quote:Op woensdag 23 december 2015 19:51 schreef Estrys het volgende:
Nee gaat lekker hier. Zoonlief at een toetje...zelf gepakt. Mama deze smaakt wel raar, naar vieze kaas of zo. Was ie crème fraiche aan het eten
Oh wat zonde. Ik snap zo goed hoe je je voelt!quote:Op woensdag 23 december 2015 20:40 schreef Cholula het volgende:
Estrys!
Mijn moeder had een keer zo'n dag. Mijn vader was weg en wij (broertje van een paar maanden, zusje 6 jaar oud en ik 9 jaar oud) lagen allemaal om half vijf in bed. Ze had alle klokken drie uur vooruit gezet en zodra het buiten donker was gezegd dat het bedtijd was.![]()
wat een heerlijke foto Kris!
Frits heeft een vriendinnetje! Ze spelen heel schattig naast elkaar en dan aaien ze elkaar en bij het weggaan gaf hij haar een kusje.
We hadden teveel melk mee gegeven en ik vond het zonde om dat weg te gooien. Blijkt dat ik dat net zo goed wel had kunnen doen want ik kan niet zo goed pasteuriseren. 300 ml moedermelk en een kapotte glazen fles.
Hihi, net of je 't over een stoute kitten hebtquote:Op donderdag 24 december 2015 07:18 schreef DJMO het volgende:
Vannacht boos geworden op Michael![]()
't kind vond half vijf wel een geschikte tijd om mama te bijten, knijpen en krabben tijdens het drinken .. ben na een half uur boos uit bed gestapt en na tien minuten teruggegaan .. toen kon hij ineens wel lief drinken
maar om half zeven vond meneer het welletjes en kon ik m'n nest uit. En nou jaagt ie steeds op het snoer van de kerstboom, heb hem er al tien keer vandaan gepulkt.
Nee hoor. Pasteuriseren is alleen nodig bij spruw of als het al een keer ingevroren is geweest en ontdooid.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:12 schreef faptist het volgende:
[..]
Oh wat zonde. Ik snap zo goed hoe je je voelt!
ik heb nog nooit m'n melk gepasteuriseerd. Na het kolven zet ik het direct in de vriezer.
Heb ik het nou al die tijd verkeerd gedaan?
Jep, ging prima. Iedereen ging zonder problemen slapen.quote:
Supermom!quote:Op donderdag 24 december 2015 08:13 schreef Estrys het volgende:
[..]
Jep, ging prima. Iedereen ging zonder problemen slapen.Mijn man had de middelste extra vroeg ik bed gelegd en ze sliep ook nog. Die kan de laatste tijd zo'n draak zijn.
Baby sliep van 18 tot 1:30 vannachtAls we dat nou eens vasthielden en konden verplaatsen.
Ik heb een beetje op de bank gehangen met een dekentje en thee. Man bracht een blikje cola mee voor me![]()
Ik voel me prima vandaag eigenlijk. Beetje gammel van weinig eten gisteren.
quote:Op donderdag 24 december 2015 08:05 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nee hoor. Pasteuriseren is alleen nodig bij spruw of als het al een keer ingevroren is geweest en ontdooid.
Ja, al heb ik het nooit geprobeerd zelf.quote:Op donderdag 24 december 2015 08:38 schreef Limone het volgende:
[..]en kan je het dan weer invriezen?
Ik zou wel die 24 uur aanhouden dat ontdooide melk nog goed is. Om nou bedorven melk te pasteuriseren gaat mij persoonlijk wat verquote:Op donderdag 24 december 2015 09:44 schreef LuDann het volgende:
Ik heb een tijdje terug zo'n 4,5 liter gepasteuriseerd vanwege spruw inderdaad. Alles vanuit de vriezer ontdooid, gepasteuriseerd en weer ingevroren. Pokkeklus.
Ik wist niet dat dat ook kon met melk die al langer ontdooid was.
Nee, is pasteurisatie geen wondermiddel?quote:Op donderdag 24 december 2015 09:57 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik zou wel die 24 uur aanhouden dat ontdooide melk nog goed is. Om nou bedorven melk te pasteuriseren gaat mij persoonlijk wat ver.
Wat relaxt! Wissik nie!quote:Op donderdag 24 december 2015 08:58 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja, al heb ik het nooit geprobeerd zelf.
Nou! Toch heb ik het idee dat het tijdelijk is en dat ik over een half jaar weer op 5 wassen zit.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:30 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ongelooflijk he? Drie wasjes in de week, hoe deed ik dat!
Kris, wat een heerlijke foto om te krijgen!
quote:Op donderdag 24 december 2015 10:40 schreef Limone het volgende:
[..]
Nou! Toch heb ik het idee dat het tijdelijk is en dat ik over een half jaar weer op 5 wassen zit.
Ulgh ja, kinderen eten zo viesquote:Op donderdag 24 december 2015 10:43 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]![]()
Het wordt alleen maar meer... Althans, bij mij. Als baby viel het nog mee maar toen ze eenmaal mee ging eten
. Ik draai ook wel 8 wassen per week gok ik. 2 x donker, 2x 90 graden, 3 x bont, 1x wit...
Maar nu heb je de peepee teepee's!quote:Op donderdag 24 december 2015 11:41 schreef mousemicky het volgende:
Ik ben opgehouden met wassen tellenVriend sport 3 keer per week, ik 1 keer, peuter eet niet netjes en baby spuugt alles onder, en als ie dat niet doet, plast ie wel. En ik hou ook wel van fris beddengoed...
Ach, heb ik iig een excuus waarom J 13 broeken heeft (soms zijn er echt 12 in de was) en F ook een uitpuilende kledingkast...
Hij heeft bij mn schoonmoeder een eigen bedje, en bij mn ouders hebben we een deryan-tentje. Hij zal ook wel een deel slapen, maar hij slaapt overdag nooit langer dan drie uur achtereen en dat is meestal 's middags. En hij vindt mensen super interessant. Met Sinterklaas is hij de hele ochtend wakker geweest en sliep pas in de auto daarheen (om 3 uur). Bij het uitladen werd hij wakker, maar sloot daarna zn ogen weer tot hij andere mensen hoorde en toen is hij nog drie uur wakker geweest (waarna hij wel rond etenstijd drie uur heeft geslapen). Hij was toen overigens niet vervelend ofzo, maar ik ga qua slapen dus maar van het slechtste uit, dan kan het alleen maar meevallen!quote:Op donderdag 24 december 2015 11:53 schreef Mariposas het volgende:
Is het de bedoeling dat O al die tijd wakker blijft, FF? Kan hij niet ergens slapen daar?
L gaat ergens tussen 18:00 en 20:00 uur naar bed dus hij mist gelukkig het diner.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(filmpje)
![]()
![]()
![]()
ik moet met Michael juist in de bumboseat oefenen om z'n rugspieren sterker te krijgen. Heb dat ding op aanraden van de fysiotherapeut gehaald.quote:Op donderdag 24 december 2015 12:44 schreef Mariposas het volgende:
Kom ik weer, maar... Ik zou zeker niet voor een Bumbo stoel gaan.want je doet hetzelfde: je forceert de baby een onnatuurlijke houding aan te nemen.
http://mamaot.com/beware-the-baby-bumbo-seat/
Thanx voor de reminder! Ik heb m'n ophaalmoment ook maar even gereserveerd voor 31-12quote:Op donderdag 24 december 2015 13:38 schreef mousemicky het volgende:
Supermarkt met kerst
AH pick-up point![]()
Er zit er hier eentje vlakbij, 10 minuutjes er naartoe, boodschappen in de auto laten zetten, weer naar huis, klaar! De bestelling voor 31-12 staat ook al klaar![]()
Het zal in de lucht hangen want die van mij is ook niet tevreden te krijgen. En wij moeten vanavond al uit eten, kheb er al zin in.quote:Op donderdag 24 december 2015 15:37 schreef Hupje het volgende:
Slim, mousemickey, scheelt een boel gedoe.
Leuk filmpje, Selvaria!
Ik heb de hele checklist gehad, maar begrijp niet waarom mijn baby zo hard huilt. So far het vandaag rustig aan en goed slapen zodat-ie morgen wat kan hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Berit kwijlt al weken enorm en alles verdwijnt in haar mond. Lijkt wel alsof er een hoektand doorkomtMijn andere meiden kregen pas rond de 9 maanden tanden...
http://www.knov.nl/vakken(...)stuk/790/vitamine-k/quote:Op donderdag 24 december 2015 18:28 schreef Cassandra87 het volgende:
Ok dus nothing on the hend als we met de vitamine k stoppen dus?
quote:Op donderdag 24 december 2015 18:34 schreef Fuente het volgende:
Even een tussendoor maar:Er lijkt een klein puntje van de tweede snijtand te zitten, boven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Berit kwijlt al weken enorm en alles verdwijnt in haar mond. Lijkt wel alsof er een hoektand doorkomtMijn andere meiden kregen pas rond de 9 maanden tanden...
Melba begon ook met die tand
Kwak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |