Oh wist niet dat ik aan de beurt was.quote:
Oh...nou dan blijf ik hier.quote:
Blijf dan ook maar weg joh, ga maar lekker bij Elfletterig op schoot zitten.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:49 schreef Uccie het volgende:
En nu ga ik weer naar mijn vriendjes en vriendinnetjes
Die is daar niet, anders hadden we al hele lezingen gehad over de achtergronden van alle liedjes.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Blijf dan ook maar weg joh, ga maar lekker bij Elfletterig op schoot zitten.
Spannend.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:05 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ga al mijn FOK vrienden gewoon een kerstDM sturen.
Ik ben ontroerd.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:05 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ga al mijn FOK vrienden gewoon een kerstDM sturen.
Ze werd wel heel persoonlijkquote:
Ze had nog wat aan bij jou?quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je kan het hebben hoor, staat je goed.
Zo zou je het kunnen noemen ja.quote:
We delen ook niks.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:32 schreef Njosnavelin het volgende:
Nou nou jongens, dat was alleen voor jullie bedoeld he.
Valt best mee hoor, is wel sneller geweest. Dit is tenminste te volgen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:40 schreef YokiKater het volgende:
Die Top2000 reeks gaat ook als een malle zeg ..
King Jaap, ik mis hem elke dag.quote:
Het zal van de week nog wel wat harder gaan denk ik. Maar wel leuk, vandaag een stuk gekeken/geluisterd en ga ik nog wel vaker doen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Valt best mee hoor, is wel sneller geweest. Dit is tenminste te volgen.
Ja gezelligquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het zal van de week nog wel wat harder gaan denk ik. Maar wel leuk, vandaag een stuk gekeken/geluisterd en ga ik nog wel vaker doen.
Wie?quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jeeeeeejjjjjj!!! Donja is jarig!!
Niet met familie?quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb vast nog wel een pizza in de vriezer liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |