quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:50 schreef Njosnavelin het volgende:
Hier dan wat pics, die ontbraken in dit topic volgens Anonymous.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou enquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Deze stond hier 2 maanden geleden al..
Kerst is nou eenmaal een moeilijke tijd voor Fokker. Elke keer dat hij ho ho ho hoort, denkt hij dat ze het over zijn moeder hebbenquote:
Gelukkig is het leven voor jou altijd moeilijk, niet alleen met kerstquote:Op vrijdag 25 december 2015 13:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kerst is nou eenmaal een moeilijke tijd voor Fokker. Elke keer dat hij ho ho ho hoort, denkt hij dat ze het over zijn moeder hebben
Het is maar wat je gelukkig noemtquote:Op vrijdag 25 december 2015 13:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gelukkig is het leven voor jou altijd moeilijk, niet alleen met kerst
toch een fijne kerst gewenstquote:Op vrijdag 25 december 2015 13:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is maar wat je gelukkig noemt
O, ondanks dat je plezier uitspreekt over mijn lijdensweg toch een fijne kerst gewenst? Gul van jequote:
Goede input, maar deze vind ik weer niet zo. Meer Karina's type, gok ik.quote:
geen te grote neus...quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Goede input, maar deze vind ik weer niet zo. Meer Karina's type, gok ik.
Nu moet je niet in 1 keer de zielige droeftoeter gaan uithangen, als jij denkt dat je mijn moeder een hoer kan noemen (die overigens al een tijdje dood is) Doe ik er natuurlijk een schepje boven op.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
O, ondanks dat je plezier uitspreekt over mijn lijdensweg toch een fijne kerst gewenst? Gul van je
Dus gebruik je de openheid over mijn hersentumoren en de gevolgen en nasleep daarvan maar even lekker tegen me en noem je dat 'gelukkig'. Het is maar goed dat je moeder dood is, hoeft ze niet mee te maken wat een monster haar zoon is. Anders had ze zich ter plekke dood geschaamdquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nu moet je niet in 1 keer de zielige droeftoeter gaan uithangen, als jij denkt dat je mijn moeder een hoer kan noemen (die overigens al een tijdje dood is) Doe ik er natuurlijk een schepje boven op.
quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus gebruik je de openheid over mijn hersentumoren en de gevolgen en nasleep daarvan maar even lekker tegen me en noem je dat 'gelukkig'. Het is maar goed dat je moeder dood is, hoeft ze niet mee te maken wat een monster haar zoon is. Anders had ze zich ter plekke dood geschaamd
quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Deze stond hier 2 maanden geleden al..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |