Leuk verhaal? Beetje te lui om te lezenquote:Op woensdag 23 december 2015 13:19 schreef Cassius het volgende:
KLB / Ongewild wereldreizigster in spe zijn
Best welquote:Op woensdag 23 december 2015 13:19 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Leuk verhaal? Beetje te lui om te lezen
Houd opquote:
Tijdens het lezen van het verhaal begon ik langzaam aan verliefd te worden vanwege de aandoenlijkheidquote:
Het had iets kneuzigsquote:
Het was zo typisch Evaquote:Op woensdag 23 december 2015 13:25 schreef Cassius het volgende:
[..]
't Is maar net van welke kant je het bekijkt.
Dan moet er alsnog overgestapt worden, of het moet al een groepsreis zijn!quote:
Dat laatste lijkt me de meest veilige optie.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet er alsnog overgestapt worden, of het moet al een groepsreis zijn!
Of wij gaan met haar mee, kunnen we de verhalen verifiërenquote:Op woensdag 23 december 2015 13:30 schreef Cassius het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me de meest veilige optie.
Ja, gisteren nog door Maastricht gelopenquote:
Zo is dat. Sommige dingen moet je aan deskundigen overlaten.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of wij gaan met haar mee, kunnen we de verhalen verifiëren
Jullie zijn liefquote:Op woensdag 23 december 2015 13:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of wij gaan met haar mee, kunnen we de verhalen verifiëren
Ik heb ook wel eens door Maastricht gelopen. 500 meter geloof ik.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:32 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ja, gisteren nog door Maastricht gelopen
Ik ben raar
In Café Geerd is liefde in overvloedquote:
Qftquote:Op woensdag 23 december 2015 13:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In Café Geerd is liefde in overvloed
Ik de hele dagquote:Op woensdag 23 december 2015 13:33 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens door Maastricht gelopen. 500 meter geloof ik.
quote:Op woensdag 23 december 2015 13:35 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Oei dat wordt weer een gangbang.
Van de trein naar de kebab wagen en terug zekerquote:Op woensdag 23 december 2015 13:33 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens door Maastricht gelopen. 500 meter geloof ik.
Regel meer chicks danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |