Ik zuip uit de fles.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:48 schreef renwan het volgende:
Spoelt hier iemand anders nog zijn bierglazen met een spoelborstel en bierglasreiniger of ben ik de enige?
Komt wel goed je bent nog een jonge meid. Je moet de wereld nog ontdekken.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:47 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk toegeven dat ik bier bitter vind. Maar ik vind radler ook bitter en jilz ook dus ik ben bang dat alleen geerd me nog kan redden![]()
Ik houd het meeste van kraanwater
Geerd, red mij
Dacht dat die er ook was maar weet ik veel.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:50 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
De 80 show? Was dat een typefout of is er een vervolg gekomen
Ik meestal ook, maar als je een goed Duits bier hebt zoals onderstaande dan gaat dat in een glas. Uit de fles is dan heiligschennis!quote:
Toch vind ik franziskaner beter. Of erdinger. Of stephanheffequote:Op woensdag 23 december 2015 09:53 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik meestal ook, maar als je een goed Duits bier hebt zoals onderstaande dan gaat dat in een glas. Uit de fles is dan heiligschennis!
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Wat vonden jullie het leukste vandaag?"quote:Op woensdag 23 december 2015 09:53 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja maar Dora krijgt geen gratis bier en loon voor bier drinken.
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!quote:Op woensdag 23 december 2015 09:54 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Toch vind ik franziskaner beter. Of erdinger. Of stephanheffe
Mijn zwager heeft dat bij ontbijt en kijkt me erg boos aan wanneer ik fles vanuit gewoonte naar mijn lippen zetquote:Op woensdag 23 december 2015 09:53 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik meestal ook, maar als je een goed Duits bier hebt zoals onderstaande dan gaat dat in een glas. Uit de fles is dan heiligschennis!
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En terechtquote:Op woensdag 23 december 2015 09:54 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Mijn zwager heeft dat bij ontbijt en kijkt me erg boos aan wanneer ik fles vanuit gewoonte naar mijn lippen zet
Paulquote:Op woensdag 23 december 2015 09:54 schreef renwan het volgende:
[..]
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
Erdinger is zeker een lekker bier maar niks kan tippen aan een Paul![]()
Daar is niks mis mee zolang je bazenbieren zoals Paulaner maar met respect behandeldquote:Op woensdag 23 december 2015 09:56 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ben ook bierbarbaar, koop alles in de aanbieding.
Ik ben nog geen profeetquote:Op woensdag 23 december 2015 09:57 schreef renwan het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee zolang je bazenbieren zoals Paulaner maar met respect behandeld
Kijk Duzzy weet hoe je een Paulaner behandeld en hoe je Geerd aanbid, daarom is hij gepromoveerdquote:
Als je in Limburg was blijven wonen kon je de grens oversteken. Koop een krat voor 12-13 euro.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:57 schreef renwan het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee zolang je bazenbieren zoals Paulaner maar met respect behandeld
Enige voordeel aan Limburgquote:Op woensdag 23 december 2015 09:59 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Als je in Limburg was blijven wonen kon je de grens oversteken. Koop een krat voor 12-13 euro.
Dat heeft weinig te maken met profeet zijn. Profeet zijn betekend dat je ingrijpt tegen aandachtshoeren mensen helpt met theologische vragen en nog wel wat dingen.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:58 schreef renwan het volgende:
[..]
Kijk Duzzy weet hoe je een Paulaner behandeld en hoe je Geerd aanbid, daarom is hij gepromoveerd
En dat doet hij ookquote:Op woensdag 23 december 2015 10:00 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat heeft weinig te maken met profeet zijn. Profeet zijn betekend dat je ingrijpt tegen aandachtshoeren mensen helpt met theologische vragen en nog wel wat dingen.
Ow jee dat wordt zwaar.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:00 schreef renwan het volgende:
Vanmiddag een paar gigantische bloembakken leegscheppen op werk en wat troep op zolder weghalen, zo geen zin in
Daarna naar de bios!
Jullie moeten mij de hele middag missen
Nee uiteraard, maar ga het profeet schap niet reduceren tot het drinken van weissbier en verdomme gisteren smaakte de franziskaner goed misschien dadelijk weer.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:01 schreef renwan het volgende:
[..]
En dat doet hij ook
GEERD HEEFT GESPROKEN TWIJFEL NIET AAN ZIJN WOORD
Vermeld dan even erbij welke film man.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:04 schreef renwan het volgende:
Ohja Duzzy moeten jullie ook missen vanavond, die zit bij dezelfde film als ik
PROFETENMEET
quote:Op woensdag 23 december 2015 10:07 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Vermeld dan even erbij welke film man.
Die filmquote:Op woensdag 23 december 2015 10:08 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Geerd: I am Hoofdconducteur is de enige ware film die de moeite waard is.
Misschien moet ik hem ook gaan kijken laat me weten of het wat was het boek vind ik wel grappig tot nu toe.quote:
Ik heb het boek hier liggen sinds vorig jaar, ben er nog steeds niet aan begonnenquote:Op woensdag 23 december 2015 10:08 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Misschien moet ik hem ook gaan kijken laat me weten of het wat was het boek vind ik wel grappig tot nu toe.
quote:Op woensdag 23 december 2015 10:09 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb het boek hier liggen sinds vorig jaar, ben er nog steeds niet aan begonnen
Het erge is dat ik altijd van lezen heb gehouden, alleen in deze tijd van internet en vermaak overal kan ik me er niet toe zetten om een boek open te slaanquote:Op woensdag 23 december 2015 10:12 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]Maja ik heb zeker 80% van mijn boekenkast niet uitgelezen.
Er zijn echt goeie boeken. Louis Ferdinand celine, reis naar het einde van de nacht.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:13 schreef renwan het volgende:
[..]
Het erge is dat ik altijd van lezen heb gehouden, alleen in deze tijd van internet en vermaak overal kan ik me er niet toe zetten om een boek open te slaan
Wow, je hebt gelijk. Er is inderdaad een soort vervolg op geweestquote:Op woensdag 23 december 2015 09:52 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dacht dat die er ook was maar weet ik veel.
Ik heb denk ik al ruim 10 jaar geen boek open geslagen, wel gekochtquote:Op woensdag 23 december 2015 10:15 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Er zijn echt goeie boeken. Louis Ferdinand celine, reis naar het einde van de nacht.
Houellbecq met elementaire deeltjes. Geen idee of ik die naam goed schreef.
Als je van serieus houdt.
Milan kundera unbearable lightness of being.
Natsume soseki kokoro.
En goedkope benzinequote:
Ik heb geen auto kan mij het schelenquote:
Daarom ben ik een profeet. En ietsjes ouder dan jou.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:16 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Wow, je hebt gelijk. Er is inderdaad een soort vervolg op geweest
Das wel zonde man.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:16 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb denk ik al ruim 10 jaar geen boek open geslagen, wel gekocht
Niet voordringen.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:18 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Daarom ben ik een profeet. En ietsjes ouder dan jou.
Ben ik dan opa profeet?quote:Op woensdag 23 december 2015 10:18 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
TVquote:Op woensdag 23 december 2015 10:25 schreef renwan het volgende:
Die Coca Cola reclame![]()
It's so important to make someone happy, pleurt op
Hoe oud bent u?quote:Op woensdag 23 december 2015 10:18 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Krat bier dus.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:28 schreef renwan het volgende:
Ik zit net te kijken en zie dat een kaartje voor de bioscoop gewoon ¤12 is onderhand, de tyfus zeg
Haat niet de hele tijd op mijn emigratiequote:Op woensdag 23 december 2015 10:29 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Krat bier dus.hier is het vrij goedkoop. Limburg.
quote:
Jonkiequote:
Wie oud bis doe dan (ofzo, ik spreek geen limburgs meer en heb het nooit kunnen schrijvenquote:
Ik besef me net dat ik niet weet waar mijn Pioneer ligtquote:
Mengpaneel of versterker?quote:Op woensdag 23 december 2015 10:34 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik besef me net dat ik niet weet waar mijn Pioneer ligt
Zoals ik gisteren al aangaf:quote:
Ik raak in de war van al die knopjes.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:36 schreef renwan het volgende:
[..]
Zoals ik gisteren al aangaf:
[ afbeelding ]
Knopjes en lichtjesquote:Op woensdag 23 december 2015 10:38 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik raak in de war van al die knopjes.
Mijn geboorte staat nog net op de deurmat tussen de oude en nieuwe wereld. Ik hoor niet in de oude gulden tijd maar ook niet in deze tijd ik ben een man zonder thuisland.quote:
Kijk dat ken ik.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:40 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Mijn geboorte staat nog net op de deurmat tussen de oude en nieuwe wereld. Ik hoor niet in de oude gulden tijd maar ook niet in deze tijd ik ben een man zonder thuisland.
Wat heeft Feyenoord ermee te maken? Je bent gewoon een Hagenees die zijn geboorteland een mes in de rug stak. Je had prachtig kunnen leven.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:41 schreef renwan het volgende:
[..]
Kijk dat ken ik.
In Limburg geboren, wonend in Den Haag, supporter van Feyenoord. Ik voel me nergens helemaal thuis
quote:Op woensdag 23 december 2015 10:42 schreef renwan het volgende:
OPSO IK ZIE JE QUOTE WEL VUILE SLOERIE
Feyenoord = Rotterdam, dat mag in Den Haag niet.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:42 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Wat heeft Feyenoord ermee te maken? Je bent gewoon een Hagenees die zijn geboorteland een mes in de rug stak. Je had prachtig kunnen leven.
2 weken geleden nog gedaanquote:Op woensdag 23 december 2015 10:41 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Laten we iets in de fik gaan zetten heeft iemand een kachel of openhaard? Offeren we een vuurtje aan Geerd.
Iech bin 18quote:Op woensdag 23 december 2015 10:31 schreef renwan het volgende:
[..]
Wie oud bis doe dan (ofzo, ik spreek geen limburgs meer en heb het nooit kunnen schrijven)
Meh me lepkequote:Op woensdag 23 december 2015 10:45 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Iech bin 18
Schrieven is ummer blöd
Arme man...quote:Op woensdag 23 december 2015 10:40 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Mijn geboorte staat nog net op de deurmat tussen de oude en nieuwe wereld. Ik hoor niet in de oude gulden tijd maar ook niet in deze tijd ik ben een man zonder thuisland.
MVV? En waarom mag dat niet? Sowieso de helft van de spelers komt uit een ander land.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:43 schreef renwan het volgende:
[..]
Feyenoord = Rotterdam, dat mag in Den Haag niet.
En nee ik ga MVV niet supporten
Nederlands elftal is altijd een leuk feestje, de rest zal me worst wezenquote:Op woensdag 23 december 2015 10:49 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
MVV? En waarom mag dat niet? Sowieso de helft van de spelers komt uit een ander land.
En de supporters haten bv op de tegenstander maar zodra de spelers vandaar in het Nederlandse elftal staan begraven ze de strijdbijl. Voetbal ik snap het niet man.
Sjrieven geit geweun op geveul. Ich sjrief ut nooit want ich bin der neet good in.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:45 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Iech bin 18
Schrieven is ummer blöd
Auwaja, jank voetquote:
Mien jot, woa kumst du da va? Iech oes 't Zuudenquote:Op woensdag 23 december 2015 10:49 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Sjrieven geit geweun op geveul. Ich sjrief ut nooit want ich bin der neet good in.
Ja en als een MVV of een Ajax dan met elkaar voetbalt dan vind je het niet erg meer.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:49 schreef renwan het volgende:
[..]
Nederlands elftal is altijd een leuk feestje, de rest zal me worst wezen
020quote:Op woensdag 23 december 2015 10:51 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja en als een MVV of een Ajax dan met elkaar voetbalt dan vind je het niet erg meer.
Ik heb wel in een vliegtuig gezeten tussen de Roda spelers sommige mensen gingen handtekening vragen.het boeide me geen flikker.
Ut midden, guttecove.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:51 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Mien jot, woa kumst du da va? Iech oes 't Zuuden
En een hele nacht niet posten in geerd SCquote:
Dan ga ik wel Ajax vlaggetjes posten.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:53 schreef renwan het volgende:
Kinger, iech goan ff doosje en ben terük rond vief eur! Tot sjtraks!
EN NOU KAP IK MET HET (poging tot) LIMBURGS
Vuur wohnen 30 kilometer va elkoar aafquote:Op woensdag 23 december 2015 10:52 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ut midden, guttecove.wie deep zit ze? Rondj sjin op geulle? Voals?
Iech wunsch 't diech, bis geliechquote:Op woensdag 23 december 2015 10:53 schreef renwan het volgende:
Kinger, iech goan ff doosje en ben terük rond vief eur! Tot sjtraks!
EN NOU KAP IK MET HET (poging tot) LIMBURGS
Fixedquote:Op woensdag 23 december 2015 10:56 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
En een hele nacht niet posten in geerd SC
Date?quote:Op woensdag 23 december 2015 10:59 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Vuur wohnen 30 kilometer va elkoar aafiech kom oes Kirchroa
Als dat geen neuken wordtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |