abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 december 2015 @ 23:28:21 #51
335643 faptist
Maakt fouten
pi_158454905
Oh ro deed dat anders.
die lag dan op haar buik. schoof haar linkerbeen zijwaarts omhoog (heuphoogte).
draaide haar been dan om (teentjes naar boven) en dan ging zij ook omhoog.

Mn leukerd.

Tot hoelang kun je eigenlijk veilig met je baby in bed slapen?
Nu ze kan kruipen/rollen/staan..
ik bouw elke dag een groot kussenfort om haar heen , maar vraag me toch af hoe anderen dat doen.
Of zijn wij de enige die met baby in bed slapen?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 22 december 2015 @ 23:32:58 #52
147316 crew  DJMO
#trut
pi_158455151
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 23:28 schreef faptist het volgende:
Oh ro deed dat anders.

Mn leukerd.

ik bouw elke dag een groot kussenfort om haar heen , maar vraag me toch af hoe anderen dat doen.
ze vallen maar één keer uit bed ;) daarna kijken ze wel uit haha.

Michael slaapt ook gewoon naast me hoor, in z'n slaapzak onder het dekbed gaat hij nog steeds geen kant op. Leg ik 'm zonder slaapzak weg is het geheid stunten
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_158455254
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 23:28 schreef faptist het volgende:
Oh ro deed dat anders.

Mn leukerd.

Hoe is dit? Een soort dubbelklap-zit-move?

Heb je de mogelijkheid om je bed tegen de muur te schuiven? Heb je vast één kant afgedekt en dan kan er altijd nog een cosleeper of hekje bij.

Tevens pics van je StaRo! O+
pi_158456002
Ik zie de move die Ro maakt helemaal voor me, ik heb het weleens gezien. En ik wil ook het filmpje zien van een sta RO O+
pi_158456169
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 21:29 schreef SaskiaR het volgende:
Hier wordt het ook tijd voor de rompertjes maat 74... De meeste zijn 62/68 en dat is eigenlijk gewoon te klein als je kind maat 68 heeft.

Sillie sterkte!!
Jeutje wat een verschil met de mijne. :o

Ik trek Wolk af en toe een romper 62/68 aan als die bij de hand liggen maar ze zwemt erin. :') Die van 50/56 van de Prenatal passen nu goed.
pi_158456174
Ik zit dus met dit beeld: :'(

pi_158457232
Haha. Morgen zal ik de filmpjes even opsnorren.

En foto. Even zoeken.

Kan ik het niet laten om deze zaligmakende outfit te delen. Arm kind.
Ik krijg dit vast nog een keer terug in de vorm van een Sara pop.

:')
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 23 december 2015 @ 00:42:38 #58
147316 crew  DJMO
#trut
pi_158457596
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 23:58 schreef LuDann het volgende:

[..]

Ik trek Wolk af en toe een romper 62/68 aan als die bij de hand liggen maar ze zwemt erin. :') Die van 50/56 van de Prenatal passen nu goed.
Michael is nu met 9 maanden pas uit de 62/68 ;) is niks geks dus dat wolk daar in moet groeien
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 23 december 2015 @ 00:43:15 #59
147316 crew  DJMO
#trut
pi_158457616
Fap _O- die kerstfoto O+ O+ _O- O+ O+

pi_158458015
Wat een tof pakje Fap! :D
pi_158460634
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 20:08 schreef Limone het volgende:

[..]

Fixed.

*)
:o _O-
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_158460637
Fap die kerstfoto O+

Sillie, sterkte, wat heftig!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 23 december 2015 @ 06:14:41 #63
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_158460642
:* voor Sillie. Wat krijg je veel op je bordje.
pi_158460731
Gorilla R. *;

Fap, je kerstRo O+

Sillie, sterkte :*

Mijn kind groeit gewoon achterlijk snel heb ik het idee, 68 zat echt niet mooi meer. Maar ik vind het dan ook erger dat kleertjes iets te klein zijn dan iets te groot. Ze draagt nu een week of 3 74 en nu begint het meeste mooi te zitten in plaats van te groot te zijn.

L. wil heel graag zitten want liggen is voor baby's, maar het lukt d'r allemaal nog niet. Tot grote frustratie van onze ongeduld.

Qua ontwikkeling denk ik dat ze het prima doet, het gaat mij allemaal sowieso te snel. Kleine baby's worden veel te snel groot. :'( Nog 1,5e week en dan is ze alweer een half jaar.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  woensdag 23 december 2015 @ 07:03:27 #65
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_158460738
Kerstro O+ :D

En wat hebben jullie baby's allemaal al grote maten :o
Of ik heb een baby met een kleine maat. Ze zit nu net in de overgang van 74 naar 80.
  woensdag 23 december 2015 @ 07:16:23 #66
360012 Shopaholic1984
pi_158460779
Allemaal reuze baby's. Idd Snoenk. Hier 1 net in 74 en 1 in 68 met 9 maanden. Zitten nu toch op en net onder het gemiddelde op de groeicurve.
  woensdag 23 december 2015 @ 07:19:18 #67
360012 Shopaholic1984
pi_158460790
Hier heeft N een groeispurtje denk ik.
Ze eten nu 1,5-2 stuks fruit per dag per kind, 150 gram groente per kind, samen 1 boterham, 4 flessen 180+6 (waarvan 1 met granen). N gaat echt even mopperen als haar flessen op zijn. Ze was ook in 1 week van 7545 naar 7710 gram gegaan. Terwijl L van 8380 naar 8390 is gegaan :)
pi_158460812
Sjaak is ook net over naar 74. 68 gaat nog wel maar is toch eigenlijk wel te klein.

Ro, wat ben je een knapperd he! En je kunt die kerstoutfit goed hebben! Sjaak heeft ook een outfit voor 1e kerstdag, die zal ik hier ook wel showen.
N. en L. van Shop hebben ook kerstjurkjes *O*

Ontwikkeling: Sjaak beweegt zich nog niet voort. Hij wil wel, maar het lukt hem niet. Grote frustratie natuurlijk, want OMG de kat loopt weg. Hij kan wel achteruit kruipen en tijgeren maar wow, dat is bijna nog meer frustrerend dan niet kunnen bewegen.
Ik las dat kinderen eerst zelf moeten kunnen gaan zitten om te gaan kruipen. Dat kan Sjaak al wel, dus het zal vast niet lang meer duren.

We gaan zo naar de supermarkt voor de kerstinkopen, zijn we daar vanaf.
pi_158460814
Sillie, nog een dikke :* en knuffel voor jou!
  woensdag 23 december 2015 @ 07:34:06 #70
360012 Shopaholic1984
pi_158460865
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 07:24 schreef MevrouwCactus het volgende:
Sjaak is ook net over naar 74. 68 gaat nog wel maar is toch eigenlijk wel te klein.

Ro, wat ben je een knapperd he! En je kunt die kerstoutfit goed hebben! Sjaak heeft ook een outfit voor 1e kerstdag, die zal ik hier ook wel showen.
N. en L. van Shop hebben ook kerstjurkjes *O*

Ontwikkeling: Sjaak beweegt zich nog niet voort. Hij wil wel, maar het lukt hem niet. Grote frustratie natuurlijk, want OMG de kat loopt weg. Hij kan wel achteruit kruipen en tijgeren maar wow, dat is bijna nog meer frustrerend dan niet kunnen bewegen.
Ik las dat kinderen eerst zelf moeten kunnen gaan zitten om te gaan kruipen. Dat kan Sjaak al wel, dus het zal vast niet lang meer duren.

We gaan zo naar de supermarkt voor de kerstinkopen, zijn we daar vanaf.
Hihi ja kerstjurkjes O+, ik ben nog aan het bedenken wie welke aan krijgt :)
L kruipt bijna ( ze tijgert wel heel de kamer door, maar op die knieën komt ze pas een ministukje vooruit), maar kan nog niet zelf zitten. Mijn neefje kruipt, maar doet nog niet eens een poging tot zelf zitten. Dat doet L al wel.
pi_158460920
Eendaags virus strikes again. :(
Zij zittend op de wc met een emmer erbij groet u. Bleh. Man heeft vrij genomen, twee oudsten gaan naar opa. Gelukkig kan het zo opgelost.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  woensdag 23 december 2015 @ 07:43:15 #72
360012 Shopaholic1984
pi_158460923
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 07:41 schreef Estrys het volgende:
Eendaags virus strikes again. :(
Zij zittend op de wc met een emmer erbij groet u. Bleh. Man heeft vrij genomen, twee oudsten gaan naar opa. Gelukkig kan het zo opgelost.
Beterschap :*
pi_158460939
J doet aan achteruit buikschuiven en 360 graden draaien. Probeert hij ergens te komen, dan gaat hij er juist verder bij vandaan. Hij zit regelmatig klem onder de bank. Frustreert hem soms enorm en soms geeft hij er niks om. Als we hem neerzetten, kan hij lang zitten zonder steun en eventjes staan met steun, maar hij kan niet zelf naar die houdingen toe.

He bah, Estrys, beterschap!

Op naar het zwembad! Ik ben benieuwd wat J er van vindt :)
pi_158461007
Op dinsdag 22 december 2015 23:58 schreef LuDann het volgende:

[..]

[/quote]

Ja, N. is nogal... massief :') Gister 8400 gram op onze weegschaal, maar die is niet helemaal betrouwbaar.

Ze doet nu trouwens continu op dr zij rollen :) Ze had het eerder wel eens gedaan, maar daarna vergeten, maar nu dan toch echt.
De faceslide die ze vorige week kon is ze daarentegen weer vergeten. Grappig die features, net alsof je een trial-versie krijgt!

Estrys beterschap!!
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_158461027
Arme R heeft zo'n last van obstipatie en buikpijn dat ze er de halve nacht van gehuild en gepiept heeft. ;(

Heeft de drogist middeltjes die goed helpen of is het hiermee echt nodig om naar de ha te gaan?

Ik ben al gestopt met bijvoeding de afgelopen twee dagen, maar dat lijkt dus niet te helpen. Ze poept nog steeds gomballen.
pi_158461030
Mijn kleine baby groeit ook veel te snel :'(. Gisteren weer cb check gehad, de stats: 63,5cm en 5750 gram bij 4 maanden. Geen wonder dus dat maat 62 te kort begint te worden :(. Gisteren had ie een Zara broek en shirt maat 74 aan, maar draagt ook nog gewoon stretchrompers 50-56 van de Hema, die groeien gewoon mee. Ik vond het echter wel een goed xcuus om een Next nieuwe collectie bestelling te doen O-)

Volgens de cb verpleegkundige heb ik trouwens een zeer flexibele baby. Hij kan z'n armen 360graden achterwaarts draaien en dan z'n handen plat op de grond leggen? Arts heeft nog even gekeken, maar alles was verder in orde, dus nog niks om ons zorgen te maken. Verder vond ie alles wat ze deed reuzeleuk, behalve de prikken, die waren evil, en toen was ie ontroostbaar :'(

[ Bericht 0% gewijzigd door mousemicky op 23-12-2015 08:04:04 ]
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 23 december 2015 @ 08:01:33 #77
147316 crew  DJMO
#trut
pi_158461066
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 07:57 schreef -Spring het volgende:
Arme R heeft zo'n last van obstipatie en buikpijn dat ze er de halve nacht van gehuild en gepiept heeft. ;(

Heeft de drogist middeltjes die goed helpen of is het hiermee echt nodig om naar de ha te gaan?

Ik ben al gestopt met bijvoeding de afgelopen twee dagen, maar dat lijkt dus niet te helpen. Ze poept nog steeds gomballen.
ik zou normaal gepsroken zeggen .. beetje roosvicee laxo of pruimensap, maar wellicht dat je haar nog te jong vind voor drinken anders dan mm.

mijn baby is beledigd dat ik hem weghaalde bij het snoer van de kerstlampjes. Boos! :( Hij is pas negen maanden, maar een eigen willetje heeft het wel :') gelukkig kan hij ook nog lachen als ik gek doe O+

pi_158461072
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 07:57 schreef -Spring het volgende:

Ik zou de HA even bellen, dat advies kreeg ik ook van de cb verpleegkundige gisteren. Voor J schreef onze HA zonder 'm te hoeven zien Forlax voor (uiteindelijk niet nodig geweest), maar die mag niet onder de 6 maanden. Ik bel als F weer last heeft ook meteen, er zijn ook middeltjes die bij jongere baby's mogen. In de tussentijd: iets meer water in de fles en evt een drup (olijf)olie al geprobeerd? En qua vast voeding: bruine bonen :Y) J vond die potjes (jawel) erg lekker, en dat zorgde voor goede doorstroming...
pi_158461153
Dank! Ze krijgt borstvoeding, dus extra water is geen optie. En op extra drankjes zit ik idd niet zo te wachten. Ik bel de ha wel even. :
pi_158461182
Ik dacht ook aan een druppeltje olie maar geen idee of dat mag.

KerstRo! O+ Mijn nichtje had haar dochter in dezelfde outfit gehesen haha.

M'n man is vandaag voor het eerst alleen met M en ik mag werken. Ik ben zo benieuwd hoe ze het gaan hebben! Ze al flink te kletsen toen ik wegging (normaal slaapt ze gelijk weer na de ochtendvoeding maar nu dus niet). Man keek heul slaperig :P
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 23 december 2015 @ 08:37:47 #81
147316 crew  DJMO
#trut
pi_158461375
(svp zonder geluid kijken, mijn stem is stom :') )

pi_158461450
Dat je op je vrije dag om 7u opstaat, snel ontbijt en vertrekt met je baby zodat je om stipt 8.30 bij het babyzwemmen bent *O* _O_ maar dat dat dan niet door blijkt te gaan rond de feestdagen }:| Diepe zucht.
  woensdag 23 december 2015 @ 08:48:00 #83
360012 Shopaholic1984
pi_158461476
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 08:45 schreef Minarosa het volgende:
Dat je op je vrije dag om 7u opstaat, snel ontbijt en vertrekt met je baby zodat je om stipt 8.30 bij het babyzwemmen bent *O* _O_ maar dat dat dan niet door blijkt te gaan rond de feestdagen }:| Diepe zucht.
Grrr, balen! Ga je nu iets anders leuks doen?
pi_158462097
Ik vind die foto van R zo schattig ingee. O+ Met d'r babyhoofd.

Oh my fap. Wat een fantastische outfit en hoe ze kijkt. :D :')

Spring, wat rot dat R zo'n last heeft van obstipatie. Heel sneu. Ik hoop dat de HA er iets voor heeft.

Estrys. :( Wat kut. Veel beterschap. Ben je de enige die getroffen is?

DJMO, wat weet Michael dat goed, klappen in zijn handjes. O+

Minarosa, ach nee toch. Dat is echt klote. :')

quote:
Ja, N. is nogal... massief :') Gister 8400 gram op onze weegschaal, maar die is niet helemaal betrouwbaar.

Ze doet nu trouwens continu op dr zij rollen :) Ze had het eerder wel eens gedaan, maar daarna vergeten, maar nu dan toch echt.
De faceslide die ze vorige week kon is ze daarentegen weer vergeten. Grappig die features, net alsof je een trial-versie krijgt!
Lol. Wolk is 6 kilo rond. :D Wat goed dat ze het op d'r zij rollen zo onder de knie heeft! Wolk doet niet aan zijrollen geloof ik, die rolt helemaal of gewoon niet. :')

Shop, ben heel benieuwd naar de kerstjurkjes. O+ Ik heb ook een leuk jurkje voor haar. En gouden schoentjes. :D

Hupje, hoe was het in het zwembad?

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 23:58 schreef ingee het volgende:
Ik zit dus met dit beeld: :'(

Ja, precies zo ja. :D
pi_158462278
Mijn baby is vannacht maar 4 keer gekomen om te drinken gewoon. O+ Waarschijnlijk toeval, maar misschien ook niet en heeft het geven van de afgeroomde melk al effect. Ze wilde ook in de ochtend weer drinken (wilde ze de afgelopen weken niet) en daardoor hoef ik geen stuwing af te kolven.

Ik voel me alleen helemaal niet meer uitgeslapen dan normaal. :?

Ik hoop dat Wolk zich weer wat prettiger voelt, tot nu toe gaat het goed. Ze had een lang ochtenddutje in plaats van een kort slaapje.

En ze kan nu als ik een doekje op haar gezicht leg het eraf trekken. Eerst gaat ze hysterisch spartelen en dan opeens *ruk* en trekt ze een heel blije kop. O+

Ze rolt trouwens wel van rug naar buik, maar niet zoals ik dat hier weleens zie vanuit de banaan, (naar boven kijken en dan draaien vanuit het bovenlijf). Ze doet haar benen in de lucht en gooit die opzij en draait dan zo. Doen meer baby's dat zo?
pi_158462317
Ja vooralsnog ik alleen. Natuurlijk keldert gelijk de productie. A sabbelt nog wel wat op een lege tiet geloof ik :') Nou ja we zien wel of dat nog wat wordt.

Net een buurvrouw die een app stuurt over een autobrand bij de achterburen vannacht. Blijkbaar een harde klap en sirenes. Ik denk dat ik op de wc zat of zo. Man lag te slapen en heeft niks gehoord :D Dat geeft de burger moed dat hij wakker zal worden van een baby die eten moet :P
pi_158462361
Fijn dat het beter ging vannacht LuDann!
Hier nog geen echte rol, maar er wordt inderdaad ook een poging gedaan op de manier die jij omschrijft. Benen omhoog en opzij gooien (en daarna kan ze niet verder want haar arm ligt in de weg - tot grote frustratie van M).

En sterkte Estrys :*
pi_158462403
Hier doet N. het opzij rollen idd door haar benen recht omhoog te steken en zijwaarts te rollen. Ze probeert zich ook wel met één voet af te zetten, kont omhoog duwen en dan te rollen, maar dat lukt nog niet. Ben benieuwd welke methode het straks wordt als het haar eenmaal lukt te rollen.
pi_158462628
Ah oke, grappig hoe dat verschilt. Die frustratie is hier ook wel kazy, maar soms lukt het met veel gewriemel. :P Ben hier ook benieuwd, Saskia. Want vanuit haar bovenlijf doet ze nog niks eigenlijk als ze op haar rug ligt.

Mijn man wil graag voor de Kerst de Ikea kinderstoel halen zodat ze er even (geen uren, maar een half uurtje ofzo) bij kan zitten. Ik weet niet of dit zo'n goed idee is, ze is pas 4,5 maand. Ze kan wel zitten, maar dan moeten we wel haar handjes vasthouden want anders valt ze om.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 23 december 2015 @ 10:13:20 #90
147316 crew  DJMO
#trut
pi_158462669
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 10:10 schreef LuDann het volgende:
Ah oke, grappig hoe dat verschilt. Die frustratie is hier ook wel kazy, maar soms lukt het met veel gewriemel. :P Ben hier ook benieuwd, Saskia. Want vanuit haar bovenlijf doet ze nog niks eigenlijk als ze op haar rug ligt.

Mijn man wil graag voor de Kerst de Ikea kinderstoel halen zodat ze er even (geen uren, maar een half uurtje ofzo) bij kan zitten. Ik weet niet of dit zo'n goed idee is, ze is pas 4,5 maand. Ze kan wel zitten, maar dan moeten we wel haar handjes vasthouden want anders valt ze om.
ik postte gisteren dit nog:
http://www.oudersvannu.nl(...)itten-kruipen-staan/

quote:
Zitten: een hele kunst
Als je kind ongeveer zeven maanden oud is, zal hij zich voor het eerst oprichten. Naarmate zijn rug sterker wordt, gaat hij steeds beter rechtop zitten. Rond de 9 maanden gaat hij zelf zitten door op de buik te rollen en zich op te drukken tot zit. Sommige kinderen gaan eerst staan en ploffen dan op hun billen. Zet je baby niet te lang geforceerd rechtop, bijvoorbeeld in de kinderstoel of met kussens op de bank. Zijn rugspieren zijn nog niet sterk genoeg en daardoor wordt de wervelkolom te zwaar belast. Bovendien zal je baby minder snel geneigd zijn om zelf te leren zitten.

pi_158462836
Ik let er ook steeds op dat ze niet twee lang zit... Paar minuutjes oefenen in de box en dan weer plat. Dr hoofd is echt nog wel zwaar voor dat ruggetje.

Btw mn baby slaapt uit... om 6.30 was ze wakker, dat vond ik vroeg dus heb dr weer in slaap gevoed. Slaapt ze nu nog... ik ben maar gaan kolven :')
pi_158462976
Ja ik weet het maar hij vindt dat het voor 1 keer wel kan. Ik twijfel.

Ik vind het sowieso heel moeilijk om haar te weerhouden van zitten. Als ze ligt trekt ze zich op aan mij of aan de rand van haar bed. Ik dacht lange tijd ook als ze in de wipper zat dat ze aan het poepen was, maar ze spant haar buikspieren aan in een poging tot zitten. :') Soms is niks goed behalve zitten, al het andere is huilen. Dan geef ik eraan toe. :@ Ik zet haar nooit op de bank ofzo maar altijd op schoot of op haar speelkleed.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 23 december 2015 @ 10:35:01 #93
147316 crew  DJMO
#trut
pi_158463026
gouden regel : bij twijfel niet doen ;)

pi_158463027
Te-snel-groei-boks. ;(

N. gaat heel rap door maat 68 en de maat 74 rompers beginnen al wat strak te zitten. Moet k dan echt al aan 74/80? :'(

Qua ontwikkeling vind ik het wel heel leuk dat ze bijna elke dag iets nieuws kan. Vorige week begon het achteruit schuiven en gisteren kwam ze ineens ook vooruit. Ze probeert echt haar knietjes onder haar lichaam te krijgen. :o Het kind rolt / schuift op de een of andere manier de hele kamer door, zo leuk om te zien!

Vandaag is ze bij de GO omdat ik een monsterstapel nakijkwerk mee heb genomen de vakantie in. :'( Vandaag doe ik 1/3 en dan volgende week maandag en woensdag weer. :{

Morgen t/m zondag ben ik gelukkig wel 100% aanwezig voor haar en gaan we echt de hele dag knuffelen. *;
pi_158463621
Ik heb er even wat over gelezen en we hebben besloten dat de kinderstoel nog een paar maanden off limits is.

Wat leuk Selvaria, dat ze elke dag iets nieuws kan. Heb je het huis als babyproof gemaakt? :P Wel balen van je nakijkwerk!
pi_158463675
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 08:48 schreef Shopaholic1984 het volgende:

[..]

Grrr, balen! Ga je nu iets anders leuks doen?
Hardlopen (babyloos :P) en morgen 'gezinszwemmen' (volgens mij gewoon zwemmen maar dan zonder babyzwemjuf...).
pi_158463758
Leuk hè Selvaria! Eerste maanden gaat de ontwikkeling op het oog langzaam (vind ik :@, ze kunnen best lang alleen maar liggen en lachen en beetje spelen) en nu kan 'ie opeens zelfstandig zitten (niet in kinderstoel) en een beetje tijgeren :o Allebei binnen een week. Dat had ook weer niet gehoeven, ik wil eerst genieten van nieuwe features en dan mag er weer een vaardigheid bij komen 8-)
pi_158463878
Leuk filmpje DJMO! Ik vind Michael echt zo'n guitig koppie hebben O+

Bwuh sterkte met nakijken Selvaria!

Kinderstoel en zitten: nog geen kinderstoel hier (gewoon nog niet aan toegekomen om die te kopen) en af en toe zit ze bij ons op schoot. Je voelt al wel dat ze zichzelf in evenwicht probeert te houden, maar ze is nog lang niet sterk genoeg om zelf te blijven zitten. Laatst had ik haar even tegen wat kussens aan gezet om te kijken hoe dat ging. Moest ze niezen en vervolgens kukelde ze zo weer naar voren :')

Hier laatste werkdag voor mijn vakantie, maar ik heb echt zooo geen zin meer. Op het werk is ook bijna niemand en degenen die er zijn hebben ook geen zin geloof ik *telt af tot 17 uur*
pi_158464092
sillie en familie veel sterkte :*..

Fap dat pakje :D. Ik had die ook gezien maar is niet in mini-baby maten te krijgen. Ik heb een hele foute 'mijn eerste kerst' boxpakje besteld, hoop dat ie vandaag binnenkomt. Verder alleen foto met muts :D
- en weer weg -

DJMO dat filmpje O+ cute!

Estrys beterschap. Fijn dat je kids even opgevangen kunnen worden zodat je even goed kunt uitrusten.

Kazy succes met de laatste uurtjes.. Denk maar zo, wel lekker dat je vandaag al je laatste dag hebt ipv morgen.

Super leuk om te lezen over jullie kindjes en de dingen die ze nu al kunnen. Die frustraties als ze iets niet lukt lijkt me dan wel weer sneu voor ze :P.

[ Bericht 10% gewijzigd door hetzusjevan op 23-12-2015 18:08:08 ]
pi_158464160
Wauw mooie foto zusje O+ wat een droppie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')