abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158478902
Nee joh, ik doe gewoon wat alle moeders doen, niet ziek zijn :P
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_158481467
Ik denk dat ik de vaderrol maar aanneem dan thuis. :'(

Beterschap! :*
pi_158482239
Krus wat een toffe foto! Blije hoofden. O+

Ik doe nu ook ineens de dubbele hoeveelheid was, zo'n 6 trommels per week. En hoera voor de droger. *O* Alles kan er in! Oke, sommige dingen niet, maar die draag je daarna toch niet meer. ;)
Maar spijkerbroeken, truien, hoppa! Alleen wol en overhemden en beha's enzo hangen nog.

Vandaag een dagje Beekse Bergen gedaan met een vriendin. En met R natuurlijk. Veel liefde voor de geitjes. O+ Zo veel zelfs dat we net te laat waren voor de autosafari. Maar volgend jaar een abonnement, dus dan kunnen we elke week een rondje beessies kijken!
pi_158484667
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 19:51 schreef Estrys het volgende:
Nee gaat lekker hier. Zoonlief at een toetje...zelf gepakt. Mama deze smaakt wel raar, naar vieze kaas of zo. Was ie crème fraiche aan het eten :')
:')

peuter eet het wel graag zo uit de verpakking..
  donderdag 24 december 2015 @ 00:51:59 #155
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_158487017
Estrys :D

O+ je kleine grote baby ingee
pi_158487339
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 20:40 schreef Cholula het volgende:
:* Estrys!
Mijn moeder had een keer zo'n dag. Mijn vader was weg en wij (broertje van een paar maanden, zusje 6 jaar oud en ik 9 jaar oud) lagen allemaal om half vijf in bed. Ze had alle klokken drie uur vooruit gezet en zodra het buiten donker was gezegd dat het bedtijd was. :')

O+ wat een heerlijke foto Kris!

Frits heeft een vriendinnetje! Ze spelen heel schattig naast elkaar en dan aaien ze elkaar en bij het weggaan gaf hij haar een kusje.

We hadden teveel melk mee gegeven en ik vond het zonde om dat weg te gooien. Blijkt dat ik dat net zo goed wel had kunnen doen want ik kan niet zo goed pasteuriseren. 300 ml moedermelk en een kapotte glazen fles. ;(

Oh wat zonde. Ik snap zo goed hoe je je voelt!

:@ ik heb nog nooit m'n melk gepasteuriseerd. Na het kolven zet ik het direct in de vriezer.
Heb ik het nou al die tijd verkeerd gedaan? :?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 24 december 2015 @ 07:18:45 #157
147316 crew  DJMO
#trut
pi_158489298
Vannacht boos geworden op Michael :@ :') 't kind vond half vijf wel een geschikte tijd om mama te bijten, knijpen en krabben tijdens het drinken .. ben na een half uur boos uit bed gestapt en na tien minuten teruggegaan .. toen kon hij ineens wel lief drinken O+ maar om half zeven vond meneer het welletjes en kon ik m'n nest uit. En nou jaagt ie steeds op het snoer van de kerstboom, heb hem er al tien keer vandaan gepulkt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_158489392
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 07:18 schreef DJMO het volgende:
Vannacht boos geworden op Michael :@ :') 't kind vond half vijf wel een geschikte tijd om mama te bijten, knijpen en krabben tijdens het drinken .. ben na een half uur boos uit bed gestapt en na tien minuten teruggegaan .. toen kon hij ineens wel lief drinken O+ maar om half zeven vond meneer het welletjes en kon ik m'n nest uit. En nou jaagt ie steeds op het snoer van de kerstboom, heb hem er al tien keer vandaan gepulkt.
Hihi, net of je 't over een stoute kitten hebt :D

Estrys _O- Vandaag weer een nieuwe mama-dag ;)

Kris die foto O+ Wat een heerlijk snoetje!

Sillie :*

Cholula, babyverkering O+
pi_158489506
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 01:12 schreef faptist het volgende:

[..]

Oh wat zonde. Ik snap zo goed hoe je je voelt!

:@ ik heb nog nooit m'n melk gepasteuriseerd. Na het kolven zet ik het direct in de vriezer.
Heb ik het nou al die tijd verkeerd gedaan? :?
Nee hoor. Pasteuriseren is alleen nodig bij spruw of als het al een keer ingevroren is geweest en ontdooid.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_158489509
Estrys, heb je de avond overleefd? :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_158489547
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 08:07 schreef Phaidra het volgende:
Estrys, heb je de avond overleefd? :*
Jep, ging prima. Iedereen ging zonder problemen slapen. *O* Mijn man had de middelste extra vroeg ik bed gelegd en ze sliep ook nog. Die kan de laatste tijd zo'n draak zijn.
Baby heeft overdag weinig geslapen en sliep van 18 tot 1:30 vannacht :o Als we dat nou eens vasthielden en konden verplaatsen.
Ik heb een beetje op de bank gehangen met een dekentje en thee. Man bracht een blikje cola mee voor me O+

Ik voel me prima vandaag eigenlijk. Beetje gammel van weinig eten gisteren.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_158489560
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 08:13 schreef Estrys het volgende:

[..]

Jep, ging prima. Iedereen ging zonder problemen slapen. *O* Mijn man had de middelste extra vroeg ik bed gelegd en ze sliep ook nog. Die kan de laatste tijd zo'n draak zijn.
Baby sliep van 18 tot 1:30 vannacht :o Als we dat nou eens vasthielden en konden verplaatsen.
Ik heb een beetje op de bank gehangen met een dekentje en thee. Man bracht een blikje cola mee voor me O+

Ik voel me prima vandaag eigenlijk. Beetje gammel van weinig eten gisteren.
Supermom! *O* _O_
Fijn dat je je beter voelt ook!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_158489585
Laatste dagje werken voor de kerst. Ik heb zo geen zin en ben moe. A had prima geslapen, tussen 23 en 4 niet gehoord. Maar peuter werd wel wakker en toen ben ik naast hem in bed in slaap gevallen. Zucht.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_158489737
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 08:05 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Nee hoor. Pasteuriseren is alleen nodig bij spruw of als het al een keer ingevroren is geweest en ontdooid.
:o en kan je het dan weer invriezen?
pi_158489798
Ja, dat heeft LuDann laatst ook gedaan.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_158489885
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 08:38 schreef Limone het volgende:

[..]

:o en kan je het dan weer invriezen?
Ja, al heb ik het nooit geprobeerd zelf.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_158490461
Ik heb een tijdje terug zo'n 4,5 liter gepasteuriseerd vanwege spruw inderdaad. Alles vanuit de vriezer ontdooid, gepasteuriseerd en weer ingevroren. Pokkeklus. :')

Ik wist niet dat dat ook kon met melk die al langer ontdooid was.
pi_158490648
W. Was ook moe van alle hectiek geloof ik, of hij voelde aan hoe ik slaap nodig had want hij sliep van 22:30 tot 05:00. Toen schrok ik wakker en spiekte ik in de wieg, trof ik een breed lachende baby aan O+ .
pi_158490680
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 09:44 schreef LuDann het volgende:
Ik heb een tijdje terug zo'n 4,5 liter gepasteuriseerd vanwege spruw inderdaad. Alles vanuit de vriezer ontdooid, gepasteuriseerd en weer ingevroren. Pokkeklus. :')

Ik wist niet dat dat ook kon met melk die al langer ontdooid was.
Ik zou wel die 24 uur aanhouden dat ontdooide melk nog goed is. Om nou bedorven melk te pasteuriseren gaat mij persoonlijk wat ver :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_158490965
Ik wilde het inderdaad pasteuriseren omdat het ontdooid was en ik het dan niet weg hoefde te gooien.
De melk was drie uur ontdooid.
pi_158491224
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 09:57 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik zou wel die 24 uur aanhouden dat ontdooide melk nog goed is. Om nou bedorven melk te pasteuriseren gaat mij persoonlijk wat ver :P.
Nee, is pasteurisatie geen wondermiddel? :P

Na 3 uur zou ik het ook nog wel aandurven ja. Ik zou het na 12 uur denk ik al niet meer doen, vind ik toch wat eng worden.
pi_158491371
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 08:58 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ja, al heb ik het nooit geprobeerd zelf.
Wat relaxt! Wissik nie! *O*
pi_158491418
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 19:30 schreef Mineola het volgende:

[..]

Ongelooflijk he? Drie wasjes in de week, hoe deed ik dat!

Kris, wat een heerlijke foto om te krijgen! O+
Nou! Toch heb ik het idee dat het tijdelijk is en dat ik over een half jaar weer op 5 wassen zit. :+
  donderdag 24 december 2015 @ 10:43:44 #174
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_158491471
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 10:40 schreef Limone het volgende:

[..]

Nou! Toch heb ik het idee dat het tijdelijk is en dat ik over een half jaar weer op 5 wassen zit. :+
oO<

Het wordt alleen maar meer... Althans, bij mij :'). Als baby viel het nog mee maar toen ze eenmaal mee ging eten :X. Ik draai ook wel 8 wassen per week gok ik. 2 x donker, 2x 90 graden, 3 x bont, 1x wit...
pi_158491541
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 10:43 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

oO<

Het wordt alleen maar meer... Althans, bij mij :'). Als baby viel het nog mee maar toen ze eenmaal mee ging eten :X. Ik draai ook wel 8 wassen per week gok ik. 2 x donker, 2x 90 graden, 3 x bont, 1x wit...
Ulgh ja, kinderen eten zo vies :{w En dan keer twee, tss. :P

MAar etensvlekken krijg ik er wel uit (meestal) en kunnen ook nog een tijdje blijven liggen. Het zijn de zuigelingenpoepvlekken die ik er niet goed meer uitkrijg als ik het niet direct was..

Huisvrouwenpraat: ik hou er van. *;
pi_158491646
Het lijkt of wij hier niet bijgewassen krijgen. Beddengoed is al 1x, Sjaak eet nog niet heel netjes en poepte 1,5 week alleen maar kakjepakjes, ik heb veel gesport en gezweet de afgelopen tijd... beide wasmanden zitten nokkievol en de wasmachine draait weer. De kast is bijna leeg...
Maar ja, gelukkig is het bijna kerst en hebben we tijd om te wassen *O*
pi_158492341
Ik ben opgehouden met wassen tellen :X Vriend sport 3 keer per week, ik 1 keer, peuter eet niet netjes en baby spuugt alles onder, en als ie dat niet doet, plast ie wel. En ik hou ook wel van fris beddengoed...

Ach, heb ik iig een excuus waarom J 13 broeken heeft (soms zijn er echt 12 in de was) en F ook een uitpuilende kledingkast...
pi_158492366
Hier hebben we de eerste drie weken meer gewassen, maar nu zitten we weer redelijk op hetzelfde niveau. Gemiddeld 2 wassen per week en dan is (bijna) alles weg, en om de paar weken 3 ivm beddengoed. Het scheelt dat hij nu geen tig hydrofielen per dag meer verbruikt en in een slaapzak slaapt.

LuDann, wij hebben toevallig zaterdag de IKEA kinderstoel gehaald, ook met het idee om met kerst eventjes de handen vrij te kunnen hebben en omdat O al best wel goed kan zitten. We hebben 'm uitgetest en met het kussentje kan O er best goed in zitten. Maar na hooguit vijf minuten gaat hij hangen. We hebben dus besloten dat we zn wipstoel meenemen. Bij mn ouders mocht hij altijd op tafel bij het eten, maar ik denk dat dat m met gourmetten niet gaat worden, dan is alle ruimte hard nodig. dat wordt vanaf de grond of op schoot toekijken dus. Ik maak me meer 'zorgen' om bij mn schoonouders, daar duurt het eten altijd een uur of vijf (waarvan het grootste deel natafelen). Maar goed, bij beide ouders zijn er genoeg mensen die m graag even entertainen.
pi_158492531
Vrede op aarde, maar niet in en om de supermarkt }:| Ik móest met baby een paar kleine boodschapjes halen om het tot maandag te kunnen redden, ging expres al vroeg. Ons buurtbakkertje is extra leuk op zulke dagen O+, maar poeh, wat een haat en nijd in de supermarkt. Mensen die nijdig vragen of ze erbij mogen. Ja natuurlijk, ik had je nog niet gezien, sorry. En iemand die z'n auto zo dicht naast de mijne zette, dat ik eerst de auto achteruit moest zetten voor de MC erin kon. Ja, dan blokkeer ik de boel en dan duurt dat even, ja. Ik kan moeilijk mijn baby in de kofferbak zetten he :(

Lief, silliegirl!

Heb je toch een beetje fijn geslapen, Phaidra, ook al was het niet in je eigen bed?

Fijn dat je je weer beter voelt, Estrys!

Ik doe nog steeds de babywas apart i.v.m. ander wasmiddel. Binnenkort ga ik testen of hij tegen ons gewone wasmiddel kan, dat kan nu eindelijk nu zijn huid rustig is zonder koemelk. Ik heb om de dag een babywasje en dan nog 1x bont, 1x 60 graden, wanneer nodig witte was en om de week 1x beddengoed.

J was bij ons altijd prima tevreden in de wipstoel op de grond, als hij maar oogcontact kon maken.
  donderdag 24 december 2015 @ 11:53:11 #180
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_158492604
Is het de bedoeling dat O al die tijd wakker blijft, FF? Kan hij niet ergens slapen daar?
L gaat ergens tussen 18:00 en 20:00 uur naar bed dus hij mist gelukkig het diner.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_158492862
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 11:41 schreef mousemicky het volgende:
Ik ben opgehouden met wassen tellen :X Vriend sport 3 keer per week, ik 1 keer, peuter eet niet netjes en baby spuugt alles onder, en als ie dat niet doet, plast ie wel. En ik hou ook wel van fris beddengoed...

Ach, heb ik iig een excuus waarom J 13 broeken heeft (soms zijn er echt 12 in de was) en F ook een uitpuilende kledingkast...
Maar nu heb je de peepee teepee's! *O* Nooit meer fonteinplas *O*

@Hupje: supermarkten zijn nu de hell on earth. En ik moet straks nog even :X Hoop zonder Sjaak te kunnen, want gister was met Sjaak in de draagzak niet heel tof.

@kerstdiner: een Bumbo-stoel was misschien nog wat geweest, maar daar is het nu waarschijnlijk te laat voor (voor de tip dan he). Ik ben ook benieuwd hoe het hier vanavond gaat. We eten op Sjaak-tijd, zodat hij lekker mee kan smikkelen.
pi_158492889
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 11:53 schreef Mariposas het volgende:
Is het de bedoeling dat O al die tijd wakker blijft, FF? Kan hij niet ergens slapen daar?
L gaat ergens tussen 18:00 en 20:00 uur naar bed dus hij mist gelukkig het diner.
Hij heeft bij mn schoonmoeder een eigen bedje, en bij mn ouders hebben we een deryan-tentje. Hij zal ook wel een deel slapen, maar hij slaapt overdag nooit langer dan drie uur achtereen en dat is meestal 's middags. En hij vindt mensen super interessant. Met Sinterklaas is hij de hele ochtend wakker geweest en sliep pas in de auto daarheen (om 3 uur). Bij het uitladen werd hij wakker, maar sloot daarna zn ogen weer tot hij andere mensen hoorde en toen is hij nog drie uur wakker geweest (waarna hij wel rond etenstijd drie uur heeft geslapen). Hij was toen overigens niet vervelend ofzo, maar ik ga qua slapen dus maar van het slechtste uit, dan kan het alleen maar meevallen!
  donderdag 24 december 2015 @ 12:44:17 #183
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_158493732
Kom ik weer, maar... Ik zou zeker niet voor een Bumbo stoel gaan. :@ want je doet hetzelfde: je forceert de baby een onnatuurlijke houding aan te nemen.
http://mamaot.com/beware-the-baby-bumbo-seat/
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_158494778
Supermarkt met kerst :N
AH pick-up point *O*
Er zit er hier eentje vlakbij, 10 minuutjes er naartoe, boodschappen in de auto laten zetten, weer naar huis, klaar! De bestelling voor 31-12 staat ook al klaar ^O^

En kinderstoel of niet: J zat er pas goed in met 8 maanden, dus daar denk ik voorlopig nog niet aan. F gaat eventueel een half uurtje in de newborn/babyschelp op de triptrapp, en dan gewoon lekker in de box spelen hier thuis, of bij opa en oma op schoot/ in de wipstoel/box. Ik heb gisteren wel een hele hoop zoete aardappel gepureerd en ingevroren in ijsblokjesbakjes, voor als we in het nieuwe jaar F zijn eerste hapjes gaan geven.
pi_158495912
Check mijn kind. _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(filmpje)

O+ :D O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 24 december 2015 @ 15:21:45 #186
147316 crew  DJMO
#trut
pi_158496823
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 12:44 schreef Mariposas het volgende:
Kom ik weer, maar... Ik zou zeker niet voor een Bumbo stoel gaan. :@ want je doet hetzelfde: je forceert de baby een onnatuurlijke houding aan te nemen.
http://mamaot.com/beware-the-baby-bumbo-seat/
ik moet met Michael juist in de bumboseat oefenen om z'n rugspieren sterker te krijgen. Heb dat ding op aanraden van de fysiotherapeut gehaald.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 24 december 2015 @ 15:30:52 #187
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_158496995
Hier hebben we van de fysio en cushi tush te leen. Worden niet meer gemaakt, maar beter dan de bumbo volgens haar. Hoger bij rug en buik en beentjes lopen schuin naar beneden. Konden we inderdaad oefenen om de rompspieren sterker te krijgen. Nu heb ik van de week de newborn set van de Tripp Trapp afgehaald en de babyset geïnstalleerd. L is vandaag op de grond zelf gaan zitten en zit stabiel in de Tripp Trapp. N wiebelt nog wel ietsje.
pi_158497123
Slim, mousemickey, scheelt een boel gedoe.

Leuk filmpje, Selvaria!

