De beste party's zijn in café Geerdquote:
Arme renwanquote:Op woensdag 23 december 2015 09:24 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ben er inderdaad niet bij
En wat paus zegt, mono en werkman
Gaan we regelen.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:25 schreef renwan het volgende:
[..]
De beste party's zijn in café Geerd
Wijze woorden.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:28 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Goeie mannen gaan met God door de wereld. Ik ben niet dom ik weet om echt te zijn kost me geld. En je hoopt dat Hij valt. Geen droom niks, kinderen geloven in niks we zijn kapot.
Geld komt en gaat dat weten we maar het belangrijkste in het leven is dat we hier in het café samen zijn. Hier, met de vrienden en onze God. Salut café!
Zwaar leven heb ikquote:
10/10 would read againquote:Op woensdag 23 december 2015 09:28 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Goeie mannen gaan met God door de wereld. Ik ben niet dom ik weet om echt te zijn kost me geld. En je hoopt dat Hij valt. Geen droom niks, kinderen geloven in niks we zijn kapot.
Geld komt en gaat dat weten we maar het belangrijkste in het leven is dat we hier in het café samen zijn. Hier, met de vrienden en onze God. Salut café!
Het heilige getal drie kapot, alle drie profeten uit Limburg kapot. Wat heb je gedaan! Zelfs Remqo had Limburgs bloed als paint profeet.quote:Op woensdag 23 december 2015 04:09 schreef renwan het volgende:
Met toestemming van de Heere God Geerd presenteer ik u allen:
DUZZY ALS PROFEET![]()
Ik ben er voor je.quote:
We zijn fokmattiesquote:
Wanneer ik een paint maak, zorg ik ervoor dat jij er heel groot in staatquote:
Had remqo Limburgs bloed?!quote:Op woensdag 23 december 2015 09:32 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Het heilige getal drie kapot, alle drie profeten uit Limburg kapot. Wat heb je gedaan! Zelfs Remqo had Limburgs bloed als paint profeet.
Duzzy kan echter wel ervoor zorgen dat mensen Geerd eren en hij heeft een vriendin dus hoeft hier niks te hosselen. Dus hij kan mij steunen tegen de aandachtshoeren.
Ja dat zei die wel hoe dat precies zit weet ik niet. Ik was nogal bezopen toen hij zoiets zei.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:33 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Had remqo Limburgs bloed?!
Ik........ Lust geen alcoholquote:Op woensdag 23 december 2015 09:33 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Bedankt proost, neem je ook een biertje?
Dat maakt niet uit, het gaat zich om het idee. Een drie eenheid bestaande uit Limburgers. En zelfs de Zoon heeft Limburgs bloedquote:Op woensdag 23 december 2015 09:35 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja dat zei die wel hoe dat precies zit weet ik niet. Ik was nogal bezopen toen hij zoiets zei.
Bij de Jumbo Grolsch 9 Euroquote:Op woensdag 23 december 2015 09:38 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Richting dichtstbijzijnde brouwerij of een blikje of krat bier.
quote:Op [quote]
[b]Op woensdag 23 december 2015 09:32 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik ben er voor je.
quote:Op woensdag 23 december 2015 09:32 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Wanneer ik een paint maak, zorg ik ervoor dat jij er heel groot in staat
Ik heb in Duzzy alle vertouwen. Ik weet zeker dat hij Geerd met gepaste toewijding zal aanbiddenquote:woensdag 23 december 2015 09:32 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:[/b]
[..]
Het heilige getal drie kapot, alle drie profeten uit Limburg kapot. Wat heb je gedaan! Zelfs Remqo had Limburgs bloed als paint profeet.
Duzzy kan echter wel ervoor zorgen dat mensen Geerd eren en hij heeft een vriendin dus hoeft hier niks te hosselen. Dus hij kan mij steunen tegen de aandachtshoeren.
Arm wezen, ik drink al sinds vrij jong. Toen ik 18 was dronk ik sowieso al, toch ontmoete ik dan mensen zoals fylax die bier niet lusten maar het gewoon drinken.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:35 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik........ Lust geen alcohol![]()
![]()
Maar ik ben 18 en ik heb nooit een echt glas bier gedronken. Wel eens een klein, mini slokje. En wijn lust ik niet. En champagne lust ik niet. En verder dan een heel glas perzikwijn ben ik niet gekomen![]()
Ik ben ook pas begonnen met goed zuipen op mijn 19equote:Op woensdag 23 december 2015 09:35 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik........ Lust geen alcohol![]()
![]()
Maar ik ben 18 en ik heb nooit een echt glas bier gedronken. Wel eens een klein, mini slokje. En wijn lust ik niet. En champagne lust ik niet. En verder dan een heel glas perzikwijn ben ik niet gekomen![]()
NOOIT!quote:
Tsskquote:Op woensdag 23 december 2015 09:42 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ben ook pas begonnen met goed zuipen op mijn 19e
Heb het aardig goed gemaaktquote:
quote:Op woensdag 23 december 2015 09:42 schreef renwan het volgende:
[..]
Biernet is wel handig altijd.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:42 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Daar kun je bidden. Ik heb nog zes kratten bier eentje is gesneuveld helaas.
Geerd kreeg bier ipv borstvoedingquote:Op woensdag 23 december 2015 09:44 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat is zo. Dit roept wel de vraag op met hoe oud begon Geerd.
De 80 show ook wel allemaal kut. Elke van dat soort programma's zijn kloten. Friends, big bang theory etc. Allemaal klote.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:44 schreef renwan het volgende:
THAT 70'S SHOW OP TV GODVERDOMME WAT EEN KUTPROGRAMMA![]()
![]()
![]()
Keiharde baas is het ook eigenlijk.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:45 schreef renwan het volgende:
[..]
Geerd kreeg bier ipv borstvoeding
Misschien een beetje overdreven maar als ik that 70's show alleen maar op mijn tv hoor wordt er gezapt, ik weiger mijn tv te laten besmetten met die aidsquote:Op woensdag 23 december 2015 09:46 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
De 80 show ook wel allemaal kut. Elke van dat soort programma's zijn kloten. Friends, big bang theory etc. Allemaal klote.
Enkel probleemwijken was kijkwaardig.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik bier bitter vind. Maar ik vind radler ook bitter en jilz ook dus ik ben bang dat alleen geerd me nog kan reddenquote:Op woensdag 23 december 2015 09:41 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Arm wezen, ik drink al sinds vrij jong. Toen ik 18 was dronk ik sowieso al, toch ontmoete ik dan mensen zoals fylax die bier niet lusten maar het gewoon drinken.of zij die geen bier drinken. Misschien had je een vies merk bier, Amstel is het enige bier dat ik ben tegengekomen dat ik niet te zuipen vind.
En dan heb ik het Duitse König dat zo bitter als de pest is wel op gekregen.
Smaak veranderd met leeftijd ik hou nu ook wel van wijn.
Wat? Radler bitter? Dat is limonade johquote:Op woensdag 23 december 2015 09:47 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk toegeven dat ik bier bitter vind. Maar ik vind radler ook bitter en jilz ook dus ik ben bang dat alleen geerd me nog kan redden![]()
Ik houd het meeste van kraanwater
Geerd, red mij
Hoe oud ben je nu?quote:Op woensdag 23 december 2015 09:42 schreef renwan het volgende:
[..]
27quote:
De 80 show? Was dat een typefout of is er een vervolg gekomenquote:Op woensdag 23 december 2015 09:46 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
De 80 show ook wel allemaal kut. Elke van dat soort programma's zijn kloten. Friends, big bang theory etc. Allemaal klote.
Enkel probleemwijken was kijkwaardig.
quote:Op woensdag 23 december 2015 09:47 schreef renwan het volgende:
[..]
Misschien een beetje overdreven maar als ik that 70's show alleen maar op mijn tv hoor wordt er gezapt, ik weiger mijn tv te laten besmetten met die aids
Ik vind alcoholvrije radler ook al bitterquote:Op woensdag 23 december 2015 09:48 schreef renwan het volgende:
[..]
Wat? Radler bitter? Dat is limonade joh
Ik schreeuw altijd naar Doraquote:Op woensdag 23 december 2015 09:50 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]zo zit ik wel eens achter de TV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |