abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158471596
Hier ook een plakbaby en het enige waar ik aan plak is het toilet :( En man moet vanavond weg. K** zooi
ti amo più di ieri ma meno di domani
  woensdag 23 december 2015 @ 16:58:34 #127
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_158471788
Zusje wat een lieve foto O+

Ach arme R. ;( :*

Estrys ook beterschap. Hoop dat het vanavond weer wat beter met je gaat.

Sillie :*
pi_158472781
Ik las ergens op het forum over de documentaire 'het geheime leven van babys' en heb die zojuist gekeken. Boeiend, en herkenbaar!

Beterschap voor de zieken!
pi_158473126
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:02 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ik hoop dat jij straks een shitload poep krijgt waar je u tegen zegt :P ;)
Goeie genade. Tot aan dr nek.

Sterkte vanavond!
pi_158473553
Spring, arme R. Beterschap voor haar!

Estrys, beterschap voor jou :*.

Sillie, :*.

Zusjevan, wij hebben in de kraamweek een droger gekocht. Wat een zaligheid, nooit meer sokken ophangen. We doen de babykleding er niet in. Wel hydrofielen, spuugdoekjes, aankleedkussenhoezen, enz.
pi_158474413
+1 op de droger! Wij kregen hem van mijn ouders. Ideaal ding! Rompers van de Hema kunnen er bijv ook in en alle hydrofielen enzo O+
(Hoeveel wassen hebben de mama's met 3 kinderen eigenlijk zat ik me laatst af te vragen? Ik heb er nu al bizar veel.)

Spring arme R ;( Beterschap!

Succes met alle plakbaby's!

Hupje: klinkt interessant; ik ga hem ook eens opzoeken.

En woehoe ik heb 1,5 week vrij *O*
pi_158474423
Ach Spring, wat rot :( Saartje had dat hier ook constant. Nu is ze 10 en heeft ze 2 maanden terug weer buisjes gehad. Sindsdien gaat het goed gelukkig. Wat een ellende die oorontstekingen :*

Beterschap Estrys :*

Wij kunnen de was ook niet meer kwijt qua droogruimte in de winter. Het is teveel gewoon :P Dus we gaan komende maand kijken voor een droger.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_158474449
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 18:53 schreef kazy het volgende:
+1 op de droger! Wij kregen hem van mijn ouders. Ideaal ding! Rompers van de Hema kunnen er bijv ook in en alle hydrofielen enzo O+
(Hoeveel wassen hebben de mama's met 3 kinderen eigenlijk zat ik me laatst af te vragen? Ik heb er nu al bizar veel.)

Nou ik heb er 3 en draai ongeveer 7 wassen per week, inclusief beddengoed, soms meer als Beertje veel spuugt :P Oh en ik heb een grote trommel, geen idee hoeveel kg, maar meer dan standaard.

Fijne vakantie!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_158474595
Zo achteraf bezien, waste ik met 1 kind heel weinig.. :o
pi_158474793
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 18:53 schreef kazy het volgende:

Vijf per week ongeveer denk ik. Ik heb een trommel voor 8 kilo. Excl beddengoed en mijn moeder neemt meestal de witte was mee.
pi_158474907
Ik kom aan 3 wassen in de week, 1 per persoon vind ik best netjes :P O, en ik gooi alles in de droger en strijk niks. Dat in combinatie met geen modegevoel zorgt ervoor dat mijn kind vast voor lul gaat lopen. *O*

Spring, je arme guppie. En dan nog een dubbele klysma ook. Ik hoop dat ze snel opknapt.

Kazy, vakantie! ~:)

Estrys, beterschap. Ga je het redden als man vanavond weg is?

Ik kreeg bewijs dat mijn kint het best naar haar zin heeft als ze met pappa thuis is. Zo zie ik haar het grootste gedeelte van de dag, maar zo krijg ik haar nooit op de foto. O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het maakte m'n werkdag een stuk leuker. *;
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_158475120
Noh Kris!!! O+ O+ O+
pi_158475301
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 19:02 schreef Limone het volgende:
Zo achteraf bezien, waste ik met 1 kind heel weinig.. :o
Ongelooflijk he? Drie wasjes in de week, hoe deed ik dat!

Kris, wat een heerlijke foto om te krijgen! O+
pi_158475395
Echt hoor, denk je dat je alles wel gehad hebt voor 1 dag, poept W. Zichzelf tot 5x toe helemaal onder. Ja, zoveel schone luiers had ik al niet bij me en zoveel schone outfits al helemaal niet :'( .

Ik laat het nogal afweten als mama vandaag geloof ik :X :'( -O-
pi_158475540
Nee komt goed hier -O-

;)
pi_158475628
Wij hebben een was-droog-combinatie *O* alles in 1, nooit een was uit de wasmachine halen en in de droger moeten stoppen *O*
*luiheid*
pi_158475658
Ah een grote trommel + alles bij elkaar doen dus. Ik zit nu op iets van 5 grote wassen per week, vandaar dat ik het me afvroeg. De trommel van de wasmachine is hier niet supergroot, dus misschien ligt het daar aan (in de droger kan in ieder geval een stuk meer). Ik prop hem met die 5 wassen ook wel echt tot de max vol :')

Poeh Estrys, ik heb echt met je te doen ;(

Kris: wat een leuke foto!
pi_158475749
Oh het ging me niet zozeer om het te drogen hangen ofzo.. wij hebben een wasmachine met 8kg capaciteit en een droger en daar gooi ik alles in, babykleertjes ook :+. Maar wij zijn nu al van 3-4 wasjes in de week naar 5-7 gegaan :o.
pi_158475826
Nee gaat lekker hier. Zoonlief at een toetje...zelf gepakt. Mama deze smaakt wel raar, naar vieze kaas of zo. Was ie crème fraiche aan het eten :')
  woensdag 23 december 2015 @ 19:56:20 #146
149959 SQ
snelle trees
pi_158475933
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 19:51 schreef Estrys het volgende:
Nee gaat lekker hier. Zoonlief at een toetje...zelf gepakt. Mama deze smaakt wel raar, naar vieze kaas of zo. Was ie crème fraiche aan het eten :')
hahaha, hier moest ik even hardop om lachen :') O+
disclaimer
pi_158476004
Hier ook 5 wassen per week denk ik. We wassen nu overigens ook veel consequenter, waardoor ik de was doen opeens niet zo erg meer vind. Ik houd het nu bij, voorheen wasten we 1x per week ofzo en dan had je ineens een enorme berg en dat bleef dan weer dágen onopgevouwen in de wasmand liggen. :X

En hier ook een droger. :Y Kan niet meer zonder hoor.

Verder niet bijgelezen, te veel posts en alweer 2 topics verder geloof ik. :o

quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 19:51 schreef Estrys het volgende:
Waha!

Maandag heeft dochter haar eerste prikjes gehad. Oh wat vond ik dat zielig. Ze was zó verdrietig. :'( :'( Gisteren heeft ze werkelijk de hele dag geslapen op 2 uurtjes na. Bijwerking van de prik :o
  woensdag 23 december 2015 @ 20:04:46 #148
335643 faptist
Maakt fouten
pi_158476124
Oh Kris O+

En weer verder met bakken!
pi_158477458
:* Estrys!
Mijn moeder had een keer zo'n dag. Mijn vader was weg en wij (broertje van een paar maanden, zusje 6 jaar oud en ik 9 jaar oud) lagen allemaal om half vijf in bed. Ze had alle klokken drie uur vooruit gezet en zodra het buiten donker was gezegd dat het bedtijd was. :')

O+ wat een heerlijke foto Kris!

Frits heeft een vriendinnetje! Ze spelen heel schattig naast elkaar en dan aaien ze elkaar en bij het weggaan gaf hij haar een kusje.

We hadden teveel melk mee gegeven en ik vond het zonde om dat weg te gooien. Blijkt dat ik dat net zo goed wel had kunnen doen want ik kan niet zo goed pasteuriseren. 300 ml moedermelk en een kapotte glazen fles. ;(
pi_158478705
Poe Estrys, wat pittig! Ik geloof wel dat je de mom-of-the-year award verdient hoor! *O*

Oooh Kris! Wat een heerlijk bekkie! Van L. dan hè. :Y)

Wat zonde Cho. :( Ik gooide vorige week voor het eerst mijn met pijn en moeite gekolfde melk om. 120 ml down the drain. :( En het stomme is dat dat ook nog eens echt mijn allerlaatste gekolfde melk was. Mijn productie is enorm teruggelopen sinds ik 2 dagen niet bij N. ben geweest en ik voed nu alleen nog 's ochtends vroeg, 's avonds en 's nachts. Ik heb ervoor gekozen mijn productie niet opnieuw op te krikken zodat ik als ik straks ga werken echt niet meer hoef te kolven. Ik hoop het zo nog wel een paar weken / maanden vol te houden.

Ik was zo'n 5 keer per week nu denk ik. 2 à 3x bonte was, 1 à 2x witte was (pré-baby was dat eens per 3 weken of zo :P ) en 1x zwarte was. We hebben geen droger. :(

N. is net met ons mee geweest in het Grote Kerstinkopen Geweld. Alle karretjes waar je een maxicosi op kon zetten waren op, maar gelukkig ligt er altijd een draagdoek in de auto. Onverwacht nog even gedragen. O+ Toen we terugkwamen dronk ze nog even bij mij en viel ze tijdens tiet 2 al in slaap. Daarna heb ik haar overgelegd in haar eigen bedje en ik heb haar nog niet weer gehoord. :z
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')