Ik geef het een 10. Kom je ook in dat MUZ-topic?quote:Op vrijdag 25 december 2015 20:46 schreef YokiKater het volgende:
Ik hoor net dat je ook gesproken berichten kan opsturen, een nummer aan iemand kan opdragen en zo.. HAHA, awesome! Ga ik doen, ga ik doen. Morgen of zo.
Geen Freek kijkenquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik geef het een 10. Kom je ook in dat MUZ-topic?
Vanavond niet. Morgen en de rest van de week wel, gewoon even tussendoor. Beetje muziekje luisteren, op de FP rondhangen en dan af en toe even het forum. Topshow.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik geef het een 10. Kom je ook in dat MUZ-topic?
Ik ga morgen ook eens in dat topic kijken. Ik ben vandaag tocj weer wat te actief geweest dus voel me kut. Komende week een weekje bed dusquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Vanavond niet. Morgen en de rest van de week wel, gewoon even tussendoor. Beetje muziekje luisteren, op de FP rondhangen en dan af en toe even het forum. Topshow.
Hopelijk gaat Fokker hier nu grappen over maken.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook eens in dat topic kijken. Ik ben vandaag tocj weer wat te actief geweest dus voel me kut. Komende week een weekje bed dus
Gewoon lekker rustig aan doen TimTimquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook eens in dat topic kijken. Ik ben vandaag tocj weer wat te actief geweest dus voel me kut. Komende week een weekje bed dus
Wat heb je allemaal gedaan vandaag?quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De moeder van Fylax waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gedaan vandaag?
Is het dan raar dat ik zeg dat het het hele jaar slecht met hem gaat?quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
De moeder van Fylax waarschijnlijk.
Het ligt me zwaar op de maag dus dat zou kunnenquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
De moeder van Fylax waarschijnlijk.
Familie kwam langs.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gedaan vandaag?
Vol spanning wacht ik af. Ik kan weinig grover meer dus mn arsenaal is wel enigszins leegquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hopelijk gaat Fokker hier nu grappen over maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |