Eet smakelijk en groetjes aan je ouders.quote:Op vrijdag 25 december 2015 19:15 schreef YokiKater het volgende:
Ik zit nog steeds te steengrillen, groetjes.
Ik mis fokker.quote:Op vrijdag 25 december 2015 18:49 schreef Specularium het volgende:
Fylax, ga eens even je moeder pesten ofzo.
Ik wil jou bedanken voor het leuke Skype-gesprek wat we vorige maand hadden.quote:Op vrijdag 25 december 2015 18:51 schreef Fokker89 het volgende:
Ik wil Fylax bedanken voor het niet zo aanwezig zijn in SR.
Ik zet altjd geschat gewicht op verjaardagskaarten, telt dat ookquote:Op vrijdag 25 december 2015 18:39 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik snap niet waarom mensen gewicht en lengte op een geboortekaart zouden zetten. Alsof iemand dat iets interesseert.
Thnxs, en groetjes terug.quote:Op vrijdag 25 december 2015 19:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Eet smakelijk en groetjes aan je ouders.
En een pootje van de hondjes.quote:
Groetjes terug!quote:Op vrijdag 25 december 2015 19:56 schreef timmmmm het volgende:
Ik wil hier alleen de groetjes doen aan de moeder van fylax
Xoxoxoxo
210 kg?quote:Op vrijdag 25 december 2015 19:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zet altjd geschat gewicht op verjaardagskaarten, telt dat ook
Als jullie niet meer zo needy doen komt hij misschien wel weer.quote:Op vrijdag 25 december 2015 19:33 schreef Fylax het volgende:
Elfletterig mag nu wel weer gewoon posten hier.
Dat hoeven wij dan niet te weten.quote:Op vrijdag 25 december 2015 20:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als jullie niet meer zo needy doen komt hij misschien wel weer.
Ik zit onder de naam "Henk" allemaal app'jes en sms'jes te sturen naar de top2000, dat ik niet kan wachten tot nummer 1 komt. Laten die kutten weer eens niet door.quote:Op vrijdag 25 december 2015 20:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat hoeven wij dan niet te weten.
quote:Op vrijdag 25 december 2015 20:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zit onder de naam "Henk" allemaal app'jes en sms'jes te sturen naar de top2000, dat ik niet kan wachten tot nummer 1 komt. Laten die kutten weer eens niet door.
HAHAHAHAHHAHAHAquote:Op vrijdag 25 december 2015 20:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zit onder de naam "Henk" allemaal app'jes en sms'jes te sturen naar de top2000, dat ik niet kan wachten tot nummer 1 komt. Laten die kutten weer eens niet door.
quote:Op vrijdag 25 december 2015 20:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |