abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 december 2015 @ 23:28:21 #51
335643 faptist
Maakt fouten
pi_158454905
Oh ro deed dat anders.
die lag dan op haar buik. schoof haar linkerbeen zijwaarts omhoog (heuphoogte).
draaide haar been dan om (teentjes naar boven) en dan ging zij ook omhoog.

Mn leukerd.

Tot hoelang kun je eigenlijk veilig met je baby in bed slapen?
Nu ze kan kruipen/rollen/staan..
ik bouw elke dag een groot kussenfort om haar heen , maar vraag me toch af hoe anderen dat doen.
Of zijn wij de enige die met baby in bed slapen?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 22 december 2015 @ 23:32:58 #52
147316 crew  DJMO
#trut
pi_158455151
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 23:28 schreef faptist het volgende:
Oh ro deed dat anders.

Mn leukerd.

ik bouw elke dag een groot kussenfort om haar heen , maar vraag me toch af hoe anderen dat doen.
ze vallen maar één keer uit bed ;) daarna kijken ze wel uit haha.

Michael slaapt ook gewoon naast me hoor, in z'n slaapzak onder het dekbed gaat hij nog steeds geen kant op. Leg ik 'm zonder slaapzak weg is het geheid stunten
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_158455254
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 23:28 schreef faptist het volgende:
Oh ro deed dat anders.

Mn leukerd.

Hoe is dit? Een soort dubbelklap-zit-move?

Heb je de mogelijkheid om je bed tegen de muur te schuiven? Heb je vast één kant afgedekt en dan kan er altijd nog een cosleeper of hekje bij.

Tevens pics van je StaRo! O+
pi_158456002
Ik zie de move die Ro maakt helemaal voor me, ik heb het weleens gezien. En ik wil ook het filmpje zien van een sta RO O+
pi_158456169
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 21:29 schreef SaskiaR het volgende:
Hier wordt het ook tijd voor de rompertjes maat 74... De meeste zijn 62/68 en dat is eigenlijk gewoon te klein als je kind maat 68 heeft.

Sillie sterkte!!
Jeutje wat een verschil met de mijne. :o

Ik trek Wolk af en toe een romper 62/68 aan als die bij de hand liggen maar ze zwemt erin. :') Die van 50/56 van de Prenatal passen nu goed.
pi_158456174
Ik zit dus met dit beeld: :'(

pi_158457232
Haha. Morgen zal ik de filmpjes even opsnorren.

En foto. Even zoeken.

Kan ik het niet laten om deze zaligmakende outfit te delen. Arm kind.
Ik krijg dit vast nog een keer terug in de vorm van een Sara pop.

:')
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 23 december 2015 @ 00:42:38 #58
147316 crew  DJMO
#trut
pi_158457596
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 23:58 schreef LuDann het volgende:

[..]

Ik trek Wolk af en toe een romper 62/68 aan als die bij de hand liggen maar ze zwemt erin. :') Die van 50/56 van de Prenatal passen nu goed.
Michael is nu met 9 maanden pas uit de 62/68 ;) is niks geks dus dat wolk daar in moet groeien
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 23 december 2015 @ 00:43:15 #59
147316 crew  DJMO
#trut
pi_158457616
Fap _O- die kerstfoto O+ O+ _O- O+ O+

pi_158458015
Wat een tof pakje Fap! :D
pi_158460634
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 20:08 schreef Limone het volgende:

[..]

Fixed.

*)
:o _O-
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_158460637
Fap die kerstfoto O+

Sillie, sterkte, wat heftig!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 23 december 2015 @ 06:14:41 #63
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_158460642
:* voor Sillie. Wat krijg je veel op je bordje.
pi_158460731
Gorilla R. *;

Fap, je kerstRo O+

Sillie, sterkte :*

Mijn kind groeit gewoon achterlijk snel heb ik het idee, 68 zat echt niet mooi meer. Maar ik vind het dan ook erger dat kleertjes iets te klein zijn dan iets te groot. Ze draagt nu een week of 3 74 en nu begint het meeste mooi te zitten in plaats van te groot te zijn.

L. wil heel graag zitten want liggen is voor baby's, maar het lukt d'r allemaal nog niet. Tot grote frustratie van onze ongeduld.

Qua ontwikkeling denk ik dat ze het prima doet, het gaat mij allemaal sowieso te snel. Kleine baby's worden veel te snel groot. :'( Nog 1,5e week en dan is ze alweer een half jaar.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  woensdag 23 december 2015 @ 07:03:27 #65
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_158460738
Kerstro O+ :D

En wat hebben jullie baby's allemaal al grote maten :o
Of ik heb een baby met een kleine maat. Ze zit nu net in de overgang van 74 naar 80.
  woensdag 23 december 2015 @ 07:16:23 #66
360012 Shopaholic1984
pi_158460779
Allemaal reuze baby's. Idd Snoenk. Hier 1 net in 74 en 1 in 68 met 9 maanden. Zitten nu toch op en net onder het gemiddelde op de groeicurve.
  woensdag 23 december 2015 @ 07:19:18 #67
360012 Shopaholic1984
pi_158460790
Hier heeft N een groeispurtje denk ik.
Ze eten nu 1,5-2 stuks fruit per dag per kind, 150 gram groente per kind, samen 1 boterham, 4 flessen 180+6 (waarvan 1 met granen). N gaat echt even mopperen als haar flessen op zijn. Ze was ook in 1 week van 7545 naar 7710 gram gegaan. Terwijl L van 8380 naar 8390 is gegaan :)
pi_158460812
Sjaak is ook net over naar 74. 68 gaat nog wel maar is toch eigenlijk wel te klein.

Ro, wat ben je een knapperd he! En je kunt die kerstoutfit goed hebben! Sjaak heeft ook een outfit voor 1e kerstdag, die zal ik hier ook wel showen.
N. en L. van Shop hebben ook kerstjurkjes *O*

Ontwikkeling: Sjaak beweegt zich nog niet voort. Hij wil wel, maar het lukt hem niet. Grote frustratie natuurlijk, want OMG de kat loopt weg. Hij kan wel achteruit kruipen en tijgeren maar wow, dat is bijna nog meer frustrerend dan niet kunnen bewegen.
Ik las dat kinderen eerst zelf moeten kunnen gaan zitten om te gaan kruipen. Dat kan Sjaak al wel, dus het zal vast niet lang meer duren.

We gaan zo naar de supermarkt voor de kerstinkopen, zijn we daar vanaf.
pi_158460814
Sillie, nog een dikke :* en knuffel voor jou!
  woensdag 23 december 2015 @ 07:34:06 #70
360012 Shopaholic1984
pi_158460865
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 07:24 schreef MevrouwCactus het volgende:
Sjaak is ook net over naar 74. 68 gaat nog wel maar is toch eigenlijk wel te klein.

Ro, wat ben je een knapperd he! En je kunt die kerstoutfit goed hebben! Sjaak heeft ook een outfit voor 1e kerstdag, die zal ik hier ook wel showen.
N. en L. van Shop hebben ook kerstjurkjes *O*

Ontwikkeling: Sjaak beweegt zich nog niet voort. Hij wil wel, maar het lukt hem niet. Grote frustratie natuurlijk, want OMG de kat loopt weg. Hij kan wel achteruit kruipen en tijgeren maar wow, dat is bijna nog meer frustrerend dan niet kunnen bewegen.
Ik las dat kinderen eerst zelf moeten kunnen gaan zitten om te gaan kruipen. Dat kan Sjaak al wel, dus het zal vast niet lang meer duren.

We gaan zo naar de supermarkt voor de kerstinkopen, zijn we daar vanaf.
Hihi ja kerstjurkjes O+, ik ben nog aan het bedenken wie welke aan krijgt :)
L kruipt bijna ( ze tijgert wel heel de kamer door, maar op die knieën komt ze pas een ministukje vooruit), maar kan nog niet zelf zitten. Mijn neefje kruipt, maar doet nog niet eens een poging tot zelf zitten. Dat doet L al wel.
pi_158460920
Eendaags virus strikes again. :(
Zij zittend op de wc met een emmer erbij groet u. Bleh. Man heeft vrij genomen, twee oudsten gaan naar opa. Gelukkig kan het zo opgelost.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  woensdag 23 december 2015 @ 07:43:15 #72
360012 Shopaholic1984
pi_158460923
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 07:41 schreef Estrys het volgende:
Eendaags virus strikes again. :(
Zij zittend op de wc met een emmer erbij groet u. Bleh. Man heeft vrij genomen, twee oudsten gaan naar opa. Gelukkig kan het zo opgelost.
Beterschap :*
pi_158460939
J doet aan achteruit buikschuiven en 360 graden draaien. Probeert hij ergens te komen, dan gaat hij er juist verder bij vandaan. Hij zit regelmatig klem onder de bank. Frustreert hem soms enorm en soms geeft hij er niks om. Als we hem neerzetten, kan hij lang zitten zonder steun en eventjes staan met steun, maar hij kan niet zelf naar die houdingen toe.

He bah, Estrys, beterschap!

Op naar het zwembad! Ik ben benieuwd wat J er van vindt :)
pi_158461007
Op dinsdag 22 december 2015 23:58 schreef LuDann het volgende:

[..]

[/quote]

Ja, N. is nogal... massief :') Gister 8400 gram op onze weegschaal, maar die is niet helemaal betrouwbaar.

Ze doet nu trouwens continu op dr zij rollen :) Ze had het eerder wel eens gedaan, maar daarna vergeten, maar nu dan toch echt.
De faceslide die ze vorige week kon is ze daarentegen weer vergeten. Grappig die features, net alsof je een trial-versie krijgt!

Estrys beterschap!!
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_158461027
Arme R heeft zo'n last van obstipatie en buikpijn dat ze er de halve nacht van gehuild en gepiept heeft. ;(

Heeft de drogist middeltjes die goed helpen of is het hiermee echt nodig om naar de ha te gaan?

Ik ben al gestopt met bijvoeding de afgelopen twee dagen, maar dat lijkt dus niet te helpen. Ze poept nog steeds gomballen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')