Haat niet zo op mequote:
Vroag 't Geerdquote:
Succes.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:20 schreef renwan het volgende:
Ja ik ga maar eens naar werk, plantenbakken slopen enzo. Jullie zijn een paar uur van me verlost!
Iech jun 't em vroagenquote:
Was het maar zo'n feestquote:
Ben gisteravond nog even backstage geweest, heb via een goede kennis een shirtje kunnen bemachtigen.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:29 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest
DR waar was je gisteren
Wowquote:Op woensdag 23 december 2015 11:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben gisteravond nog even backstage geweest, heb via een goede kennis een shirtje kunnen bemachtigen.
Sorry
Ken iemand die bij BNN werkt en hij werkt dit jaar weer tijdens SR en hij heeft me toegang bezorgdquote:Op woensdag 23 december 2015 11:33 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Wow
DRgod, hoe kreeg je dat voor elkaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op woensdag 23 december 2015 11:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ken iemand die bij BNN werkt en hij werkt dit jaar weer tijdens SR en hij heeft me toegang bezorgdConnecties
Ik ben jaloers op je connectiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar dat zou betekenen dat ik met mensen moet praten, daar gaat het mis
Op dinsdag 15 september 2015 @ 16:45 schreef Toto69 het volgende;
Er is maar één user hier die nooit werk van IfImJamesDean zou maken en dat is deadprez. Die jongen en werk gaat niet samen
Daar had ik in het begin ook moeite meequote:Op woensdag 23 december 2015 11:46 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op je connectiesmaar dat zou betekenen dat ik met mensen moet praten, daar gaat het mis
Hoe was het?quote:Op woensdag 23 december 2015 11:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar had ik in het begin ook moeite mee![]()
Maar het viel uiteindelijk nog wel mee hoor, de eerste stap is meestal het ergst!
Gelukkig niet zo druk als voor het glazenhuis, al die mensen zo dicht bij elkaar had ik echt niet getrokkenquote:
Zoiets wil ik ook nog hebben.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:36 schreef renwan het volgende:
[..]
Zoals ik gisteren al aangaf:
[ afbeelding ]
Traktor heb ik ook ja. Alleen jammer dat die controllers van Native Instruments zelf zo duur zijnquote:Op woensdag 23 december 2015 12:23 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik heb thuis nog een controller staan. Reloop DJ Master Edition ofzo. Met Traktor
Ja daarom heb ik er een van Reloopquote:Op woensdag 23 december 2015 12:24 schreef Cassius het volgende:
[..]
Traktor heb ik ook ja. Alleen jammer dat die controllers van Native Instruments zelf zo duur zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |