quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dacht dat die jou kontje aan het ringen was
Ik weet nog wel iets veel perfersersquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zaljou eens iets wat minder uitbundigs laten zien
Neuh was ik maar ze heeft spetterpoep dus maar onder de douche gezet.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dacht dat die jou kontje aan het ringen was
Haten op Rabbitquote:
Hij haat zo grandioos op mij dat ik wel op hem moet hatenquote:
Kom maar op mijn schouders uithuilen bebiequote:Op dinsdag 22 december 2015 20:20 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Hij haat zo grandioos op mij dat ik wel op hem moet haten
Op je borstquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kom maar op mijn schouders uithuilen bebie
Heb je de schuld al eens bij jezelf gezocht danquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:20 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Hij haat zo grandioos op mij dat ik wel op hem moet haten
Is goed, als ik een keer door Winschoten rijd en een mama nodig hebquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kom maar op mijn schouders uithuilen bebie
Ik woon daar niet mongolquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:27 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Is goed, als ik een keer door Winschoten rijd en een mama nodig heb
Neuh.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:25 schreef renwan het volgende:
[..]
Heb je de schuld al eens bij jezelf gezocht dan
Waar dan klapsigaar?quote:
Wat een koningquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:28 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Neuh.
Hij stuurt me regelmatig berichtjes en vraagt hoe het gaat met mij op de sociale werkplaats, of mijn begeleider het volhoudt en hoe hard hij mijn moeder wel niet heeft geneukt.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:28 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Neuh.
Hij stuurt me regelmatig berichtjes en vraagt hoe het gaat met mij op de sociale werkplaats, of mijn begeleider het volhoudt en hoe hard hij mijn moeder wel niet heeft geneukt.
From Miami to Ibizaquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:29 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Waar dan klapsigaar?
Noem het willekeurig Noord-Groningse dorp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |