Gefeliciteerd! Is ze nog kwiek?quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Een van mijn hondenZe is nu 12 jaar oud.
Mjah, gewoon wat je kan verwachten van een 12 jarige Border Collie, ouwe tante is het aan het worden. Maar als het moet is ze nog wel pijlsnel hoor.quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Is ze nog kwiek?
Ah, gefeliquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Een van mijn hondenZe is nu 12 jaar oud.
Hoe oud worden die ongeveer gemiddeld?quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, gewoon wat je kan verwachten van een 12 jarige Border Collie, ouwe tante is het aan het worden. Maar als het moet is ze nog wel pijlsnel hoor.
Gemiddeld 12/13 jaar ... maar we hebben er twee gehad die bijna de 16 hebben gehaald, dus ..quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoe oud worden die ongeveer gemiddeld?
Oh, nou hopelijk haalt zij die 16 ook makkelijk.quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gemiddeld 12/13 jaar ... maar we hebben er twee gehad die bijna de 16 hebben gehaald, dus ..
Hoop ik ook, al heb ik persoonlijk meer met mijn andere hond .. als die gaat dan ga ik echt wel een beetje stuk. Maar je weet het niet, het kan inene heel hard achteruit gaan.quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh, nou hopelijk haalt zij die 16 ook makkelijk.
Ja, kan me voorstellen. Dat was ook met mijn hond toen, paar maanden geleden, toen hij geopereerd moest worden. Ben ik wel flink naar van geweest, zo kwetsbaar zijn ze dan opeensquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hoop ik ook, al heb ik persoonlijk meer met mijn andere hond .. als die gaat dan ga ik echt wel een beetje stuk. Maar je weet het niet, het kan inene heel hard achteruit gaan.
Dat is inderdaad nooit leuk.quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, kan me voorstellen. Dat was ook met mijn hond toen, paar maanden geleden, toen hij geopereerd moest worden. Ben ik wel flink naar van geweest, zo kwetsbaar zijn ze dan opeens
Waarom?quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:25 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel een hond maar ik ben dan bang dat ik er niet goed genoeg voor kan zorgen.
Ik ben niet echt een spontaan outgoing iemand, en zo'n hond moet natuurlijk vaak naar buiten. Ik ben dan bang dat ik hem niet kan bieden wat hij nodig heeft.quote:
Kan juist ook een steun in de rug zijn. Je hoeft ook helemaal niet spontaan of outgoing te zijn. Maar je moet hem wel uit kunnen laten natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben niet echt een spontaan outgoing iemand, en zo'n hond moet natuurlijk vaak naar buiten. Ik ben dan bang dat ik hem niet kan bieden wat hij nodig heeft.
Een reden om de deur uit te gaan ja, dat is ook wel weer zo.quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kan juist ook een steun in de rug zijn. Je hoeft ook helemaal niet spontaan of outgoing te zijn. Maar je moet hem wel uit kunnen laten natuurlijk.
Kun je niet een paar dagen een logeerhond lenen? Van familie ofzo?quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een reden om de deur uit te gaan ja, dat is ook wel weer zo.
Op een plek waar ik werk hebben ze wel een prachtige wollige herdershond, Dirk, Dirk de Herdershond. Misschien kan ik daar een keer mee aan de slag.quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kun je niet een paar dagen een logeerhond lenen? Van familie ofzo?
Ga jij maar even het vorige topic lezen, ik had nog een vraag.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:04 schreef anonymoussie het volgende:
Het is helemaal niet koud.
Ik zit gewoon in de schommelbank.![]()
In de horeca?quote:
Nu?quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga jij maar even het vorige topic lezen, ik had nog een vraag.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, ga ik ondertussen slapen.
Kun je me niet 10 dagen missen?quote:Op donderdag 24 december 2015 20:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oh, nu kom je ineens wel hier posten?
quote:Op zaterdag 26 december 2015 03:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ook, maar toen ging ik nog foto's uploaden.
Ik wel!quote:Op zaterdag 26 december 2015 04:00 schreef moemoe het volgende:
Ik ben er nog niet over uit of ik 't ook in mijn fotoboek ga plaatsen.
Gaan we voorlopig niet spelenquote:Op zaterdag 26 december 2015 04:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nu zie ik jou en denk ik alleen maar aan Isketch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |