Vermeld dan even erbij welke film man.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:04 schreef renwan het volgende:
Ohja Duzzy moeten jullie ook missen vanavond, die zit bij dezelfde film als ik
PROFETENMEET
quote:Op woensdag 23 december 2015 10:07 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Vermeld dan even erbij welke film man.
Die filmquote:Op woensdag 23 december 2015 10:08 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Geerd: I am Hoofdconducteur is de enige ware film die de moeite waard is.
Misschien moet ik hem ook gaan kijken laat me weten of het wat was het boek vind ik wel grappig tot nu toe.quote:
Ik heb het boek hier liggen sinds vorig jaar, ben er nog steeds niet aan begonnenquote:Op woensdag 23 december 2015 10:08 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Misschien moet ik hem ook gaan kijken laat me weten of het wat was het boek vind ik wel grappig tot nu toe.
quote:Op woensdag 23 december 2015 10:09 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb het boek hier liggen sinds vorig jaar, ben er nog steeds niet aan begonnen
Het erge is dat ik altijd van lezen heb gehouden, alleen in deze tijd van internet en vermaak overal kan ik me er niet toe zetten om een boek open te slaanquote:Op woensdag 23 december 2015 10:12 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]Maja ik heb zeker 80% van mijn boekenkast niet uitgelezen.
Er zijn echt goeie boeken. Louis Ferdinand celine, reis naar het einde van de nacht.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:13 schreef renwan het volgende:
[..]
Het erge is dat ik altijd van lezen heb gehouden, alleen in deze tijd van internet en vermaak overal kan ik me er niet toe zetten om een boek open te slaan
Wow, je hebt gelijk. Er is inderdaad een soort vervolg op geweestquote:Op woensdag 23 december 2015 09:52 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dacht dat die er ook was maar weet ik veel.
Ik heb denk ik al ruim 10 jaar geen boek open geslagen, wel gekochtquote:Op woensdag 23 december 2015 10:15 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Er zijn echt goeie boeken. Louis Ferdinand celine, reis naar het einde van de nacht.
Houellbecq met elementaire deeltjes. Geen idee of ik die naam goed schreef.
Als je van serieus houdt.
Milan kundera unbearable lightness of being.
Natsume soseki kokoro.
En goedkope benzinequote:
Ik heb geen auto kan mij het schelenquote:
Daarom ben ik een profeet. En ietsjes ouder dan jou.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:16 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Wow, je hebt gelijk. Er is inderdaad een soort vervolg op geweest
Das wel zonde man.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:16 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb denk ik al ruim 10 jaar geen boek open geslagen, wel gekocht
Niet voordringen.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:18 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Daarom ben ik een profeet. En ietsjes ouder dan jou.
Ben ik dan opa profeet?quote:Op woensdag 23 december 2015 10:18 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Daarom ben ik een profeet. En ietsjes ouder dan jou.
TVquote:Op woensdag 23 december 2015 10:25 schreef renwan het volgende:
Die Coca Cola reclame![]()
It's so important to make someone happy, pleurt op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |