Poe Estrys, wat pittig! Ik geloof wel dat je de mom-of-the-year award verdient hoor!

Oooh Kris! Wat een heerlijk bekkie! Van L. dan hè.
Wat zonde Cho.

Ik gooide vorige week voor het eerst mijn met pijn en moeite gekolfde melk om. 120 ml down the drain.

En het stomme is dat dat ook nog eens echt mijn allerlaatste gekolfde melk was. Mijn productie is enorm teruggelopen sinds ik 2 dagen niet bij N. ben geweest en ik voed nu alleen nog 's ochtends vroeg, 's avonds en 's nachts. Ik heb ervoor gekozen mijn productie niet opnieuw op te krikken zodat ik als ik straks ga werken echt niet meer hoef te kolven. Ik hoop het zo nog wel een paar weken / maanden vol te houden.
Ik was zo'n 5 keer per week nu denk ik. 2 à 3x bonte was, 1 à 2x witte was (pré-baby was dat eens per 3 weken of zo

) en 1x zwarte was. We hebben geen droger.

N. is net met ons mee geweest in het Grote Kerstinkopen Geweld. Alle karretjes waar je een maxicosi op kon zetten waren op, maar gelukkig ligt er altijd een draagdoek in de auto. Onverwacht nog even gedragen.

Toen we terugkwamen dronk ze nog even bij mij en viel ze tijdens tiet 2 al in slaap. Daarna heb ik haar overgelegd in haar eigen bedje en ik heb haar nog niet weer gehoord.