Ik heb de hele checklist gehad, maar begrijp niet waarom mijn baby zo hard huilt. So far het vandaag rustig aan en goed slapen zodat-ie morgen wat kan hebben :')
  donderdag 24 december 2015 @ 15:50:20 #189
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_158497350
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 13:38 schreef mousemicky het volgende:
Supermarkt met kerst :N
AH pick-up point *O*
Er zit er hier eentje vlakbij, 10 minuutjes er naartoe, boodschappen in de auto laten zetten, weer naar huis, klaar! De bestelling voor 31-12 staat ook al klaar ^O^
Thanx voor de reminder! Ik heb m'n ophaalmoment ook maar even gereserveerd voor 31-12 _O-!

Bumbo wel of niet, tja, ik denk dat over alles wel een expertise en contraexpertise is. Wij hebben er in ieder geval wel 1.

Verder is bijlezen echt hell momenteel, Piranha is eindelijk een beetje bekomen van z'n buikgriepje en heeft nu maar meteen een ontwikkelingsspurt ingezet. Hij gaat nu zelf door de knietjes als hij ergens staat, crosst als een malle de hele tafel rond en doet verwoede pogingen om los te staan.
Nog 3 weken mag ik hier legaal posten en dan hebben we nooit meer een baby in huis :o!
pi_158497499
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 15:37 schreef Hupje het volgende:
Slim, mousemickey, scheelt een boel gedoe.

Leuk filmpje, Selvaria!

Ik heb de hele checklist gehad, maar begrijp niet waarom mijn baby zo hard huilt. So far het vandaag rustig aan en goed slapen zodat-ie morgen wat kan hebben :')
Het zal in de lucht hangen want die van mij is ook niet tevreden te krijgen. En wij moeten vanavond al uit eten, kheb er al zin in.

Mijn verplichtingen lijst is eigenlijk ook wel te lang; vanavond uit eten, morgen kerstbrunch en diner, zaterdag weer uit eten en zondag weer een brunch. :')
Oh, en dan maandag een uitvaart. Hoe ik dat met W. moet gaan doen is me helemaal een raadsel. 'T is op 2 uur rijden van hier, en dan de dienst zelf nog. Meenemen de dienst in lijkt me niks, zul je net zien dat 'ie alles bij elkaar huilt daar. Maar thuislaten gaat ook niet; want dan zitten we met voedingen -O- . Niet gaan is eigenlijk al helemaal geen optie, maar zou met W. het makkelijkst zijn.

Echt, als ik kon zou ik de komende dagen gewoon overslaan.
pi_158498999
Even een vraagje tussendoor. Ik kom tot de conclusie dat de vitamine k op is.. Nou kan ik maandag pas nieuwe halen ivm de feestdagen.
Kan het kwaad dat hij een paar dagen niet krijgt? Of zou ik t ergens kunnen halen?
Tweede vraag.. Hij is elf weken als ik t wel kan halen. Moet ik t dan voor een week halen of kan ik t langer geven?
pi_158499512
Wij zijn met 11 weken al gestopt omdat het flesje leeg was en O leeft nog steeds!
pi_158500387
Ik ben het hele weken achter elkaar vergeten... :@ En Ketel doet het ook nog steeds!
pi_158500663
Ok dus nothing on the hend als we met de vitamine k stoppen dus?
pi_158500780
Even een tussendoor maar:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Berit kwijlt al weken enorm en alles verdwijnt in haar mond. Lijkt wel alsof er een hoektand doorkomt :? Mijn andere meiden kregen pas rond de 9 maanden tanden...
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_158500825
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 18:28 schreef Cassandra87 het volgende:
Ok dus nothing on the hend als we met de vitamine k stoppen dus?
http://www.knov.nl/vakken(...)stuk/790/vitamine-k/

De rapporten met redenen om het te geven staan gelinkt.

Volgens mij is het vooral zo dat bsby's met een bepaalde afwijking heel ziek worden bij vit K tekort, maar je kunt niet van te voren weten of jouw baby daar bij hoort. Vandaar dat alle babies het krijgen/horen te krijgen.
Kwak
pi_158500846
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 18:34 schreef Fuente het volgende:
Even een tussendoor maar:

SPOILER
Berit kwijlt al weken enorm en alles verdwijnt in haar mond. Lijkt wel alsof er een hoektand doorkomt :? Mijn andere meiden kregen pas rond de 9 maanden tanden...
Er lijkt een klein puntje van de tweede snijtand te zitten, boven?

Melba begon ook met die tand :Y
Kwak
pi_158500849
Fijne feestdagen van KerstSjaak!

SPOILER
pi_158500954
KerstSjaak O+

Kwak, ja die tand inderdaad! ben heel benieuwd of het doorzet :)
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')