Oude Pekela? Uithuizermeeden?quote:
En daarna orgie ?quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Dat met die red cup deden wij ook![]()
Als je mij er maar in doetquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:38 schreef M4rc0 het volgende:
Any Geerd-gerelateerde paint-requestjes?
En mijquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:38 schreef M4rc0 het volgende:
Any Geerd-gerelateerde paint-requestjes?
Edit: photoshop-requestjesquote:
Word je al een beetje nat ?quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Wacht nog zo'n 3 uur met die seksuele grappen dan kan ik meedoen gofferdomme
Heerlen, SR toch?quote:
Dat zeg je toch niet over Roosjequote:
Met je date?quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:57 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Godverdomme zit je te cammen met een chick, komt je ma aan de deur voor nietszeggende dingenMan man man... Klotezooi.
pener?quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:58 schreef PausNicolaas het volgende:
Moest mijn lener even opblazen zo slap was die geworden.
Camsex hoop ik?quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:57 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Godverdomme zit je te cammen met een chick, komt je ma aan de deur voor nietszeggende dingenMan man man... Klotezooi.
SR meetje doenquote:
Nouja de broek aankrijgen was het grootste probleem, de pijpen waren binnestebuiten.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:59 schreef H0D3NPYL het volgende:
Alhoewel, beter niet als je ma binnen loopt
quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:00 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
SR geef ik niets om, zal er principieel ook nooit een euro aangeven.
Je moeder houdt je nogal in de gaten dusquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:58 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nee een chick die ik eens geneukt heb.
[..]
Ja ze gaf wel mooi showtje...
Nee, daar gaat het mij eigenlijk niet om. Want steun best vaak projecten, eigenlijk, maar vaker lokale projecten. Met lokaal bedoel ik, lokaal daar. Het bouwen van een ziekenhuis etc.quote:
Nee.quote:
Helaas wel man.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je moeder houdt je nogal in de gaten dus
Serieus verzoek.quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:59 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nouja de broek aankrijgen was het grootste probleem, de pijpen waren binnestebuiten.
Ik hoop dat mijn pa daar wel mee gekapt is onderhandquote:
Al aan de pils dan ?quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:02 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Helaas wel man.
[..]
Serieus verzoek.
Oh man als mijn ma meelas, had ik heel wat te verklaren.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:03 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn pa daar wel mee gekapt is onderhand
Zat die op fok ?quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:03 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn pa daar wel mee gekapt is onderhand
Oh diequote:Op dinsdag 22 december 2015 21:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die mongols in zo 1 glazen hutje beetje aandacht trekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |