Fijn dat het herkenbaar is, dat gevoel van er niet relaxed over kunnen zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:11 schreef SaskiaR het volgende:
Ik vind het ook wel moeilijk er relaxt over te zijn hoor. Steeds heb ik het gevoel van 'straks is er iets mis met haar, en leert ze nooit lopen/praten/whatever'. En als dat zo is, is het vast mijn schuld omdat ik haar niet genoeg gestimuleerd heb. Terwijl er helemaal geen reden voor is om aan te nemen dat er iets mis zou zijn, tot nu toe ontwikkelt ze zich gewoon normaal. En we doen erg mn best om haar te stimuleren (al blijf ik twijfelen of ik het wel goed doe).
Ik heb het al wel een beetje geleerd los te laten, omdat ik merk dat ze zich echt wel goed ontwikkelt en ze elke dag wel weer iets anders leuks doet, dus dat geeft wel (zelf)vertrouwen.
Ja, dat moet ik leren ja. Vind ik wel moeilijk nu.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:15 schreef Estrys het volgende:
[..]
Als ik iets heb geleerd van mijn kinderen is niet zoveel naar anderen kijken. Het heeft geen zin. Dat zal je echt los moeten leren laten. Anders ga je het daar nog knap moeilijk mee krijgen op school bijvoorbeeld. Jouw kind is zoals ze is. En dat is prima
Ohquote:Op dinsdag 22 december 2015 17:55 schreef LuDann het volgende:
Je hebt het topic gesloopt, Hupje.Waarschijnlijk op Nieuw topic gedrukt in plaats van Nieuw Deel? Overkwam mij ook laatst. Ik heb in FB gevraagd of ze hem weer even repareren.
Rome is ook niet in 1 dag gebouwdquote:Op dinsdag 22 december 2015 17:55 schreef LuDann het volgende:
Je hebt het topic gesloopt, Hupje.Waarschijnlijk op Nieuw topic gedrukt in plaats van Nieuw Deel? Overkwam mij ook laatst. Ik heb in FB gevraagd of ze hem weer even repareren.
Leuk plaatje.
[..]
Fijn dat het herkenbaar is, dat gevoel van er niet relaxed over kunnen zijn.
[..]
Ja, dat moet ik leren ja. Vind ik wel moeilijk nu.
Pff. Ik benijd je niet. R wil nu drie keer per nacht drinken en is zo'n duizend keer dr speentje kwijt. Ik overweeg om punaises door die gaatjes te prikken.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:55 schreef LuDann het volgende:
De doorslaap is hier al tijden stuk. Al 3 weken lang komt ze zo'n 8 keer per nacht. Wallen tot op mijn knieën.
Elastiekjes, net zoals een masker?quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:02 schreef -Spring het volgende:
[..]
Pff. Ik benijd je niet. R wil nu drie keer per nacht drinken en is zo'n duizend keer dr speentje kwijt. Ik overweeg om punaises door die gaatjes te prikken.
[ link | afbeelding ]
Estrys, je lieve stoere. Ik hoop dat ie zo blijft.
Met postelastieken achter dr oren.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:08 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Elastiekjes, net zoals een masker?
Je oudste klinkt als een dropje met veel zelfvertrouwen. Wat goed.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:57 schreef Estrys het volgende:
[..]
Rome is ook niet in 1 dag gebouwdHet heeft bij mij ook even geduurd en soms heb ik er nog moeite mee. Zo is onze oudste niet de snelste met leren lezen en rekenen. Daar maak ik me dan druk om want die en die kan al dat. Zoonlief haalt er gelukkig zijn schouders bij op. Hij doet zijn eigen ding op zijn eigen tempo.
Stom voorbeeld maar ik vroeg laatst of hij ook gel in zijn haar wilde zoals zijn vriendjes. Hij keek in de spiegel en zei: nee mama ik hoor gewoon zo, zo ben ik. En zo is het. Hij is zichzelf en ik hoop dat hij voor altijd zichzelf wil blijven.Dat probeer ik vast te houden.
Het zijn volwassenen die een bepaald ontwikkelingspatroon voor ogen hebben, maar die kinderen pakken toch hun eigen tempo. Dus pleur dat oei ik groei boek maar uit het raam
Whehe.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:02 schreef -Spring het volgende:
[..]
Pff. Ik benijd je niet. R wil nu drie keer per nacht drinken en is zo'n duizend keer dr speentje kwijt. Ik overweeg om punaises door die gaatjes te prikken.
[ link | afbeelding ]
Estrys, je lieve stoere. Ik hoop dat ie zo blijft.
Ja ikke... ach ja, ik neem aan dat ze wel kan lopen als ze 18 is. En dan hopelijk ook wel in haar eigen bed slaaptquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:44 schreef kazy het volgende:
Saskia (dacht ik?) je schreef iets in het vorige topic en ik herken dat heel erg! Over dat toch stiekem bang zijn dat je iets fout doet en dat ze achterloopt in de ontwikkeling. Ik hou me maar aan de opmerking die ik hier vaker lees: als ze 18 zijn kunnen ze het vast wel
Mijn baby heeft haar 'pfffp'-feature uitgebreid. Ze doet dan echt pfffp met haar mondje (incl speekselspetters). Echt geen gezichtZe doet het nu dus als ze boos is of het ergens niet mee eens is. De speen duwt ze er ook constant zo uit en die speen dan ook gewoon echt het ledikant uit lanceren he
quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:52 schreef Fuente het volgende:
Oeh Enschede Selvaria? Ik woon in Hengelo! Hallo bijna buuf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fixed.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:52 schreef Fuente het volgende:
Oeh Enschede Selvaria? Ik woon in Hengelo! Hallooooooooooooo bijna buuf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:57 schreef Estrys het volgende:
Stom voorbeeld maar ik vroeg laatst of hij ook gel in zijn haar wilde zoals zijn vriendjes. Hij keek in de spiegel en zei: nee mama ik hoor gewoon zo, zo ben ik. En zo is het. Hij is zichzelf en ik hoop dat hij voor altijd zichzelf wil blijven.Dat probeer ik vast te houden.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:52 schreef Fuente het volgende:
Oeh Enschedeeeeeee Selvaria? Ik woon in Hengeloooooooo! Hallooooooooo bijna buuf
Fixed the fix.quote:
Dat is zo waar!quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:57 schreef Estrys het volgende:
[..]
Rome is ook niet in 1 dag gebouwdHet heeft bij mij ook even geduurd en soms heb ik er nog moeite mee. Zo is onze oudste niet de snelste met leren lezen en rekenen. Daar maak ik me dan druk om want die en die kan al dat. Zoonlief haalt er gelukkig zijn schouders bij op. Hij doet zijn eigen ding op zijn eigen tempo.
Het zijn volwassenen die een bepaald ontwikkelingspatroon voor ogen hebben, maar die kinderen pakken toch hun eigen tempo. Dus pleur dat oei ik groei boek maar uit het raam
quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:00 schreef silliegirl het volgende:
W. lijkt eindelijk rustig te slapen, zonder buikpijn. Wat een lange dag zo zonder nachtrust.Och sillie,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat ontzettend verdrietig van je kat en wat verschrikkelijk van je familielid. Je blijft dan als nabestaande met zo veel vragen zitten he..
Je krijgt het advies vast van velen; maar praat erover. Het is echt belangrijk.
Ook is het gewoon fijn om hardop te horen dat het niet jouw (iemands) schuld is. Vond ik tenminste.
Nouja. in ieder geval.. hele dikke
selvaria,
wat klink je toch heerlijk gelukkig zo met je man en je N.
Ik krijg het er helemaal warm van <3
Tot wanneer is dat eigenlijk gevaarlijk?quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:21 schreef Kuukske het volgende:
Leuk al die ontwikkelingen bij die kleintjes! Ik kijk de onze soms een beetje groot, omdat ik weet hoe leuk het wordt. En omdat ik nu met die koortslip niet kan knuffelen
.
ik heb, dankzij m'n eigen ADHD, hulp in de huishouding. Dat, plus een strak dagritme qua bepaalde zaken en het niet hebben van betaald werk, stelt me prima in staat om dagelijks te FOK!ken. Dankzij Jan en Geert lopen de ochtenden volgens een strak stramien, anders zijn ze te laat op school. plannen is het toverwoordquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:56 schreef Gevalletje het volgende:
Alles z'n gangetje hier, lekker druk bezig met Q en huishouden etc, vind het echt knap hoe sommige dat doen met meerdere kinderen, soepel draaiend huishouden en nog tijd voor Fok! . En dan vind ik het hier nog steeds vrij rommelig ook
http://www.oudersvannu.nl(...)itten-kruipen-staan/quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:56 schreef Hupje het volgende:
Hoe gaat een baby eigenlijk zitten, technisch gezien bedoel ik dan? Vanuit welke positie, welke ledematen doen wat, enz? En staan is dan in eerste instantie je ergens aan optrekken, neem ik aan?
quote:Zitten: een hele kunst
Als je kind ongeveer zeven maanden oud is, zal hij zich voor het eerst oprichten. Naarmate zijn rug sterker wordt, gaat hij steeds beter rechtop zitten. Rond de 9 maanden gaat hij zelf zitten door op de buik te rollen en zich op te drukken tot zit. Sommige kinderen gaan eerst staan en ploffen dan op hun billen. Zet je baby niet te lang geforceerd rechtop, bijvoorbeeld in de kinderstoel of met kussens op de bank. Zijn rugspieren zijn nog niet sterk genoeg en daardoor wordt de wervelkolom te zwaar belast. Bovendien zal je baby minder snel geneigd zijn om zelf te leren zitten.
ze vallen maar één keer uit bedquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:28 schreef faptist het volgende:
Oh ro deed dat anders.
die lag dan op haar buik. schoof haar linkerbeen zijwaarts omhoog (heuphoogte).
draaide haar been dan om (teentjes naar boven) en dan ging zij ook omhoog.
Mn leukerd.
Tot hoelang kun je eigenlijk veilig met je baby in bed slapen?
Nu ze kan kruipen/rollen/staan..
ik bouw elke dag een groot kussenfort om haar heen , maar vraag me toch af hoe anderen dat doen.
Of zijn wij de enige die met baby in bed slapen?
Hoe is dit? Een soort dubbelklap-zit-move?quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:28 schreef faptist het volgende:
Oh ro deed dat anders.
die lag dan op haar buik. schoof haar linkerbeen zijwaarts omhoog (heuphoogte).
draaide haar been dan om (teentjes naar boven) en dan ging zij ook omhoog.
Mn leukerd.
Tot hoelang kun je eigenlijk veilig met je baby in bed slapen?
Nu ze kan kruipen/rollen/staan..
ik bouw elke dag een groot kussenfort om haar heen , maar vraag me toch af hoe anderen dat doen.
Of zijn wij de enige die met baby in bed slapen?
Jeutje wat een verschil met de mijne.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:29 schreef SaskiaR het volgende:
Hier wordt het ook tijd voor de rompertjes maat 74... De meeste zijn 62/68 en dat is eigenlijk gewoon te klein als je kind maat 68 heeft.
Sillie sterkte!!
Michael is nu met 9 maanden pas uit de 62/68quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:58 schreef LuDann het volgende:
[..]
Jeutje wat een verschil met de mijne.
Ik trek Wolk af en toe een romper 62/68 aan als die bij de hand liggen maar ze zwemt erin.Die van 50/56 van de Prenatal passen nu goed.
Hihi ja kerstjurkjesquote:Op woensdag 23 december 2015 07:24 schreef MevrouwCactus het volgende:
Sjaak is ook net over naar 74. 68 gaat nog wel maar is toch eigenlijk wel te klein.
Ro, wat ben je een knapperd he! En je kunt die kerstoutfit goed hebben! Sjaak heeft ook een outfit voor 1e kerstdag, die zal ik hier ook wel showen.
N. en L. van Shop hebben ook kerstjurkjes
Ontwikkeling: Sjaak beweegt zich nog niet voort. Hij wil wel, maar het lukt hem niet. Grote frustratie natuurlijk, want OMG de kat loopt weg. Hij kan wel achteruit kruipen en tijgeren maar wow, dat is bijna nog meer frustrerend dan niet kunnen bewegen.
Ik las dat kinderen eerst zelf moeten kunnen gaan zitten om te gaan kruipen. Dat kan Sjaak al wel, dus het zal vast niet lang meer duren.
We gaan zo naar de supermarkt voor de kerstinkopen, zijn we daar vanaf.
Beterschapquote:Op woensdag 23 december 2015 07:41 schreef Estrys het volgende:
Eendaags virus strikes again.
Zij zittend op de wc met een emmer erbij groet u. Bleh. Man heeft vrij genomen, twee oudsten gaan naar opa. Gelukkig kan het zo opgelost.
ik zou normaal gepsroken zeggen .. beetje roosvicee laxo of pruimensap, maar wellicht dat je haar nog te jong vind voor drinken anders dan mm.quote:Op woensdag 23 december 2015 07:57 schreef -Spring het volgende:
Arme R heeft zo'n last van obstipatie en buikpijn dat ze er de halve nacht van gehuild en gepiept heeft.![]()
Heeft de drogist middeltjes die goed helpen of is het hiermee echt nodig om naar de ha te gaan?
Ik ben al gestopt met bijvoeding de afgelopen twee dagen, maar dat lijkt dus niet te helpen. Ze poept nog steeds gomballen.
Ik zou de HA even bellen, dat advies kreeg ik ook van de cb verpleegkundige gisteren. Voor J schreef onze HA zonder 'm te hoeven zien Forlax voor (uiteindelijk niet nodig geweest), maar die mag niet onder de 6 maanden. Ik bel als F weer last heeft ook meteen, er zijn ook middeltjes die bij jongere baby's mogen. In de tussentijd: iets meer water in de fles en evt een drup (olijf)olie al geprobeerd? En qua vast voeding: bruine bonenquote:Op woensdag 23 december 2015 07:57 schreef -Spring het volgende:
Arme R heeft zo'n last van obstipatie en buikpijn dat ze er de halve nacht van gehuild en gepiept heeft.![]()
Heeft de drogist middeltjes die goed helpen of is het hiermee echt nodig om naar de ha te gaan?
Ik ben al gestopt met bijvoeding de afgelopen twee dagen, maar dat lijkt dus niet te helpen. Ze poept nog steeds gomballen.
Grrr, balen! Ga je nu iets anders leuks doen?quote:Op woensdag 23 december 2015 08:45 schreef Minarosa het volgende:
Dat je op je vrije dag om 7u opstaat, snel ontbijt en vertrekt met je baby zodat je om stipt 8.30 bij het babyzwemmen bent![]()
maar dat dat dan niet door blijkt te gaan rond de feestdagen
Diepe zucht.
Lol. Wolk is 6 kilo rond.quote:Ja, N. is nogal... massiefGister 8400 gram op onze weegschaal, maar die is niet helemaal betrouwbaar.
Ze doet nu trouwens continu op dr zij rollenZe had het eerder wel eens gedaan, maar daarna vergeten, maar nu dan toch echt.
De faceslide die ze vorige week kon is ze daarentegen weer vergeten. Grappig die features, net alsof je een trial-versie krijgt!
Ja, precies zo ja.quote:
ik postte gisteren dit nog:quote:Op woensdag 23 december 2015 10:10 schreef LuDann het volgende:
Ah oke, grappig hoe dat verschilt. Die frustratie is hier ook wel kazy, maar soms lukt het met veel gewriemel.Ben hier ook benieuwd, Saskia. Want vanuit haar bovenlijf doet ze nog niks eigenlijk als ze op haar rug ligt.
Mijn man wil graag voor de Kerst de Ikea kinderstoel halen zodat ze er even (geen uren, maar een half uurtje ofzo) bij kan zitten. Ik weet niet of dit zo'n goed idee is, ze is pas 4,5 maand. Ze kan wel zitten, maar dan moeten we wel haar handjes vasthouden want anders valt ze om.
quote:Zitten: een hele kunst
Als je kind ongeveer zeven maanden oud is, zal hij zich voor het eerst oprichten. Naarmate zijn rug sterker wordt, gaat hij steeds beter rechtop zitten. Rond de 9 maanden gaat hij zelf zitten door op de buik te rollen en zich op te drukken tot zit. Sommige kinderen gaan eerst staan en ploffen dan op hun billen. Zet je baby niet te lang geforceerd rechtop, bijvoorbeeld in de kinderstoel of met kussens op de bank. Zijn rugspieren zijn nog niet sterk genoeg en daardoor wordt de wervelkolom te zwaar belast. Bovendien zal je baby minder snel geneigd zijn om zelf te leren zitten.
Hardlopen (babyloosquote:Op woensdag 23 december 2015 08:48 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Grrr, balen! Ga je nu iets anders leuks doen?
Misschien helpt een warm bad om 1 en ander te ontspannen? Ik weet het niet hoor, lijkt me zo erg voor zo'n kleintje!quote:Op woensdag 23 december 2015 11:30 schreef -Spring het volgende:
Arme R heeft vannacht en nu meer gehuild dan de rest van dr leven bij elkaar. Zo'n buikpijn.Net clysma en lactulose gegeven, maar het lijkt alleen maar voor meer buikpijn te zorgen. Nog geen poep iig, terwijl ze ha verwachtte dat het clysma vrijwel direct zou werken.
quote:Op woensdag 23 december 2015 11:44 schreef hetzusjevan het volgende:
Aw spring wat rot!
Heeft iemand enig idee wat ik hiermee aan moet of wat dit is? Even in spoiler, btje veel tekst.mama honger, niet zo zeer melk honger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op die nachten nam ik G bij me en liet ik m boven op mij slapen. Ging van elk kwartier aan de borst naar vier uur op mij slapen, drinken, en weer verder slapen.
quote:Op woensdag 23 december 2015 11:44 schreef hetzusjevan het volgende:
Aw spring wat rot!
Heeft iemand enig idee wat ik hiermee aan moet of wat dit is? Even in spoiler, btje veel tekst.Dat lijkt me een baby die lekker dicht bij mama wil zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mamahonger
Cassandra *boks*
ti amo più di ieri ma meno di domani
Ik bedacht me net dat er een manier is van voetjes masseren om de darmen te stimuleren. Ik kan hem hier gaan uitleggen, maar het staat vast ergens op internet beschreven, of een filmpje. Dat zou ook kunnen werken.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:54 schreef -Spring het volgende:
Het is een vreselijk jeukwoord, zusjevan, maar het lijkt mij typisch een gevalletje manahonger. Die kan zowel bevredigd worden door de borst als door nabijheid.
Goeie, mwc, ga ik proberen. Hoewel ze nu lekker ligt te spelen gewoon. En dat terwijl ik per ongeluk bijna een dubbele hoeveelheid clysmavloeistof heb ingebracht. Ik ben erg benieuwd, de ha voelde twee verstoppingen, zei ie.
Ik hoop dat jij straks een shitload poep krijgt waar je u tegen zegtquote:Op woensdag 23 december 2015 11:55 schreef -Spring het volgende:
Heeft er al iemand 'manahonger' gezegd?![]()
*krab*
Check. Hoewel geen shitload, maar wel meer dan afgelopen week. Met stukjes.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:02 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij straks een shitload poep krijgt waar je u tegen zegt![]()
Hihi ga je niet hardlopen met babyquote:Op woensdag 23 december 2015 11:04 schreef Minarosa het volgende:
[..]
Hardlopen (babyloos) en morgen 'gezinszwemmen' (volgens mij gewoon zwemmen maar dan zonder babyzwemjuf...).
quote:Op woensdag 23 december 2015 14:58 schreef Mariposas het volgende:
Zo, je hebt flink doorgespoten met die klysma, spring!
quote:Op woensdag 23 december 2015 14:58 schreef Mariposas het volgende:
Zo, je hebt flink doorgespoten met die klysma, spring!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deugnietjes.![]()
Goeie genade. Tot aan dr nek.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:02 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij straks een shitload poep krijgt waar je u tegen zegt![]()
Nou ik heb er 3 en draai ongeveer 7 wassen per week, inclusief beddengoed, soms meer als Beertje veel spuugtquote:Op woensdag 23 december 2015 18:53 schreef kazy het volgende:
+1 op de droger! Wij kregen hem van mijn ouders. Ideaal ding! Rompers van de Hema kunnen er bijv ook in en alle hydrofielen enzo
(Hoeveel wassen hebben de mama's met 3 kinderen eigenlijk zat ik me laatst af te vragen? Ik heb er nu al bizar veel.)
Vijf per week ongeveer denk ik. Ik heb een trommel voor 8 kilo. Excl beddengoed en mijn moeder neemt meestal de witte was mee.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:53 schreef kazy het volgende:
+1 op de droger! Wij kregen hem van mijn ouders. Ideaal ding! Rompers van de Hema kunnen er bijv ook in en alle hydrofielen enzo
(Hoeveel wassen hebben de mama's met 3 kinderen eigenlijk zat ik me laatst af te vragen? Ik heb er nu al bizar veel.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het maakte m'n werkdag een stuk leuker.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
Ongelooflijk he? Drie wasjes in de week, hoe deed ik dat!quote:Op woensdag 23 december 2015 19:02 schreef Limone het volgende:
Zo achteraf bezien, waste ik met 1 kind heel weinig..
hahaha, hier moest ik even hardop om lachenquote:Op woensdag 23 december 2015 19:51 schreef Estrys het volgende:
Nee gaat lekker hier. Zoonlief at een toetje...zelf gepakt. Mama deze smaakt wel raar, naar vieze kaas of zo. Was ie crème fraiche aan het eten
Waha!quote:Op woensdag 23 december 2015 19:51 schreef Estrys het volgende:
Nee gaat lekker hier. Zoonlief at een toetje...zelf gepakt. Mama deze smaakt wel raar, naar vieze kaas of zo. Was ie crème fraiche aan het eten
quote:Op woensdag 23 december 2015 19:51 schreef Estrys het volgende:
Oh wat zonde. Ik snap zo goed hoe je je voelt!quote:Op woensdag 23 december 2015 20:40 schreef Cholula het volgende:
Estrys!
Mijn moeder had een keer zo'n dag. Mijn vader was weg en wij (broertje van een paar maanden, zusje 6 jaar oud en ik 9 jaar oud) lagen allemaal om half vijf in bed. Ze had alle klokken drie uur vooruit gezet en zodra het buiten donker was gezegd dat het bedtijd was.![]()
wat een heerlijke foto Kris!
Frits heeft een vriendinnetje! Ze spelen heel schattig naast elkaar en dan aaien ze elkaar en bij het weggaan gaf hij haar een kusje.
We hadden teveel melk mee gegeven en ik vond het zonde om dat weg te gooien. Blijkt dat ik dat net zo goed wel had kunnen doen want ik kan niet zo goed pasteuriseren. 300 ml moedermelk en een kapotte glazen fles.
Hihi, net of je 't over een stoute kitten hebtquote:Op donderdag 24 december 2015 07:18 schreef DJMO het volgende:
Vannacht boos geworden op Michael![]()
't kind vond half vijf wel een geschikte tijd om mama te bijten, knijpen en krabben tijdens het drinken .. ben na een half uur boos uit bed gestapt en na tien minuten teruggegaan .. toen kon hij ineens wel lief drinken
maar om half zeven vond meneer het welletjes en kon ik m'n nest uit. En nou jaagt ie steeds op het snoer van de kerstboom, heb hem er al tien keer vandaan gepulkt.
Nee hoor. Pasteuriseren is alleen nodig bij spruw of als het al een keer ingevroren is geweest en ontdooid.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:12 schreef faptist het volgende:
[..]
Oh wat zonde. Ik snap zo goed hoe je je voelt!
ik heb nog nooit m'n melk gepasteuriseerd. Na het kolven zet ik het direct in de vriezer.
Heb ik het nou al die tijd verkeerd gedaan?
Jep, ging prima. Iedereen ging zonder problemen slapen.quote:
Supermom!quote:Op donderdag 24 december 2015 08:13 schreef Estrys het volgende:
[..]
Jep, ging prima. Iedereen ging zonder problemen slapen.Mijn man had de middelste extra vroeg ik bed gelegd en ze sliep ook nog. Die kan de laatste tijd zo'n draak zijn.
Baby sliep van 18 tot 1:30 vannachtAls we dat nou eens vasthielden en konden verplaatsen.
Ik heb een beetje op de bank gehangen met een dekentje en thee. Man bracht een blikje cola mee voor me![]()
Ik voel me prima vandaag eigenlijk. Beetje gammel van weinig eten gisteren.
quote:Op donderdag 24 december 2015 08:05 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nee hoor. Pasteuriseren is alleen nodig bij spruw of als het al een keer ingevroren is geweest en ontdooid.
Ja, al heb ik het nooit geprobeerd zelf.quote:Op donderdag 24 december 2015 08:38 schreef Limone het volgende:
[..]en kan je het dan weer invriezen?
Ik zou wel die 24 uur aanhouden dat ontdooide melk nog goed is. Om nou bedorven melk te pasteuriseren gaat mij persoonlijk wat verquote:Op donderdag 24 december 2015 09:44 schreef LuDann het volgende:
Ik heb een tijdje terug zo'n 4,5 liter gepasteuriseerd vanwege spruw inderdaad. Alles vanuit de vriezer ontdooid, gepasteuriseerd en weer ingevroren. Pokkeklus.
Ik wist niet dat dat ook kon met melk die al langer ontdooid was.
Nee, is pasteurisatie geen wondermiddel?quote:Op donderdag 24 december 2015 09:57 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik zou wel die 24 uur aanhouden dat ontdooide melk nog goed is. Om nou bedorven melk te pasteuriseren gaat mij persoonlijk wat ver.
Wat relaxt! Wissik nie!quote:Op donderdag 24 december 2015 08:58 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja, al heb ik het nooit geprobeerd zelf.
Nou! Toch heb ik het idee dat het tijdelijk is en dat ik over een half jaar weer op 5 wassen zit.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:30 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ongelooflijk he? Drie wasjes in de week, hoe deed ik dat!
Kris, wat een heerlijke foto om te krijgen!
quote:Op donderdag 24 december 2015 10:40 schreef Limone het volgende:
[..]
Nou! Toch heb ik het idee dat het tijdelijk is en dat ik over een half jaar weer op 5 wassen zit.
Ulgh ja, kinderen eten zo viesquote:Op donderdag 24 december 2015 10:43 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]![]()
Het wordt alleen maar meer... Althans, bij mij. Als baby viel het nog mee maar toen ze eenmaal mee ging eten
. Ik draai ook wel 8 wassen per week gok ik. 2 x donker, 2x 90 graden, 3 x bont, 1x wit...
Maar nu heb je de peepee teepee's!quote:Op donderdag 24 december 2015 11:41 schreef mousemicky het volgende:
Ik ben opgehouden met wassen tellenVriend sport 3 keer per week, ik 1 keer, peuter eet niet netjes en baby spuugt alles onder, en als ie dat niet doet, plast ie wel. En ik hou ook wel van fris beddengoed...
Ach, heb ik iig een excuus waarom J 13 broeken heeft (soms zijn er echt 12 in de was) en F ook een uitpuilende kledingkast...
Hij heeft bij mn schoonmoeder een eigen bedje, en bij mn ouders hebben we een deryan-tentje. Hij zal ook wel een deel slapen, maar hij slaapt overdag nooit langer dan drie uur achtereen en dat is meestal 's middags. En hij vindt mensen super interessant. Met Sinterklaas is hij de hele ochtend wakker geweest en sliep pas in de auto daarheen (om 3 uur). Bij het uitladen werd hij wakker, maar sloot daarna zn ogen weer tot hij andere mensen hoorde en toen is hij nog drie uur wakker geweest (waarna hij wel rond etenstijd drie uur heeft geslapen). Hij was toen overigens niet vervelend ofzo, maar ik ga qua slapen dus maar van het slechtste uit, dan kan het alleen maar meevallen!quote:Op donderdag 24 december 2015 11:53 schreef Mariposas het volgende:
Is het de bedoeling dat O al die tijd wakker blijft, FF? Kan hij niet ergens slapen daar?
L gaat ergens tussen 18:00 en 20:00 uur naar bed dus hij mist gelukkig het diner.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(filmpje)
![]()
![]()
![]()
ik moet met Michael juist in de bumboseat oefenen om z'n rugspieren sterker te krijgen. Heb dat ding op aanraden van de fysiotherapeut gehaald.quote:Op donderdag 24 december 2015 12:44 schreef Mariposas het volgende:
Kom ik weer, maar... Ik zou zeker niet voor een Bumbo stoel gaan.want je doet hetzelfde: je forceert de baby een onnatuurlijke houding aan te nemen.
http://mamaot.com/beware-the-baby-bumbo-seat/
Thanx voor de reminder! Ik heb m'n ophaalmoment ook maar even gereserveerd voor 31-12quote:Op donderdag 24 december 2015 13:38 schreef mousemicky het volgende:
Supermarkt met kerst
AH pick-up point![]()
Er zit er hier eentje vlakbij, 10 minuutjes er naartoe, boodschappen in de auto laten zetten, weer naar huis, klaar! De bestelling voor 31-12 staat ook al klaar![]()
Het zal in de lucht hangen want die van mij is ook niet tevreden te krijgen. En wij moeten vanavond al uit eten, kheb er al zin in.quote:Op donderdag 24 december 2015 15:37 schreef Hupje het volgende:
Slim, mousemickey, scheelt een boel gedoe.
Leuk filmpje, Selvaria!
Ik heb de hele checklist gehad, maar begrijp niet waarom mijn baby zo hard huilt. So far het vandaag rustig aan en goed slapen zodat-ie morgen wat kan hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Berit kwijlt al weken enorm en alles verdwijnt in haar mond. Lijkt wel alsof er een hoektand doorkomtMijn andere meiden kregen pas rond de 9 maanden tanden...
http://www.knov.nl/vakken(...)stuk/790/vitamine-k/quote:Op donderdag 24 december 2015 18:28 schreef Cassandra87 het volgende:
Ok dus nothing on the hend als we met de vitamine k stoppen dus?
quote:Op donderdag 24 december 2015 18:34 schreef Fuente het volgende:
Even een tussendoor maar:Er lijkt een klein puntje van de tweede snijtand te zitten, boven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Berit kwijlt al weken enorm en alles verdwijnt in haar mond. Lijkt wel alsof er een hoektand doorkomtMijn andere meiden kregen pas rond de 9 maanden tanden...
Melba begon ook met die tand
Kwak
Sterkte Silliequote:Op donderdag 24 december 2015 15:57 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Het zal in de lucht hangen want die van mij is ook niet tevreden te krijgen. En wij moeten vanavond al uit eten, kheb er al zin in.
Mijn verplichtingen lijst is eigenlijk ook wel te lang; vanavond uit eten, morgen kerstbrunch en diner, zaterdag weer uit eten en zondag weer een brunch.![]()
Oh, en dan maandag een uitvaart. Hoe ik dat met W. moet gaan doen is me helemaal een raadsel. 'T is op 2 uur rijden van hier, en dan de dienst zelf nog. Meenemen de dienst in lijkt me niks, zul je net zien dat 'ie alles bij elkaar huilt daar. Maar thuislaten gaat ook niet; want dan zitten we met voedingen. Niet gaan is eigenlijk al helemaal geen optie, maar zou met W. het makkelijkst zijn.
Echt, als ik kon zou ik de komende dagen gewoon overslaan.
Euhm.. Niet alle moeders doen datquote:Op donderdag 24 december 2015 19:48 schreef Leonos het volgende:
Gewaardeerde moeders,
Waarom moeten jullie het op je werk altijd over je kind hebben?
Elke vrouwelijke collega zegt altijd 'Zo, nu lekker naar mijn kindje toe' 'Hoe zou het nu met mijn kindje zijn' en meer van dat soort onzin.
Het boeit niemand, maar waarom altijd melden?
Jouw ergernis boeit ook niemand, dus waarom melden?quote:Op donderdag 24 december 2015 19:48 schreef Leonos het volgende:
Gewaardeerde moeders,
Waarom moeten jullie het op je werk altijd over je kind hebben?
Elke vrouwelijke collega zegt altijd 'Zo, nu lekker naar mijn kindje toe' 'Hoe zou het nu met mijn kindje zijn' en meer van dat soort onzin.
Het boeit niemand, maar waarom altijd melden?
Hmm, dat zal wel vreemd zijn.quote:Op donderdag 24 december 2015 19:51 schreef Krisvc het volgende:
Om jou te pesten Leonos. Enkel daarom. We doen het speciaal voor jou.
Dat zou goed kunnen ja. Alsnog hoef je daar toch niet iedereen mee op te zadelenquote:Op donderdag 24 december 2015 19:56 schreef kazy het volgende:
[..]
Euhm.. Niet alle moeders doen datIk zeg dat soort dingen in ieder geval niet. Hooguit als iemand vraagt hoe het gaat dat ik wat dingen vertel of een foto laat zien.
Het klinkt alsof die collega haar kind tijdens het werken enorm mist.
Saggo?quote:Op donderdag 24 december 2015 20:06 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Jouw ergernis boeit ook niemand, dus waarom melden?
quote:Op donderdag 24 december 2015 20:35 schreef ingee het volgende:
Kerstsjakie!
KerstRo zag ik ook van de week.Gave trui! Die heeft saar ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
O ja, al weer bijna baby-af!quote:Op donderdag 24 december 2015 22:03 schreef snoenk het volgende:
Kazy ik heb hoestdrank voor baby's bij de etos gekocht. Dus het bestaat wel. Weet niet of het nou ook echt gewerkt heeft maar ik had iig het idee dat ik iets voor dr kon doen.
Wat een leuke kerstoutfits. O trekt morgen haar verjaardagsjurk aan![]()
![]()
https://nl.wikipedia.org/wiki/Volle_maan_(astronomie)#Bijgeloofquote:Op donderdag 24 december 2015 23:14 schreef LuDann het volgende:
Vanavond was het krijsen tot ze schor was, heel sneu. En wat er nou aan de hand was? Toen ze opeens de lelijkste knuffel van de bende die ze heeft in het oog kreeg was het lachen.
quote:Op donderdag 24 december 2015 20:58 schreef FlyingFish het volgende:
O heeft al wel zijn kerstromper aan, net na het badderen alvast aangetrokken, maar de trui blijft liggen voor morgen. Als ik die nu al aan trek is hij al smerig voor het echt kerst is.
Wel in de uitverkoop vast de kersttrui voor volgend jaar gescoord a 3 euro! Maar die is niet zo tof als die van dit jaar natuurlijk!
Ik geloof niet in dit soort dingen.quote:Op donderdag 24 december 2015 23:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Volle_maan_(astronomie)#Bijgeloof
Jeuj! Eten is ook lekkerquote:Op vrijdag 25 december 2015 00:06 schreef ingee het volgende:
Nog wat geleerd van het kerstdiner: R is gek op aardappel-knolselderijpuree!
Het ging met handenvol naar binnen.Doorstouwen tot ze meer op had dan wij en alles er onder zat.
quote:Op donderdag 24 december 2015 20:35 schreef ingee het volgende:
Kerstsjakie!
KerstRo zag ik ook van de week.Echt geweldig om te zien! Jouw lieverd loopt al, die van mij gaat net aan in de kruiphouding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hebben een onrustige tijd achter de rug door diagnose epilepsie bij D. Alles is onder controle en geen aanwijsbare oorzaak te zien in hersenen en dat is geweldig.
Door dit gaan wij ons verdiepen in de vaccinaties. CB heeft zelf aangegeven dat wij hierover moeten praten met het VU,het deel kinkhoest kan trekkingen veroorzaken bij kinderen. Een kindje met epilepsie heeft daar dus meer kans op.
Verder lees ik nog wekelijks mee en geniet van al het herkenbare in jullie levens!
quote:Op vrijdag 25 december 2015 07:57 schreef Krisvc het volgende:
On the first day of Chritmas my baby gave to me: barf from my ears to my knee![]()
Merry Christmas!
Ohh thanks, ik zal eens kijken! En gefeli met je dreumesquote:Op donderdag 24 december 2015 22:03 schreef snoenk het volgende:
Kazy ik heb hoestdrank voor baby's bij de etos gekocht. Dus het bestaat wel. Weet niet of het nou ook echt gewerkt heeft maar ik had iig het idee dat ik iets voor dr kon doen.
Wat een leuke kerstoutfits. O trekt morgen haar verjaardagsjurk aan![]()
![]()
Nice! Staat hier vandaag ook op het menu, kijken wat hij ervan vindt. Alle gerechten met veel drank zet ik buiten bereikquote:Op vrijdag 25 december 2015 00:06 schreef ingee het volgende:
Nog wat geleerd van het kerstdiner: R is gek op aardappel-knolselderijpuree!
Het ging met handenvol naar binnen.Doorstouwen tot ze meer op had dan wij en alles er onder zat.
Wat heftig! Sterktequote:Op vrijdag 25 december 2015 07:30 schreef Danaa het volgende:
[..]
Echt geweldig om te zien! Jouw lieverd loopt al, die van mij gaat net aan in de kruiphouding.
Wij hebben een onrustige tijd achter de rug door diagnose epilepsie bij D. Alles is onder controle en geen aanwijsbare oorzaak te zien in hersenen en dat is geweldig.
Door dit gaan wij ons verdiepen in de vaccinaties. CB heeft zelf aangegeven dat wij hierover moeten praten met het VU,het deel kinkhoest kan trekkingen veroorzaken bij kinderen. Een kindje met epilepsie heeft daar dus meer kans op.
Verder lees ik nog wekelijks mee en geniet van al het herkenbare in jullie levens!
Heb me even verdiept in syndroom van West. Hier had ik nog niet van gehoord.quote:Op vrijdag 25 december 2015 08:19 schreef LuDann het volgende:
Jeetje Danaa, wat heftig, epilepsie bij zo'n kleintje. Is het het syndroom van West? Ik heb zelf epilepsie, bij zo'n kleintje lijkt me dat heel vervelend im te zien.
Wolk wilde vandaag om 04:30 opstaan in plaats van om 04.00.![]()
Ik heb met haar rondgelopen en op bed gespeeld en na een uurtje ging ze weer slapen gelukkig. En nu is ze weer wakker.
Fijne Kerst iedereen!
Uiteraard! Als hij straks weer wakker is gaat de trui aan!quote:Op donderdag 24 december 2015 23:41 schreef Cholula het volgende:
[..]![]()
Je hebt het uiteraard over mijn geweldige creatie toch?
Ze hebben elke week iets anders lijkt het wel. Waar wij eerst niet aan dachten, maar eigenlijk heel logisch: aantal slaapjes overdag. Doet ze er nog drie? Rond die tijd gingen wij naar twee slaapjes, omdat de tijden overdag steeds meer opschoven en ze 's avonds dus ook heel lang wakker bleef.quote:Op vrijdag 25 december 2015 09:17 schreef kazy het volgende:
[..]
Ohh thanks, ik zal eens kijken! En gefeli met je dreumes
Verder vrolijk kerstfeest iedereen!
Aaahw Kris da's toch echte liefde![]()
Vraagje: sinds euhm.. een week denk ik hebben we een wilnie's-avondsslapenM. Is dat herkenbaar bij de andere +/- 5-maanders? Eerst ging ze tussen 21-22 naar bed en viel snel in slaap. Nu blijft ze, ondanks moe, heel lang wakker (gisteren sliep ze om 23.15 en de dag daarvoor pas om 23.30) Ze blijft ook jammeren (maar niet huilen) en valt alleen in slaap als ik ook naar bed ga en gisteravond pas nadat mijn man haar heeft gesust. We hebben ook al geprobeerd om haar eerder op bed te leggen en het avondritueel naar voren te halen, maar dat was tot nu toe ook niet succesvol. Honger is het ook niet. Speen weigert ze en ze ligt dan voornamelijk met haar armen te wapperen in bed (op en neer slaan).
Herkenbare faaaaaase? Zou het een soort van verlatingsangst zijn misschien?
Edit: mijn verhaal valt wel in het niet vgl bij alle slechte slapers. 's Nachts gaat best redelijk tot nu met een nachtvoeding en een speentje als ze wil. *klopt af*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik blijf de hele dag zo zitten![]()
Wat voor hoest is het? Met snot/slijm of droog?quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:14 schreef twist02 het volgende:
Hele fijne kerst voor iedereen!![]()
Val alleen even snel binnen met een vraag: iemand tips bij een hoestende sneue baby (om de boel wat te verzachten ofzo)?
Ze is eigenlijk nog steeds idioot vrolijk, maar toch niet helemaal zichzelf. En ze hoest zich echt een ongeluk, zo zielig!
Ze snottert en reutelt ook flink, maar hoest tot nu toe nog niet echt slijm op ofzo.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:17 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Wat voor hoest is het? Met snot/slijm of droog?
Heb je misschien tijmolie of rozemarijnolie in huis? Paar druppels op een doekje/in een badje zouden wat verlichting kunnen gevenquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:26 schreef twist02 het volgende:
[..]
Ze snottert en reutelt ook flink, maar hoest tot nu toe nog niet echt slijm op ofzo.
Haha ja dat gevoel heb ik ook, dat het iedere week anders is. Een ritme is in ieder geval ver te zoekenquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:34 schreef ingee het volgende:
[..]
Ze hebben elke week iets anders lijkt het wel. Waar wij eerst niet aan dachten, maar eigenlijk heel logisch: aantal slaapjes overdag. Doet ze er nog drie? Rond die tijd gingen wij naar twee slaapjes, omdat de tijden overdag steeds meer opschoven en ze 's avonds dus ook heel lang wakker bleef.
Dat merk ik ook op mijn werk. De nachtelijke onderbrekingen zijn voor mij steeds net te lang en ik merk dat ik daar slecht tegen kanquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:09 schreef Mariposas het volgende:
Doorslapen lijkt me heerlijk. Heeft L helaas hooguit 10 keer gedaan. Begint me nu wel erg op te breken. Merk dat ik ook niet zo scherp ben op werk. 😣 Gisteren ook vergeten m'n gekolfde melk uit de koelkast op werk mee naar huis te nemen, dus L moet maandag de hele dag kunstvoeding drinken op de opvang, aangezien ik geen voorraad gekolfde melk heb, zit op dagproductie.
*hoestboks*quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:14 schreef twist02 het volgende:
Hele fijne kerst voor iedereen!![]()
Val alleen even snel binnen met een vraag: iemand tips bij een hoestende sneue baby (om de boel wat te verzachten ofzo)?
Ze is eigenlijk nog steeds idioot vrolijk, maar toch niet helemaal zichzelf. En ze hoest zich echt een ongeluk, zo zielig!
Thanks, het is weer mijn eigen onzekerheid die me op zo'n moment enorm dwars zit. Boeien dat hij op dit moment overdag bij mij wil slapen. Heerlijk juist! Maar stel dat hij 4 januari.... En wat als hij 4 januari.... en ik mag niet klagen met ons doorslaapjongetje.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:09 schreef Mariposas het volgende:
Danaa, wat heftig zeg!
Kris, ik hoop dat het meevalt met L.
Malteser, zou me er niet te druk om maken. Gaat om 1 dag per week, toch? In het ergste geval slaapt hij weinig op die dag. Ze zullen hem niet laten huilen , ook omdat dat veel onrust veroorzaakt voor andere kindjes. L sliep nooit overdag in bed, eerste tijd hebben ze hem in de draagdoek of ErgoBaby gehad op de opvang. Onze opvang is wel wat alternatief, maar Misschien staan ze daar bij je opvang ook open voor? En anders, het is over 9 dagen, misschien is hij dan weer uit de niet-slapen-fase.
Doorslapen lijkt me heerlijk. Heeft L helaas hooguit 10 keer gedaan. Begint me nu wel erg op te breken. Merk dat ik ook niet zo scherp ben op werk. 😣 Gisteren ook vergeten m'n gekolfde melk uit de koelkast op werk mee naar huis te nemen, dus L moet maandag de hele dag kunstvoeding drinken op de opvang, aangezien ik geen voorraad gekolfde melk heb, zit op dagproductie.
Dank je. Zie mijn reactie op Mariposas. Ik zou iets meer Frozen moeten kijken. "Let it go!"quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:11 schreef Cholula het volgende:
Frits wilde ook niet alleen slapen Malteser. Dan zijn ze gewoon iets drukker met hem op het kdv.
Op ons kdv hielden ze hem vast tot hij sliep en dan legden ze hem in de kinderwagen. Ze hebben hem ook regelmatig in slaap gewiegd in de hangwieg.
Twix zal niet de eerste baby zijn die niet alleen in slaap komt.
N. had dit ook, ik vond het zo'n moeilijke periode. Ze bleef maar huilen en was ontevreden en ik stopte er dan maar weer een tiet in, waardoor er weer meer voeding was om omhoog te komen in een zuuraanval, echt zo'n vicieuze cirkel. Het CB adviseerde toen om toch meer op de klok te voeden, of in ieder geval een minimale hoeveelheid tijd er tussen te laten. Niet helemaal wat je je voorstelt bij voeden op verzoek, maar het gaf hier wel wat rust. Bij regeldagen is het helemaal lastig, maar N. deed het daarbuiten ook.quote:Op vrijdag 25 december 2015 18:59 schreef Bloesem. het volgende:
Klein beetje kersthulp nodig: mini plakt vandaag. Da's op zich heerlijkMaar gedurende de dag ontstond het volgende dilemma: ze wil steeds eten (bv) maar lijkt ook wat last te hebben van maagzuur. Ik vermoed een regeldag (ook vanwege de paniek en grote huil zodra ze bij me wordt weggehaald door haar papa als ik even wat ga drinken) Hoe houd ik de balans tussen voldoende voeden en maagzuur vermijden? Hebben jullie verder nog tips? Ook wb. slapen bijvoorbeeld (zowel zij als ik
)
En fijne feestdagen allemaal
Hoi Daui!quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:51 schreef Daui het volgende:
Hier gaat alles goed met de twee meneren. Sinds een paar dagen lachen ze. Zoooo super lief. Borstvoeding en kunstvoeding is 50/50. En tijdens mijn eerste bloederige ongesteldheid zat kolven op een dieptepunt. Net bij oma geweest en nu op weg naar huis. De mannen slapen tegenwoordig snachts steeds vaker door. Fijn om weer eens te kunnen slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien haal ik dit zo weer weg maar ik moest het even van me afschrijven.
[ Bericht 52% gewijzigd door SQ op 28-12-2015 12:37:52 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nieuwe featureszolang het geen nieuwe gil-features zijn dan... Benadrukken wat wel leuk is, kan misschien ook goed werken. Tenminste, als ik O achter het behang kan plakken dan maakt een leuk lachje dat ik dat gelijk weer vergeet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder: F heeft ons 2 hele dagen gewoon laten genieten van het kerstdiner bij familie door lekker te gaan slapenOok peuter gedroeg zich goed, en sliep uit
![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:20 schreef mousemicky het volgende:
Pff, LuDannSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder: F heeft ons 2 hele dagen gewoon laten genieten van het kerstdiner bij familie door lekker te gaan slapenOok peuter gedroeg zich goed, en sliep uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |