SPOILER: leuke plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huishoudelijke mededeling:
WILLEN MENSEN DIE MOBIEL ZITTEN EN DUS DE OP VERNEUKEN GEEN NIEUW DEEL MEER OPENEN GAARNE? LAAT IEMAND ANDERS TOCH!Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
quote:Op woensdag 23 december 2015 04:09 schreef renwan het volgende:
Met toestemming van de Heere God Geerd presenteer ik u allen:
DUZZY ALS PROFEET![]()
Wanneer kom je in de lijst?quote:Op woensdag 23 december 2015 04:09 schreef renwan het volgende:
DUZZY ALS PROFEET![]()
Slechts na aangedragen te worden door een profeet van het eerste uurquote:
Zijnde:quote:Op woensdag 23 december 2015 04:11 schreef renwan het volgende:
[..]
Slechts na aangedragen te worden door een profeet van het eerste uur
Mag ik bij de wiebelkonten?quote:Op woensdag 23 december 2015 04:11 schreef renwan het volgende:
[..]
Of door de god zelve natuurlijkquote:Op woensdag 23 december 2015 04:11 schreef renwan het volgende:
[..]
Daar gaat Geerd over, mijn toestemming heb jequote:
WELTERUSTENquote:
Geerd is er even niet volgens mij.quote:Op woensdag 23 december 2015 04:14 schreef renwan het volgende:
[..]
Daar gaat Geerd over, mijn toestemming heb je
Dan zal het verlossende antwoord morgen komen, ik mag zulke beslissingen niet nemenquote:Op woensdag 23 december 2015 04:15 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Geerd is er even niet volgens mij.
Een nep profeet.quote:Op woensdag 23 december 2015 04:16 schreef renwan het volgende:
[..]
Dan zal het verlossende antwoord morgen komen, ik mag zulke beslissingen niet nemen
KOM DANquote:
quote:Op woensdag 23 december 2015 04:21 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Jij hebt de OP gemaakt toch? Schijt aan die Geerd, je bent Profeet of niet.
Ik ben nog op de Radio.quote:Op woensdag 23 december 2015 05:25 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Bijna!![]()
Heb niet alles teruggelezen maar keek toevallig op die bladzijde lol.
Jij staat er in en moet niet zeiken.quote:Op woensdag 23 december 2015 08:48 schreef PausNicolaas het volgende:
Jullie verneuken echt het OP van het eerste uur met jullie dagelijkse aanpassingen
En weer wat respect verlorenquote:Op woensdag 23 december 2015 08:48 schreef PausNicolaas het volgende:
Jullie verneuken echt het OP van het eerste uur met jullie dagelijkse aanpassingen
Ksssstquote:
Je laat je echt een oor aanpraten door DR. Eerst niks aan de hand en nu hele tijd over respect en allesquote:
DRquote:Op woensdag 23 december 2015 09:10 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Je laat je echt een oor aanpraten door DR. Eerst niks aan de hand en nu hele tijd over respect en alles
Van mij wel of je antwoord gaat krijgen?quote:Op woensdag 23 december 2015 09:16 schreef IfImJamesDean het volgende:
Mag ik vragen wie op de tekening die soort van goochelaar is, en wie is degene die net binnenkomt?
Zelfs al zou ik het niet weten: Monopoly en Werkman. Waarom Werkman erin zit, geen idee.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:16 schreef IfImJamesDean het volgende:
Mag ik vragen wie op de tekening die soort van goochelaar is, en wie is degene die net binnenkomt?
Omdat Werkman baas isquote:Op woensdag 23 december 2015 09:20 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Zelfs al zou ik het niet weten: Monopoly en Werkman. Waarom Werkman erin zit, geen idee.
Het wordt druk.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:23 schreef IfImJamesDean het volgende:
Roosje is gespot, PausNicolaas, sneeuwleeuw, remqo, simterklaas, derrabbit en achter de bar geerd? Renwan stond er niet tussen, volgens mij. Cassius misschien, maar ik zie geen bril. Monopoly misschien, of Duzzy. Maar in het versje komt geerd binnen, dus wie weet is hij het. STRUGGLES
Ik ben er inderdaad niet bijquote:Op woensdag 23 december 2015 09:23 schreef IfImJamesDean het volgende:
Roosje is gespot, PausNicolaas, sneeuwleeuw, remqo, simterklaas, derrabbit en achter de bar geerd? Renwan stond er niet tussen, volgens mij. Cassius misschien, maar ik zie geen bril. Monopoly misschien, of Duzzy. Maar in het versje komt geerd binnen, dus wie weet is hij het. STRUGGLES
Ik fok toch mobielquote:Op woensdag 23 december 2015 09:23 schreef PausNicolaas het volgende:
Heb toch al het antwoord gegeven?
Geerd staat achter de bar.
De beste party's zijn in café Geerdquote:
Arme renwanquote:Op woensdag 23 december 2015 09:24 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ben er inderdaad niet bij
En wat paus zegt, mono en werkman
Gaan we regelen.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:25 schreef renwan het volgende:
[..]
De beste party's zijn in café Geerd
Wijze woorden.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:28 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Goeie mannen gaan met God door de wereld. Ik ben niet dom ik weet om echt te zijn kost me geld. En je hoopt dat Hij valt. Geen droom niks, kinderen geloven in niks we zijn kapot.
Geld komt en gaat dat weten we maar het belangrijkste in het leven is dat we hier in het café samen zijn. Hier, met de vrienden en onze God. Salut café!
Zwaar leven heb ikquote:
10/10 would read againquote:Op woensdag 23 december 2015 09:28 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Goeie mannen gaan met God door de wereld. Ik ben niet dom ik weet om echt te zijn kost me geld. En je hoopt dat Hij valt. Geen droom niks, kinderen geloven in niks we zijn kapot.
Geld komt en gaat dat weten we maar het belangrijkste in het leven is dat we hier in het café samen zijn. Hier, met de vrienden en onze God. Salut café!
Het heilige getal drie kapot, alle drie profeten uit Limburg kapot. Wat heb je gedaan! Zelfs Remqo had Limburgs bloed als paint profeet.quote:Op woensdag 23 december 2015 04:09 schreef renwan het volgende:
DUZZY ALS PROFEET![]()
Ik ben er voor je.quote:
We zijn fokmattiesquote:
Wanneer ik een paint maak, zorg ik ervoor dat jij er heel groot in staatquote:
Had remqo Limburgs bloed?!quote:Op woensdag 23 december 2015 09:32 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Het heilige getal drie kapot, alle drie profeten uit Limburg kapot. Wat heb je gedaan! Zelfs Remqo had Limburgs bloed als paint profeet.
Duzzy kan echter wel ervoor zorgen dat mensen Geerd eren en hij heeft een vriendin dus hoeft hier niks te hosselen. Dus hij kan mij steunen tegen de aandachtshoeren.
Ja dat zei die wel hoe dat precies zit weet ik niet. Ik was nogal bezopen toen hij zoiets zei.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:33 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Had remqo Limburgs bloed?!
Ik........ Lust geen alcoholquote:Op woensdag 23 december 2015 09:33 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Bedankt proost, neem je ook een biertje?
Dat maakt niet uit, het gaat zich om het idee. Een drie eenheid bestaande uit Limburgers. En zelfs de Zoon heeft Limburgs bloedquote:Op woensdag 23 december 2015 09:35 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja dat zei die wel hoe dat precies zit weet ik niet. Ik was nogal bezopen toen hij zoiets zei.
Bij de Jumbo Grolsch 9 Euroquote:Op woensdag 23 december 2015 09:38 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Richting dichtstbijzijnde brouwerij of een blikje of krat bier.
quote:Op [quote]
[b]Op woensdag 23 december 2015 09:32 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik ben er voor je.
quote:Op woensdag 23 december 2015 09:32 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Wanneer ik een paint maak, zorg ik ervoor dat jij er heel groot in staat
Ik heb in Duzzy alle vertouwen. Ik weet zeker dat hij Geerd met gepaste toewijding zal aanbiddenquote:woensdag 23 december 2015 09:32 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:[/b]
[..]
Het heilige getal drie kapot, alle drie profeten uit Limburg kapot. Wat heb je gedaan! Zelfs Remqo had Limburgs bloed als paint profeet.
Duzzy kan echter wel ervoor zorgen dat mensen Geerd eren en hij heeft een vriendin dus hoeft hier niks te hosselen. Dus hij kan mij steunen tegen de aandachtshoeren.
Arm wezen, ik drink al sinds vrij jong. Toen ik 18 was dronk ik sowieso al, toch ontmoete ik dan mensen zoals fylax die bier niet lusten maar het gewoon drinken.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:35 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik........ Lust geen alcohol![]()
![]()
Maar ik ben 18 en ik heb nooit een echt glas bier gedronken. Wel eens een klein, mini slokje. En wijn lust ik niet. En champagne lust ik niet. En verder dan een heel glas perzikwijn ben ik niet gekomen![]()
Ik ben ook pas begonnen met goed zuipen op mijn 19equote:Op woensdag 23 december 2015 09:35 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik........ Lust geen alcohol![]()
![]()
Maar ik ben 18 en ik heb nooit een echt glas bier gedronken. Wel eens een klein, mini slokje. En wijn lust ik niet. En champagne lust ik niet. En verder dan een heel glas perzikwijn ben ik niet gekomen![]()
NOOIT!quote:
Tsskquote:Op woensdag 23 december 2015 09:42 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ben ook pas begonnen met goed zuipen op mijn 19e
Heb het aardig goed gemaaktquote:
quote:Op woensdag 23 december 2015 09:42 schreef renwan het volgende:
[..]
Biernet is wel handig altijd.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:42 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Daar kun je bidden. Ik heb nog zes kratten bier eentje is gesneuveld helaas.
Geerd kreeg bier ipv borstvoedingquote:Op woensdag 23 december 2015 09:44 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat is zo. Dit roept wel de vraag op met hoe oud begon Geerd.
De 80 show ook wel allemaal kut. Elke van dat soort programma's zijn kloten. Friends, big bang theory etc. Allemaal klote.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:44 schreef renwan het volgende:
THAT 70'S SHOW OP TV GODVERDOMME WAT EEN KUTPROGRAMMA![]()
![]()
![]()
Keiharde baas is het ook eigenlijk.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:45 schreef renwan het volgende:
[..]
Geerd kreeg bier ipv borstvoeding
Misschien een beetje overdreven maar als ik that 70's show alleen maar op mijn tv hoor wordt er gezapt, ik weiger mijn tv te laten besmetten met die aidsquote:Op woensdag 23 december 2015 09:46 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
De 80 show ook wel allemaal kut. Elke van dat soort programma's zijn kloten. Friends, big bang theory etc. Allemaal klote.
Enkel probleemwijken was kijkwaardig.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik bier bitter vind. Maar ik vind radler ook bitter en jilz ook dus ik ben bang dat alleen geerd me nog kan reddenquote:Op woensdag 23 december 2015 09:41 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Arm wezen, ik drink al sinds vrij jong. Toen ik 18 was dronk ik sowieso al, toch ontmoete ik dan mensen zoals fylax die bier niet lusten maar het gewoon drinken.of zij die geen bier drinken. Misschien had je een vies merk bier, Amstel is het enige bier dat ik ben tegengekomen dat ik niet te zuipen vind.
En dan heb ik het Duitse König dat zo bitter als de pest is wel op gekregen.
Smaak veranderd met leeftijd ik hou nu ook wel van wijn.
Wat? Radler bitter? Dat is limonade johquote:Op woensdag 23 december 2015 09:47 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk toegeven dat ik bier bitter vind. Maar ik vind radler ook bitter en jilz ook dus ik ben bang dat alleen geerd me nog kan redden![]()
Ik houd het meeste van kraanwater
Geerd, red mij
Hoe oud ben je nu?quote:Op woensdag 23 december 2015 09:42 schreef renwan het volgende:
[..]
27quote:
De 80 show? Was dat een typefout of is er een vervolg gekomenquote:Op woensdag 23 december 2015 09:46 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
De 80 show ook wel allemaal kut. Elke van dat soort programma's zijn kloten. Friends, big bang theory etc. Allemaal klote.
Enkel probleemwijken was kijkwaardig.
quote:Op woensdag 23 december 2015 09:47 schreef renwan het volgende:
[..]
Misschien een beetje overdreven maar als ik that 70's show alleen maar op mijn tv hoor wordt er gezapt, ik weiger mijn tv te laten besmetten met die aids
Ik vind alcoholvrije radler ook al bitterquote:Op woensdag 23 december 2015 09:48 schreef renwan het volgende:
[..]
Wat? Radler bitter? Dat is limonade joh
Ik schreeuw altijd naar Doraquote:Op woensdag 23 december 2015 09:50 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]zo zit ik wel eens achter de TV.
Er is dus nog hoop voor mequote:
Ik zuip uit de fles.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:48 schreef renwan het volgende:
Spoelt hier iemand anders nog zijn bierglazen met een spoelborstel en bierglasreiniger of ben ik de enige?
Komt wel goed je bent nog een jonge meid. Je moet de wereld nog ontdekken.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:47 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk toegeven dat ik bier bitter vind. Maar ik vind radler ook bitter en jilz ook dus ik ben bang dat alleen geerd me nog kan redden![]()
Ik houd het meeste van kraanwater
Geerd, red mij
Dacht dat die er ook was maar weet ik veel.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:50 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
De 80 show? Was dat een typefout of is er een vervolg gekomen
Ik meestal ook, maar als je een goed Duits bier hebt zoals onderstaande dan gaat dat in een glas. Uit de fles is dan heiligschennis!quote:
Toch vind ik franziskaner beter. Of erdinger. Of stephanheffequote:Op woensdag 23 december 2015 09:53 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik meestal ook, maar als je een goed Duits bier hebt zoals onderstaande dan gaat dat in een glas. Uit de fles is dan heiligschennis!
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Wat vonden jullie het leukste vandaag?"quote:Op woensdag 23 december 2015 09:53 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja maar Dora krijgt geen gratis bier en loon voor bier drinken.
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!quote:Op woensdag 23 december 2015 09:54 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Toch vind ik franziskaner beter. Of erdinger. Of stephanheffe
Mijn zwager heeft dat bij ontbijt en kijkt me erg boos aan wanneer ik fles vanuit gewoonte naar mijn lippen zetquote:Op woensdag 23 december 2015 09:53 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik meestal ook, maar als je een goed Duits bier hebt zoals onderstaande dan gaat dat in een glas. Uit de fles is dan heiligschennis!
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En terechtquote:Op woensdag 23 december 2015 09:54 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Mijn zwager heeft dat bij ontbijt en kijkt me erg boos aan wanneer ik fles vanuit gewoonte naar mijn lippen zet
Paulquote:Op woensdag 23 december 2015 09:54 schreef renwan het volgende:
[..]
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
Erdinger is zeker een lekker bier maar niks kan tippen aan een Paul![]()
Daar is niks mis mee zolang je bazenbieren zoals Paulaner maar met respect behandeldquote:Op woensdag 23 december 2015 09:56 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ben ook bierbarbaar, koop alles in de aanbieding.
Ik ben nog geen profeetquote:Op woensdag 23 december 2015 09:57 schreef renwan het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee zolang je bazenbieren zoals Paulaner maar met respect behandeld
Kijk Duzzy weet hoe je een Paulaner behandeld en hoe je Geerd aanbid, daarom is hij gepromoveerdquote:
Als je in Limburg was blijven wonen kon je de grens oversteken. Koop een krat voor 12-13 euro.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:57 schreef renwan het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee zolang je bazenbieren zoals Paulaner maar met respect behandeld
Enige voordeel aan Limburgquote:Op woensdag 23 december 2015 09:59 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Als je in Limburg was blijven wonen kon je de grens oversteken. Koop een krat voor 12-13 euro.
Dat heeft weinig te maken met profeet zijn. Profeet zijn betekend dat je ingrijpt tegen aandachtshoeren mensen helpt met theologische vragen en nog wel wat dingen.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:58 schreef renwan het volgende:
[..]
Kijk Duzzy weet hoe je een Paulaner behandeld en hoe je Geerd aanbid, daarom is hij gepromoveerd
En dat doet hij ookquote:Op woensdag 23 december 2015 10:00 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat heeft weinig te maken met profeet zijn. Profeet zijn betekend dat je ingrijpt tegen aandachtshoeren mensen helpt met theologische vragen en nog wel wat dingen.
Ow jee dat wordt zwaar.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:00 schreef renwan het volgende:
Vanmiddag een paar gigantische bloembakken leegscheppen op werk en wat troep op zolder weghalen, zo geen zin in
Daarna naar de bios!
Jullie moeten mij de hele middag missen
Nee uiteraard, maar ga het profeet schap niet reduceren tot het drinken van weissbier en verdomme gisteren smaakte de franziskaner goed misschien dadelijk weer.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:01 schreef renwan het volgende:
[..]
En dat doet hij ook
GEERD HEEFT GESPROKEN TWIJFEL NIET AAN ZIJN WOORD
Vermeld dan even erbij welke film man.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:04 schreef renwan het volgende:
Ohja Duzzy moeten jullie ook missen vanavond, die zit bij dezelfde film als ik
PROFETENMEET
quote:Op woensdag 23 december 2015 10:07 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Vermeld dan even erbij welke film man.
Die filmquote:Op woensdag 23 december 2015 10:08 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Geerd: I am Hoofdconducteur is de enige ware film die de moeite waard is.
Misschien moet ik hem ook gaan kijken laat me weten of het wat was het boek vind ik wel grappig tot nu toe.quote:
Ik heb het boek hier liggen sinds vorig jaar, ben er nog steeds niet aan begonnenquote:Op woensdag 23 december 2015 10:08 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Misschien moet ik hem ook gaan kijken laat me weten of het wat was het boek vind ik wel grappig tot nu toe.
quote:Op woensdag 23 december 2015 10:09 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb het boek hier liggen sinds vorig jaar, ben er nog steeds niet aan begonnen
Het erge is dat ik altijd van lezen heb gehouden, alleen in deze tijd van internet en vermaak overal kan ik me er niet toe zetten om een boek open te slaanquote:Op woensdag 23 december 2015 10:12 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]Maja ik heb zeker 80% van mijn boekenkast niet uitgelezen.
Er zijn echt goeie boeken. Louis Ferdinand celine, reis naar het einde van de nacht.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:13 schreef renwan het volgende:
[..]
Het erge is dat ik altijd van lezen heb gehouden, alleen in deze tijd van internet en vermaak overal kan ik me er niet toe zetten om een boek open te slaan
Wow, je hebt gelijk. Er is inderdaad een soort vervolg op geweestquote:Op woensdag 23 december 2015 09:52 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dacht dat die er ook was maar weet ik veel.
Ik heb denk ik al ruim 10 jaar geen boek open geslagen, wel gekochtquote:Op woensdag 23 december 2015 10:15 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Er zijn echt goeie boeken. Louis Ferdinand celine, reis naar het einde van de nacht.
Houellbecq met elementaire deeltjes. Geen idee of ik die naam goed schreef.
Als je van serieus houdt.
Milan kundera unbearable lightness of being.
Natsume soseki kokoro.
En goedkope benzinequote:
Ik heb geen auto kan mij het schelenquote:
Daarom ben ik een profeet. En ietsjes ouder dan jou.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:16 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Wow, je hebt gelijk. Er is inderdaad een soort vervolg op geweest
Das wel zonde man.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:16 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb denk ik al ruim 10 jaar geen boek open geslagen, wel gekocht
Niet voordringen.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:18 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Daarom ben ik een profeet. En ietsjes ouder dan jou.
Ben ik dan opa profeet?quote:Op woensdag 23 december 2015 10:18 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
TVquote:Op woensdag 23 december 2015 10:25 schreef renwan het volgende:
Die Coca Cola reclame![]()
It's so important to make someone happy, pleurt op
Hoe oud bent u?quote:Op woensdag 23 december 2015 10:18 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Krat bier dus.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:28 schreef renwan het volgende:
Ik zit net te kijken en zie dat een kaartje voor de bioscoop gewoon ¤12 is onderhand, de tyfus zeg
Haat niet de hele tijd op mijn emigratiequote:Op woensdag 23 december 2015 10:29 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Krat bier dus.hier is het vrij goedkoop. Limburg.
quote:
Jonkiequote:
Wie oud bis doe dan (ofzo, ik spreek geen limburgs meer en heb het nooit kunnen schrijvenquote:
Ik besef me net dat ik niet weet waar mijn Pioneer ligtquote:
Mengpaneel of versterker?quote:Op woensdag 23 december 2015 10:34 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik besef me net dat ik niet weet waar mijn Pioneer ligt
Zoals ik gisteren al aangaf:quote:
Ik raak in de war van al die knopjes.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:36 schreef renwan het volgende:
[..]
Zoals ik gisteren al aangaf:
[ afbeelding ]
Knopjes en lichtjesquote:Op woensdag 23 december 2015 10:38 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik raak in de war van al die knopjes.
Mijn geboorte staat nog net op de deurmat tussen de oude en nieuwe wereld. Ik hoor niet in de oude gulden tijd maar ook niet in deze tijd ik ben een man zonder thuisland.quote:
Kijk dat ken ik.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:40 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Mijn geboorte staat nog net op de deurmat tussen de oude en nieuwe wereld. Ik hoor niet in de oude gulden tijd maar ook niet in deze tijd ik ben een man zonder thuisland.
Wat heeft Feyenoord ermee te maken? Je bent gewoon een Hagenees die zijn geboorteland een mes in de rug stak. Je had prachtig kunnen leven.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:41 schreef renwan het volgende:
[..]
Kijk dat ken ik.
In Limburg geboren, wonend in Den Haag, supporter van Feyenoord. Ik voel me nergens helemaal thuis
quote:Op woensdag 23 december 2015 10:42 schreef renwan het volgende:
OPSO IK ZIE JE QUOTE WEL VUILE SLOERIE
Feyenoord = Rotterdam, dat mag in Den Haag niet.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:42 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Wat heeft Feyenoord ermee te maken? Je bent gewoon een Hagenees die zijn geboorteland een mes in de rug stak. Je had prachtig kunnen leven.
2 weken geleden nog gedaanquote:Op woensdag 23 december 2015 10:41 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Laten we iets in de fik gaan zetten heeft iemand een kachel of openhaard? Offeren we een vuurtje aan Geerd.
Iech bin 18quote:Op woensdag 23 december 2015 10:31 schreef renwan het volgende:
[..]
Wie oud bis doe dan (ofzo, ik spreek geen limburgs meer en heb het nooit kunnen schrijven)
Meh me lepkequote:Op woensdag 23 december 2015 10:45 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Iech bin 18
Schrieven is ummer blöd
Arme man...quote:Op woensdag 23 december 2015 10:40 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Mijn geboorte staat nog net op de deurmat tussen de oude en nieuwe wereld. Ik hoor niet in de oude gulden tijd maar ook niet in deze tijd ik ben een man zonder thuisland.
MVV? En waarom mag dat niet? Sowieso de helft van de spelers komt uit een ander land.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:43 schreef renwan het volgende:
[..]
Feyenoord = Rotterdam, dat mag in Den Haag niet.
En nee ik ga MVV niet supporten
Nederlands elftal is altijd een leuk feestje, de rest zal me worst wezenquote:Op woensdag 23 december 2015 10:49 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
MVV? En waarom mag dat niet? Sowieso de helft van de spelers komt uit een ander land.
En de supporters haten bv op de tegenstander maar zodra de spelers vandaar in het Nederlandse elftal staan begraven ze de strijdbijl. Voetbal ik snap het niet man.
Sjrieven geit geweun op geveul. Ich sjrief ut nooit want ich bin der neet good in.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:45 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Iech bin 18
Schrieven is ummer blöd
Auwaja, jank voetquote:
Mien jot, woa kumst du da va? Iech oes 't Zuudenquote:Op woensdag 23 december 2015 10:49 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Sjrieven geit geweun op geveul. Ich sjrief ut nooit want ich bin der neet good in.
Ja en als een MVV of een Ajax dan met elkaar voetbalt dan vind je het niet erg meer.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:49 schreef renwan het volgende:
[..]
Nederlands elftal is altijd een leuk feestje, de rest zal me worst wezen
020quote:Op woensdag 23 december 2015 10:51 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja en als een MVV of een Ajax dan met elkaar voetbalt dan vind je het niet erg meer.
Ik heb wel in een vliegtuig gezeten tussen de Roda spelers sommige mensen gingen handtekening vragen.het boeide me geen flikker.
Ut midden, guttecove.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:51 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Mien jot, woa kumst du da va? Iech oes 't Zuuden
En een hele nacht niet posten in geerd SCquote:
Dan ga ik wel Ajax vlaggetjes posten.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:53 schreef renwan het volgende:
Kinger, iech goan ff doosje en ben terük rond vief eur! Tot sjtraks!
EN NOU KAP IK MET HET (poging tot) LIMBURGS
Vuur wohnen 30 kilometer va elkoar aafquote:Op woensdag 23 december 2015 10:52 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ut midden, guttecove.wie deep zit ze? Rondj sjin op geulle? Voals?
Iech wunsch 't diech, bis geliechquote:Op woensdag 23 december 2015 10:53 schreef renwan het volgende:
Kinger, iech goan ff doosje en ben terük rond vief eur! Tot sjtraks!
EN NOU KAP IK MET HET (poging tot) LIMBURGS
Fixedquote:Op woensdag 23 december 2015 10:56 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
En een hele nacht niet posten in geerd SC
Date?quote:Op woensdag 23 december 2015 10:59 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Vuur wohnen 30 kilometer va elkoar aafiech kom oes Kirchroa
Als dat geen neuken wordtquote:
Haat niet zo op mequote:
Vroag 't Geerdquote:
Succes.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:20 schreef renwan het volgende:
Ja ik ga maar eens naar werk, plantenbakken slopen enzo. Jullie zijn een paar uur van me verlost!
Iech jun 't em vroagenquote:
Was het maar zo'n feestquote:
Ben gisteravond nog even backstage geweest, heb via een goede kennis een shirtje kunnen bemachtigen.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:29 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest
DR waar was je gisteren
Wowquote:Op woensdag 23 december 2015 11:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben gisteravond nog even backstage geweest, heb via een goede kennis een shirtje kunnen bemachtigen.
Sorry
Ken iemand die bij BNN werkt en hij werkt dit jaar weer tijdens SR en hij heeft me toegang bezorgdquote:Op woensdag 23 december 2015 11:33 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Wow
DRgod, hoe kreeg je dat voor elkaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op woensdag 23 december 2015 11:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ken iemand die bij BNN werkt en hij werkt dit jaar weer tijdens SR en hij heeft me toegang bezorgdConnecties
Ik ben jaloers op je connectiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar dat zou betekenen dat ik met mensen moet praten, daar gaat het mis
Op dinsdag 15 september 2015 @ 16:45 schreef Toto69 het volgende;
Er is maar één user hier die nooit werk van IfImJamesDean zou maken en dat is deadprez. Die jongen en werk gaat niet samen
Daar had ik in het begin ook moeite meequote:Op woensdag 23 december 2015 11:46 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op je connectiesmaar dat zou betekenen dat ik met mensen moet praten, daar gaat het mis
Hoe was het?quote:Op woensdag 23 december 2015 11:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar had ik in het begin ook moeite mee![]()
Maar het viel uiteindelijk nog wel mee hoor, de eerste stap is meestal het ergst!
Gelukkig niet zo druk als voor het glazenhuis, al die mensen zo dicht bij elkaar had ik echt niet getrokkenquote:
Zoiets wil ik ook nog hebben.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:36 schreef renwan het volgende:
[..]
Zoals ik gisteren al aangaf:
[ afbeelding ]
Traktor heb ik ook ja. Alleen jammer dat die controllers van Native Instruments zelf zo duur zijnquote:Op woensdag 23 december 2015 12:23 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik heb thuis nog een controller staan. Reloop DJ Master Edition ofzo. Met Traktor
Ja daarom heb ik er een van Reloopquote:Op woensdag 23 december 2015 12:24 schreef Cassius het volgende:
[..]
Traktor heb ik ook ja. Alleen jammer dat die controllers van Native Instruments zelf zo duur zijn
Mja idd, en er zijn zaken die hoger op m'n verlanglijstje staanquote:Op woensdag 23 december 2015 12:25 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ja daarom heb ik er een van ReloopAl die mix apparaten zijn zo duur
Jah nu wifi op bootquote:
quote:Op woensdag 23 december 2015 12:32 schreef Cassius het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar gaat de paus.
Ik kies meestal het makkelijkstequote:Op woensdag 23 december 2015 12:37 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb honger, maar kan niet kiezen tussen een ciabatta ham/kaas of zelfgemaakte pizza
ciabatta ham/kaas wordt het dusquote:Op woensdag 23 december 2015 12:39 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ik kies meestal het makkelijkste
Schierquote:
Jaquote:Op woensdag 23 december 2015 12:45 schreef Cassius het volgende:
[..]
Je vindt nu nog overal zand zeker?
Hahaquote:Op woensdag 23 december 2015 12:48 schreef M4rc0 het volgende:
Speciaal biertje in het Boothuus, feestje maken in de Tox
Je moet ff je geslacht instellenquote:
HEHAHAHAHAHAHquote:Op woensdag 23 december 2015 10:42 schreef renwan het volgende:
OPSO IK ZIE JE QUOTE WEL VUILE SLOERIE
Wat heb je vannacht nou gedaan? Ik moest vroeg naar bed van mamaquote:
He hoe bedoel jequote:Op woensdag 23 december 2015 12:57 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Wat heb je vannacht nou gedaan? Ik moest vroeg naar bed van mama
Het was inderdaad echt ontzettend drukquote:Op woensdag 23 december 2015 11:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig niet zo druk als voor het glazenhuis, al die mensen zo dicht bij elkaar had ik echt niet getrokken
Ah, vandaar.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik mocht 1 dag niet vunzig doen
Ze hebben wel een groot terrein afgezet! Had niet verwacht dat het gebied dat ze zoveel zouden afzetten voor auto's!quote:Op woensdag 23 december 2015 12:58 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Het was inderdaad echt ontzettend druk
Kan niet je zit op een boot.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:59 schreef Opsonisatie het volgende:
En nu ga ik een goede burger uithangen en boodschappen doen DOEIIII
Alweer niet?quote:Op woensdag 23 december 2015 12:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik mocht 1 dag niet vunzig doen
Waar verblijf je op Schiermonnikoog?quote:Op woensdag 23 december 2015 13:02 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Kan niet je zit op een boot.
Wadlopen?quote:Op woensdag 23 december 2015 13:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ging 1 x naar schier en toen zat ik vast in de slik godverdomme
Kwam een beer van een jongen mij redden
Landal duh luxe je weetquote:Op woensdag 23 december 2015 13:03 schreef Cassius het volgende:
[..]
Waar verblijf je op Schiermonnikoog?
Altijd die jongensquote:Op woensdag 23 december 2015 13:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ging 1 x naar schier en toen zat ik vast in de slik godverdomme
Kwam een beer van een jongen mij redden
Ja, ik verbaasde me er ook al over hoe het er uit zag. Het leek net of Heerlen echt een stad is, zo drukquote:Op woensdag 23 december 2015 13:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze hebben wel een groot terrein afgezet! Had niet verwacht dat het gebied dat ze zoveel zouden afzetten voor auto's!
Wij zaten gewoon op camping Seedune, zonder stroomquote:
Daar begon het wel op te lijken. Volgens mij zijn er nog nooit zoveel mensen tegelijk in heerlen geweestquote:Op woensdag 23 december 2015 13:09 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ja, ik verbaasde me er ook al over hoe het er uit zag. Het leek net of Heerlen echt een stad is, zo druk
Ook nog nooit naar het buitenland gegaan (behalve net over de grens in beglië en duitsland)quote:Op woensdag 23 december 2015 13:12 schreef IfImJamesDean het volgende:
Ik ben nooit verder gekomen dan Amsterdam
Ik vond het gewoon eng. Het was zo druk en gewoon gezelligquote:Op woensdag 23 december 2015 13:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar begon het wel op te lijken. Volgens mij zijn er nog nooit zoveel mensen tegelijk in heerlen geweest
Griekenland ieder jaar 3 weken, week skiën met oud op nieuw in Oostenrijk en een week skiën met carnaval. Ieder jaarquote:Op woensdag 23 december 2015 13:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook nog nooit naar het buitenland gegaan (behalve net over de grens in beglië en duitsland)
Mooi verhaal was datquote:Op woensdag 23 december 2015 13:14 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
En Amsterdam heb ik alleen maar gezien vanuit het station want ik had de verkeerde trein genomen
Waar kan ik dat verhaal terug lezen? Die episode heb ik schijnbaar gemistquote:
Leuk verhaal? Beetje te lui om te lezenquote:Op woensdag 23 december 2015 13:19 schreef Cassius het volgende:
KLB / Ongewild wereldreizigster in spe zijn
Best welquote:Op woensdag 23 december 2015 13:19 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Leuk verhaal? Beetje te lui om te lezen
Houd opquote:
Tijdens het lezen van het verhaal begon ik langzaam aan verliefd te worden vanwege de aandoenlijkheidquote:
Het had iets kneuzigsquote:
Het was zo typisch Evaquote:Op woensdag 23 december 2015 13:25 schreef Cassius het volgende:
[..]
't Is maar net van welke kant je het bekijkt.
Dan moet er alsnog overgestapt worden, of het moet al een groepsreis zijn!quote:
Dat laatste lijkt me de meest veilige optie.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet er alsnog overgestapt worden, of het moet al een groepsreis zijn!
Of wij gaan met haar mee, kunnen we de verhalen verifiërenquote:Op woensdag 23 december 2015 13:30 schreef Cassius het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me de meest veilige optie.
Ja, gisteren nog door Maastricht gelopenquote:
Zo is dat. Sommige dingen moet je aan deskundigen overlaten.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of wij gaan met haar mee, kunnen we de verhalen verifiëren
Jullie zijn liefquote:Op woensdag 23 december 2015 13:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of wij gaan met haar mee, kunnen we de verhalen verifiëren
Ik heb ook wel eens door Maastricht gelopen. 500 meter geloof ik.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:32 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ja, gisteren nog door Maastricht gelopen
Ik ben raar
In Café Geerd is liefde in overvloedquote:
Qftquote:Op woensdag 23 december 2015 13:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In Café Geerd is liefde in overvloed
Ik de hele dagquote:Op woensdag 23 december 2015 13:33 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens door Maastricht gelopen. 500 meter geloof ik.
quote:Op woensdag 23 december 2015 13:35 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Oei dat wordt weer een gangbang.
Van de trein naar de kebab wagen en terug zekerquote:Op woensdag 23 december 2015 13:33 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens door Maastricht gelopen. 500 meter geloof ik.
Regel meer chicks danquote:
Hoe heb je dat overleefd tussen al die sjengenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |