ze vallen maar één keer uit bedquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:28 schreef faptist het volgende:
Oh ro deed dat anders.
die lag dan op haar buik. schoof haar linkerbeen zijwaarts omhoog (heuphoogte).
draaide haar been dan om (teentjes naar boven) en dan ging zij ook omhoog.
Mn leukerd.
Tot hoelang kun je eigenlijk veilig met je baby in bed slapen?
Nu ze kan kruipen/rollen/staan..
ik bouw elke dag een groot kussenfort om haar heen , maar vraag me toch af hoe anderen dat doen.
Of zijn wij de enige die met baby in bed slapen?
Hoe is dit? Een soort dubbelklap-zit-move?quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:28 schreef faptist het volgende:
Oh ro deed dat anders.
die lag dan op haar buik. schoof haar linkerbeen zijwaarts omhoog (heuphoogte).
draaide haar been dan om (teentjes naar boven) en dan ging zij ook omhoog.
Mn leukerd.
Tot hoelang kun je eigenlijk veilig met je baby in bed slapen?
Nu ze kan kruipen/rollen/staan..
ik bouw elke dag een groot kussenfort om haar heen , maar vraag me toch af hoe anderen dat doen.
Of zijn wij de enige die met baby in bed slapen?
Jeutje wat een verschil met de mijne.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:29 schreef SaskiaR het volgende:
Hier wordt het ook tijd voor de rompertjes maat 74... De meeste zijn 62/68 en dat is eigenlijk gewoon te klein als je kind maat 68 heeft.
Sillie sterkte!!
Michael is nu met 9 maanden pas uit de 62/68quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:58 schreef LuDann het volgende:
[..]
Jeutje wat een verschil met de mijne.
Ik trek Wolk af en toe een romper 62/68 aan als die bij de hand liggen maar ze zwemt erin.Die van 50/56 van de Prenatal passen nu goed.
Hihi ja kerstjurkjesquote:Op woensdag 23 december 2015 07:24 schreef MevrouwCactus het volgende:
Sjaak is ook net over naar 74. 68 gaat nog wel maar is toch eigenlijk wel te klein.
Ro, wat ben je een knapperd he! En je kunt die kerstoutfit goed hebben! Sjaak heeft ook een outfit voor 1e kerstdag, die zal ik hier ook wel showen.
N. en L. van Shop hebben ook kerstjurkjes
Ontwikkeling: Sjaak beweegt zich nog niet voort. Hij wil wel, maar het lukt hem niet. Grote frustratie natuurlijk, want OMG de kat loopt weg. Hij kan wel achteruit kruipen en tijgeren maar wow, dat is bijna nog meer frustrerend dan niet kunnen bewegen.
Ik las dat kinderen eerst zelf moeten kunnen gaan zitten om te gaan kruipen. Dat kan Sjaak al wel, dus het zal vast niet lang meer duren.
We gaan zo naar de supermarkt voor de kerstinkopen, zijn we daar vanaf.
Beterschapquote:Op woensdag 23 december 2015 07:41 schreef Estrys het volgende:
Eendaags virus strikes again.
Zij zittend op de wc met een emmer erbij groet u. Bleh. Man heeft vrij genomen, twee oudsten gaan naar opa. Gelukkig kan het zo opgelost.
ik zou normaal gepsroken zeggen .. beetje roosvicee laxo of pruimensap, maar wellicht dat je haar nog te jong vind voor drinken anders dan mm.quote:Op woensdag 23 december 2015 07:57 schreef -Spring het volgende:
Arme R heeft zo'n last van obstipatie en buikpijn dat ze er de halve nacht van gehuild en gepiept heeft.![]()
Heeft de drogist middeltjes die goed helpen of is het hiermee echt nodig om naar de ha te gaan?
Ik ben al gestopt met bijvoeding de afgelopen twee dagen, maar dat lijkt dus niet te helpen. Ze poept nog steeds gomballen.
Ik zou de HA even bellen, dat advies kreeg ik ook van de cb verpleegkundige gisteren. Voor J schreef onze HA zonder 'm te hoeven zien Forlax voor (uiteindelijk niet nodig geweest), maar die mag niet onder de 6 maanden. Ik bel als F weer last heeft ook meteen, er zijn ook middeltjes die bij jongere baby's mogen. In de tussentijd: iets meer water in de fles en evt een drup (olijf)olie al geprobeerd? En qua vast voeding: bruine bonenquote:Op woensdag 23 december 2015 07:57 schreef -Spring het volgende:
Arme R heeft zo'n last van obstipatie en buikpijn dat ze er de halve nacht van gehuild en gepiept heeft.![]()
Heeft de drogist middeltjes die goed helpen of is het hiermee echt nodig om naar de ha te gaan?
Ik ben al gestopt met bijvoeding de afgelopen twee dagen, maar dat lijkt dus niet te helpen. Ze poept nog steeds gomballen.
Grrr, balen! Ga je nu iets anders leuks doen?quote:Op woensdag 23 december 2015 08:45 schreef Minarosa het volgende:
Dat je op je vrije dag om 7u opstaat, snel ontbijt en vertrekt met je baby zodat je om stipt 8.30 bij het babyzwemmen bent![]()
maar dat dat dan niet door blijkt te gaan rond de feestdagen
Diepe zucht.
Lol. Wolk is 6 kilo rond.quote:Ja, N. is nogal... massiefGister 8400 gram op onze weegschaal, maar die is niet helemaal betrouwbaar.
Ze doet nu trouwens continu op dr zij rollenZe had het eerder wel eens gedaan, maar daarna vergeten, maar nu dan toch echt.
De faceslide die ze vorige week kon is ze daarentegen weer vergeten. Grappig die features, net alsof je een trial-versie krijgt!
Ja, precies zo ja.quote:
ik postte gisteren dit nog:quote:Op woensdag 23 december 2015 10:10 schreef LuDann het volgende:
Ah oke, grappig hoe dat verschilt. Die frustratie is hier ook wel kazy, maar soms lukt het met veel gewriemel.Ben hier ook benieuwd, Saskia. Want vanuit haar bovenlijf doet ze nog niks eigenlijk als ze op haar rug ligt.
Mijn man wil graag voor de Kerst de Ikea kinderstoel halen zodat ze er even (geen uren, maar een half uurtje ofzo) bij kan zitten. Ik weet niet of dit zo'n goed idee is, ze is pas 4,5 maand. Ze kan wel zitten, maar dan moeten we wel haar handjes vasthouden want anders valt ze om.
quote:Zitten: een hele kunst
Als je kind ongeveer zeven maanden oud is, zal hij zich voor het eerst oprichten. Naarmate zijn rug sterker wordt, gaat hij steeds beter rechtop zitten. Rond de 9 maanden gaat hij zelf zitten door op de buik te rollen en zich op te drukken tot zit. Sommige kinderen gaan eerst staan en ploffen dan op hun billen. Zet je baby niet te lang geforceerd rechtop, bijvoorbeeld in de kinderstoel of met kussens op de bank. Zijn rugspieren zijn nog niet sterk genoeg en daardoor wordt de wervelkolom te zwaar belast. Bovendien zal je baby minder snel geneigd zijn om zelf te leren zitten.
Hardlopen (babyloosquote:Op woensdag 23 december 2015 08:48 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Grrr, balen! Ga je nu iets anders leuks doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |