Ah, vandaar.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik mocht 1 dag niet vunzig doen
Ze hebben wel een groot terrein afgezet! Had niet verwacht dat het gebied dat ze zoveel zouden afzetten voor auto's!quote:Op woensdag 23 december 2015 12:58 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Het was inderdaad echt ontzettend druk
Kan niet je zit op een boot.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:59 schreef Opsonisatie het volgende:
En nu ga ik een goede burger uithangen en boodschappen doen DOEIIII
Alweer niet?quote:Op woensdag 23 december 2015 12:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik mocht 1 dag niet vunzig doen
Waar verblijf je op Schiermonnikoog?quote:Op woensdag 23 december 2015 13:02 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Kan niet je zit op een boot.
Wadlopen?quote:Op woensdag 23 december 2015 13:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ging 1 x naar schier en toen zat ik vast in de slik godverdomme
Kwam een beer van een jongen mij redden
Landal duh luxe je weetquote:Op woensdag 23 december 2015 13:03 schreef Cassius het volgende:
[..]
Waar verblijf je op Schiermonnikoog?
Altijd die jongensquote:Op woensdag 23 december 2015 13:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ging 1 x naar schier en toen zat ik vast in de slik godverdomme
Kwam een beer van een jongen mij redden
Ja, ik verbaasde me er ook al over hoe het er uit zag. Het leek net of Heerlen echt een stad is, zo drukquote:Op woensdag 23 december 2015 13:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze hebben wel een groot terrein afgezet! Had niet verwacht dat het gebied dat ze zoveel zouden afzetten voor auto's!
Wij zaten gewoon op camping Seedune, zonder stroomquote:
Daar begon het wel op te lijken. Volgens mij zijn er nog nooit zoveel mensen tegelijk in heerlen geweestquote:Op woensdag 23 december 2015 13:09 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ja, ik verbaasde me er ook al over hoe het er uit zag. Het leek net of Heerlen echt een stad is, zo druk
Ook nog nooit naar het buitenland gegaan (behalve net over de grens in beglië en duitsland)quote:Op woensdag 23 december 2015 13:12 schreef IfImJamesDean het volgende:
Ik ben nooit verder gekomen dan Amsterdam
Ik vond het gewoon eng. Het was zo druk en gewoon gezelligquote:Op woensdag 23 december 2015 13:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar begon het wel op te lijken. Volgens mij zijn er nog nooit zoveel mensen tegelijk in heerlen geweest
Griekenland ieder jaar 3 weken, week skiën met oud op nieuw in Oostenrijk en een week skiën met carnaval. Ieder jaarquote:Op woensdag 23 december 2015 13:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook nog nooit naar het buitenland gegaan (behalve net over de grens in beglië en duitsland)
Mooi verhaal was datquote:Op woensdag 23 december 2015 13:14 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
En Amsterdam heb ik alleen maar gezien vanuit het station want ik had de verkeerde trein genomen
Waar kan ik dat verhaal terug lezen? Die episode heb ik schijnbaar gemistquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |