Een kooltje in mijn sokquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:35 schreef Mani89 het volgende:
Wat hebben jullie allemaal voor cadeau's gekregen voor Kerst?
Geen idee.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:06 schreef anonymoussie het volgende:
Wat ga jij eten met kerst, Daafje?
proestquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:08 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ga je al naar de sportschool, Felix?
dankjequote:Op vrijdag 25 december 2015 15:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vooral jouw artikelen over Ariana Grande lees ik ERG graag
Gewoon je zusje laten doen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:12 schreef d4v1d het volgende:
Je gaat toch niet van te voren bellen om te vragen wat er op tafel staat dan
Bij mijn moeder bouw ik die zekerheidsfactor toch altijd even inquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:12 schreef d4v1d het volgende:
Je gaat toch niet van te voren bellen om te vragen wat er op tafel staat dan
Wat?quote:
Nee die gaat gewoon werkenquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Is Yasmin al druk bezig met het bereiden van een overheerlijk kerstdiner?
Tja horeca he ...quote:
I Am Cait > Keeping up with the Kardashiansquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik vond het wel apart dat je gisteren de Kardashians aan het afzeiken was, hoe kan dat nou?
Een slipcursusquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:35 schreef Mani89 het volgende:
Wat hebben jullie allemaal voor cadeau's gekregen voor Kerst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2015 15:47:29 ]
quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Een slipcursusHehehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dit wat, ruikt ze dan niet naar een suikerspin?quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:59 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Douglas bonnen gegeven en gekregen.
Ik ga Angels & Demons halen van Givenchi.
[ afbeelding ]
Wel voor 200% neem ik aan?quote:
Dat kaartjequote:Op vrijdag 25 december 2015 15:45 schreef Fylax het volgende:
Geboortekaartje Xess Xava online
die naam
Nooit.quote:Op vrijdag 25 december 2015 18:43 schreef Fylax het volgende:
ey fokker wnr kom je weer crewlid zijn xxx
Eet smakelijk en groetjes aan je ouders.quote:Op vrijdag 25 december 2015 19:15 schreef YokiKater het volgende:
Ik zit nog steeds te steengrillen, groetjes.
Ik mis fokker.quote:Op vrijdag 25 december 2015 18:49 schreef Specularium het volgende:
Fylax, ga eens even je moeder pesten ofzo.
Ik wil jou bedanken voor het leuke Skype-gesprek wat we vorige maand hadden.quote:Op vrijdag 25 december 2015 18:51 schreef Fokker89 het volgende:
Ik wil Fylax bedanken voor het niet zo aanwezig zijn in SR.
Ik zet altjd geschat gewicht op verjaardagskaarten, telt dat ookquote:Op vrijdag 25 december 2015 18:39 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik snap niet waarom mensen gewicht en lengte op een geboortekaart zouden zetten. Alsof iemand dat iets interesseert.
Thnxs, en groetjes terug.quote:Op vrijdag 25 december 2015 19:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Eet smakelijk en groetjes aan je ouders.
En een pootje van de hondjes.quote:
Groetjes terug!quote:Op vrijdag 25 december 2015 19:56 schreef timmmmm het volgende:
Ik wil hier alleen de groetjes doen aan de moeder van fylax
Xoxoxoxo
210 kg?quote:Op vrijdag 25 december 2015 19:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zet altjd geschat gewicht op verjaardagskaarten, telt dat ook
Als jullie niet meer zo needy doen komt hij misschien wel weer.quote:Op vrijdag 25 december 2015 19:33 schreef Fylax het volgende:
Elfletterig mag nu wel weer gewoon posten hier.
Dat hoeven wij dan niet te weten.quote:Op vrijdag 25 december 2015 20:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als jullie niet meer zo needy doen komt hij misschien wel weer.
Ik zit onder de naam "Henk" allemaal app'jes en sms'jes te sturen naar de top2000, dat ik niet kan wachten tot nummer 1 komt. Laten die kutten weer eens niet door.quote:Op vrijdag 25 december 2015 20:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat hoeven wij dan niet te weten.
quote:Op vrijdag 25 december 2015 20:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zit onder de naam "Henk" allemaal app'jes en sms'jes te sturen naar de top2000, dat ik niet kan wachten tot nummer 1 komt. Laten die kutten weer eens niet door.
HAHAHAHAHHAHAHAquote:Op vrijdag 25 december 2015 20:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zit onder de naam "Henk" allemaal app'jes en sms'jes te sturen naar de top2000, dat ik niet kan wachten tot nummer 1 komt. Laten die kutten weer eens niet door.
quote:Op vrijdag 25 december 2015 20:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik geef het een 10. Kom je ook in dat MUZ-topic?quote:Op vrijdag 25 december 2015 20:46 schreef YokiKater het volgende:
Ik hoor net dat je ook gesproken berichten kan opsturen, een nummer aan iemand kan opdragen en zo.. HAHA, awesome! Ga ik doen, ga ik doen. Morgen of zo.
Geen Freek kijkenquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik geef het een 10. Kom je ook in dat MUZ-topic?
Vanavond niet. Morgen en de rest van de week wel, gewoon even tussendoor. Beetje muziekje luisteren, op de FP rondhangen en dan af en toe even het forum. Topshow.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik geef het een 10. Kom je ook in dat MUZ-topic?
Ik ga morgen ook eens in dat topic kijken. Ik ben vandaag tocj weer wat te actief geweest dus voel me kut. Komende week een weekje bed dusquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Vanavond niet. Morgen en de rest van de week wel, gewoon even tussendoor. Beetje muziekje luisteren, op de FP rondhangen en dan af en toe even het forum. Topshow.
Hopelijk gaat Fokker hier nu grappen over maken.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook eens in dat topic kijken. Ik ben vandaag tocj weer wat te actief geweest dus voel me kut. Komende week een weekje bed dus
Gewoon lekker rustig aan doen TimTimquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook eens in dat topic kijken. Ik ben vandaag tocj weer wat te actief geweest dus voel me kut. Komende week een weekje bed dus
Wat heb je allemaal gedaan vandaag?quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De moeder van Fylax waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gedaan vandaag?
Is het dan raar dat ik zeg dat het het hele jaar slecht met hem gaat?quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
De moeder van Fylax waarschijnlijk.
Het ligt me zwaar op de maag dus dat zou kunnenquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
De moeder van Fylax waarschijnlijk.
Familie kwam langs.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gedaan vandaag?
Vol spanning wacht ik af. Ik kan weinig grover meer dus mn arsenaal is wel enigszins leegquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hopelijk gaat Fokker hier nu grappen over maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |