abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158478902
Nee joh, ik doe gewoon wat alle moeders doen, niet ziek zijn :P
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_158481467
Ik denk dat ik de vaderrol maar aanneem dan thuis. :'(

Beterschap! :*
pi_158482239
Krus wat een toffe foto! Blije hoofden. O+

Ik doe nu ook ineens de dubbele hoeveelheid was, zo'n 6 trommels per week. En hoera voor de droger. *O* Alles kan er in! Oke, sommige dingen niet, maar die draag je daarna toch niet meer. ;)
Maar spijkerbroeken, truien, hoppa! Alleen wol en overhemden en beha's enzo hangen nog.

Vandaag een dagje Beekse Bergen gedaan met een vriendin. En met R natuurlijk. Veel liefde voor de geitjes. O+ Zo veel zelfs dat we net te laat waren voor de autosafari. Maar volgend jaar een abonnement, dus dan kunnen we elke week een rondje beessies kijken!
pi_158484667
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 19:51 schreef Estrys het volgende:
Nee gaat lekker hier. Zoonlief at een toetje...zelf gepakt. Mama deze smaakt wel raar, naar vieze kaas of zo. Was ie crème fraiche aan het eten :')
:')

peuter eet het wel graag zo uit de verpakking..
  donderdag 24 december 2015 @ 00:51:59 #155
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_158487017
Estrys :D

O+ je kleine grote baby ingee
pi_158487339
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 20:40 schreef Cholula het volgende:
:* Estrys!
Mijn moeder had een keer zo'n dag. Mijn vader was weg en wij (broertje van een paar maanden, zusje 6 jaar oud en ik 9 jaar oud) lagen allemaal om half vijf in bed. Ze had alle klokken drie uur vooruit gezet en zodra het buiten donker was gezegd dat het bedtijd was. :')

O+ wat een heerlijke foto Kris!

Frits heeft een vriendinnetje! Ze spelen heel schattig naast elkaar en dan aaien ze elkaar en bij het weggaan gaf hij haar een kusje.

We hadden teveel melk mee gegeven en ik vond het zonde om dat weg te gooien. Blijkt dat ik dat net zo goed wel had kunnen doen want ik kan niet zo goed pasteuriseren. 300 ml moedermelk en een kapotte glazen fles. ;(

Oh wat zonde. Ik snap zo goed hoe je je voelt!

:@ ik heb nog nooit m'n melk gepasteuriseerd. Na het kolven zet ik het direct in de vriezer.
Heb ik het nou al die tijd verkeerd gedaan? :?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 24 december 2015 @ 07:18:45 #157
147316 crew  DJMO
#trut
pi_158489298
Vannacht boos geworden op Michael :@ :') 't kind vond half vijf wel een geschikte tijd om mama te bijten, knijpen en krabben tijdens het drinken .. ben na een half uur boos uit bed gestapt en na tien minuten teruggegaan .. toen kon hij ineens wel lief drinken O+ maar om half zeven vond meneer het welletjes en kon ik m'n nest uit. En nou jaagt ie steeds op het snoer van de kerstboom, heb hem er al tien keer vandaan gepulkt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_158489392
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 07:18 schreef DJMO het volgende:
Vannacht boos geworden op Michael :@ :') 't kind vond half vijf wel een geschikte tijd om mama te bijten, knijpen en krabben tijdens het drinken .. ben na een half uur boos uit bed gestapt en na tien minuten teruggegaan .. toen kon hij ineens wel lief drinken O+ maar om half zeven vond meneer het welletjes en kon ik m'n nest uit. En nou jaagt ie steeds op het snoer van de kerstboom, heb hem er al tien keer vandaan gepulkt.
Hihi, net of je 't over een stoute kitten hebt :D

Estrys _O- Vandaag weer een nieuwe mama-dag ;)

Kris die foto O+ Wat een heerlijk snoetje!

Sillie :*

Cholula, babyverkering O+
pi_158489506
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 01:12 schreef faptist het volgende:

[..]

Oh wat zonde. Ik snap zo goed hoe je je voelt!

:@ ik heb nog nooit m'n melk gepasteuriseerd. Na het kolven zet ik het direct in de vriezer.
Heb ik het nou al die tijd verkeerd gedaan? :?
Nee hoor. Pasteuriseren is alleen nodig bij spruw of als het al een keer ingevroren is geweest en ontdooid.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_158489509
Estrys, heb je de avond overleefd? :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_158489547
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 08:07 schreef Phaidra het volgende:
Estrys, heb je de avond overleefd? :*
Jep, ging prima. Iedereen ging zonder problemen slapen. *O* Mijn man had de middelste extra vroeg ik bed gelegd en ze sliep ook nog. Die kan de laatste tijd zo'n draak zijn.
Baby heeft overdag weinig geslapen en sliep van 18 tot 1:30 vannacht :o Als we dat nou eens vasthielden en konden verplaatsen.
Ik heb een beetje op de bank gehangen met een dekentje en thee. Man bracht een blikje cola mee voor me O+

Ik voel me prima vandaag eigenlijk. Beetje gammel van weinig eten gisteren.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_158489560
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 08:13 schreef Estrys het volgende:

[..]

Jep, ging prima. Iedereen ging zonder problemen slapen. *O* Mijn man had de middelste extra vroeg ik bed gelegd en ze sliep ook nog. Die kan de laatste tijd zo'n draak zijn.
Baby sliep van 18 tot 1:30 vannacht :o Als we dat nou eens vasthielden en konden verplaatsen.
Ik heb een beetje op de bank gehangen met een dekentje en thee. Man bracht een blikje cola mee voor me O+

Ik voel me prima vandaag eigenlijk. Beetje gammel van weinig eten gisteren.
Supermom! *O* _O_
Fijn dat je je beter voelt ook!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_158489585
Laatste dagje werken voor de kerst. Ik heb zo geen zin en ben moe. A had prima geslapen, tussen 23 en 4 niet gehoord. Maar peuter werd wel wakker en toen ben ik naast hem in bed in slaap gevallen. Zucht.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_158489737
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 08:05 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Nee hoor. Pasteuriseren is alleen nodig bij spruw of als het al een keer ingevroren is geweest en ontdooid.
:o en kan je het dan weer invriezen?
pi_158489798
Ja, dat heeft LuDann laatst ook gedaan.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_158489885
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 08:38 schreef Limone het volgende:

[..]

:o en kan je het dan weer invriezen?
Ja, al heb ik het nooit geprobeerd zelf.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_158490461
Ik heb een tijdje terug zo'n 4,5 liter gepasteuriseerd vanwege spruw inderdaad. Alles vanuit de vriezer ontdooid, gepasteuriseerd en weer ingevroren. Pokkeklus. :')

Ik wist niet dat dat ook kon met melk die al langer ontdooid was.
pi_158490648
W. Was ook moe van alle hectiek geloof ik, of hij voelde aan hoe ik slaap nodig had want hij sliep van 22:30 tot 05:00. Toen schrok ik wakker en spiekte ik in de wieg, trof ik een breed lachende baby aan O+ .
pi_158490680
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 09:44 schreef LuDann het volgende:
Ik heb een tijdje terug zo'n 4,5 liter gepasteuriseerd vanwege spruw inderdaad. Alles vanuit de vriezer ontdooid, gepasteuriseerd en weer ingevroren. Pokkeklus. :')

Ik wist niet dat dat ook kon met melk die al langer ontdooid was.
Ik zou wel die 24 uur aanhouden dat ontdooide melk nog goed is. Om nou bedorven melk te pasteuriseren gaat mij persoonlijk wat ver :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_158490965
Ik wilde het inderdaad pasteuriseren omdat het ontdooid was en ik het dan niet weg hoefde te gooien.
De melk was drie uur ontdooid.
pi_158491224
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 09:57 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik zou wel die 24 uur aanhouden dat ontdooide melk nog goed is. Om nou bedorven melk te pasteuriseren gaat mij persoonlijk wat ver :P.
Nee, is pasteurisatie geen wondermiddel? :P

Na 3 uur zou ik het ook nog wel aandurven ja. Ik zou het na 12 uur denk ik al niet meer doen, vind ik toch wat eng worden.
pi_158491371
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 08:58 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ja, al heb ik het nooit geprobeerd zelf.
Wat relaxt! Wissik nie! *O*
pi_158491418
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 19:30 schreef Mineola het volgende:

[..]

Ongelooflijk he? Drie wasjes in de week, hoe deed ik dat!

Kris, wat een heerlijke foto om te krijgen! O+
Nou! Toch heb ik het idee dat het tijdelijk is en dat ik over een half jaar weer op 5 wassen zit. :+
  donderdag 24 december 2015 @ 10:43:44 #174
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_158491471
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 10:40 schreef Limone het volgende:

[..]

Nou! Toch heb ik het idee dat het tijdelijk is en dat ik over een half jaar weer op 5 wassen zit. :+
oO<

Het wordt alleen maar meer... Althans, bij mij :'). Als baby viel het nog mee maar toen ze eenmaal mee ging eten :X. Ik draai ook wel 8 wassen per week gok ik. 2 x donker, 2x 90 graden, 3 x bont, 1x wit...
pi_158491541
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 10:43 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

oO<

Het wordt alleen maar meer... Althans, bij mij :'). Als baby viel het nog mee maar toen ze eenmaal mee ging eten :X. Ik draai ook wel 8 wassen per week gok ik. 2 x donker, 2x 90 graden, 3 x bont, 1x wit...
Ulgh ja, kinderen eten zo vies :{w En dan keer twee, tss. :P

MAar etensvlekken krijg ik er wel uit (meestal) en kunnen ook nog een tijdje blijven liggen. Het zijn de zuigelingenpoepvlekken die ik er niet goed meer uitkrijg als ik het niet direct was..

Huisvrouwenpraat: ik hou er van. *;
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')