Iech bin 18quote:Op woensdag 23 december 2015 10:31 schreef renwan het volgende:
[..]
Wie oud bis doe dan (ofzo, ik spreek geen limburgs meer en heb het nooit kunnen schrijven)
Meh me lepkequote:Op woensdag 23 december 2015 10:45 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Iech bin 18
Schrieven is ummer blöd
Arme man...quote:Op woensdag 23 december 2015 10:40 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Mijn geboorte staat nog net op de deurmat tussen de oude en nieuwe wereld. Ik hoor niet in de oude gulden tijd maar ook niet in deze tijd ik ben een man zonder thuisland.
MVV? En waarom mag dat niet? Sowieso de helft van de spelers komt uit een ander land.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:43 schreef renwan het volgende:
[..]
Feyenoord = Rotterdam, dat mag in Den Haag niet.
En nee ik ga MVV niet supporten
Nederlands elftal is altijd een leuk feestje, de rest zal me worst wezenquote:Op woensdag 23 december 2015 10:49 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
MVV? En waarom mag dat niet? Sowieso de helft van de spelers komt uit een ander land.
En de supporters haten bv op de tegenstander maar zodra de spelers vandaar in het Nederlandse elftal staan begraven ze de strijdbijl. Voetbal ik snap het niet man.
Sjrieven geit geweun op geveul. Ich sjrief ut nooit want ich bin der neet good in.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:45 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Iech bin 18
Schrieven is ummer blöd
Auwaja, jank voetquote:
Mien jot, woa kumst du da va? Iech oes 't Zuudenquote:Op woensdag 23 december 2015 10:49 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Sjrieven geit geweun op geveul. Ich sjrief ut nooit want ich bin der neet good in.
Ja en als een MVV of een Ajax dan met elkaar voetbalt dan vind je het niet erg meer.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:49 schreef renwan het volgende:
[..]
Nederlands elftal is altijd een leuk feestje, de rest zal me worst wezen
020quote:Op woensdag 23 december 2015 10:51 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja en als een MVV of een Ajax dan met elkaar voetbalt dan vind je het niet erg meer.
Ik heb wel in een vliegtuig gezeten tussen de Roda spelers sommige mensen gingen handtekening vragen.het boeide me geen flikker.
Ut midden, guttecove.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:51 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Mien jot, woa kumst du da va? Iech oes 't Zuuden
En een hele nacht niet posten in geerd SCquote:
Dan ga ik wel Ajax vlaggetjes posten.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:53 schreef renwan het volgende:
Kinger, iech goan ff doosje en ben terük rond vief eur! Tot sjtraks!
EN NOU KAP IK MET HET (poging tot) LIMBURGS
Vuur wohnen 30 kilometer va elkoar aafquote:Op woensdag 23 december 2015 10:52 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ut midden, guttecove.wie deep zit ze? Rondj sjin op geulle? Voals?
Iech wunsch 't diech, bis geliechquote:Op woensdag 23 december 2015 10:53 schreef renwan het volgende:
Kinger, iech goan ff doosje en ben terük rond vief eur! Tot sjtraks!
EN NOU KAP IK MET HET (poging tot) LIMBURGS
Fixedquote:Op woensdag 23 december 2015 10:56 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
En een hele nacht niet posten in geerd SC
Date?quote:Op woensdag 23 december 2015 10:59 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Vuur wohnen 30 kilometer va elkoar aafiech kom oes Kirchroa
Als dat geen neuken wordtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |