Ik zuip uit de fles.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:48 schreef renwan het volgende:
Spoelt hier iemand anders nog zijn bierglazen met een spoelborstel en bierglasreiniger of ben ik de enige?
Komt wel goed je bent nog een jonge meid. Je moet de wereld nog ontdekken.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:47 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk toegeven dat ik bier bitter vind. Maar ik vind radler ook bitter en jilz ook dus ik ben bang dat alleen geerd me nog kan redden![]()
Ik houd het meeste van kraanwater
Geerd, red mij
Dacht dat die er ook was maar weet ik veel.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:50 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
De 80 show? Was dat een typefout of is er een vervolg gekomen
Ik meestal ook, maar als je een goed Duits bier hebt zoals onderstaande dan gaat dat in een glas. Uit de fles is dan heiligschennis!quote:
Toch vind ik franziskaner beter. Of erdinger. Of stephanheffequote:Op woensdag 23 december 2015 09:53 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik meestal ook, maar als je een goed Duits bier hebt zoals onderstaande dan gaat dat in een glas. Uit de fles is dan heiligschennis!
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Wat vonden jullie het leukste vandaag?"quote:Op woensdag 23 december 2015 09:53 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja maar Dora krijgt geen gratis bier en loon voor bier drinken.
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!quote:Op woensdag 23 december 2015 09:54 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Toch vind ik franziskaner beter. Of erdinger. Of stephanheffe
Mijn zwager heeft dat bij ontbijt en kijkt me erg boos aan wanneer ik fles vanuit gewoonte naar mijn lippen zetquote:Op woensdag 23 december 2015 09:53 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik meestal ook, maar als je een goed Duits bier hebt zoals onderstaande dan gaat dat in een glas. Uit de fles is dan heiligschennis!
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En terechtquote:Op woensdag 23 december 2015 09:54 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Mijn zwager heeft dat bij ontbijt en kijkt me erg boos aan wanneer ik fles vanuit gewoonte naar mijn lippen zet
Paulquote:Op woensdag 23 december 2015 09:54 schreef renwan het volgende:
[..]
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
Erdinger is zeker een lekker bier maar niks kan tippen aan een Paul![]()
Daar is niks mis mee zolang je bazenbieren zoals Paulaner maar met respect behandeldquote:Op woensdag 23 december 2015 09:56 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ben ook bierbarbaar, koop alles in de aanbieding.
Ik ben nog geen profeetquote:Op woensdag 23 december 2015 09:57 schreef renwan het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee zolang je bazenbieren zoals Paulaner maar met respect behandeld
Kijk Duzzy weet hoe je een Paulaner behandeld en hoe je Geerd aanbid, daarom is hij gepromoveerdquote:
Als je in Limburg was blijven wonen kon je de grens oversteken. Koop een krat voor 12-13 euro.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:57 schreef renwan het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee zolang je bazenbieren zoals Paulaner maar met respect behandeld
Enige voordeel aan Limburgquote:Op woensdag 23 december 2015 09:59 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Als je in Limburg was blijven wonen kon je de grens oversteken. Koop een krat voor 12-13 euro.
Dat heeft weinig te maken met profeet zijn. Profeet zijn betekend dat je ingrijpt tegen aandachtshoeren mensen helpt met theologische vragen en nog wel wat dingen.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:58 schreef renwan het volgende:
[..]
Kijk Duzzy weet hoe je een Paulaner behandeld en hoe je Geerd aanbid, daarom is hij gepromoveerd
En dat doet hij ookquote:Op woensdag 23 december 2015 10:00 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat heeft weinig te maken met profeet zijn. Profeet zijn betekend dat je ingrijpt tegen aandachtshoeren mensen helpt met theologische vragen en nog wel wat dingen.
Ow jee dat wordt zwaar.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:00 schreef renwan het volgende:
Vanmiddag een paar gigantische bloembakken leegscheppen op werk en wat troep op zolder weghalen, zo geen zin in
Daarna naar de bios!
Jullie moeten mij de hele middag missen
Nee uiteraard, maar ga het profeet schap niet reduceren tot het drinken van weissbier en verdomme gisteren smaakte de franziskaner goed misschien dadelijk weer.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:01 schreef renwan het volgende:
[..]
En dat doet hij ook
GEERD HEEFT GESPROKEN TWIJFEL NIET AAN ZIJN WOORD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |