik je zo uitdagen.![]()
quote:
We hebben gewoon niets met zombies.quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hadden ze niet zo moeilijk moeten doen met Isa.
quote:
28 Days Later geen leuke film vindenquote:Op vrijdag 25 december 2015 00:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
We hebben gewoon niets met zombies.
[..]
Had alleen eventjes iets voor resident evil.quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
28 Days Later geen leuke film vinden
Dat komt gewoon door Milla Jovovich.quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Had alleen eventjes iets voor resident evil.
Nee joh.quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat komt gewoon door Milla Jovovich.
Oh ja, jij bent van het olieworstelen natuurlijk.quote:
Wat is daar op tegen?quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent van het olieworstelen natuurlijk.
Nee niks, maar het verklaart wel je afkeer jegens Milla.quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat is daar op tegen?
[ afbeelding ]
Ach, zolang ik maar kan genieten van zulks artistiek schouwspel.quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee niks, maar het verklaart wel je afkeer jegens Milla.
Als jij daar blij van wordt gun ik je dat van harte!quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ach, zolang ik maar kan genieten van zulks artistiek schouwspel.
Ik was even aan het socializen, zo ben ik.quote:
Ja dag.quote:
Noemen ze dat zo tegenwoordigquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik was even aan het socializen, zo ben ik.
Oh, daar hou ik weer niet zo van. Ryan Gosling?quote:
Fuck yeah! En ze moeten iets jongensachtig uitstralen, ik noem een Nick Carter.quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh, daar hou ik weer niet zo van. Ryan Gosling?
quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
Die baard, die krullen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |