SPOILER: leuke plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huishoudelijke mededeling:
WILLEN MENSEN DIE MOBIEL ZITTEN EN DUS DE OP VERNEUKEN GEEN NIEUW DEEL MEER OPENEN GAARNE? LAAT IEMAND ANDERS TOCH!Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
quote:Op woensdag 23 december 2015 04:09 schreef renwan het volgende:
Met toestemming van de Heere God Geerd presenteer ik u allen:
DUZZY ALS PROFEET![]()
Wanneer kom je in de lijst?quote:Op woensdag 23 december 2015 04:09 schreef renwan het volgende:
Met toestemming van de Heere God Geerd presenteer ik u allen:
DUZZY ALS PROFEET![]()
Slechts na aangedragen te worden door een profeet van het eerste uurquote:
Zijnde:quote:Op woensdag 23 december 2015 04:11 schreef renwan het volgende:
[..]
Slechts na aangedragen te worden door een profeet van het eerste uur
Mag ik bij de wiebelkonten?quote:Op woensdag 23 december 2015 04:11 schreef renwan het volgende:
[..]
Of door de god zelve natuurlijkquote:Op woensdag 23 december 2015 04:11 schreef renwan het volgende:
[..]
Daar gaat Geerd over, mijn toestemming heb jequote:
WELTERUSTENquote:
Geerd is er even niet volgens mij.quote:Op woensdag 23 december 2015 04:14 schreef renwan het volgende:
[..]
Daar gaat Geerd over, mijn toestemming heb je
Dan zal het verlossende antwoord morgen komen, ik mag zulke beslissingen niet nemenquote:Op woensdag 23 december 2015 04:15 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Geerd is er even niet volgens mij.
Een nep profeet.quote:Op woensdag 23 december 2015 04:16 schreef renwan het volgende:
[..]
Dan zal het verlossende antwoord morgen komen, ik mag zulke beslissingen niet nemen
KOM DANquote:
quote:Op woensdag 23 december 2015 04:21 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Jij hebt de OP gemaakt toch? Schijt aan die Geerd, je bent Profeet of niet.
Ik ben nog op de Radio.quote:Op woensdag 23 december 2015 05:25 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Bijna!![]()
Heb niet alles teruggelezen maar keek toevallig op die bladzijde lol.
Jij staat er in en moet niet zeiken.quote:Op woensdag 23 december 2015 08:48 schreef PausNicolaas het volgende:
Jullie verneuken echt het OP van het eerste uur met jullie dagelijkse aanpassingen
En weer wat respect verlorenquote:Op woensdag 23 december 2015 08:48 schreef PausNicolaas het volgende:
Jullie verneuken echt het OP van het eerste uur met jullie dagelijkse aanpassingen
Ksssstquote:
Je laat je echt een oor aanpraten door DR. Eerst niks aan de hand en nu hele tijd over respect en allesquote:
DRquote:Op woensdag 23 december 2015 09:10 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Je laat je echt een oor aanpraten door DR. Eerst niks aan de hand en nu hele tijd over respect en alles
Van mij wel of je antwoord gaat krijgen?quote:Op woensdag 23 december 2015 09:16 schreef IfImJamesDean het volgende:
Mag ik vragen wie op de tekening die soort van goochelaar is, en wie is degene die net binnenkomt?
Zelfs al zou ik het niet weten: Monopoly en Werkman. Waarom Werkman erin zit, geen idee.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:16 schreef IfImJamesDean het volgende:
Mag ik vragen wie op de tekening die soort van goochelaar is, en wie is degene die net binnenkomt?
Omdat Werkman baas isquote:Op woensdag 23 december 2015 09:20 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Zelfs al zou ik het niet weten: Monopoly en Werkman. Waarom Werkman erin zit, geen idee.
Het wordt druk.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:23 schreef IfImJamesDean het volgende:
Roosje is gespot, PausNicolaas, sneeuwleeuw, remqo, simterklaas, derrabbit en achter de bar geerd? Renwan stond er niet tussen, volgens mij. Cassius misschien, maar ik zie geen bril. Monopoly misschien, of Duzzy. Maar in het versje komt geerd binnen, dus wie weet is hij het. STRUGGLES
Ik ben er inderdaad niet bijquote:Op woensdag 23 december 2015 09:23 schreef IfImJamesDean het volgende:
Roosje is gespot, PausNicolaas, sneeuwleeuw, remqo, simterklaas, derrabbit en achter de bar geerd? Renwan stond er niet tussen, volgens mij. Cassius misschien, maar ik zie geen bril. Monopoly misschien, of Duzzy. Maar in het versje komt geerd binnen, dus wie weet is hij het. STRUGGLES
Ik fok toch mobielquote:Op woensdag 23 december 2015 09:23 schreef PausNicolaas het volgende:
Heb toch al het antwoord gegeven?
Geerd staat achter de bar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |